Curse Ilegale: Lamborghini Gallardo UGR vs. Nissan GT-R AMS Alpha 12 Curse Ilegale 14 Septembrie Curse Ilegale: Lamborghini Gallardo UGR vs. Nissan GT-R AMS Alpha 12
Toate comentariile (25):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
216 comentarii 304 puncte
Tu nu te`ai uitat la restu e mai inceata la plecare dar porma face de la 200-300 kmhin 8 sec ..in fine ..Nu prea ma consider eu un mecanic bun dar cine imi raspunde ce au vrut ei sa faca pe final cu gheatza aia ?
14 sep 2011, 11:03
-3
113 comentarii 236 puncte
raceau apa la intercooler.
14 sep 2011, 11:25
+2
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
intercooler-ul are apa in el ?:|
15 sep 2011, 01:09
0
ando34
257 comentarii 380 puncte
Depinde de intercooler sunt cu si sunt fara apa. Mi se pare ca GTR stock e fara apa.
15 sep 2011, 01:19
0
Synapse
686 comentarii 292 puncte
au bagat gheata in intercooler cred...:-??sau isi faceau un frappe
14 sep 2011, 11:25
+12
256 comentarii 1023 puncte
Tare asta cu frapeul! :D
14 sep 2011, 11:43
0
adichelu
234 comentarii 141 puncte
gheata carbonica trebuia acolo :)))))
15 nov 2011, 23:18
0
ando34
257 comentarii 380 puncte
"Jesus", tu nu vezi ca face 100-200 in 3.9 ?
14 sep 2011, 12:30
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
La ce te astepti de la niste masini de 950 respectiv 1050 cai ?
14 sep 2011, 13:09
-4
ando34
257 comentarii 380 puncte
I-am dat reply aluia care zicea ca si un SUV sport le face la 0-100.
14 sep 2011, 14:31
+2
87 comentarii 405 puncte
Timpi scosi de pe ceasul cu cuc.Cum ma sa faca 4,7 s pana la 100 km/h,cand Superleggera de 570 face 3,4/100? Restul timpilor probabil or fi cum zic ei,dar pentru 100 nu-i ceva bine.
14 sep 2011, 13:42
+2
Supra_Guy
103 comentarii 299 puncte
Mai curand 2,7s 0-100km\h pentru Superleggera TT.
14 sep 2011, 13:44
-1
87 comentarii 405 puncte
Eu vorbeam de cel stoc la 570 cp.Underground cu al lor TT probabil scot atat.Reteta ii simpla pentru astfel de tuneri:2 turbine si soft personalizat in parte de fiecare tuner.Masinile de acest gen(tunate) sunt pentru cei care chiar ca nu mai au ce faci cu banii si iti gasesc o modalitate de joaca,mai mult sau mai putin periculoasa.
14 sep 2011, 14:19
0
498 comentarii 125 puncte
Chiar crezi ca e asa simpla reteta ? 2 turbine si soft , atat ?
15 sep 2011, 00:50
0
ando34
257 comentarii 380 puncte
Pai asa ar avea toti masini de cateva sute de cai macar. Restul "detaliilor" pe langa 2 turbine si un soft sunt "nesemnificative".
15 sep 2011, 01:11
0
ando34
257 comentarii 380 puncte
Lasa-te, care a fost cea mai puternica masina(reala) condusa de tine? UGR Gallardo e RWD si pierde aderenta usor, mai ales pe autostrada si nu e dragstrip. Si cu cat e mai mare turbo, cu atat mai mare si lagul.
14 sep 2011, 14:34
0
42 comentarii 58 puncte
Stai linistit, trebuie sa le explici ce e ala lag, de ce se produce... si poate cel mai bine ar fi sa le explici de ce o masina foarte puternica, cu tractiune exclusiv spate, pierde aderenta pe primele 2 trepte...
14 sep 2011, 21:44
+2
ando34
257 comentarii 380 puncte
Pierde si cu urmatoarele 2 daca are talpa mai grea. Oricum sunt teste preliminare, nu s-a rulat la putere maxima, cursele se fac pe un drum public.
15 sep 2011, 01:04
0
adichelu
234 comentarii 141 puncte
unii oameni nu inteleg ca dupa 600 de cai in sus o masina ia in mai mult timp 100km/h . frate e greu ? derapeaza si nu pleaca dupa loc in ,,,\ nu te mai chinui sa explici ca nu ai cui . Oamenii nu si-au pus intrebarea de ce nu faceau cursa cu plecare de pe loc ...
15 nov 2011, 23:23
0
skype09
473 comentarii 1169 puncte
il cam face lambo pe domnul GT-R..si lambo e mai frumos
15 sep 2011, 12:41
-3
227 comentarii 144 puncte
Ca sa pui o turbina (sau 2) pe o masina aspirata cum este lamborgini este o operatiune extrem de complicata. Pe langa turbina iti mai trebuie o admisie complet modificata care sa-ti duca aerul la motor, intake manifold, intercooler, diverter valve, interne la motor schimbate, exhaust manifold, evacuare schimbata, ambreiaj, cutie de viteze, alta pompa de benzina, alte injectoare, circuit de racire a turbinei, circuit de racire pentru ulei (uleiul trece prin turbina si se cam arde daca nu e racit corespunzator) + multe altele. Legat de soft: aici vine partea complicata. Softul initial al masinii nu stie de turbo si are toate valorile calculate pentru parametrii din fabrica. Practic trebuie schimbat tot calculatorul ca nu ai ce soft sa faci pentru o masina care este cu totul schimbata si functioneaza la cu totul alti parametrii. Problema este ca nemaifiind alte masini cu o configuratie similara tot softul trebuie gandit de la 0 + teste dupa teste. Asta si este motivul pentru care ei nu fac liniute la puterile maxime (ca sa nu riste sa strice motorul). Totul pare simplu daca citesti un titlu de articol gen "underground a pus 2 turbine pe un Lamborghini si au facut o racheta". In realitate ei au facuto masina aproape de la 0. Cat despre comparatiile cu Veyronul .... nu prea isi au rostul. Bugatti este o masina super testata care functioneaza impecabil si dupa 100 de "liniute", o masina care respecta normele de poluare, normele sonore, o masina la care nu-i deschizi capota dupa o liniuta ca sa-i racesti motorul. Bugatti este o masina pentru care platesti miile de ore de cercetare si teste iar celelalte sunt masini care iti dau o satisfactie enorma cu muuuuuult mai putini bani.
19 sep 2011, 10:15
+1
adichelu
234 comentarii 141 puncte
asta da rabdare ...
15 nov 2011, 23:25
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »