Golf V by Andrei - Cui ii e frica de Pirati?

Golf V by Andrei - Cui ii e frica de Pirati?
Legendele spun ca piratii nu mai exista de mult. Ei bine, unul din cei multi tot a supravietuit. Inmatriculat, ce-i drept, insa nu pare sa-i displaca. De curand si-a descoperit o noua pasiune. Cum domnisoarele se dau in vant dupa Spa-uri si cosmetice, asa Golf V-ul adora tuningul. Consilierul sau este Andrei, sub a carui tutela se si afla masina.
Distribuie pe Facebook

A inceput cu partea cea mai costisitoare, adica montarea unui bodykit NTC, dupa care a continuat cu un eleron Zender, plus sudarea capotei in ideea scoaterii decupajului pentru sigla de la grila veche. Schimbarea a fost una remarcabila, iar Golf-ul cu pricina s-a lasat multa vreme admirat.

Golf V by Andrei - Cui ii e frica de Pirati?


Inevitabil, dupa un timp a aparut catalogul de moda in tuning primvara-vara. De fel mai "trendinez", Golf V-ul a batut din toate cele patru roti pana cand Andrei i-a achizitionat si un set de jante OZ Editie Aniversara de 18'', alaturi de anvelope de 235/35. Noi credem ca si daca nu s-ar fi schimbat trendurile ar fi intervenit aceste modificari.

Golf V by Andrei - Cui ii e frica de Pirati?


A urmat o suspensie KONI cu reglaj pe inaltime si o evacuare customizata . E mai usor de urmarit asa, dupa sunetul distinctiv. Nu exista nimeni care sa nu stie ca tonul face muzica, nu?

Golf V by Andrei - Cui ii e frica de Pirati?


Si, daca tot am adus vorba de muzica, merita mentionat pe partea de car-audio dvd-ul pionner cu difuzoare Ground Zero in portiere, statia Magnat RX mono si subwooferul Emphaser din portbagaj. Dupa montajul propriu-zis a urmat, bineinteles, procesul de insonorizare a masinii.

Golf V by Andrei - Cui ii e frica de Pirati?


Asadar, se poate organiza o mini-petrecere in Golf-ul lui Andrei. Cu o singura conditie, insa: Toata lumea se descalta. Interiorul e din piele in doua culori!

Golf V by Andrei - Cui ii e frica de Pirati?


Suma totala investita in sesiunea de tuning intrece orice program de Spa, insa rezultatele sunt fabuloase. Pentru ca nu s-a putut abtine si zilnic a simtit nevoia sa schimbe cate ceva, Andrei a scos din buzunar aproximativ 9000E. Nu a avut intotdeauna parte de sfaturi, dar asta nu a constituit o piedica. Majoritatea pieselor sunt "homemade".

Golf V by Andrei - Cui ii e frica de Pirati?


Si pentru ca Golf V-ul a simtit nevoia de o prezenta feminina, Andrei i-a adus o Skoda Octavia RS2 sa-i tina de urat. Bineinteles, inainte de "First Date", a aranjat-o si pe ea, ca sa fie totul perfect (a primit o admisie noua, o suspensie nou si un soft nou care a adus 60CP in plus - masina are acum 230, in total). Un cuplu de vis si un Cupidon plin de ... initiativa.

Golf V by Andrei - Cui ii e frica de Pirati?



In loc de concluzie, spunem doar atat: Andrei, apreciem munca, implicarea si mai ales rezultatul pasiunii tale pentru tuning - Golf V, dar CAND ne chemi la botez? 

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!


Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Golf V by Andrei Cristof
mai multe
Publicat în categoria: Masini tunate din Romania DATA PUBLICĂRII: 17 Decembrie 2009