Codul Rutier se schimba iar: ce se intampla cu centura de siguranta? Legislatie Auto 29 Septembrie Codul Rutier se schimba iar: ce se intampla cu centura de siguranta?
Toate comentariile (50):
VwV~GLF~
260 comentarii 337 puncte
Centura de siguranta te poate salva dar te poate si omora...dar ei nu stiu altceva decat sa te prinda ca mergi fara centura si sa-ti dea amenda ...ii doare in .......de viata noastra !
23 sep 2014, 09:34
0
24 comentarii 45 puncte
Pe mine m-au salvat..... cred ca ai mai multe sanse sa fi salvat de ele decat omorat de ele! Daca nu as fi avut centura..... probabil ca nu as fi scris asta...... Cat despre durutrul politistilor..... nu cred ca ii treaba lui sa il doara.... ii treaba noastra sa ne pese de viata noastra, treaba lui ii sa ne oblige sa ne pese daca noi suntem prea ignoranti!
23 sep 2014, 11:45
+13
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Foarte bine spus toti ar trebuii sa luam exemplul tau si ne pese de viata noastra atat pt voi ca soferi cat si pt mine ca pasager;)
30 sep 2014, 11:47
+1
1298 comentarii 3108 puncte
Problema nu e ca centura omoara sau nu ...sunt putine cazurile in care au murit din cauza centurii , procentajele arata oricum ca e mai bine sa o porti decat sa nu . Ce nu inteleg eu este : cum domnul politist va demonstra daca eu am spus sau nu pasagerilor sa poarte centura , va veni cu detectorul de minciuni sa vada care minte si sa stie pe cine amendeaza ? Nu era mai simplu ca centura sa fie obligatorie si amenda sa fie individuala pt cei ce nu o poarta ? soferu are , pasagerul nu , este sanctionat si invers....pare mult mai simplu decat ce abereaza ei .
23 sep 2014, 09:49
+11
skoda octavia
24 comentarii 51 puncte
De acord!
23 sep 2014, 12:37
+1
vladdd
15 comentarii 44 puncte
Tu nu va trebuii doar sa le spui pasagerilor sa poarte centura, va trebuii sa te asiguri ca o poarta pentru ca tu esti raspunzator pentru ei...
23 sep 2014, 13:09
+6
1298 comentarii 3108 puncte
Esti sofer ? Daca da ...ia spune-mi tu mie ce le vei face ...ii vei spanzura cu ele ca sa le poarte ...daca el nu vrea , pasagerul , sa fie sanatos , sunt oprit , e sanctionat , daca doamne fereste e un accident si pateste ceva , tot vina lui e . Eu mereu le spun prietenilor sa isi puna centura , nu toti asculta si fiecare o face pe raspunderea lui , majoritatea cand ma vad pe mine ca o pun, o pun si ei , dar nu toti fac asa !
23 sep 2014, 15:09
+5
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
E simplu, nu pleci de pe loc pana nu isi pune toata lumea centura de siguranta, nu vrea sa-si puna centura ... poate sa mearga si pe jos, fara centura, bineinteles.
23 sep 2014, 17:21
+3
1298 comentarii 3108 puncte
Adica nu mai merg cu nimeni ca ii dau pe toti jos ca nu vor sa isi puna centura...:)))))) , tot mai simplu era cum am explicat mai sus ;) ! De cate ori ati mers cu cineva in masina care nu si-a pus centura ...cred ca de multe ori , acum vreti sa imi spuneti ca toti o sa mergem singuri si o sa ii dam pe toti jos di masina ...eu daca le spun le spun nu vor sa isi puna sa fie sanatosi ...tot o aberatie e si legea asta....legi pe care le complica ...ca doar e Romania , aici pana nu esti frecat la icre destul ...nu este de ajuns !
23 sep 2014, 18:25
+4
1014 comentarii 1115 puncte
Si daca si-o pun la plecare si pe drum le defac ... ce facem? Oprim pe autostrada din km in km sa le punem centurile pasagerilor? Sau daca pasagerii sunt rudele noastre....
24 sep 2014, 08:34
+2
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
+1 calutzustudio ai pus punctul pe i :))
30 sep 2014, 11:43
+1
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
Prieteni, soferul unei masini este asemeni comandantului de nava (avion, vapor) .Poarta raspunderea pt toti pasagerii.Voi sunteti prosti ma? chiar atata lucru nu stiti?E evident ca trebuie sa se asigura ca toti o poarta.In europa o poarta toti si nu mai comenteaza nimeni.Numai aici va gasiti voi comentatori.Pai de aia suntem tara lu *****.Pt mentalitatile voastre.Asa ceva nu se negociaza.E lege, se respecta...daca vreti civilizatie.Daca nu, stati in mocirla si nu va mai lamentati
29 sep 2014, 17:19
+3
51 comentarii 45 puncte
Perfect spus, pana si in amarata aia de Spania am luat amenda pentru centuri pentru TOTI din masina 75 eur x 4 persoane, fara discutii. Numai la noi apar comentarii, ca sofer eu decid cine si cum sa mearga in masina, nu ii convine sa o ia pe jos. Punct. La mine in masina de ani de zile centura e obligatorie pentru toti si culmea unul nu vocifereaza, pentru ca ii zic scurt, nu iti convine iti chem un taxi si te tii dupa mine, nu iti platesc eu tie amenda, eu sunt responsabil pt amarata ta de viata.
04 oct 2014, 09:52
+1
8 comentarii 26 puncte
Ca pentru tine... dupa inventarea centurii de siguranta mortalitatea in accidente a scazut undeva intre 60 si 70%.... deci in loc de 10 .... mai mureau cam 3-4... pentru ca ceilalti 6-7 erau salvati de centura de siguranta.... asa ca nu o da in barci cu procentajele... documenteaza-te inainte... nu da procentaje dupa ureche... Iti dau dreptate in schimb cu faptul ca cel care nu poarta centura ar trebuii sa fie amendat... nici eu nu sunt de acord cu asta... nu mi se pare ridicol... pentru ca raspund de cei pe care ii am in masina... dar daca unul e mai incapatanat de ce trebuie sa stau sa imi bat eu capul cu el... La fel si cu ce a scris cineva mai jos... da... ai un accident... berbecul din spate nu si-a pus centura... te alegi cu dosar penal pentru vatamare corporala... in instanta ar trebuii sa se tina cont de faptul ca idiotul nu a vrut sa isi poarte centura... si sa raspunzi doar pentru daunele cauzate celor care au purtat centura si cele posibile pe care i le puteai cauza celui care nu a purtat-o, in cazul in care ar fi facut-o... Dar problema mea cea mai mare este ca eu conduc cat de cat prudent... ca nu suntem perfecti si fiecare mai are cate o scama in sange uneori... in spate sau in dreapta, cand sunt pasager pun centura... de multe ori chiar daca mai nimeresc cu vreunul care ma intreaba de ce o pun... si cand plec undeva imi calculez timpul cat de cat sa ajung mergand lejer... dar acum timpul meu o sa fie facut zob... de te miri cati idiotii in uniforma care ma vor oprii din sat in sat sa ma verifice de centura... si pe mine si pe pasagerii mei... Ca deh... s-a dat lege si trebuie sa se aplice... si pe langa asta... stai sa vad ce mai ai in portbagaj... stai sa vad daca ai cauciucuri de iarna... ca tot vine iarna curand... stai sa se mai scarpine in fund pana gaseste in carnetel legea aia dupa care vrea sa iti dea amenda... ca sigur gaseste ceva de care sa se ia... si stie el ceva ca era o lege dar nu mai stie articolul...
24 sep 2014, 01:40
+2
1298 comentarii 3108 puncte
De ce nu cititi voi cu atentie ce am spus ? Am spus si eu ca si tine ca procentajele arata ca centura a salvat mai multe vieti decat a omorat ....sau nu stiu unde ai vazut ca am scris eu ca e invers...asta daca nu cumva , vorbeai cu altcineva !
24 sep 2014, 03:36
0
43 comentarii 48 puncte
Deci sa inteleg ca daca iau Taxi-ul sunt fortat sa imi pun centura nu? atunci ce facem? taximetristul imi zice sa o pun eu nu vreau. el nu isi permite sa piarda o cursa doar pentru o centura.daca il opreste militia el plateste pentru mine? hai ma sa fim seriosi. Centura a fost si va ramane un accesoriu nesemnificativ mai ales pe timp de noapte.
04 oct 2014, 16:50
0
[WP]DEADSKULL
48 comentarii 58 puncte
Eu nu stiu ce ii doare atat pe ei de siguranta mea din interiorul masinii, faza cu purtatul centurii (si acu sa va vad ca imi sariti in cap) ar trebui sa fie la alegerea fiecaruia, daca vrea sa o poarte bine, daca nu nu; ce il intereseaza pe d-nul police man daca eu poate in caz de accident prefer sa zbor prin parbriz sau sa imi gaseasca ramasitele spanzurate de scaun? Ei sa isi faca treaba pe sosea, sa nu mai faca ei nereguli in traffic, ca de, trebuie ei sa dea un exemplu, si apoi sa imi spuna mie ce sa fac in interiorul masinii, care de fel este considerat loc privat/propietate personala. Daca eu vreau sa circul fara a imi asigura minimul de siguranta si totodata sa nu deranjez pe ceilalti participanti la trafic, ce-l doare pe el, daca vrea sa imi dea ceva ptr nepurtatul ei, sa imi faca morala nu amenda. Cu telefonul in trafic, da, nici eu nu sunt de accord cu etalaltul la ureche al caramizii, hands-free-urile sunt de la 50 de lei in sus, nu cred ca ala care are S5/i5 nu isi poate permite o casca (dar aici e treaba lui) Poate o sa ziceti ca sunt nebun cu centura, dar e pielea fiecaruia si fiecare si-o pastreaza cum doreste, ca si cu tigarile - chiar credeti ca nu se stie ca se poate da coltu de la ele, dar tot le fumam nu ?, asa e si cu centura.
23 sep 2014, 10:24
-4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
24 comentarii 45 puncte
Acuma faci ca si Pacala cu drobul de sare..... Si lui ii era mort copilul pentru ca statea sub drobul de sare sipoate se urca pisica sa il doboare...... Inca nu ai avut accident in care sa te salveze centura....... eu am avut..... 80km/h, stalp..... fara centura atat eu cat si sotia eram..... sau mai bine zis nu eram.....
24 sep 2014, 07:25
+3
10 comentarii 12 puncte
Ar trebui sa intereseze pe toata lumea ca tu sau eu port centura. Daca intra unul in mine ca l-a lasat frana sau i-a iesit un pieton in fata, ma omoara pentru ca nu aveam centura. Poate cu centura scapam. Asa face puscarie omul si ma mai are si pe constiinta. Toata lumea trebuie sa poarte centura, simplu.
23 sep 2014, 17:18
+5
20 comentarii 6 puncte
Defapt n-ar trebui sa f**a grija pe nimeni ce face altu' cu centura in masina lui proprie si personala.Tot ce-ar trebui sa f**a grija pe altii e sa mearga dracului CONSTIENT pe strada si sa adapteze viteza la conditiile de drum sau la capabilitatile de a conduce.Degeaba ma chinui eu sa-mi pun centura daca vine un ra*at de 18 ani cu masina de 200cp , intrat in depasire in curba si se infige la 100km/h drept in mine. Doi la mana : Foarte bine , sa ma aibe pe constinta , din partea mea sa-l si impuste cineva.Daca ramai fara frane pe strada meriti sa infunzi puscaria pe viata , sa ai timp sa te gandesti cum ar fi trebuit sa circuli cu o masina in stare tehnica BUNA. Cum ziceam , asta ar trebui sa intereseze pe toata lumea , nu daca port eu sau nu un ***** de centura.
23 sep 2014, 21:33
+1
24 comentarii 45 puncte
Sunt neatent, facem accident, din cauza accidentului (produs din vina mea ) tu mori pentru ca nu ai centura..... chiar daca nu sunt condamnat de justitie sunt marcat pe viata de moartea ta..... Nu crezi ca trebuie sa ma f**a grija daca tu porti sa nu porti?
24 sep 2014, 07:27
+2
10 comentarii 12 puncte
Eu nu vorbeam de tinerii rebeli. Eu facem referire la accidente care se pot intampla pentru ca te lasa franele din senin sau iti iese cineva in fata si incercand sa eviti, dai intr-unul fara centura si il omori.
24 sep 2014, 07:38
-1
24 comentarii 45 puncte
Mai nene, conduc de 16 ani si am condus tot felul de troace (inclusiv distributie am facut) si inca nu ma lasat la niciuna frana sa nu ma pot descurca si sa trebuiasca sa procedez ca in filme adica sa sar din masina......
24 sep 2014, 07:47
0
10 comentarii 12 puncte
Multi inainte si fara evenimente, dar daca nu ti s-a intamplat pana acum asta nu inseamna ca nu e posibil sa ti se intample. Nici nu iti doresc, sper sa nu ma intelegi gresit. Plus ca poate multi se pierd cand vad ca nu mai au frane. Centura de siguranta este foarte buna si pentru tine cat si pentru ceilalti din trafic. Nu mai sunt asa incomode ca alta data. Spre exemplu eu o port de fiecare data si in 5 min am si uitat ca o am. Ce-i drept mai important ar fi sa putem scapa de accidente, dar cum asta nu este asa usor incercam sa ne protejam.
24 sep 2014, 08:05
+2
24 comentarii 45 puncte
Multam fain.... cred ca putin nu ne-m inteles.... eu m-m referit strict la tipologia pacala in care se merge pe principiul nu fac aia ca poate se intampla cealalta, cred ca ai mai multe sanse sa mori ca nu ai purtat centura decat ca ai ramas fara frâne. .... cam asta era ideea mea.....
24 sep 2014, 10:57
+2
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
ma baieti, voi aveti probleme grave de logica.Statul vine cu legi de genul asta, in tarile civilizate, ca sa mai dea o sansa unui dobitoc ca tine, care nu e in stare sa gandeasca pt el.Boule, daca tu esti sinucigas ca ala de zilele trecute de pe DN1, macar sa nu sari pe geam in caz de accident sa mai lovesti si pe altu.
29 sep 2014, 17:24
+2
2 comentarii 3 puncte
In cazul asta (nu vrei sa porti centura) n-ar trebui sa primesti nici ingrijire medicala daca patesti ceva,nu-i asa? Daca nu respecti legea o faci pe barba ta! De ce sa fi ingrijit pe banii mei si a celor care respecta legile? Este vorba de siguranta ta personala si a celor din masina pe care o conduci.
02 oct 2014, 00:17
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
24 comentarii 45 puncte
Pentru bebelusi de 4 luni au fost inventate niste chestii monumentale, le spune scoici si se gasesc pe mai toate gardurile comerciale! CAuta dupa asta: GB - Scoica auto Comfort XT Soft Silver si ai sa descoperi ca apa calda a fost inventata acu multi, multi ani! (numele respectivului produs nu este cu scopuri comerciale si a fost ales la intamplare)
23 sep 2014, 11:50
+8
17 comentarii 169 puncte
De data asta, au dreptate. Centurile sunt facute pentru a fi purtate, mai putin in cazul in care un motiv obiectiv te impiedica sa o porti (esti operat, esti gravida, nu te cuprinde centura). Iar pentru copii e chiar foarte important sa fie protejati si sa stea in scaune speciale pentru ei. Te loveste un nebun in trafic si apoi plangi o viata dupa sanatatea copilului tau. Pentru cei care spun ca centurile pe bancheta din spate nu conteaza, ii invit sa priveasca acest filmulet de promovare a purtarii centurii (http://youtu.be/e6Qhmdk4VNs) in care se explica cum, in caz de accident, cel care nu poarta centura se transforma intr-un proiectil uman si ii poate rani serios, fatal chiar, pe ceilalti din masina. La cat de periculos e traficul din RO, nu cred ca e cazul sa ne punem singuri in pericol degeaba ca mai apoi sa aiba cine sa ne planga....
23 sep 2014, 11:57
+4
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Na, cand ati terminat de modificat cacatul asta de cod, postati deodata ce ati mai facut, ca zilnic nu pot urmarii schimbarile astea. Astia cred ca codul e ceva orar de gradinita ca o schimbat cand i se ridica pl.
