Dar ce reprize are ...lasa omu la 260-270 si pe urma cand o pisca iar urca usor spre 300 + ...:| ****!(masina avand 1.945 kg)In afara de putere mai are si cuplul ala enorm de 680 nm cuplu ce face posibila acceleratia aia ...Respect!
Cum am mai zis si la alt articol, in anii '90 Lotus Omega atingea 300km/h cu 377cp. Si e tot un sedan. Suntem in 2011, pe cine impresioneaza acum? Copii de 15 ani? Eu zic ca se poate si mai mult dar nu se vrea..
asta are 560 cai ..precedentul atingea (delimitat) 330 si uneori si 340 km/h pe gps ! Ce mai vrei pt. o masina GREA(aproape 2 tone) nu cum a fost Lotus-ul Omega ,care cantarea "doar" 1.600 kg !( sunt aproape 400 kg diferenta),ti tine cont ca asta nou e totusi limitat la 305 km/h! delimitat ....posbil 340 km/h ,dar strazile,autostrazil e ,sau chiar autobahn-urile nu sunt piste de sare sa mergi cu cat "poate" masina sau cat e tehnic posibil !
CORECT vel0ce ! Asa dau si eu un exemplu domnului opcwww...un M3 e46 stock de 343 cai aspirat ( nu cu ditai turbina cat avea (Opelul "tau"),si cuplu mult mai mic atinge 300 km/h(si nu e la prima tinerete)!+ ca are cai mai putini ! Si sunt nenumarate exemple de masini care pot atinge 300km/h chair si cu caluti mai putini!
sa nu zic de siguranta,este foarte greu si foarte costisitor sa faci o masina usoara si sigura in acelasi timp plus multe altele despre care unii cred ca sunt niste amanunte ...
de acord...doar k M5 il putem considera o masina de "familie" nu?comfort,sport..to t ce iti doreste inima..NISSAN...nu prea :D..nu o lua in nume de rau ;)
28 sep 2011, 16:00
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD-ule, iar ai inceput cu ideile tale aspirate? Cand Romania era plina de Dacii si Oltcit , tu habar aveai ca exista o masina care avea si confort (pentru anii '90) si atingea 300km/h acum 20 ani, mai bine ai tace din gura ca nici nu erai nascut pe timpul ala. Imi pare rau ca te corectez dar "opelul meu" avea si are 2 turbine....
daca ne luam dupa spusele tale ar insemna ca masinile acum ar fi trebuit sa prinda undeva la 600km/h.Nu uita ca siguranta e mai presus de toate,viata are prioritate.Daca se faceam masinile dupa mintea ta mureau soferii pe capete...
adevarat acel lotus omega era foarte rapid pentru vremea lui si pentru un sedan.
m5 nu se vrea supercar, e tot un sedan rapid,sigur si comfortabil.
daca bmw ar fi facut m5-ul sa prinda 350+ ar fi trebuit sa renunte la multe dintre dotarile pe ca care le are si la unele sisteme de siguranta.
asta ar fi insemnat sa piarda foarte multi clienti, pentru ca cei care aleg m5 s-ar fi indreptat spre alta masina ce ofera dotarile specifice anului 2011.
nu prinzi 300 la pariu ! Cauciucurile nu rezista mai mutl de 220 reali ! :)))
Nu stiu daca ati observat , dar la masinile serioase , nu CP conteaza atat de mult dupa ce trec de 300 , ci cuplul face diferenta !
Personal mi se pare o imbecilitate sa mergi cu mai mult de 140 km/h pe o autostrada cu DOAR 2 benzi ! Daca are 3 , atunci ii dai cat vrei ... tot ilegal , bineinteles .
in 2012 m5 are 560hp. in 2009 rs6 avea 580hp. Mi-e frica sa ma gandesc cand o sa apara noul rs6.
M5.... NO MORE THE FASTEST SALOON ON THE PLANET.
pacat.
BMW se descurca mai bine si cu XX cai putere mai putin in fata lui AUDI oricand si la orice ora ...exista totusi o diferenta ...asa ca nu mai subestimati BMW M5 !apropo ...cand a aaprut prima generatie speria pe la colt Porsche pe autostrazi ,si de cand se stie a fost cel putin 70% supermasina ( limuzina de clasa mare) a nemtilor!Si asta in defavoarea Audi ,mercedes ....nu vreau sa fiu "rau" ,dar la postarea ta chiar sunt...!
oricum e o diferenta foarte mica de cai putere intre audi si bmw eu zic ca aici tine de gusturile fiecaruia eu nu cred ca se descurca mult mai bine ca audi eu zic cam tot pe acolo se claseaza spui asta datorita faptului ca iti place tie mai mult bmw