Tu nu te`ai uitat la restu e mai inceata la plecare dar porma face de la 200-300 kmhin 8 sec ..in fine ..Nu prea ma consider eu un mecanic bun dar cine imi raspunde ce au vrut ei sa faca pe final cu gheatza aia ?
Timpi scosi de pe ceasul cu cuc.Cum ma sa faca 4,7 s pana la 100 km/h,cand Superleggera de 570 face 3,4/100? Restul timpilor probabil or fi cum zic ei,dar pentru 100 nu-i ceva bine.
Eu vorbeam de cel stoc la 570 cp.Underground cu al lor TT probabil scot atat.Reteta ii simpla pentru astfel de tuneri:2 turbine si soft personalizat in parte de fiecare tuner.Masinile de acest gen(tunate) sunt pentru cei care chiar ca nu mai au ce faci cu banii si iti gasesc o modalitate de joaca,mai mult sau mai putin periculoasa.
Lasa-te, care a fost cea mai puternica masina(reala) condusa de tine? UGR Gallardo e RWD si pierde aderenta usor, mai ales pe autostrada si nu e dragstrip. Si cu cat e mai mare turbo, cu atat mai mare si lagul.
Stai linistit, trebuie sa le explici ce e ala lag, de ce se produce... si poate cel mai bine ar fi sa le explici de ce o masina foarte puternica, cu tractiune exclusiv spate, pierde aderenta pe primele 2 trepte...
unii oameni nu inteleg ca dupa 600 de cai in sus o masina ia in mai mult timp 100km/h . frate e greu ? derapeaza si nu pleaca dupa loc in ,,,\
nu te mai chinui sa explici ca nu ai cui . Oamenii nu si-au pus intrebarea de ce nu faceau cursa cu plecare de pe loc ...
Ca sa pui o turbina (sau 2) pe o masina aspirata cum este lamborgini este o operatiune extrem de complicata. Pe langa turbina iti mai trebuie o admisie complet modificata care sa-ti duca aerul la motor, intake manifold, intercooler, diverter valve, interne la motor schimbate, exhaust manifold, evacuare schimbata, ambreiaj, cutie de viteze, alta pompa de benzina, alte injectoare, circuit de racire a turbinei, circuit de racire pentru ulei (uleiul trece prin turbina si se cam arde daca nu e racit corespunzator) + multe altele.
Legat de soft: aici vine partea complicata. Softul initial al masinii nu stie de turbo si are toate valorile calculate pentru parametrii din fabrica. Practic trebuie schimbat tot calculatorul ca nu ai ce soft sa faci pentru o masina care este cu totul schimbata si functioneaza la cu totul alti parametrii. Problema este ca nemaifiind alte masini cu o configuratie similara tot softul trebuie gandit de la 0 + teste dupa teste. Asta si este motivul pentru care ei nu fac liniute la puterile maxime (ca sa nu riste sa strice motorul).
Totul pare simplu daca citesti un titlu de articol gen "underground a pus 2 turbine pe un Lamborghini si au facut o racheta". In realitate ei au facuto masina aproape de la 0. Cat despre comparatiile cu Veyronul .... nu prea isi au rostul. Bugatti este o masina super testata care functioneaza impecabil si dupa 100 de "liniute", o masina care respecta normele de poluare, normele sonore, o masina la care nu-i deschizi capota dupa o liniuta ca sa-i racesti motorul. Bugatti este o masina pentru care platesti miile de ore de cercetare si teste iar celelalte sunt masini care iti dau o satisfactie enorma cu muuuuuult mai putini bani.