Evacuarea nu-mi place .
1 Sunt prea aproape tobele una de alta.
2 Tipsurile parca-s denalea ieftine din targul vitan.
Putea si el sa ia niste tipsuri AMG sau BRABUS.
Odata umflate aripile, trebuiau schimbate si jantele.
Evacuarea este chiar inestetica si de prost gust. Cum se spune mai sus, arata ca niste tipsuri de bazar. Trebuiau sa lucreze la evacuare cu o poza de AMG sau Brabus in fata.
Munca in fibra este insa de apreciat si au facut treaba buna.
jantele trebuiesc schimbate,iar evacuarile sunt puse provizoriu de proprietar pana comanda pe cele originale de AMG.acestea sunt lucruri care se schimba foarte usor si necesita ceva banuti,dar acest aspect nu mai tine de noi. Am prezentat tuningul exterior al masinii si vopsea care este aplicata si pentru aceste lucruri ne mandrim cu ce am realizat.multumim frumos si pentru comentariile pozitive dar si pentru cele negative
alin are la activ cateva zeci de masini facute...stie cu ce se mananca fibra,vopsitoria si tot ce tine de genu',iar acum 6 ani cand am facut si eu calibra la el,ca si a mea este facuta la el,era deja foarte cunoscut in domeniu'...nota 10 pentru ce a facut el la aceasta masina...de jante,mergeau mai mari,alt model,dar nu e masina lui...
pacat ca isi pot da cu parerea toti expertii in tuning... sa te apuci de tuning la tico, k sa nu fie limuzina... ai incalcat toate regulile tuningului!!!
frumoase liniile noi ale masinii, indiferent de influente, o culoare frumoasa, interesanta, si cel mai important... omul si-a facut masina pe gustul lui, cu ce jante vrea el, cu ce evacuari vrea el... chiar daca la altii nu plac aceste lucruri.
e de apreciat munca, la exteriorul masinii, vopseaua ... restul tine de bani... jantele le poate schimba oricand, la fel si evacuarea... cred ca putini care isi dau cu parerea aici au pus vreodata mana pe o bara modificata din fibra, si mai putini au asisitat vreodata la modificarea unei masini in fibra, si nu au idee cata munca si experienta trebuie sa ai sa faci o asa lucrare. e simplu sa stai in fata calculatorului si sa iti dai cu parerea...
as vrea sa vina si ei aici cu un articol despre masini modificate de ei...
FELICITARI PROPRIETARULUI !!! are o masina superba...
Nimeni n-a contestat munca depusa la masina, DAR indiferent de ce masina faci trebuie sa ai habar de anumite linii pe care le are masina... Plus ca s-au folosit prea multe infuente Bmw pe spatele masini. Pacat de munca depusa pe masina dar din puncte de vedere al designului masina are un mare minus la partea din spate...
si care linii nu sunt respectate dupa tine domnule expert?esti in stare sa faci ceva din ce am facut eu?daca am vrut sa fac o masina custom inseamna ca am vrut sa fie diferita nu sa semene cu alta cls tunat,nu?iar sincer sa fiu eu cind lucrez la o masina nu ma uit pe net la poze cu masini tunate ca sa ma inspir.pur si simplu eu fac ce-mi trece mie prin cap la momentul respectiv si ma schimb de la o idee la alta in timp ce lucrez.iar daca am ales ca locul finalelor sa fie pe mijlocul masini nu l-am ales la intamplare,l-am ales ca sa pastrez senzatia de masina ascutita in partea de jos.
dar tu fiind un expert in ale tuningului ai dreptate si-mi cer iertare ca am gresit fata de tine=))
se pare ca nu sunt singurul fraier care a facut ceva asemanator cu ce am facut eu,asta am cautat acum ca sa vad si eu alte masini.
Surpinzator lucrez aproximativ in aceelasi domeniu ca si tine...deci am habar despre ce vorbesc. Eu iti propun sa te uiti un pic la lucrarile mele pe forum si apoi sa faci anumite comentarii. Observ ironia din comentariul...ma amuza. Spre deosebire de tine am poate am si "pregatirea" necesara sa pot face anumite comentarii. Eu zic ca arhitectura, constructile si actualmente designul in confera acest drept. Plus ca sunt in domeniu fibrei de sticla de cativa ani buni. Tot ce am comentat eu la lucrarea ta a fost facut din punct de vedere constructiv nu ironic...Tu ai luat-o ca pe ofensa, lucru care inseamna ca nu poti accepta criticile. Intradevar nu poti face o masina pe gustul tuturor dar poti face o masina pe gustul majoritatii. Uite aici un link sa nu zici ca vorbesc lemne cu una din lucrarile mele...restul le gasesti pe forum la exterioare custom...dupa aceea mai povestim
http://www.4tuning.r o/masini-tunate-din- r omania/old-school-re l oaded-trabi-1-1-by-s t efan-5619.html
p.s. iti recomand sa te uiti la detalii...
in romania daca tunezi o masina se gasesc o gramada de persoane care critica din te miri ce motiv.asa s-a intamplat si cu opelul astra lui ionut Carry cel care a fost prezentat intr-un material pe 4 tuning anul trecut.toata lumea s-a gasit sa critice si uite ca totusi masina facuta de mine a luat cateva premii in Franta la Paris.Din 400 de masini a luat Top 5 cabriolet si Top 20.Ulterior a luat si Best Paint la alt show.Deci o masina reusita totusi nu?
Eu de cand ma uit pe 4tuning nu am comentat nici-o lucrare fie ea buna fie rea.am apreciat munca fiecarui om.Poti tu sa fi apreciat de 1000 de oameni dar daca unul te critica te doare pentru ca tu stii munca pe care ai depus-o si nimeni nu a fost in locul tau.
Daca o masina are un element frumos nu inseamna ca nu poti sa imprumuti acel element daca tu crezi ca i-ar sta bine.asa ar insemna ca bmw-ul nu ar trebuii sa aiba evacuarile pe lateral ca asa le are mercedesul sau viceversa.
analizati o masina din punct de vedere estetic nu din ce este realizata.
Daca cei de la 4tuning cred ca este o lucrare reusita de ce credeti in general ca voi ceilalti care criticati sunteti mai in masura sa faceti asta.
nu credeti ca cei care lucreaza la acest site sunt mai in masura ca oricare dintre noi sa critice?de ce?
pentru ca ei stau toata ziua cu nasul in zeci de poze cu masini nu ca noi ceilalti care lucram la o masina,doua in decurs de cateva saptamani.
asa ca pe mine nu ma intereseaza la o masina ce are pe ea ci daca i-i sta bine.
din ce tin eu minte comentariile erau legate mai ales de faptul ca ai un bodykit invechit. are 10+ ani de cand se gasesc liniile bodykitului tau de serie, nicidecum custom pe diverse masini. te-ai suparat pentru asta, dar lucrurile sunt asa, nu trebuie sa faci o tragedie din asta.
Rectificare... De 2 ori Top 20... Top 1 best peinture, Top 5 Cabriolet, Top 3 Beautiful Car of thé show, plus alte 4 cupe pe alte categorii SPL si evacuare. PS toate masinile primesc critici... E normal, nu poti face o masina care sa placa la toata lumea, nici macar la "majoritatea"... Si nici nu vad scopul... Important e sa ii placa celui care o detine. Respect pentru toti care lucreaza bine In fibra, este o munca interesanta si de putine ori aprecita la adevarata valoare. Majoritatea préféra sa comande kituri online care le gasesti pe alte sute sau mii de masini. Alin e de apreciat ca face totul original si de fff multe ori unicat sau fff rar. Multa bafta In continuare, si orice masina as avea pe viitor tôt la Pyp o sa merg pt modificari!