Copii prostalani ce sunteti,fani bugatti.Recunoasteti ca acel skyline l-a umplut de fum pe micul vostru idol.Si decat sa imi iau o masina puternica si sa nu am ce tuna,mai bine cumpar un skyline ca acesta si il tunaresc de sa-i rupa planetarele cand pleaca de pe loc si sa va dau cu trafaletele pe toti.Parerea mea,suntem pe un site cu un specific bine stabilit,tuning-ul,a r fi bine sa apreciati munca baiatului din skyline decat banii cheltuiti fara rost de alintatu ala din veyorn.Punct.
1. Copil e altcine-va si nu eu. Sa nu o spun in alte cuvinte.
2. GT-R-ul, o masina de serie , fara aerodinamica calculata la microni ,ca la Veyron, masina batrana din '90, a facut la acceleratie (drept viteza maxima nu o v-a atinge niciodata ca Veyronul) pe MILA UNUL dintre cele mai puternice supercar-uri din lume...ceea ce mi-e personal mi se pare cea mai rusinoasa bataie pe care a putut sa i-a Veyronul,scurt.
17 nov 2011, 22:51
+16
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
esti aiurea. A mai intrebat unu putin mai sus acelasi lucru si a fost lamuri, si pe langa asta scrie in descriere ca e considerat castigator cel care prinde VITEZA MAI MARE nu care ajunge primul la finish. Putine concentrare... nu mai fiti blegi!
si daca va uitati la timpi,pe mila veyronul a scos mai putin.ori veyronul a calatorit prin spatiu si timp,ori baietii de la dragtimes au masuratori proaste,*****-au mai intalnit pe aici si au fost larg discutate.
nu conteaza doar caii ..aici este vorba si de aerodinamica Nm acceleratie greutate etc etc..poate sa aiba 900hp sii Nm mare..da ma rog..generatia Facebook nu prea au de unde sti..hai salsa
17 nov 2011, 20:18
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
pentru yonwtz. Si daca era si mai lunga cursa decat zici tu , pariu ca, castiga tot skyline-ul , se terminau gumele pe veyron + combustibilul :))) ce rost au comentariile astea ?
Daca ma uit eu, promiti sa te mai uiti si tu? Unde scrie ET, adica timpul masinii fara timpul de reactie. Acum spune-mi 26.122 nu cumva e mai mic decat 26.154?
nu mi se pare corecta comparatia.. o masina de "serie" cu una modificata de propietar... mai reala mi se pare comparatia dintre Bugatti si Mclaren f1... aman2 fiind niste supercaruri la vremea lor.. chiar daca intre ele e o diferenta de vreo 15 ani,10 000cc si multa electronica...F1 nu are NIMIC... si desi are si mai putin caluti, fiind mai usoara, pe 1/4 de mila il MACINA pe Bugatti.. (adevarata lungime a unei curse de drag) dar nu poate sa pastreze avansul pe o mila intreaga... aia e o comparatie reala... inca astept ziua in care sa apara o masina de serie sa fie capabila sa pape Bugatti-ul pe o mila distanta:) desi, cum am zis si mai sus... lungimea unei curse de drag e de 402m.. respectiv 1/4mile... deci bugatti-ul e deja invins.. dar astept si la o mila intreaga:D si sa nu ma intelega nimeni gresit.. nu sunt fan Bugatti... dar nici anti:)
Ce se face la top gear nu poti sa le numesti teste... alea sunt facute pt audienta. Veyron a scos 9.9 pe 400m, in timp ce f1 10.8.
fastestlaps.com/comp arisons/bugatti_eb_16 4_veyron-vs-mclaren_f 1.html
Hamond a recunoscut ca nu a folosint controlul tractiunii in Veyron pentru a crea mai mult suspans si a mari putin sansele McLarenului. Este foarte clar ca si in filmuletul de mai sus nu s-a folosit contrulul tractiunii, pe o masina atat de grea fiind foarte important.
interesant.. eu stiam alt timp.. stiam un 10.1 pt supersport... ma rog.. tot ce e posibil.. sincer sa fiu nici nu am verificat corectitudinea filmuletului respectiv...imi asum greseala:P
nu stiu ce te deranjeaza atat comparatiile intre stock si tunate; mai ales pe un site cu nume 4tuning; si unele firme de tuning sunt aproape un fel de constructori, indreptandu-si atentia special pe anumite modele, mai ales ca unii au ajuns de-a lungul timpului sa faca parte din firma mama, sau macar sa aiba aprobarea constructorului original, cum ar fi: amg, alpina,s.a.m.d.
asa practic si un m3 e un 318 tunat, numai ca tuningul e facut de bmw, nu de o firma outsider;
oricum pe strada cand te intreci, nu cred ca zici "aah, nu ma intrec cu tine, ca masina ta e modificata si a mea nu!"
Bugatti castiga,pentru ca daca nu ati observat,vine din spate cu o viteza mult mai mare!
Daca mai dura cursa 2 sau 3 secunde,trecea lejer de Nissan!
Oricum sunt comparatii nerealistice,deoarec e masinile in niciun caz nu joaca in aceiasi liga! cine stie cunoaste,asa ca nu e nevoie sa ma explic...
Eu nu-mi explic timpii si nu-mi explic cum o masina ce are viteza mai mare in ambele masuratori, ajunge in urma celei cu viteza mai mica. Ma scoate cineva din ceata?
bugatti porneste mai tarziu da?dar parcurge acelasi traseu care l-a parcurs nissan (pornind mai devreme
).deci daca ar fii pornit amn2 odata bugatti ar fi castigat.intelegi??/
Foarte simplu. Nissan are o aerodinamica inferioara, etajare a cutiei mai scurta si un motor mic ce nu face fata la viteze mari precum unul mare (problema cuplului). Skyline-ul incepe sa plafoneze acceleratia de la 280km/h, acumuleaza greoi km/h, in timp ce Veyron are un cuplu nesimtit de mare, o etajare mai lunga si acumuleaza viteza si la peste 300km/h foarte repede si fara nicio problema. Incearca sa urmaresti evolutia distantei intre masini pe parcursul intregii curse si o sa observi diferenta de putere de accelerare la viteza mare.