Este sfarsitul unei ere. Fa cunostinta cu ultimul Megane RS din lume.

Este sfarsitul unei ere. Fa cunostinta cu ultimul Megane RS din lume.
  • Ultimul Megane RS a fost produs la data de 6 iulie
  • Exemplarul cu pricina a ajuns in Marea Britanie
  • Pretul de vanzare a fost stabilit la 31.930 lire
Distribuie pe Facebook

Dupa mai bine de jumatate de deceniu, productia celei de-a treia generatii a hot-hatch-ului Renault a ajuns la sfarsit. Peste 30.000 de exemplare au fost asamblate in tot acest timp la uzina francezilor din Palencia, Spania.

A debutat in premiera mondiala la sfarsitul anilor 2000, iar 24 de luni mai tarziu a reusit sa stabileasca recordul pentru cel mai rapid automobil cu tractiune fata din istoria circuitului de la Nurburgring.

Performanta reusita de Megane-ul RS acum jumatate de deceniu a fost imbunatatita in 2014, atunci cand proaspat introdusa versiune 275 Trophy-R a coborat sub pragul celor sapte minute si 55 de secunde.

Intr-un final, dupa aproximativ sapte ani de activitate si peste 30.000 de unitati comercializate in peste 30 de tari de pe glob, cea de-a treia generatie a hot-hatch-ului de la Renault a ajuns la sfarsit de drum.

Ultimul Megane RS construit

Ultimul exemplar al modelului francez de clasa compacta si inalta performanta a iesit pe portile uzinei marcii din Palencia, Spania la data de 6 iulie, luand apoi primul avion catre Marea Britanie.

Odata ajuns in Regat, pe mainile dealer-ului Arnold Clark Renault din Dundee, Scotia, automobilul cu pricina a fost scos la vanzare in schimbul unei sume aproximative de 32.000 de lire sterline.

Clientul respectivului Megane RS se va alege cu un exemplar apartinand variantei 275 Cup-S, pusa in miscare de acelasi benzinar turbo de doi litri si 275 de cai putere precum celebrul 275 Trophy-R.

Ultimul Megane RS construit

Lista cu bunatati continua cu sasiul Cup si diferentialul mecanic, la capitolul mentiuni notabile inscriindu-se si amortizoarele ajustabile marca Ohlins sau etrierele de la Brembo dotate cu patru pistonase.

Din punct de vedere estetic, hot-hatch-ul francez iese in evidenta in special prin caroseria finisata in nuanta metalizata Liquid Yellow si decorata cu jante STEEV Speedline finisate intr-o combinatie de negru, plus rosu.

Anvelopele Michelin Pilot Sport Cup 2 completeaza meniul exterior, pe cand scaunele Recaro imbracate in piele gri, numeroasele accente de alcantara si ecranul tactil pe 7 inch reprezinta principalele atractii ale interiorului.

Ultimul Megane RS construit

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Ultimul Megane RS construit
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 30 August 2016