Skyline si Supra sunt unele dintre cele mai rapide masini din lume dupa tuning . Motoarele lor (6 cilindrii in line care au sub 4l) sunt de domeniul sf atata timp cat ajung si la 1300cp
DIn nefericire pentru mine am testat acest Nissan numai in NFS-uri, si mi s-a parut extrem de bun cand vine vorba de acceleratie si handling. Deci....o masina veche de milioane.
pe toate! La Drag de exemplu am ajuns la 300 la ora in doar 9 secunde, facand numai perfect shift, si din a treia dand NOS continuu. Mi-a placut la nebunie masina, si sincer sa fiu daca as avea bani pentru ea, ar fi in garaj imediat.
o adevarata legenda...stie careva cumva dak sunt skyline r34 si cu volan pe stanga?...k eu am vazut doar p dreapta...si in romania exista vreun skyline r34?
EU am vazut de vanzare pe mobile cu volan pe stanga, cel mai probabil facut custom de proprietar. Da, exista in romania, eu am vazut unul in Baia MAre si daca retin si in CLuj.
R34 e ultimul Skyline GTR si e normal sa devina icon. JDM in cel mai pur stil. Din epoca cand un motor de 2,6 rupea tot...RB26DETT ramane referinta in domeniu si e singurul motor la care visez, indiferent pe ce masina merge pus. Modificat, poate ajunge pana la un Megawatt (1341 cp). Din 6 cilindri de 2600 cmc.
Pe de alta parte, videoul nu reprezinta deloc masina asta. Cultura auto in ceea ce priveste R34 nu inseamna un european care plimba pe la tara printre caini o masina modificata discutabil.
Inseamna circuite, oameni care platesc sa o vada, zeci de mii de euro bagati in suspensii si motoare, competitie si viteza, tehnologie si perfectiune.
Asta nu e GTR. E kitch la fel cum sunt cei care merg cu farurile de ceata aprise in loc de faza scurta sau kitch ca cei care asculta muzica cu geamul deschis, printre blocuri, sa auda nu stiu cine de la nu stiu ce etaj.
4tuning trebuie sa aiba o audienta mai cunoscatoare, nu cei care au descoperit anvelopele de iarna cand au devenit obligatorii.
Parera mea.
Asta e ceva de genu bmw e30 nici odata nu va fi uitat , s-au de ne apreciat , in tot deauna or sa fie masini din alea prezente la drift , acelasi lucru se intampla si cu acest NISSAN , sunt masini foare reusite care nu au cum sa fie uitate , si asta nu este in romania , asta se intampla pe intreaga planeta
Te`au atacat minorii cu minusuri tatica!?!? =)) Ai avut tupeu sa zici cuvantul (666bmw666) Grija mare, poti sa fii inchis pentru acest fapt. Dumnezeu sa te ierte fiul meu! =))))))
On: cand a aparut masina asta nu aveam carnet dar am decis ca o sa`mi cumpar una cand o sa fiu putin mai banos! Inca nu am renuntat la idee...:)
Masinile din seria skyline sunt foarte faine dar o intrebare..... de ce se spune aici gt-r? dupa bord este evident un gt-t, la fel in video se vede ca ii fuge spatele, deci ii doar un RB26DET daca nu cumva doar motorul de 2500neo6... si precum ziceam fara sistemul de directie pe 4 roti (Super-HICAS) si fara tractiune integrala (ATTESA-ETS) . Mai intrebi eu ceva fanii adevarati: cine a zis ca 1300cp s-au scos din RB26DETT? Eu din cate citisem s-a scos din blocul motor de curse Nismo acea putere adica deviatia de la 2600 al 2800cmc. Volan pe stanga nu s-a facut niciodata, doar cativa bogatasi au facut ca era greu sa reconstruiasca bordul masinii.... tehnic fiind posibil. Masina nu a fost niciodata construita pt europa si nici nu era in conformitate cu normele d epoluare din SUA si europa, de aceea este f greu spre imposibil de inmatriculat. Doar anumite serii fabricate pana o anumita data se puteau inmatricula in UK. Spre final... Skyline GT-R BNR34 V-specII este cea mai reusita dintre toate pt viata de zi cu zi ca avea o racire pe dif din spate perfect pt autostrazi, NürII-ul fiind prea tare la suspensie :D