Cand motorul de 8.000 cmc nu bate pe cel de 3800 de la Porsche....mareste-l pana la 8400 cmc. Si caroserie din plastic bineinteles. Cum ar merge un Porsche din plastic cu motor de 8400 cmc? Nu vom sti niciodata, ei au bun simt totusi...
din plastic? bai tu te auzi ce zici ? Viper nu e din palstic( fibra de arbon precum e Corvette)si cantareste in jur de 1.5 tone ,iar motorul bravo lor ....mie mi se pare MULLLTTTTTTTTTTTTT mai interesant un motar MARE si RAU decat uul de 3 litrii supraaalimentat care nu are caracter ....asta are din plin rtot ce vrei ...si cuplu si putere si dinamica,in cea ce priveste acceleratia !+ ca e manuala nu autoamata ca majoritatea "orgilor electronice" precum Ferrari sau Lambo !E un V10 SANATOS de 8.4 litrii si 600 cai ce face LEGEA peRing si o preda in defavoarea germanilor sau japonezilor!Vede-ti aici negru pe alb ca amsina e data ***** pe circuit si tot aveti ceva de obiectat...Cum asa?De ce nu reuseste un Ferrari , Lambo ,Porsche sau Pagani sa cucereasca Ringul?FAPTE , fratilor nu vorbe in vant ...Si cum zicea cineva mai sus ...pana la urma pt o masina c bate recorduri pe Ring "uiti" si de consum,ca doar nu ai Logan 1.4!Respect masinii si pilotului!
gigi, e un V10 de camioneta americana pe care cei de la Lamborghini l-au modificat pentru Viper dupa ce au fost platiti regeste pentru know-how. Du-te si culege porumbu cu el :)
Oghi: Zonda aia de o dai tu exemplu nu e masina street-legal ,e mai mult o masina de Le Mans ...Si totusi afla caViper ACR-X ( varianta non-street-legal face si ea Ringul in 7 minute !(Zonda R in 6:48) ...deci nu e o performanta sa nu o iei in seama ...
If you were blown away a couple of months ago when Ferrari broke the 7-minute barrier at the Nürburgring, then hold on to your hat, dear friend, because the Prancing Horse has just been bested by its own next-door neighbor.
Reports from the Old World indicate that a new Nordschleife record has been taken by the Pagani Zonda R. And by some margin, too: After Ferrari lapped the ring in 6:58, its cross-town rival reportedly scrubbed over ten seconds off that time with a 6:47. (asta daca esti capabil sa intelegi engleza)
gresesti la faza cu motoarele! ideea de a face motoarele tot mai mari tine de secolul trecut. in prezent se doreste sa se puna pe o masina un motor cat mai mic (pt a face masina mai usoara, pt a economisi carburant, pt a creea spatiu pt alte componente care sa creasca puterea motorului etc). mai sunt si exceptii, dar alea sunt mai mult niste extravagante.
Io zic ca daca vrei sa iti iei una de asta ar trebuii sa cumperi si o cisterna de benzina ! :)) Asta in caz ca vrei sa iesi cu masina la plimbare sa ai si cisterna dupa tine :))))
Respect mare pt aceasta masina, pentru sofer, si in special pt cutia de viteze... daca sunteti atenti in minutul 5 al filmuletului respectiv minutul 3:09 al cursei cand schimba baiatul din viteza 3 in viteza a 2 parerea mea este ca multe cutii aveau un sfarsit la aceaa faza... is am fost destul de uimit ca nu a patit nimic cutia.
Respect!