• Articole şi ştiri auto
    • Ghidul şoferului
    • Istorie auto
    • Chestionare / Teste grilă
    • Analize auto
    • Test drive
    • Top 10 curiozităţi
    • Filme cu maşini
    • Poze cu maşini
  • Bazar Auto
    • Maşini second
    • Moto
    • Piese și accesorii
  • Comunitate
    • Maşina mea
    • Q&A: 4TuningHelp
    • Forum 4Tuning
 
Utilizator nelogat
  • Login
  • Nu ai cont? Înregistrează-te
  • Ai uitat parola?
  • Articole
  • Mașini second
  • Bazar
  • Forum
  • Maşina mea
  • Q&A
  1. 4Tuning
  2. Articole
  3. koenigsegg regera

ASTA e cursa pe care nu credeai ca o s-o vezi vreodata. LINIUTA intre Koenigsegg Regera si Koenigsegg Agera RS ASTA e cursa pe care nu credeai ca o s-o vezi vreodata. LINIUTA intre Koenigsegg Regera si Koenigsegg Agera RS
Drift de sezon cu Koenigsegg Regera. Asa te distrezi cu 1500 de cai pe zapada Drift de sezon cu Koenigsegg Regera. Asa te distrezi cu 1500 de cai pe zapada
Este prima data cand o astfel de masina este scoasa la vanzare. Numai optionalele au costat peste 200.000 dolari Este prima data cand o astfel de masina este scoasa la vanzare. Numai optionalele au costat peste 200.000 dolari
A reusit sa ajunga la volanul unui Koenigsegg Regera. Cum se vede 0-300 km/h din interiorul masinii cu 1500 CP A reusit sa ajunga la volanul unui Koenigsegg Regera. Cum se vede 0-300 km/h din interiorul masinii cu 1500 CP
Un nou record pentru Koenigsegg. REGERA a facut repriza 0-400-0 km/h in doar 31.49 secunde Un nou record pentru Koenigsegg. REGERA a facut repriza 0-400-0 km/h in doar 31.49 secunde
N-ai sa vezi TESTUL asta la Euro NCAP. Cum rezista la impact un KOENIGSEGG de 2 milioane de euro N-ai sa vezi TESTUL asta la Euro NCAP. Cum rezista la impact un KOENIGSEGG de 2 milioane de euro
Hypercar-ul cu 1.800 de cai si fara CUTIE DE VITEZE arata demential. Clientul l-a comandat fara picatura de vopsea Hypercar-ul cu 1.800 de cai si fara CUTIE DE VITEZE arata demential. Clientul l-a comandat fara picatura de vopsea
TESTUL pe care Euro NCAP nu il va face niciodata. Uite cum rezista la impact o masina... Koenigsegg TESTUL pe care Euro NCAP nu il va face niciodata. Uite cum rezista la impact o masina... Koenigsegg
Nimeni nu ar fi crezut ca o sa le vada vreodata asa. Cum arata noile masini de la Bugatti si Koenigsegg cu bare negre si fara jante din aliaj Nimeni nu ar fi crezut ca o sa le vada vreodata asa. Cum arata noile masini de la Bugatti si Koenigsegg cu bare negre si fara jante din aliaj
Are 1.500 de cai putere si atinge 400 de km/h fara a avea o cutie de viteze. Uite aici cum este posibil Are 1.500 de cai putere si atinge 400 de km/h fara a avea o cutie de viteze. Uite aici cum este posibil
Curiozitatea Zilei: Cum testezi o masina de 1.500+ CP inainte s-o lansezi pe piata? Curiozitatea Zilei: Cum testezi o masina de 1.500+ CP inainte s-o lansezi pe piata?
AICI este episodul 2 al documentarului despre masina de 1500+ CP pe care o poate cumpara oricine. AICI este episodul 2 al documentarului despre masina de 1500+ CP pe care o poate cumpara oricine.
A fost lansat documentarul despre masina de 1500+ CP pe care o poate cumpara oricine. A fost lansat documentarul despre masina de 1500+ CP pe care o poate cumpara oricine.
Incredibilul Koenigsegg Regera ne arata cum sunt creati norii cand ai 1.500 de cai putere. Incredibilul Koenigsegg Regera ne arata cum sunt creati norii cand ai 1.500 de cai putere.
Christian von Koenigsegg ne face turul mega-hibridului Regera Christian von Koenigsegg ne face turul mega-hibridului Regera
Koenigsegg scoate pe strazi noul Regera. Cum se conduce mega-hibridul suedez de 1500+ CP Koenigsegg scoate pe strazi noul Regera. Cum se conduce mega-hibridul suedez de 1500+ CP
Koenigsegg ne explica cum sta treaba cu caroseria robotizata a mega-hibridului Regera Koenigsegg ne explica cum sta treaba cu caroseria robotizata a mega-hibridului Regera
Koenigsegg Regera urca pe stand si accelereaza pana la 350 km/h Koenigsegg Regera urca pe stand si accelereaza pana la 350 km/h
One:1 si Regera ruleaza pentru prima oara impreuna One:1 si Regera ruleaza pentru prima oara impreuna
Christian von Koenigsegg ne arata cum functioneaza eleronul noului Regera Christian von Koenigsegg ne arata cum functioneaza eleronul noului Regera
Geneva 2015: Koenigsegg Regera e cel mai puternic automobil al planetei Geneva 2015: Koenigsegg Regera e cel mai puternic automobil al planetei
Koenigsegg Regera ni se arata in prima poza reala Koenigsegg Regera ni se arata in prima poza reala
Koenigsegg Regera se anunta un mega-hibrid de 1.360 cai putere Koenigsegg Regera se anunta un mega-hibrid de 1.360 cai putere
Koenigsegg Regera 2016: un nou MegaCar se va lansa la Geneva Koenigsegg Regera 2016: un nou MegaCar se va lansa la Geneva
Volkswagen a publicat acum prima imagine oficiala cu noua sa masina
Masini noi 26 August Volkswagen a publicat acum prima imagine oficiala cu noua sa masina

Debutul mondial a fost programat pentru editia din acest an a Salonului Auto International de la Munchen, eveniment care urmeaza sa se desfasoare in perioada 9 - 14 septe... citește articolul >

Concureaza cu BMW X6, dar pentru multi e doar o mare necunoscuta. Masina din 2012 are motor de 3.7 litri si scaune ventilate Concureaza cu BMW X6, dar pentru multi e doar o mare necunoscuta. Masina din 2012 are motor de 3.7 litri si scaune ventilate Nemtii de la Volkswagen ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul 308, probabil cel mai spectaculos hatchback din lume Nemtii de la Volkswagen ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul 308, probabil cel mai spectaculos hatchback din lume O noua autostrada se va deschide in Romania in perioada imediat urmatoare. Stadiul lucrarilor a ajuns deja la 80% O noua autostrada se va deschide in Romania in perioada imediat urmatoare. Stadiul lucrarilor a ajuns deja la 80% Cel mai puternic Audi RS3 din istorie, surprins pentru prima oara in teste. Noul model ar putea oferi un motor turbo de 2.5 litri si peste 400 de cai Cel mai puternic Audi RS3 din istorie, surprins pentru prima oara in teste. Noul model ar putea oferi un motor turbo de 2.5 litri si peste 400 de cai Costa cu peste 1.400 de euro mai putin decat cea mai ieftina Dacia Logan, insa ofera de aproape doua ori mai multa putere. In plus, se lauda cu boxe de la Harman Kardon si navigatie cu ecran mare Costa cu peste 1.400 de euro mai putin decat cea mai ieftina Dacia Logan, insa ofera de aproape doua ori mai multa putere. In plus, se lauda cu boxe de la Harman Kardon si navigatie cu ecran mare A testat, in sfarsit, noua masina de la Volkswagen. Nemtii nu au mai vandut niciodata acest model in Europa A testat, in sfarsit, noua masina de la Volkswagen. Nemtii nu au mai vandut niciodata acest model in Europa Nu se mai inghesuie nimeni sa o cumpere. Dacia nu a vandut in luna iulie decat o singura masina Nu se mai inghesuie nimeni sa o cumpere. Dacia nu a vandut in luna iulie decat o singura masina Romanii vor primi, din nou, bani de la stat ca sa isi cumpere masini. Sumele pentru aceasta categorie au scazut insa considerabil Romanii vor primi, din nou, bani de la stat ca sa isi cumpere masini. Sumele pentru aceasta categorie au scazut insa considerabil Dacia a lansat in Romania masina care costa doar 12.450 de euro. Motorul turbo, pilotul automat si aerul conditionat sunt oferite in standard Dacia a lansat in Romania masina care costa doar 12.450 de euro. Motorul turbo, pilotul automat si aerul conditionat sunt oferite in standard
4Tuning
© 2025 4Tuning.ro
  • Articole
  • Mașini second
  • Bazar
  • Forum
  • Maşina mea
  • Q&A
  • Termeni şi condiţii
  • Politica de confidențialitate
  • Politica de cookie-uri
  • Platformă SOL
  • Contact
Notificări: 8
Newsletter
Versiune:
Desktop
Mobil