Alfa Romeo Giulietta versus Citroen DS4 Versus 18 Ianuarie Alfa Romeo Giulietta versus Citroen DS4
Toate comentariile (34):
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
Alfa Romeo Giulietta logic ,
18 ian 2012, 19:37
-1
1153 comentarii 4446 puncte
Superbe din toate punctele amn2..dar personal imi place mai mult Citroen..design-ul e special:X
18 ian 2012, 19:50
+1
trifalex
427 comentarii 726 puncte
aleg Giulietta la design....ca si interior amandoua arata absolut superb...motorizaril e sunt asemanatoare...in concluzie aleg Alfa...cel putin in alb arata superb...si vazuta live arata foarte foarte bine
18 ian 2012, 19:57
+2
andreicln
274 comentarii 844 puncte
21.01.2012 ! Romani din toata tara va asteapta capitala ! Astazi capitala maine toata tara ! Frati ROmani , va asteptam in capitala pe 21.01.2012 pentru a demonstra ca ne-am saturat sa fim calcati in picioare ! SOLIDARITATE ! ! ! 21.01.2012 ! ! PITATA UNIVERSITATII ! !
18 ian 2012, 21:05
+7
21 comentarii 20 puncte
desigur Citroenul pentru design si confort ;)
18 ian 2012, 21:33
+1
vwboy
164 comentarii 203 puncte
Daca nu-ti iei Golf te duci si-ti iei noul Astra care arata f bine sau Seat Leon. Cele 2 masini in discutie sunt frumoase dar fiecare cu lipsurile ei, mai ales Alfa care arata mai ciudat in fata-lateral si spate nota 10 si niste ceasuri in bord dementiale. Citroen-ul e ptr cine vrea sa calareasca toate bordurile si sa parcheze pe trotuare - deci ori te pomenesti ca ti-o da de la firma ca esti si tu un manager mai micutz, ori esti fan inrait dar nicidecum ca nu mai poti de dragul ei sa o ai nemaifiind posesorul unui Citroen inainte . Interiorul Citroen cam pom de craciun-aproape toate formele intrerupte de vre-un buton sau nu stiu ce altceva. Una peste alta revin la ceea ce am sustinut la inceput-Astra sau Leon-masini care dau bine din orice unghi le-ai privi.
18 ian 2012, 21:36
-3
b13
459 comentarii 800 puncte
imi place cum arata alfa dar am ales citroen pt ca mi se pare mai calitativ.
18 ian 2012, 21:47
-1
11 comentarii 3 puncte
Ar fi mai corect intrecerea dintre Alfa Romeo Giulietta si Citroen DS5 .
18 ian 2012, 21:54
-2
127 comentarii 18 puncte
Imi plac amandoua dar pasiunea mea e alta..civic for life
18 ian 2012, 22:01
+3
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
Bordul de la Citroen DS4 este copiat dupa Porsche Cayenne sau 911 incepand din partea dreapta ,, iar de la volan inspirat si de la Audi Q7
18 ian 2012, 22:36
+3
rs4ever
202 comentarii 497 puncte
serios?tocmai francezii copiaza?eu cred ca nu stii ce vorbesti, ambii producatori sunt cunoscuti(citroen mai de recent)pentru design de suflet nu cum ca ar copia"frumusetea neamtului"!eu nu am votat, pentru ca mi se pare foarte greu de ales, arata extraordinar amandoua, alfa ceva mai nebuna, citroen ceva mai..ca o femeie frantuzoaica, stilata.
19 ian 2012, 00:03
+1
503 comentarii 588 puncte
Niciuna. As alege Giulietta, dar nu m-a dat pe spate nici cu cei 170 CP (test drive) si nici cu design-ul. Are unele elemente care sunt mai slabe calitativ decat la vechile modele Alfa si i-a disparut sunetul specific al motorului punand motoare GM. A devenit ceva fara vlaga si personalitate. Citroen-ul arata mai futuristic, dar pierde la performante.
18 ian 2012, 22:36
+2
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
nu exista motoare GM pe Giulietta, iar toti jurnalistii si testerii de specialitate spun ca pare cea mai bine construita Alfa din ultimii 20 de ani, in plus, in Italia, este masina care asigura cea mai mica devalorizare in primii/primul ani/an de viata ca dovada a calitatii globale... Sigur nu a fost doar o impresie a ta gresita? ma refer la "elementele mai slabe calitativ".
18 ian 2012, 23:32
+3
503 comentarii 588 puncte
2.2 si 3.2 de pe 159/Brera sunt de origine GM, in defavoarea lui 3.2 Busso, care dupa parerea multora este mai bun. Iar ca exemplu pentru elemete care sunt mai slabe calitativ pot sa incep cu manerele interioare, cele care deschid portiera, sunt din plastic cu aspect de aluminiu, pe cand la 147 sau 156 chiar erau metalice, manerul de la farana de mana este nefinisat si prea subtire comparativ cu 147/156. La fel si manerele exterioare, sunt din plastic cromat si la 159 si la Giulietta; volanul la Giulietta e aproape identic cu cel de pe Fiat Bravo, lucru care nu se intampla in trecut. Vreau sa subliniez ca ma asteptam la ceva mai multa atentie la detalii si calitatea materialelor.
21 ian 2012, 17:01
-1
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
deci dupa cum ziceam, nu sunt motoare GM pe Giulietta, asta se intelege si din post-ul tau. Maner subtire la frana de mana samd, sunt evidente citari din teste pe care le-ai citit, ceea ce apreciez, dar ti-as atrage atentia asupra faptului ca trebuie sa citesti printre randuri, in cazul de fata faptul ca e plastic nu intotdeauna inseamna calitate slaba. In plus, cam la orice masina plasticele din partea joasa care nu sunt la vedere sunt mai slabe calitativ si mai putin finisate decat cele superioare si mai la vedere, asta inclusiv la amiralii gen audi A6 generatia noua. Crede-ma, am Alfa 159 restyling in familie si intr-adevar asa e cum zici tu, cam plastic peste tot, dar frumos, pus unde trebuie cu bun gust si nu auzi nici un scartait cu toate ca este o masina rigida. Iar volanul "aproape identic" cu cel al lui Bravo e chiar diferit. Uite, presa italiana tot asa spuneau ca Giulietta va fi facuta pe platforma Bravo, daca ai sti caracterul celor 2 masini detaliat, ai sti si ca diferenta la capitolul dinamica intre cele 2 este abisal, in plus cu toate ca "platforma este aceeasi, cum vehicula presa, Giulietta are suspensii si independente, pe deasupra sunt si din aliaj de aluminiu, ceea ce implica costuri de productie cu mult mai mari ca ale lui Bravo. Cate masini sunt in circulatie care sa nu aiba manere de plastic? Am inteles ce vroiai sa subliniezi, dar mie personal niste lucruri enumerate printre argumentele tale mi se par relative. Si da, sunt de caord cu faptul ca putea sa fie mai mare atentie la detalii dar astea sunt: navigatia d eserie obstructioneaza vizibilitatea anterioara-dreapta, scaunele din piele cu sprinjin lateral se uzeaza prematur pe margini din cauza intariturii carente a structurii de rezistanta a acestora, vopseaua are un afect de coaja de portocala/celulita pe alocuri, jantele pe 16 arata absolut oribil pe masina si ii strica proportiile, panourile caroseriei prezinta prea multa toleranta a liniei de asamblare a acestora. In rest , giulietta ar
21 ian 2012, 18:32
0
15 comentarii 25 puncte
Motoare GM?
19 ian 2012, 12:31
0
9 comentarii 3 puncte
tomi motoare gm pe alfa sa pui tu ca alfa nu o face ci gm pune motoare fiat pe opel mai intereseazate inainte sa vb
06 mai 2012, 18:09
0
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
eu sunt unul pt care alegerile se cam reduc la optiunile oferite in materie de motorizari diesel pt ca fac multi km... deci as zice ca 2.0 turbodiselul PSA ar fi foarte tentant stiindu-l ca unul dintre cele mai rafinate si potente din categorie, DAR DS4 mi se pare a nu stiu cata odrasla franceza ce se vrea mai mult aparenta si mai putina substanta (chestie analog valabila pt Peugeot RCZ): nu intentionez sa denigrez masina, dar eu o vad ca o contrazicere in termeni: sportiva cu suspensii inalte dar mult mai rigide ca C4 (si decat Giulietta)iar in acelasi timp si cam greuta, dar care se salveaza datorita interioarelor foarte frumoase si calitatii globale chiar "germanice" din cate am observat din teste de anduranta. Ceea ce ma deranjeaza ca e prea struto-camila, in clasa cu cele mai mari vanzari e doar o re-editare nereusita sub aspect practic a lui C4(geamurile spate nu se deschid!), grea, inalta, sportivitate doar wannabe, si putin cam mult praf in ochi tintind in maiera evidenta catre copiii de bani gata carora le plac luminitele cat mai colorate la interior si vor o masina "glamour". Alfa, are 2.0 turbod. in 2 declinari de putere din care si cel de 140 de cai este f bun, cel de 170 re lag mai mare, in schimb alfa este rafinata nu doar dpdv al aspectului(care ramane o parere) dar si mecanic - suspensii mult mai bine gandite si mai rafinate (multilink pe spate). daca m-as rezima la motoarele pe benzina, as prefera DS4 pt 1,6 turbo de origine BMW, precizand ca apreciez si 1,4 turbo de pe alfa. De aceea am votat Alfa Romeo, in principiu, mi se pare mai de substanta, in timp ce DS 4 spune prea mult "uitati-va la mine". Nu ca Giulietta nu ar atrage privirile...
18 ian 2012, 23:26
+3
1562 comentarii -156 puncte
1.6 aspirat facut de bmw in parteneriat cu citroen. nu mai scrie pagini ca o faci degeaba...
19 ian 2012, 17:00
0
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
:)) pardon, 1,6 benzina e gandit 100% de BMW aspirat sau turbo, dupa aceea PSA il pun pe masinile lor. Acordul despre care vorbim prevede ca PSA sa "acorde" motoarele 1,6 turbodiesel lui BMW, care atunci cand le pune pe mesinile lor le asambleaza in-house, cu auxiliare proprii si transmisii speciale pt ele, in cazul nostru pe Mini si pe noile seria 3 si seria 1. Scriu cat vreau, nu citi, sau di-te-n China daca iti place comunismul. Sa traiesti!
19 ian 2012, 18:46
0
1562 comentarii -156 puncte
ai citit mult si prost pe google dispari!
20 ian 2012, 00:05
-1
232 comentarii 131 puncte
frumoase. alfa este peste citro la design.
19 ian 2012, 00:15
+2
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
Pff....grea decizie...Am votat DS4 pentru simplul fapt ca interiorul Giuliettei mi se pare oribil.
19 ian 2012, 00:43
-1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Eu cred ca Alfa inca stie sa deseneze masini sexy, pacat ca fiabilitatea este indoielnica!
19 ian 2012, 01:13
+4
tm30amp
252 comentarii 364 puncte
citroen ar fi trebuit sa compare ds3 cu giulietta(poate gresesc eu), din pdv tehnic al fiabilitatii si exploziei motorului intrece alfa cu un pic. tot citroen votez si pentru aspect exterior, interior. la confort votul i-ar apartine giuliettei, iar la spatiul interior castiga citroen. DECI CASTIGATOR.......... ......CITROEN!!!
19 ian 2012, 09:19
+2
Csl
329 comentarii 346 puncte
Deci gresesti..:)) DS3 este in aceasi clasa cu MiTo nu cu Giulietta
19 ian 2012, 12:53
+1
4 comentarii 13 puncte
Alfa Romeo
19 ian 2012, 10:31
+6
Csl
329 comentarii 346 puncte
Simplu de ales..Giulietta..cin e a detinut o Alfa stie despre ce vorbesc.Pt mine Alfa ramane unul dintre putinii constructori auto care inca mai fac modele cu personalitate,caract er.Si da..unele modele au avut prb de fiabilitate,in special la partea electronica..dar nimic numai conteaza cand vine vorba de feeling-ul pe care il ofera o Alfa mai ales mototrizare pe benzina. "Every time I see an Alfa Romeo, I tip my hat"-Henry Ford
19 ian 2012, 13:00
+6
9 comentarii 3 puncte
cred ca enzo ferrari a zis asta si sant de acord cu tine in ceea ce priveste alfa romeo eu inca detin un 156 de 3 ani si pot sa zic ca iubesc aceasta masina.
06 mai 2012, 18:04
0
badea_laurentiu88
1790 comentarii 836 puncte
si ds4 e foarte frumos, dar alfa are un stil aparte, foarte elegant si sexy cum a zis emy_brabus(si interior si exterior), ambele le-am vazut live si chiar e mai frumoasa giulietta, aleg giulietta:X
19 ian 2012, 18:52
+2
9 comentarii 14 puncte
..prefer Alfa..ca aspect dar si ca performanta..
21 ian 2012, 11:37
+1
232 comentarii 131 puncte
doar ca citro a castigat titlul de masina anului pentru gay, deci inca o data alfa castiga. :)
21 ian 2012, 12:16
+1
8 comentarii -1 puncte
INTREBARE CUM POTZI SA COMPARI ALFA K CITROEN =)) si in plus pui un alfa pe langa orice masina sa fie egali de cai si motor alfa trece peste ea o calca in picioare mai ales citroen am probat chiar eu Citroen C4 136 c.p. diesel vs Alfa Romeo 147 T.I. (serie limitada) diesel 115 c.p NU AJUNGE CITROEN NICI LA PRAGURI LA ALFA K SA NU ZIC LA DEGETUL MIC =)) akm sa ne uitam si la pretzuri alfa 147 T.I. 25.000 €
22 ian 2012, 07:31
+2
4 comentarii -4 puncte
am avut ocazia sa stau intr-o Giulietta si am ramas placut surprins de ce ofera masina,atat aspect exterior cat si interior,iar motorul de 1.4 170 de cai...No Words
23 ian 2012, 14:31
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »