CSL este versiunea mai track orientated de la E46 M3, ceva putere in plus (admisia de carbon ca un mic dealiu) alta evacuare, suspensii, frane etc si doar pe cutia SMG, putin mai usoara etc.
http://strikeengine. com/bmw-e46-csl-buyin g
nu prea, bara fata, nu mai are proiectoare si are o gaura in dreapta cum te uiti la ea din fata, este pt cold air intake.
Alte jante .. si altele dar tot asa subtile.
CSL are un eleron integrat in portbagaj. Daca te uiti mai atent, portbagajul de la M3 CSL are o proeminenta. Si jantele difera ( mi se pare ca sunt BBS la origine), iar la bara din fata nu mai are proiectoare de ceata are doar o gaura sub farul stanga unde probabil se agata sufa de tractare. Asta e difernta de la exterior. Cat despre performante sunt ceva mai bune decat ale unui M3 normal. Frumos video. E46-le M3 ramane cel mai tare M3 dupa parerea mea.
Gaura aceea am specificat mai sus pt ce este :)
(vorbesc de modelul stock CSL de la BMW)
Ca nu are nici debitmetru CSL-ul (foloseste alt senzor - MAP=manifold absolute pressure) de aceea si admisia de carbon asa de mare de mare sa maximalizeze eficienta volumetrica plus acest cold air intake-care ia aerul prin acea gaura ( sa 'forteze' aerul sa intre cat mai rece in motor; cu cat e mai rece, cu atat e mai dens, cu cat e mai dens cu atat mai mult oxigen=mai mult randament.
http://www.bmwheaven .com/gallery/images/o riginal/m_series_64/m 3_66/3rd_gen_e46_69/c sl_176/m3csl_e46_engi ne_20090808_151743626 1.jpg
Si mie imi place la nebunie E46 M3-ul.
Iar CSL-ul e si mai pura ca experienta.
Iar motorul (S54) , 6 ani la rand (practic toate perioada de productie a masinii) cel ami bun motor din lume in categoria lui.