Tuning la superlativ: BMW E9 CS cu motor si sasiu de M5 E39
- Germanii de la MKO GmbH ne incanta privirile cu un E9 CS retro-modern
- Modelul bavarez ascunde sub caroseria clasica un motor V8 de BMW M5 E39
- De la acelasi BMW M5 E39 provine, de asemenea, si sasiu, respectiv bordul
Adori liniile si formele clasice, insa nu ai renunta pentru nimic in lume la tehnologia actuala? Nici un fel de problema: curentul retro-modern a lovit inclusiv lumea auto, marile companii de tuning ale planetei batandu-se in proiecte care mai de care mai interesante.
Dupa ani si ani in care au fost intr-un razboi continuu, clasicul si modernul au ajuns intr-un final la concluzia ca pot coexista si impreuna. Dovada infratirii celor doua concepte aflate aparent intr-o antiteza totala este exemplificata inclusiv de proiectul BMW CS/M5, semnat MKO GmbH.
Un proiect care, dupa cum o sugereaza si denumirea sa intr-o oarecare masura, reprezinta rezultatul contopirii dintre un E9 CS si un M5 E39, primul venind cu caroseria si cateva dintre restul componentelor interioare, pe cand sarcina umplerii golului mecanic i-a revenit celui din urma model.
Cu alte cuvinte, in ciuda faptului ca ai putea jura ca ai de-a face cu un BMW E9 CS al anilor '70, adevarul este cu totul altul. Doar lucrurile pe care le vezi la prima vedere, in speta liniile si formele exterioare, sunt 100% clasice, pe "dedesubt" gasindu-si loc tehnologia moderna a BMW-ului M5 E39.
Asta inseamna automat prezenta sub capota a unui total de 400 de cai putere, ce provine de la un motor aspirat cu 8 cilindri in V si capacitate de 4.9 litri. Deloc surprinzator, de pe lista dedicata bunatatilor tehnice nu lipsesc nici transmisia manuala cu sase rapoarte sau sistemul de tractiune spate.
In ceea ce priveste aspectul interior, situatia sta putin diferit. In sensul ca germanii de la MKO GmbH au preferat sa adauge elementelor clasice - precum scaunele sau fetele usilor, caracteristice BMW-ul E9 CS plansa de bord a M5-ului E39, contrastul dintre cele doua lumi fiind usor neinspirat.
Una peste alta, proiectul BMW CS/M5 impresioneaza prin curaj si ingeniozitate, calitatea executiei reprezentand un alt atu. Indeajuns insa cu vorba: a sosit vremea fotografiilor!
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Vw touran diesel 2011 5790 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Kia carens euro 5b 2015 7950 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Ford s-max 2.0 2011 6200 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 13500 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €