In 2004, cand cei de la Bugatti inca testau Veyronul ca prototip, au organizat o zi de teste privind rezistenta cutiei si ambreajului Veyron-ului la launch-control. Au facut 200 de teste pana la miezul noptii, moment in care s-au saturat de alergat (ironic, eu unul nu m-as satura de asa ceva). Concluzia: cutia rezistase eroic si nu a suferit nicio defectiune, nici macar sa scartaie o problema. Acelasi ambreiaj este utilizat si astazi pe masina de teste.
Intrebarea vine acum:
Credeti ca cele 2 micute din test vor rezista lafel de bine la launch control sub stres repetat?
Eu zic ca nu prea. Acolo se vede diferenta de pret.
McLaren also claims that when using the launch-control function of the car’s 7-speed Seamless Shift dual-clutch gear box (SSG), the MP4-12C is capable of running a 0-60 mph time of under 3 seconds and a 0-124 mph time of under 10 seconds...dar nimic dovedit,iar cei de la top gear au spus ca de la 0 la 60 mph scoate 3,1 sec...si sunt britanici...deci cu siguranta s-ar fi laudat cu asta
McLaren also claims that when using the launch-control function, the MP4-12C is capable of running a 0-60 mph time of under 3 seconds...dar nimic dovedit,iar cei de la top gear au spus ca scoate 3.1...si sunt britanici,deci s-ar fi laudat daca ar fi scos sub 3
prostii...Short test - McLaren MP4-12C
Tyres: Pirelli P Zero Corsa
Weight: 1359 kg (factory's claim)
0-100 km/h: 3,0 s
0-160 km/h: 5,9 s
0-200 km/h: 8,7 s
According to the factory, 0-to-60-mph acceleration can be accomplished in 3.2 seconds, and in 3.0 sec. when shod with more aggressive Pirelli P Zero Corsa tires.
Am aruncat un ochi pe site-urile din USA, GT-R 2011 incepe de la aproape 90.000$ iar Porsche de la 160.700$. Totusi eu zic ca e o diferenta destul de mare, de Veyron nici nu mai vorbesc.
GT-R full ( EGOIST) ca ala e cel mai tare din p. de v. al confortului e undeva pe la 120-130.000 euro ,ce tot vorbiti? Full pe full se apropie foarte mult Nissanul la pret de Porsche!
Dupa parerea mea Veyron-ul este inutil. Nu zic ca e proasta sau ceva de genul. Doar ca m-i se pare ca performanta au facut GT-R si Porsche-ul.
Din fabrica oricine poate pune 2, 4 turbo si sa ajunga masina la 1000 si ceva cai. Atunci chiar nu te mira ca scoate pana la 100 sub 3 sec.
Dar o masina cu mai putini cai, greutate mica...atunci este altceva.
P.S. parerea mea. luati-o ca atare ;)
Veyronul e si ptr fitze mai ales k are top speed superior celorlate 2 asa k exsita posibilitatea sa-ti fi luat si tu unul dk aveai petrodolari si doreai ceva exclusivist.
Stati putin.... 0 - 60 mph nu inseamna 100kmh. Stiu ca nu e mult, dar totusi inseamna 96,5 kmh. In diferenta asta poate intra o schimbare de viteza...iar zecimile de secunda se scurg repede. Eu cred ca doar Bugati scoate sub 3 sec pana la 100 kmh. Nu am auzit asa ceva de Porsche Europa sau de la Nissan. Foarte rapide, no comment. Dar Porsche 917/30 scotea 1,9sec pana la 100 kmh in anii '70....
Porsche 917/30 = race car ....... asa si un dragster face 100kmh in mai putin de o secunda .. oricum in ani 70 ... 1.9secunde pana la 100kmh.. tot respectu ..
Extrema 917, dar Veyron nu este? Au existat si versiuni de strada ale lui Porsche. Parerea mea e ca este echivalentul actual al lui 917 Veyronul, dar mai slab in performante, avand totusi aer conditionat :)
in sfarsit si-a gasit nasul GT-R-ul...turbo s e mai rapid si pe circuit...oricum 3 masini care au intrat deja in istorie...de abia astept sa vad 2011 turbo s la top gear...are sanse mari sa fie cea mai rapida...
Veyronul e imperial dar poti sa indraznesti numai sa te gandesti la asa ceva doar daca te ai nascut milionar in euro asa ca raman cele 2 masini mai pentru pamanteni si cum nu am 12 ani , nu o sa prefer niciodata un GTR in detrimentul unui Porsche .
cu bani care ii dai pe veyron iti iei un gt-r un turbo s,avand ambele performante asemanatoare,iti mai iei si un aventador,ca si ala scoate sub 3,si iti mai raman bani sati cumperi si o ciunga ;) veyron....fail dupa parerea mea,GT-R-ul care pleaca de la 90k cum spunea cnv mai sus,are performante asemanatoare...si e de 10 ori mai ieftin...aia e masina pt figuri si ATAT
Ca ne place sau nu, Bugatti este peste ambele masini prezente in acest test. Comparatiile gen, performante/pret nu isi au rostul. Cred ca si nepota-miu stie ca Bugatti este scump, al dracului de scump. Totusi, e aberant sa spunem ca nu este o masina performanta.
cea mai tare chestie la veyron e ca oamenii aia au sudat 2 motoare facand unul singur,un w16 parca...au tot aparut pe site lambo-urile alea de 1500 cp...nu sunt stok dar totusi,sunt 1500cp si pretul poate la jumatate...
Tinere, nu sunt nicidecum 2 motoare sudate. Este un bloc motor nou, creat intr-o configuratie tipica celor de la VW: 2 bancuri de VR8 la 15 grade inclinatie (precum in cazul vechilor modele de Golf R36 sau Audi RS2), alipite intr-un arbore comun la 35 de grade intre bancurile interioare. Uita-te pe youtube la animatia motorului si o sa intelegi cum este construit.
Te dai cu ele cateva luni si skimbi motorul , nu o sa tina o viata ca veyronul sa nu mai vorbim de lux confort si exclusivitate(sunt doar 30 de bucati in toata lumea), dar e si normal sa vorbesti asa daca sti ca orice ai face in viata asta nu te vei urca niciodata intr-un super sport
ce nu intelege lumea e ca Veyronul e proiectat sa nu se strice niciodata, are mai mult titanium in suruburi decat toate celelalte masini la un loc. peste 1 mil de km un veyron o sa aiba tot 1001/1200 cp. pe cand celelalte pe la vreo 100k se "chinuie sa faca 0-100 in 5s" din cauza uzurii motorului datorata faptului ca sunt mult prea supraalimentate. toti expertii in autoturisme zic ca veyronul este ceva nemaiintalnit, si ca are o liga proprie, dar nu multi inteleg ce vor sa zica. la banii aia e adevarat ca poti sa iti cumperi un gt-r, 911, aventador, etc.. dar toate la un loc nu au atata tehnologie in ele cat are veyronul...
deci bugatti veyron No1 pt mult timp.
eu da, pana la cot, si iti garantez ca nu ma ard. daca dam crezare zvonului cum ca pe ei ii costa vreo 4 mil de e doar sa fabrice masina gandeste-te un pic. nu stiu provenientele zvonului dar daca vin din partea germanilor e posibil sa fie 90% adev....
Faza cu pretul de 5 milioane de euro este din 2005, cand doreau sa construiasca doar 50 de bucati. Asta ar fi fost pretul real al masinii daca se inmpartea costul investitiei dezvoltarii modelului la nr. de masini construite. Acum, ca s-au construit vreo 350 de bucati, au ajuns cei de la VW sa isi recupereze total investitia, insa fara vre-un profit. Oricum, mai ieftina publicitatea pt VW decat o echipa de F1.
nu stiu cum sa iti explic sa intelegi, "ei o face, ca sa arate la lume ce jmecheri e ei, germanii, si fiind finantati de VW. nu o duce rau cu banii. ei poate sa dea fara No. daca ar fi cerut 4 mil pe ea nimeni nu ar fi cumparat-o ca nu ar fi inteles de ce costa atata. si daca ar fi facut doar 1 nu ar mai fi fost CEA MAI RAPIDA MASINA DE SERIE. nu stiu sigur daca e adev. dar e foarte posibil sa fie.
:)))) ai uitat sa ii spui ca ei a pus pe veyron cauciucuri de 25000 de euro(cam cat 3 loganuri) si ca daca vrei sa le dai jos de pe masina te costa 70000 de euro (cam cat un gt-r) :)))
mie porscheul e cel mai bun deoarece e un supercar pe care o poti folosi si in lumea reala , in fiecare zi o poti folosi si te va impresiona de fiecare data
Salut. Parerea mea este ca niciodata nu o sa poti compara un Bugati cu un Porsche .. din punct de vedere al Performantei ... dar eu unul as alege GTR-ul deoarece face senzatie la fiecare aparitie .. si plus de asta nu este chiar o nava spatiala cum e bugati .
PS: Cine e din bucuresti cu siguranta stie GT-Rul ala Negru ... Superb, de parcheaza mai mereu pe la dristor...