23 sep 2014, 12:00
0
adrianviperdodge2012
252 comentarii 219 puncte
Deaia cumpara Ponta si company autobuze si da spaga in toata tara,ca are de unde sa ia bani de la prosti..o fi siguranta importanta ,da o sa ne amendeze in curand si daca nu avem prafu sters de pe bord...numai idioti!
23 sep 2014, 12:15
+2
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
De fapt toata modificarea asta consta in posibilitatea politistuluide a mai scrie ceva pv-uri.Portul centurii de siguranta e obligatoriu prin lege pe toate locurile prevazute ,oricum,dar noua gaselnita e cu soferul care trebuie sa ii spuna soacrei ca in spate e musai sa poarte centura.Daca acritura are pica pe el,hat,amenda pt netot.lol.Acum serios vorbind centura asta a fost gandita pt a nu iti rupe cutia toracica in volan la un impact sau a nu sari prin parbriz .Mai mult nu poate face dar este de ajuns in cele mai multe cazuri.Personal port centura doar pe timpul zilei,noaptea nu,sa fiu sincer,e incomoda si are tendinta sa se blocheze daca faci o miscare mai brusca.Dar va incurajez sa o purtati tot timpul si da,cominicati-le pasagerilor obligativitatea deasemenea.haha.
23 sep 2014, 12:27
+2
63 comentarii 111 puncte
In tarile civilizate scaunul pt copil este obligatoriu de ceva ani,bine acolo daca te vede nenea politist,te opeste,te ia frumos la masina de politie si incepe sa iti arate tot felul de filmulete ce se intampla cu kinderi in cazul unui accident,iti spune ca uite de ce trebuie centura/SCAUN OMOLOGAT! nu ***-uri care pot sa faca mai rau,iti da un avertisment si daca te prinde a 2 a oara,pac amenda(si nu e mica).
23 sep 2014, 13:26
+3
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
nu e nevoie sa iti arate filmulete.Acolo cetatenii sunt obisnuiti sa respecte legea, nu sa-si dea cu parerea si sa o interpreteze cum vor.Tara lu' *********.
29 sep 2014, 21:48
+3
YCEE
557 comentarii 995 puncte
era si cazul...o gramada de mamici in suv`uri cu copiii liberi prin spate....la un impact la 50 zboara puradeii...
23 sep 2014, 16:53
+3
1 comentarii 1 puncte
Dacă mergeți 5 persoane în mașină și apare orice în fata ( cai, boi, câini, ursi, bolovani, pisici, groapa, biciclist beat, cadavre, copaci căzuți, bucăți de orice căzute de la alții, pe drumurile noastre găsești de toate) , sau îți explodează un cauciuc și ajungi cu mașina într-un copac, chiar dacă o sa mergi cu 50km/h, cel de pe mijlocul mașini, locul din spate bineînțeles, își poate pierde viata sau în stare foarte grava, iar ție ți se va face dosar penal pentru ca ți-a fost lene sau rușine să-l faci să-și pună centura. Centura de siguranță chiar salvează vieți, purtați indiferent de locul pe care îl ocupați în autoturism! Pace
23 sep 2014, 20:45
+1
1014 comentarii 1115 puncte
O alta lege aberanta si exasperanta ... parca legislatia auto este facuta ca o menghina in care soferii sunt stransi din ce in ce mai mult ... unde vor sa ajunga? Cum sa platesc eu amenda pentru ca ceilalti nu vor sa puna centura. Sau daca o pun la plecare si pe drum o dau jos, eu stau sa ii monitorizez in oglinda? Mai oameni buni, asa ceva nu se poate, ar fi bine ca fiecare sofer amendat sa nu semneze procesul verbal si sa dea politia rutiera in judecata sau statul pentru astfel de aberatii ... vor fi obligati sa o modifice sau sa o scoata.
24 sep 2014, 08:44
-2
xedos6
65 comentarii 15 puncte
Raspunzi de pasagerii pe care ai transporti !!! Nu vor sa o poarte da-i jos ! Stii ca daca tu faci un accident si ai victime in masina ti se face dosar penal?Asa ca ai face bine sa ai convingi ca sa o poarte nu doar pentru ca vei fi sanctionat cu amenda ci pentru ca le poti salva viata si poti sa eviti sa ajungi la parnaie! Eu le-as da amenda dubla celor care au centura pusa prin spatele scaunelor...
24 sep 2014, 12:47
+1
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
ii informezi ca risti amenda, daca de viata lor nu-I intereseaza.E simplu.Ba amaratilor, v-ati obisnuit sa va plangeti de toate alea.Pune in p.lm. centura si nu mai comenta, si tu si prostii pe care ii cari
29 sep 2014, 21:46
+2
2 comentarii 3 puncte
nu am nimic impotriva portului centurii de siguranta pt locurile din fata , eu port centura in permanenta , ATENTIE ! nu transport copii pe aceste locuri si nici nu sunt de acord cu asa ceva ...pb apare pt locurile din spate si modificarea asta amendabila si tampita speculeaza la maxim acest lucru . informez pasagerii dar nu am cum sa-i verific decat daca opresc sau daca in timpul mersului la anumite perioade de timp arunc cate o privire in spate...in anumite conditii poate fi fatala aceasta verificare ... am cateva intrebari pt cei care sunt de acord cu aceasta modificare : daca poate sa-mi spuna cineva (statistic) cati pasageri si cum au zburat prin parbriz de pe locurile din spate ? stie cineva cati politisti , prieteni si neamuri de politisti , smecherii locali din comunitati mai mici sau mai mari poarta centura de siguranta pe locurile din fata ? va spun eu : nici macar 1% ! sa ma lamureasca cineva de ce un copil fara centura pusa pe locurile din spate este mai sigur intr-un taxi sau intr-o dacie fara centuri pe spate din constructie decat intr-un autoturism cu 4-6-8... airbaguri ? pentru cei care sunt pentru aceasta modificare : va doresc ca toata viata sa mergeti drumuri in romania de cate 500 de km dus (8-9 ore), 500 km intors cu un copil de 5 ani asigurat cu centura de siguranta ! dupa parerea mea scopul scuza mijloacele , mai multi bani la buget mai multi bani in buzunarele voastre ...golanilor !
28 sep 2014, 14:25
+1
24 comentarii 45 puncte
De ce este esential sa stim ce fac pulitistii si neamurile lor? Ne salveaza viata in caz de accident daca stim? Asta cu mai sigur intr-un taxi sau intr-o masina cu multe airbleguri de unde ai scos-o? ca nu pricep? Adica daca te bati de ceva si copulu incepe sa zburde liber prin aerul plin de /.... din masina inseamna ca ii in siguranta, daca da cu mufa de scaunul din fata se numeste tot siguranta? daca da de tavan ii tot in siguranta si tot asa..... Am 6 airblegi la masina, toti in fata, cu ce ma pot ajuta ei la protectia copilului din spate? Pentru protectia lui mi-am luat scaun cu protectii la impact lateral! Daca masina are aerbleji spate este recomandat sa fie dezactivati! Ne doresti sa facem 500 de km in Romania, lol sa nu zic ROFLOL, nene, copilul meum a fact catre 700 pana la mare si 1100 pana in Grecia in scaunul lui cu centura pusa...... copilul il ai asa cum il educi, eu l-am educat ca locul lui ii in scaun cu centura pusa si urla daca fac gresala sa ii pun centura....... Daca nu sti sa iti dresez copilul sau nu esti in stare sa faci asta ii mai bine sa nu te reproduci! Sa ma scuzi dar postul tau nu are nici macar urme de inteligenta prin el, adica te plangi ca motivul acestei legi este sa aduca bani la buget in loc sa intinzi copita peste umar si sa-ti pui centura si sa bati putin din clanta la adresa colegilor din masina! Sincer este crima impotriva umanitatii faptul ca tu ai drept de vot si sa te reproduci! Ii mult mai simplu sa te plangi ca o baba sifilictica decat sa faci ce trebuie! La primul accident fara centura ai sa inveti ce inseamna centura si ai sa ti-o pui si pe bicicleta..... am avvut accident, am avut 80km/h cu deceleratie brusca pana la zero si fara centura nu as fi fost aici sa iti citesc tie elucubratiile!
