eu cred ca a reusit sa treaca peste vw , acum sa nu sariti pe mine cu minusuri si cu aberatii.. dar totusi 50 de premii nationale si internationale, inclusiv deosebit de prestigiosul premiu "Masina anului", nu este chiar asa usor de obtinut , intre timp de vw nu am auzit nimic :|
Opel doreste sa joace intr-o liga superioara ( liga premium ) si o face chiar foarte bine; cu noile tehnologii implementate modelului a reusit sa sa impuna in industrie,devenind astfel o alternativa de luat in calcul. Bravo Opel! Bravo GM!
eram cu un prieten cu o dacie pe autostrada avea vro 140..tremura ca *****,si spuf trece un opel ca din pusca bai frate,manca asfaltu parca stateam pe loc :))
Am argumentat succint in post-ul de mai sus,vis-a-vis de opinia mea. Totusi,cred ca Opel,adica General Motors nu doreste sa arunce Insignia intr-un domeniu vag pentru ei si aici ma refer la segmentul E,in care primele locuri sunt luate de automobilele " de traditie " din clasa berlinelor premium mari. Tendintele actuale vor stabiliza Insignia in segmentul D,alaturi de Superb,Passat,Mondeo si noul lansat Latitude. Stima.
Excelenta masina, vad ca Opel s-a ridicat mult catre clasa premium, pacat ca va deveni mai scumpa si nu cred ca cei care detin acum Opel si-o vor permite.