A intrat in productia de serie si nimic nu-l mai poate opri. Imagini de pe linia de asamblare cu noul Volkswagen Golf Facelift

A intrat in productia de serie si nimic nu-l mai poate opri. Imagini de pe linia de asamblare cu noul Volkswagen Golf Facelift
  • A intrat in productia de serie si nimic nu-l mai poate opri
  • Imagini de pe linia de asamblare cu noul Volkswagen Golf Facelift
Distribuie pe Facebook

Disponibil in schimbul unei sume minime de 27.180 de euro, respectivul model isi intampina cumparatorii in trei versiuni diferite de motorizare si cinci variante de echipare. Mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana.

Introdus cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de doua luni - inca de la sfarsitul iernii trecute, cel mai recent Golf din istorie a revenit, de curand, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: Volkswagen a anuntat, chiar la inceputul acestei saptamani, debutul productiei de serie, proces ce se desfasoara la uzina companiei din Wolfsburg, Germania - asa cum se mentioneaza in cadrul unui comunicat oferit presei de specialitate.

Comercializat la preturi cuprinse intre numai 27.180 si 40.400 de euro, inainte de a pune la socoteala costul eventualelor optionale, noul automobil de clasa compacta poate fi comandat - pentru moment, in doar trei versiuni diferite de motorizare. Cu varianta de baza punand la dispozitia clientilor un propulsor turbo cu patru cilindri in linie si cu o capacitate de 1.498 de centimetri cubi - pe benzina, conceput pentru a livra rotilor, prin intermediul unei transmisii manuale cu sase rapoarte, undeva in 116 cai putere, plus 220 de Newton-Metri, conform fisei cu specificatii tehnice, mai ori mai putin surprinzator.

Volkswagen Golf VIII Facelift

Volkswagen Golf VIII Facelift

Volkswagen Golf VIII Facelift

Rezultatul: asa cum se precizeaza in documentul adus si anterior in discutie, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea intr-un interval de circa 9.9 secunde - in timp ce viteza maxima nu depaseste 203 kilometri pe ora. Cat despre consumul de carburant, cel mai ieftin Volkswagen Golf Facelift inghite - in medie, aproximativ 5.4 litri la 100 de kilometri.

Propulsorul turbo cu patru cilindri in linie si capacitatea de 1.498 de centimetri cubi - pe benzina, de pe versiunea de baza se vinde inclusiv intr-o varianta cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti in dotare. Caracterizat de un total sinonim cu pana la 150 de cai putere si 250 de Newton-Metri - livrat rotilor prin intermediul unei transmisii automate cu sapte rapoarte, plus dublu ambreiaj, acesta promite sa rezolve eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in 8.4 secunde; viteza de top la 224 de kilometri pe ora, consumul de carburant scade la 5.2 litri la 100 de kilometri.

Noul Golf mai este oferit si intr-o configuratie 2.0 TDI - comercializata de compania Volkswagen in doua optiuni diferite de performanta: prima cu doar 116 CP, pentru un 0 - 100 km/h intr-un interval de 10.2 secunde, iar a doua cu 150 CP, pentru un 0 - 100 km/h intr-un timp de numai opt secunde. In functie de alegerea finala, meniul standard al autoturismului din segmentul C poate gazdui - important de adaugat, si faruri LED Plus.

Volkswagen Golf Facelift - Productie

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (153) Poze Volkswagen Golf VIII Facelift
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 16 Aprilie 2024