28 sep 2014, 15:20
-3
2 comentarii 3 puncte
este esential ca eu sa fiu de acord cu tine ? vad nu-i taxezi pe care i-am mentionat ca nepurtatori de centura , ai sarit ca ars cand ai auzit de spagi si bani la buget . nu mai muri tu de grija mea si jura-te ca legea este facuta pt binele nostru si nu pt a strange bani la stat si pt buzunarele mari ale politistilor...ma deranjeaza ca acela care sta sa ma arda chiar el nu respecta legea si inchide ochii in loc sa-i sfatuiasca de bine pe colegi sau prieteni . de ce nu-i sfatuiesti tu ? incearca sa-i salvezi pe ei...si pe tine ! am spus ca port centura de siguranta , nu sti sa citesti sau citesti printre randuri...ca sfat : pune tu copita ta nespalata pe o carte , sau mars la scoala propagandist mizerabil ! din cauza asta am ajuns aici...guvernanti au nevoie de oameni ca tine la vot ! cat despre procreere : bine ca te-ai inmultit tu ! imi dau seama ce progenitura ai crescut , l-ai mintit pe ala mic cu o poveste inventata de tine...fraiere , pacala nu face parte din povestea lui creanga cum ai afirmat intr-o postare anterioara! eu mi-am spus parerea... faci ce vrei , poti sa-ti pui centura si in pat , poti sa-ti pui si casca dreseaza-ti copilul (cum ai afirmat) si nevasta in continuare , poti si pe ***** s-o dresezi si s-o legi , nu ma intereseaza parerea ta !!! bati campi intr-un mod haotic , drumuri la mare , grecia , copil care zboara (nu mi-ai raspuns cati pasageri au zburat de pe bancheta din spate) , alte tampenii n-am inteles nimic...cand te-ai trezit era dimineata , bicicleta cu cele 6 airbaguri era la geam , te astepta ! nu stiu ce sa cred , nu inteleg agresivitatea ...ce esti ? politist deghizat in miel , javra , ori esti ****** ...esti ?
28 sep 2014, 20:15
+2
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
Despre ce vorbim ma aici, despre niste cetateni care se intreaba daca centurile de siguranta sunt utile sau nu.Tara de prosti, P R O S T I !!! De aia o sa iasa Ponta presedinte, e plina tara de retarzi, fereasca Dzeu.
29 sep 2014, 17:26
+6
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Problema e ca la noi in tara pe langa alte chestii , "smecheria" se masoara si in nepurtatul centurii de siguranta , asa ca e normal sa sara ca arsi cocalarii cand sunt obligati prin lege sa poarte centura de siguranta .
29 sep 2014, 19:06
+4
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
da n-au decat sa sara, legea trebuie sa fie lege, aplicata si respectata
29 sep 2014, 21:43
+1
16 comentarii -4 puncte
serios si daca esti sofer de director? cum te descurci?
02 oct 2014, 06:45
0
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
Dar directorii ce sunt bre? Despoti?:))) Aici intram pe alt teren...acela de umilinta angajatului care se adreseaza cu "sefu"...ii e frica sa comenteze ca isi pierde job-ul.Pai de aia se duce tara asta la vale ma, ca sunteti fricosi la tot pasul, in orice domeniu. E f simplu, ii spui directorului tau, daca nu intelege, ca risti amenda daca nu isi pune centura.Macar fii barbat si deschide gura
02 oct 2014, 09:04
0
51 comentarii 45 puncte
Asta nu e chiar asa, imagineaza-ti ca ai 2 copii, rate la banca, nevasta casnica pentru ca in cacatul asta de tara loc de munca pentru femei sunt doar ca si coarde, masaje erotice videochat etc...Si totul depinde de tine, nu cred ca o sa " fii barbat" sa ii zici inganfatului de sef sa-si puna centura ca tu iei amenda. Mai mult ca sigur o sa lasi asa, si daca te opreste politia, o sa ii explici ca e sef si ca nu vrea, si mai mult ca sigur o sa inteleaga ( daca il duce mintea) dar sa fim realisti cate S classe sunt oprite in trafic? cate limuzine foarte smechere? F. putine spre deloc, asa ca nu va faceti griji, cu cat masina mai scumpa cu atat mai putine sanse sa fiti opriti in trafic.!
04 oct 2014, 10:07
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »