Mahindra Verito - Logan electric in India Green Cars 6 Ianuarie Mahindra Verito - Logan electric in India
Toate comentariile (23):
alexei11
356 comentarii 25 puncte
un logan putin restilizat , dar tot logan e .....e bn toti ne fura marca ca doar nu mai e a noastra ci a renaultului mai mult , doar numele a ramas romanesc , oricum renault face cam ce vrea , vinde licenta de "copiere" a loganului la cine vrea, noi nu mai avem autoturism autohton, pacat, ... sa se duca dracului toti cei care au vandut/vand tara
06 ian 2012, 17:07
+33
233 comentarii 594 puncte
E mai bine asa... Dacia detinuta de Renault sustine economia romaneasca. Daca nu o cumpara Renault, si Dacia probabil ca ar fi avut soarta UTB(s-a desfintat pentru a se vinde terenul de sub ea) sau ROMAN samd. Mai bine ca a venit Reanult!
06 ian 2012, 18:08
+6
129 comentarii 137 puncte
Ce te face sa crezi ca Renault nu se muta in Maroc?Crezi ca pe francezi ii intereseaza unde fabrica Dacia?EI se uita la profitul lor nu la economia Romaniei!Dacia nu o sa ajunga niciodata cu Renault cum a ajuns Skoda cu VW!
08 ian 2012, 14:05
0
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Dacia nici nu a fost romaneasca vreodata sa sti.Inca de la inceputuri,primul model dacia 1100 era renault 8 cu alt nume pt romania,dacia 1310 -renault 12.singura chestie romaneasca este numele si faptul ca s-au fabricat in tara la noi sub licenta Renault.Si in plus nu ne fura nimeni nici o marca,doar tu sti loganul sub numele de Dacia,restul din alte tari sub numele de Renault.
09 ian 2012, 21:11
0
405 comentarii 385 puncte
Cred ca in ASIA se produc cele mai multe masini . indienii,coreenii,ch inezii etc copie o gramada de masini am auzi o gramada de marci ce se fac acolo: -yema t-suv ; yema e-suv ;yema f16 ; UFO(o replica dea lui RAV4) ;Shuanguan CEO(bmw x5) ; great wall c30 ; great wall c50 ; great wall h5 ; great wall coolbear ; chery QQ ; BYD f3,f1,f0,f8,s6,e6 ; lifan 320 ; shuanghuan noble ; etc . Mai sunt multe altele dar asta ar insemna ca am de scris si sunt sigur ca mai stiti si voi. Nu as vrea sa spun ca este o idee proasta sa copie atata pt ca o copiee de aia costa de 3 ori mai putin decat una originala doar sa aduca si pe la noi sa nu le tina doar pt ei . Ideea asta cu loganul este chiar buna daca are un pret avantajos .
06 ian 2012, 18:54
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
cyupakbra
50 comentarii 72 puncte
Din Romania ies aiurea da ce sa mai zicem de India :)))
06 ian 2012, 21:08
+6
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
De unde stii mai desteptule?
07 ian 2012, 13:32
-1
129 comentarii 137 puncte
Satanic ai vazut filmuletul ala pe youtube cum regleaza aia usa la sandero in Rusia?Eu am lucrat in uzina la noi in tara si nu am vazut asa ceva akolo!
08 ian 2012, 14:07
0
mr_bombastic_dma
99 comentarii 122 puncte
numai porcarii vorbiti, de unde stiti voi toate chestiile astea? toti sunt zmei pe forumuri
07 ian 2012, 00:26
+7
westhunter
348 comentarii 518 puncte
Mi-se pare un sut puternic direct in o_O-le Romaniei,Renault...d e cand are drepturi sa colaboreze cu India pentru asa proiect?In loc sa investeasca in Dacia.....alt interior..alta motorizare..cel putin tehnologia de pe Laguna2/Megane ..ei...ce fac..se duc la indieni...macar daca le produceau in RO..si le vindea in india si in intreaga Europa...pacat de Dacia.
07 ian 2012, 00:43
+3
3 comentarii 27 puncte
Dacia nu mai e de mult timp Romaneasca. Numai numele a ramas de ea in rest nimica... In Romania se vinde sub numele de Dacia deoarece este un brand cunoscut. Este un simplu proiect ( automobil ) care se vinde sub numele care "vinde" intro anumita tara.
07 ian 2012, 02:33
+24
8 comentarii 6 puncte
eu zic ca dacia nu a fost niciodata romaneasca a fost de fapt renault care e frantuzesc.
07 ian 2012, 15:56
+1
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
Dacia inca de cand s-a nascut ca masina a fost Renault...ce a avut in plus numele (sigla) si ca o faceau romanii, atat era Dacia. Clasica 1310 a fost bazata pe R12 pana a preluat Renault fabrica si au scos un al doilea "R12" care astazi are acelas succes si nu fac prea mari schimbari. Singura Dacie romaneasca a fost Nova/SuperNova/Solen za proiectate de romani, dar apoi restilizate ultimele modele ca era jalnica Nova, nimic n-ai iesit bun din mana romanului...de-aia Dacia care este nu mai este dacie. A si am uitat de Papuc ca si aia tot de ei a fost inventata de romani, cu toate ca are la baza R12, dar a fost singurul model bazat pe platforma aia in versiune Pick Up. Eu nu am considerat niciodata ca Dacia a fost romaneasca, a fost o masina fabricata la noi, dar nici cum proiectata de noi. Asa Renault face prin mai multe tari masini, aia nu se pot lauda ca le fac ei.
07 ian 2012, 18:06
+1
vladpop
310 comentarii 343 puncte
EPIC, cate marci de masini mai sunt ale unei tari???
08 ian 2012, 01:25
+1
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
aproape nici una....putine mai sunt...
08 ian 2012, 02:20
+1
13 comentarii 24 puncte
Defapt atestarile istorice auto spun foarte clar ca Dacia a fost intotdeauna o divizie a companiei Renault primele modele fiind chiar masini Renault singura diferenta fiind sigla si faptul ca erau asamblate in Romania.Dacia a lucrat intotdeauna sub licenta Renault.Singurul model 100% romanesc a fost Dacia Solenza dar si aceasta este inspirata dupa Renault Esafette sau ceva de genul [nu tin minte modelul pt ca era vechi].Sa stii ca in alte tari Loganul sau Dusterul se vinde sub sigla Renault doar la noi fiind vanduta sub sigla Dacia la fel ca in anii '70 si asta doar pentru ca nu avem fonduri pentru dezvoltare si cercetare.
13 ian 2012, 19:04
+1
3 comentarii 6 puncte
Un pas important pt Dacia,sa recunoastem.
07 ian 2012, 12:27
+4
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
Nu e nici un pas, dacia se cumpara pt ca e ieftina iar ei au facut-o de 20-30.000 euro... cumperi tu logan de 25.000 euro? Scrie faliment pe toata afacerea. Mai e si in india unde dupa ce ca nu cumpara nimeni masini mai sunt si saraci de vai de mama lor
08 ian 2012, 23:57
0
7 comentarii 10 puncte
exact ceea ce a zis si yonysb ..doar numele...in Russia de exeplu la aparea sandero . duster si pic-up sub numele de LADA (sau cum se scrie )
08 ian 2012, 06:45
+14
33 comentarii 26 puncte
care-i diferenta intre break si MCV?
08 ian 2012, 23:59
+12
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Singura masina romaneasca 100% a fost ARO(denumirea vine de la automobil roman)si IMS.Cu astea sa va mandriti voi,nu cu Dacia.
09 ian 2012, 21:15
0
13 comentarii 24 puncte
ca sa fiu precis IMS nu a fost conceput in Romania.Defapt IMS este modelul GAZ 69 proiectat in fostul URSS pe teritoriul Rusiei.Singura diferenta dintre IMS si GAZ erau instructiunile transcrise din rusa in romana.
13 ian 2012, 18:56
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »