UPDATE VIDEO: BMW dezvaluie noile M550d, X5 M50d si X6 M50d! Masini tari 26 Ianuarie UPDATE VIDEO: BMW dezvaluie noile M550d, X5 M50d si X6 M50d!
Toate comentariile (41):
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Buna idee, BMW M diesel...performante bune si consum mic...oricine si-ar dori unul!
26 ian 2012, 19:18
+14
7 comentarii 11 puncte
Tare.....vreau si eu :((
26 ian 2012, 20:02
+3
1153 comentarii 4446 puncte
Primu lucru care este deosebit..la prima vedere sunt farurile..superbe..i ar pe alb arata extraordinar..:D
26 ian 2012, 20:39
+3
49 comentarii 114 puncte
Apropo de faruri, la X6 ce se-ntampla acolo ca parca nu mai sunt simple lupe luminate in intregime ci au o dunga de lumina. Ce sa fie oare?
27 ian 2012, 14:37
0
AndreyPH
83 comentarii 82 puncte
Tu esti tampit ? Noi toti vorbim de motoare, si tu te legi de faruri ? Ce au farurile asa deosebit ? Sunt facelift de la generatiile trecute ... Iar comentezi ca p**a in fiecare articol, si tu n-ai nici permis ...
28 ian 2012, 12:06
-1
sicilianul01
43 comentarii 41 puncte
Nu inteleg de ce au folosit 550d. Traditia lor era ca prima cifra sa fie numarul de serie, care au si respectato, si apoi capacitatea motorului (rotunjita). Aici avem parte de un 3Litri, deci ar veni un 530d. Incepe sa devina confuza treaba...
26 ian 2012, 21:39
+5
802 comentarii 715 puncte
Iti spun si tie ce le-am spus multora: BMW si Mercedes denumesc motoarele in functie de putere, adica un motor echivalent cu 85 cai/litru.
26 ian 2012, 22:15
+1
warhammer23
105 comentarii 76 puncte
Pai de ceva timp (parca ultimele 2 generaii de seria 5 -E60 si F10) nu mai respecta 'formatul'. Acuma, cifrele dupa prima reprezinta doar ierarhia puterii. Pe sistemu 550d 'mai tare ca 530d , desi cilindreea e aceeasi. Ex: motorul N57. 3 L Folosit si pe F10 525d, 530d si 535d , difera puterea.
26 ian 2012, 22:25
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Daca nu ma insel, BMW foloseste doar 2 motoare diesel in mai multe etape de putere, 2 litri si 3 litri, iar pe benzina 3 motoare: 2,3 si 4.4 litri. Cred ca este corect ceea ce am spus, corectati-ma daca gresesc!
27 ian 2012, 00:10
+1
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
La modelele mai noi cred ca e cam asa, dar nu sunt neaparat sigur...
29 ian 2012, 12:31
0
519 comentarii 733 puncte
sincer.....acu ai descoperit ca devine confuza treaba? treaba era confuza de pe vremea e36-ului cand 323 avea motor de 2.5
26 ian 2012, 22:58
+1
23 comentarii 50 puncte
L-au numit m550d pt ca impreuna cu m5-ul normal reprezinta topul de gama al seriei, intelegi schema? 530 diesel normal nu are in nici un caz 381 de cai. Pe masura ce creste puterea creste si numarul de dupa 5 chiar daca cilindrea nu corespunde.
26 ian 2012, 23:31
+1
1562 comentarii -156 puncte
ei scot aceasta putere dintr'un motor de 3l in trimp ce altii o scot din 5l
27 ian 2012, 12:22
+1
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
si nu uita ca vorbim de diesel :D
29 ian 2012, 12:31
0
flaviupodina
215 comentarii 949 puncte
draga mos craciun...
26 ian 2012, 21:42
+5
802 comentarii 715 puncte
A trecut mosul...
26 ian 2012, 22:12
+1
156 comentarii 218 puncte
am impresia ca in vitorul nu foarte indepartat BMW v-a crea supercaruri demne sa ii "tina piept'' unui murcielago
26 ian 2012, 21:54
-1
A.U.D.I
208 comentarii 274 puncte
Ei pot crea oricand un supercar, au tehnologie si designeri pentru a crea un supercar care sa tina piept unui muricelago si probabil oricarei masini din lume. Doar ca vor sa faca totul pas cu pas, sunt fan Audi, dar respect mult BMW...
26 ian 2012, 23:47
+1
dildododo
518 comentarii 415 puncte
esti singurul fan audi de pe site care recunoaste calitatile marcii rivale.respect.
29 ian 2012, 11:09
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Bine ai venit in clubul nostru , chiar daca esti din tabara Audi. Daca si restul ar fi ca tine, nu ar fi basescu presedinte! :))))
29 ian 2012, 12:33
+1
227 comentarii 144 puncte
- Si eu sunt fun Audi - Imi plac unele modele de la BMW (nu toate) - Recunosc ca are super calitati Marca BMW (am avut si eu unul) - Nu am votat niciodata cu Basescu - Ti-am dat si un plus ca mi-a placut comentariul :)
31 ian 2012, 18:31
0
227 comentarii 144 puncte
aproape orice companie auto poate sa faca un supercar. Problema e sa nu te duci la vale din cauza unei ambitii!
29 ian 2012, 16:55
0
330 comentarii 167 puncte
si eu am impresia ca taica-meu este Chuck Noriss.
27 ian 2012, 06:30
-1
202 comentarii 431 puncte
si tu poate "v-ei" pune mana pe-o carte...
30 ian 2012, 14:56
0
sergiu.r
84 comentarii 258 puncte
torque max 740 nm.. sigur nu au gresit? :O
26 ian 2012, 22:02
+4
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
Nu, nu au gresit. :D
26 ian 2012, 22:07
+1
sicilianul01
43 comentarii 41 puncte
Nu. Asa au afirmat si ei oficial!
26 ian 2012, 22:07
0
nickualyn
120 comentarii 150 puncte
Parca e un vis!
26 ian 2012, 23:46
+2
Apex`
37 comentarii 13 puncte
sincer dezamagit.....cum laborghini a pastrar v12....puteau si ei sa ramana la benzina...poate is eu prea old school....si asa is timpurile noastre....dar pt mine ultimul M ramane M3(E90-E92).....aspi rat normal....cutie manuala....poate ca ii supar pe unii...dar astea noi is prea comerciale....daca si cei de la divizia M se schimba ce ne asteapta in viitor....ferrari diesel?lamborghini tractiune fata???WTF :-j
27 ian 2012, 00:24
-1
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
nu trec masinile pe motorina,ci doar scot si altele.cine vrea va folosi tot benzina...raman ambele variante...
27 ian 2012, 02:50
0
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
Apex`, nu sunt niste masini M 100%.Sunt doar niste masini cu pachet M imbunatatite de divizia M.Daca erau masini 100% M, nu mai aveau acele pachete M ci aveau direct kitul M ce se afla pe M5, X5M si X6M.Aceasta divivie M Performance se afla intre automobilele BMW de serie si cele M.
27 ian 2012, 11:59
+1
1562 comentarii -156 puncte
si cei de la mercedes au mai mlte amg'uri...oricum e bine cand ai de unde alege
27 ian 2012, 12:27
0
65 comentarii 222 puncte
se numeste evolutie,tehnologie, eficienta..obisnuiest e`te
27 ian 2012, 15:28
0
stefan_16_bebe
59 comentarii -31 puncte
nu-mi place dieselu ,dar pt unii sunt ok astea mai ales acel cuplu imens. + k nu suna nex v8 benzina
27 ian 2012, 09:18
0
227 comentarii 144 puncte
Foarte tari astia de la BMW. Vor avea in oferta si M-urile pe benzina dar si variante diesel care vor trage de vor manca pamantul. Sincer nu obliga nimeni vreun fan de "M benzinar" sa-si cumpere diesel si nici invers. Important este ca va exista o oferta pentru fiecare. Ce ma uimeste este faptul ca acum cativa ani (nu demult) toti fanii BMW ziceau ca motorul "adevarat" este cel pe benzina aspirat. Acum motorul de 3.0 diesel va fi mult mai puternic decat cel 3.0 turbo benzina care este mult mai puternic decat cel de 3.0 aspirat. :) In curand se va dovedi ca tractiunea integrala va fi mult mai "capabila si folosita" decat cea pe spate. Nu prea poti pune un motor cu mai mult de 700Nm pe tractiune spate ca nu faci decat sa arzi cauciucurile si sa stai pe loc. (Exceptie fac doar cateva masini cu greutate concentrata pe spate si focusate pentru circuit). Viitorul este unul foarte clar: Masini usoare, motoare mici turbo puternice, tractiune integrala. Inca o data: "Bravo BMW !"
27 ian 2012, 11:54
+3
dildododo
518 comentarii 415 puncte
la faza cu tractiunea nu este neaparat sa arzi cauciucurile si sa stai pe loc.ei au o distribuire a greutatii 50:50 si chiar nu este nevoie de 4x4. singura situatie unde ar ajuta acest lucru ar fi zapada dar cum la noi in romania iarnile mai tin cate 2 3 saptamani...
29 ian 2012, 11:13
0
dildododo
518 comentarii 415 puncte
iernile
29 ian 2012, 11:14
0
227 comentarii 144 puncte
Am condus BMW M3 e92 stock --> Ii patineaza rotile la plecare in linie dreapta pe asfalt curat (la 25 grd). Are un cuplu incomparabil mai mic fata de cei 740Nm anuntati pe dieselurile astea noi. De aia au si pus dieselurile astea doar pe tractiune integrala, ca altfel patinai rotile in orice intersectie in care fortai putin masina. Motoarele din 1900 toamna erau mai toate aspirate si cu un cuplu foarte mic. Se pretau bine pentru o tractiune spate mai ales ca aveau cuplul destul de liniar. Daca te uiti pe curba de cuplu la un motor turbo o sa vezi ca ai pur si simplu o explozie de la 0 la maxim. Motoarele noi vor fi majoritatea turbo + eventual ceva electric. Cuplul va fi imens iar tractiunea nu va face fata. In plus, eu chiar nu vad de ce ar prefera cineva o tractiune spate in loc de una integrala la care simti ca te baga in scaun si iti lipeste capul de tetiera. Fazele ala Top Gear sincer le-am vazut doar la TV si in parcarile de la Prisma cand se faceau chestii organizate. Vreau sa-l vad pe ala care isi ia un M3 nou (dupa ce a strans banuti din greu) si face derapaje prin Romania.
31 ian 2012, 18:27
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Tractiunea spate nu dispare niciodata stai linistit, adevarata distractie la condus e bazata pe tractiunea spate, iar cine vrea mai multa siguranta iarna cumpara modele cu xDrive!
29 ian 2012, 12:37
0
bmw7aru
20 comentarii -1 puncte
JOB WEL DONE!!!!! PENTRU CEI CARE SUNT "DEZAMAGITI" : SFAT ->(NU LUATI IN SEAMA MASINA ASTA , ESTE O NEREUSITA)... PENTRU INGINERII BMW : RESPECT MAXIM AlinGabriel , TE SUSTIN IN CE AI SPUS. BMMER RULL'Z
27 ian 2012, 12:50
+3
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Da, Bimmer rullz!!!
29 ian 2012, 12:38
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »