Ne vindem tuturor - Logan MCV va purta sigla Lada!

Ne vindem tuturor - Logan MCV va purta sigla Lada!
Salonul Auto de la Moscova a adus o surpriza... interesanta. Dacia Logan MCV va purta sigla Lasa se pare, intr-o masina identica, ce se va numi Lada R90. Nu-i de mirare si nu e niciun furt, asa cum fac chinezii, pentru ca producatorul rus, Avto VAZ, este detinut in procent de 25% de catre grupul Renault-Nissan.
Distribuie pe Facebook

Ne-am pierdut identitatea complet din pacate. Sau nu am avut-o niciodata? De fapt da, asa este, nu am avut niciodata identitate, incepand cu vechiile modele Dacia 1100 si Dacia 1310 care erau de fapt niste Renault-uri. Dar Dacia Logan a fost prima masina care nu era copiata, era productie proprie, era a noastra, era romaneasca!

Odata cu apartenenta la giganti precum grupul Nissan-Renault, vin si beneficii dar si dezavantaje. Renault a salvat compania prin investitiile sale, asa s-au nascut Logan, Sandero si Duster. Insa de bine ce au debutat cu sigla Dacia, acum s-au pierdut in toata lumea cu diverse embleme, de Renault sau Nissan. Iata acum ca Dacia va mai fi "inchiriata pentru o noapte" de catre rusnacii de la Lada.

In cadrul expozitie auto de la Moscova, Lada a prezentat modelul intitulat Proiect R90, pe baza lui Logan MCV. Mai precis, compania rusa AvtoVAZ, producatorul masinilor Lada, a prezentat in premiera la Salonul Auto de la Moscova modelul Lada R90, bazat pe Logan MCV cu sapte locuri. Productia este programata pentru primavara anului 2011.

Ne vindem tuturor - Logan MCV va purta sigla Lada!

Avand scaunele rabatabile, R90 se poate transforma cu usurinta dintr-un turism de familie intr-un caraus pentru bagaje mari. Masina este echipata cu sistem de ajustare pe inaltime a scaunului soferului si a volanului, aer conditionat, radio CD cu MP3.

In materie de siguranta, Lada R90 are centuri de siguranta in trei puncte, airbaguri pentru sofer si pasagerul din dreapta, airbaguri laterale, sistem de prindere ISOFIX si ABS.

Ne vindem tuturor - Logan MCV va purta sigla Lada!

Asadar, prima mandrie a tarii noastre, Dacia Logan, cu bunele si relele sale, dar care a pus Romania pe harta, este in prag de pierdere si disparitie. Dacia nu mai are identitate din pacate, este doar o masina de consum, o masina de imprumut, un brand care este la cheremul celor care au bagat bani in el, o masina care schimba siglele auto in functie de piata financiara. Un model Alfa Romeo sau BMW nu si-a vandut niciodata "sufletul" pentru o alta sigla. Dar, din nou, comparatia Daciei, la fel ca si orice altceva romanesc, cu ceva din afara, este complet inutila.

Succes Lada!

Lada R90

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 26 August 2010