cred ca ai vrut sa spui ca GT-R e la nivelul proscheului..... nu de alta dar GT-R este doar o masina de fuga , iar porsche este o intreaga enciclopedie
daca se facea cursa ca la carte ..iti garantez ca supra era de mult in fata porsche-ului. supra se bate cu un moto(cu turbo) cot la cot si il face repede ,fata de gt-r care se chinuie..
Din 6 boxer la Porsche se pot scoate foarte multi cai cu motorul stock/sau cu internele schimbate! La fel si la Supra dar ,chit ca a furat startul sau nu Porschele tot castiga !( in plus a ami ratat si treapta 3) si tot sa dus ! Porsche-le are avantajul tractiunii,si a motorului din spate fapt ce il face mai rapid ca o masina de aceiasi putere in linie dreapta!Oricum si Supra e o bestie! Respect pt. amandoua!
Pai nu te supara dar gandeste si tu cu capul nu cu piciorul. Iau thumbs down pentru ca sunt fan bmw, si de cele mai multe ori nu suport ultra aberatiile ce se pot citi in commenturile voastre...stii cum e, un om normal intre 20 de nebuni e considerat cel problematic...Iar cu camera mai incearca si tu sa filmezi intr^o masina macar de vreo 350 de cai sa vedem ce iese.
minunate ambele masini dar abea venise ala cu supra si tipu cu porche deja accelera la maxim... bravo lui asa se castiga o cursa... se da si mare dupa ce a ratat si o treapta...
De asta nu suport eu cursele din mers. E greu pt ambii piloti sa fie corecti. La semafor mi se pare cel mai ok. La asemenea puteri, daca ai calcat putin mai devreme pedala, ai toate sansele sa castigi cursa. Oricum, ambele masini sunt foarte puternice. Oglinda de la Porsche este de mare efect :))
mda... dar in orice caz tot supra e THE BOSS. si acuma hai cu minusurile.
nu sunt frustrat dupa supra... dar asta este adevarul. eu daca ar fi sa aleg intre aceste 2 masini as alege supra.
Mai...intradevar arata ceva mai bine si are un motor beton!Problema e ca Porsche utilizeaza puterea mai bine ca Supra!(si de fura startul/si de nu)! O Supra de 1000 cai si intr-a-3-a pierde aderenta teribil,deaorece e usoara pe spate ,pe cand la Porsche,sta altfel treaba deoarece toata greutatea e pe rotile motoare! + Porsche aici !Dar oricum amandoua sunt bombe!
24 aug 2011, 15:27
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
o cutie de supra cu LSD,va pune puterea jos foarte bine,dovada ca la drag SUPRELE de 7-8 sec.au cutie normala 6 trepte cu modificari bineinteles.cum iti explici ca de pe loc masina scoate 7-8 sec,si nu a-r pune puterea jos de la 80-100?
aici este vorba doar de cum pleaca soferul si acel LAUNCH CONTROL face o treaba foarte buna.
in SUA se dau din mers cu masini de strada legale,tocmai ca sa protejeze transmisia cat mai bine.De pe loc este alta treaba,se duc pe pista cu masini de drag ,SLIKURI SI MULT LIPICI.
NU AI TRANSMISIE INTARITA???O ADUNI CU FARASUL:))))
Dane nu prea s-a inteles ce ai vrut sa zici. :) Se dau din mers pt ca la putera aia nici un cauciuc "street legal" nu iti poate oferi aderenta necesara unei plecari decente...iar masinile care scot timpii aia toate au slik-uri. Cauciucurile iti pun puterea pe asfalt nu lsd-ul...ala te ajuta doar sa nu iti patineze una dintre roti. Si nimeni care isi dubleaza sau isi tripleaza puterea motorului nu va merge cu transmisia standard.
Daca ar fi sa alegi intre ele modificate ,banuiesc...
Pt ca daca alegerea e intre cele 2 masini stock, comparatia e de prisos.
Cea mai puternica varianta de Supra ,Twon Turbo:3.0L , 320 de cai ,RWD si 1540kg vs 996 Turbo: 3.6L, 420 de cai ,AWD si aceleasi kg...e no brainer care e mai puternica si mai rapida ,indiferent ca e vb de drag ,evry day use sau circuit.
Ce e la mijloc e pretul...un 996 Turbo SH incepe de pe la 50k euro ,o Supra twin turbo RHD buna incepe de pe la 10-12 mii ,iar una cu volan pe stanga sare de 25k euro.
nu alex... serios eu am boala pe japoneze, iar eu supra, skyline r34, gtr, nsx si care mai sunt.. nu le-as da pe nici una germana. si plus de asta de la porsche sunt unele modele care imi plac si mai putine care imi plac interiorul lor.
(hai veloce da acele 10 dislike si la acest comentariu)
fratilor...il stiti ma pe veloce feroce nu? ne-am certat zilele astea... si stiti ce a facut ca sa se razbune? si-a facut 20 conturi si imi tot da dislike... la acest comentariu nu mia dat nimeni dislike cei care au votat au dat like. la fiecare dar la fiecare comentariu am 20 dislike... auzi veloce... vezi ca eu nu sunt de ieri ma copile... nu iti merg astea cu mine..
25 aug 2011, 16:04
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Din ce citesc in comentarii ,trag concluzia ca nu e bine sa urmariti aceste filmulete preluate de pe canalul lor de you.tube.
1. la mana ,cei care se ocupa cu aceste curse se numesc GTBOARDdotcom (scrie sus in stanga in filmulet) ,sunt abonat la filmuletele lor de 3 ani.
2. din cauza preluarii ,descrierea filmuletului e facuta dupa cum vrea moderatorul care l-a postat.
3. Porschele preparat de Protomotive a fost convertit in RWD in loc de tractiune integrala cum avea initial. Supra a pierdut tractiunea deoarece la 1000hp ai nevoie de greutate pe spate ea fiind RWD. 911 se stie foarte bine ca au motorul amplasat pe spate, asa ca nu afurat startul deloc.
Va recomand un search pe youtube: gtboarddotcom si m5boarddotcom (exact cum am scris).
24 aug 2011, 16:09
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »