Asamblata pe o varianta imbunatatita a faimoasei platforme modulare MQB, reteta cu pricina ar trebui sa isi intampine viitorii cumparatori si alaturi de o gama variata de propulsoare. citește articolul
Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara si un display curbat de dimensiuni generoase. Impartit in doua zone diferite de lucru, intre instrumentele de bord digitale si sistemul de navigatie. Dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu instrumente de bord digitale si configurabile. Plus un display curbat masiv, impartit in doua zone diferite de lucru. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu tehnologie LED, plus sase airbag-uri, o instalatie de aer conditonat si, mai mult sau mai putin surprinzator, afisaj pe parbriz. citește articolul
De la orizont nu lipseste insa nici sistemul de infotainment cu display de noua inch, compatibil cu aplicatiile Apple CarPlay si Android Auto, seria vestilor bune continuand, mai mult ori mai putin surprinzator, cu tehnologia Adaptive Cruise Control. citește articolul
"Am fost pe Sectiunea 5: Curtea de Arges - Pitesti a Autostrazii Sibiu-Pitesti, unde am verificat stadiul lucrarilor pe intregul amplasament de o lungime de 30 km", a anuntat, de curand, Irinel Ionel Scriosteanu, secretar de stat in cadrul Ministerului Transporturilor. citește articolul
Doua modele pe baterii conduc, alaturi de unul cu motor termic, in topul publicat de americanii de la iSeeCars - ce au analizat peste 1.6 milioane de anunturi pentru a ajunge la aceasta concluzie. citește articolul
Sub capota, propulsia va fi asigurata de o larga varietate de unitati pe benzina, cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti. Ori 100% electrice. citește articolul
Uita de nemti! Aceste masini au impresionat o lume intreaga, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta companie germana. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem de climatizare cu reglare automata, pe patru zone, a temperaturii. Plus ceasuri de bord digitale si tapiterie confectionata din piele fina. Asa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice, atat faruri, cat si stopuri, cu tehnologie LED. Plus o instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. Pe doar o singura zona, ce este drept. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la zero la 96 de kilometri pe ora ar urma sa isi gaseasca rezolvarea in doar 2.9 secunde. citește articolul
Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara si un display color masiv. Impartit in doua zone diferite de lucru. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda. citește articolul
Sub capota, propulsia este asigurata fie de un motor aspirat, cu patru cilindri in linie, de 1.2 litri, fie de o motorizare turbo, I3, cu capacitatea de 998 de centimetri cubi. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un set de lumini configurabile. Plus o instalatie audio de inalta fidelitate, cu 20 de difuzoare de la Bang & Olufsen. Dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv noi sisteme de asistenta la conducere. Plus un display central cu diagonala de zece inch. citește articolul
Oferit in schimbul unei sume de aproape 40.000 de euro, impresionantul vehicul se mai poate lauda, printre multe altele, si cu un sistem avansat de tractiune integrala. Plus o dotare extrem de generoasa. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea in numai 2.6 secunde. Viteza de top este limitata electronic, in schimb, la doar 316 km/h. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv blocuri optice fata si spate cu tehnologie LED. Plus jante confectionate din aliaj usor, cu diametrul de 19 inch, scaune incalzite, un sistem audio cu zece boxe semnate de Bose si, nu in ultimul rand, tapiterie realizata din piele sintetica. citește articolul
Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroomuri, la vanzare, pana la sfarsitul acestui an, respectivul automobil pluseaza cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora in mai putin de sase secunde. In schimb, viteza de top nu va depasi pragul celor 180 km/h. Asa cum precizam, de altfel, si anterior, inca la momentul premierei mondiale. citește articolul
Trei masini cu motor diesel si performante de top care se vand acum, de noi. Plus ce ofera fiecare model in parte. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 4.6 secunde. Cu seria vestilor bune continuand, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana, cu un consum mediu de carburant de doar 6.1 - 6.7 litri la 100 de kilometri. citește articolul
Seria vestilor bune continua cu un set de doua pahare pentru sampanie, din argint sculptate, plus faruri cu functie de proiectare a simbolurilor si animatiilor, potrivit configuratorului oficial. citește articolul
Alte elemente si detalii demne de mentionat cuprind inclusiv un plafon retractabil la simpla apasare a unui buton. Plus climatizare cu reglarea automata a temperaturii. citește articolul