• Articole şi ştiri auto
    • Ghidul şoferului
    • Istorie auto
    • Chestionare / Teste grilă
    • Analize auto
    • Test drive
    • Top 10 curiozităţi
    • Filme cu maşini
    • Poze cu maşini
  • Bazar Auto
    • Maşini second
    • Moto
    • Piese și accesorii
  • Comunitate
    • Maşina mea
    • Q&A: 4TuningHelp
    • Forum 4Tuning
 
Utilizator nelogat
  • Login
  • Nu ai cont? Înregistrează-te
  • Ai uitat parola?
  • Articole
  • Mașini second
  • Bazar
  • Forum
  • Maşina mea
  • Q&A
  1. 4Tuning
  2. Articole
  3. phaeton w12

De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2015 are scaune fata si spate individuale, cu reglare electrica, incalzire, racire, memorie, masaj De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2015 are scaune fata si spate individuale, cu reglare electrica, incalzire, racire, memorie, masaj
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2004 are scaune fata si spate cu actionare electrica, incalzire, racire, masaj De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2004 are scaune fata si spate cu actionare electrica, incalzire, racire, masaj
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2015, de noua, aproape 152.000 de euro! De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2015, de noua, aproape 152.000 de euro!
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2004, de noua, cat un apartament cu patru camere in Bucuresti De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2004, de noua, cat un apartament cu patru camere in Bucuresti
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes-Benz: masina din 2002 are un motor de 6.0 litri sub capota, scaune individuale si clima pe patru zone la interior De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes-Benz: masina din 2002 are un motor de 6.0 litri sub capota, scaune individuale si clima pe patru zone la interior
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2005 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2005 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2007 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2007 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2004 are motor de 6.0 litri, clima pe patru zone si scaune cu masaj A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2004 are motor de 6.0 litri, clima pe patru zone si scaune cu masaj
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2009 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2009 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes: acest Phaeton din 2004 are doar 12.000 KM si e de vanzare De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes: acest Phaeton din 2004 are doar 12.000 KM si e de vanzare
Volkswagen-ul mai tare decat un S-Class. Cu cat se vinde acest Phaeton W12 Volkswagen-ul mai tare decat un S-Class. Cu cat se vinde acest Phaeton W12
O sa te indragostesti iremediabil de acest VOLKSWAGEN. Are motor in 12 cilindri, scaune individuale si... e DE VANZARE O sa te indragostesti iremediabil de acest VOLKSWAGEN. Are motor in 12 cilindri, scaune individuale si... e DE VANZARE
Acum 13 ani a costat o avere. Astazi, acest VW Phaeton cu motor W12 se vinde pentru o nimica toata Acum 13 ani a costat o avere. Astazi, acest VW Phaeton cu motor W12 se vinde pentru o nimica toata
Volkswagen a publicat acum prima imagine oficiala cu noua sa masina
Masini noi 26 August Volkswagen a publicat acum prima imagine oficiala cu noua sa masina

Debutul mondial a fost programat pentru editia din acest an a Salonului Auto International de la Munchen, eveniment care urmeaza sa se desfasoare in perioada 9 - 14 septe... citește articolul >

Concureaza cu BMW X6, dar pentru multi e doar o mare necunoscuta. Masina din 2012 are motor de 3.7 litri si scaune ventilate Concureaza cu BMW X6, dar pentru multi e doar o mare necunoscuta. Masina din 2012 are motor de 3.7 litri si scaune ventilate Nemtii de la Volkswagen ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul 308, probabil cel mai spectaculos hatchback din lume Nemtii de la Volkswagen ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul 308, probabil cel mai spectaculos hatchback din lume O noua autostrada se va deschide in Romania in perioada imediat urmatoare. Stadiul lucrarilor a ajuns deja la 80% O noua autostrada se va deschide in Romania in perioada imediat urmatoare. Stadiul lucrarilor a ajuns deja la 80% Cel mai puternic Audi RS3 din istorie, surprins pentru prima oara in teste. Noul model ar putea oferi un motor turbo de 2.5 litri si peste 400 de cai Cel mai puternic Audi RS3 din istorie, surprins pentru prima oara in teste. Noul model ar putea oferi un motor turbo de 2.5 litri si peste 400 de cai Costa cu peste 1.400 de euro mai putin decat cea mai ieftina Dacia Logan, insa ofera de aproape doua ori mai multa putere. In plus, se lauda cu boxe de la Harman Kardon si navigatie cu ecran mare Costa cu peste 1.400 de euro mai putin decat cea mai ieftina Dacia Logan, insa ofera de aproape doua ori mai multa putere. In plus, se lauda cu boxe de la Harman Kardon si navigatie cu ecran mare A testat, in sfarsit, noua masina de la Volkswagen. Nemtii nu au mai vandut niciodata acest model in Europa A testat, in sfarsit, noua masina de la Volkswagen. Nemtii nu au mai vandut niciodata acest model in Europa Nu se mai inghesuie nimeni sa o cumpere. Dacia nu a vandut in luna iulie decat o singura masina Nu se mai inghesuie nimeni sa o cumpere. Dacia nu a vandut in luna iulie decat o singura masina Romanii vor primi, din nou, bani de la stat ca sa isi cumpere masini. Sumele pentru aceasta categorie au scazut insa considerabil Romanii vor primi, din nou, bani de la stat ca sa isi cumpere masini. Sumele pentru aceasta categorie au scazut insa considerabil Dacia a lansat in Romania masina care costa doar 12.450 de euro. Motorul turbo, pilotul automat si aerul conditionat sunt oferite in standard Dacia a lansat in Romania masina care costa doar 12.450 de euro. Motorul turbo, pilotul automat si aerul conditionat sunt oferite in standard
4Tuning
© 2025 4Tuning.ro
  • Articole
  • Mașini second
  • Bazar
  • Forum
  • Maşina mea
  • Q&A
  • Termeni şi condiţii
  • Politica de confidențialitate
  • Politica de cookie-uri
  • Platformă SOL
  • Contact
Notificări: 8
Newsletter
Versiune:
Desktop
Mobil