daca luam un clio rs (20 mii euro) si ii tragem o turbina (2 mii euro) si un soft si altele...o ducem la 25 mii si in jur de 300 cp...concluzia...CIN E **** E PROST SA DEA 100 mii dolari pe o mazda 2 turbo?...de 263 cp?....
ma tata, tu nu auzi ca e un concept? e singura masina de felul asta din lume?e si normal sa coste atat, daca conceptul asta ti se pare mult, atunci cauta cel de la audi quattro din arhiva si sa vezi acolo pret....in oriece caz daca masina va fi aprobata sa iasa ca masina de serie imagineaati ca nu o sa aibe pretul asta... ca de nu fac masini de ieri de azi...
Tati, calmeazate, nu o sa cumere nimeni masina, faza e ca mai mult decat conceptul nu are cum sa coste, ceea ce ne ajuta putin ;). Era doar un raspuns rapid si tampit cu concluzia "n-am nici cea mai vaga idee". Ca sa nu mai spun ca sunt sanse mari nici sa nu apara modelul de serie. Sa fim sinceri, cine ar da, sa zicem 30 000 euro, pe un "animal" mic, incomfortabil, incontrolabil si ... verde.
E bine ca stii, dar se pare ca unii nu fac diferenta intre un concept si o masina de serie. nu am avut nici un motiv sa starnesc vreo cearta inutila, dar cand vad aberatii... ma stresez.
asfalt uscat!
Din nefericire articolul de fata e cam pe linga.
http://www.autoblog. com/2011/11/02/mazda- turbo2-concept-promis es-forced-induction-f rolicking/
Mai exact: "this car was built by the folks at Autobarn for use in One Lap of America" - deci nu e concept de de uzina.
Cit despre mazda 2 MPS never ever nu va avea motorul de pe 3MPS. Initial se zvonea ca va avea un 2.0 DISI Turbo de 230cp si mai apoi un 1,5T de 180.