Tu esti tampit ? Noi toti vorbim de motoare, si tu te legi de faruri ? Ce au farurile asa deosebit ? Sunt facelift de la generatiile trecute ... Iar comentezi ca p**a in fiecare articol, si tu n-ai nici permis ...
Nu inteleg de ce au folosit 550d. Traditia lor era ca prima cifra sa fie numarul de serie, care au si respectato, si apoi capacitatea motorului (rotunjita). Aici avem parte de un 3Litri, deci ar veni un 530d.
Incepe sa devina confuza treaba...
Pai de ceva timp (parca ultimele 2 generaii de seria 5 -E60 si F10) nu mai respecta 'formatul'.
Acuma, cifrele dupa prima reprezinta doar ierarhia puterii. Pe sistemu 550d 'mai tare ca 530d , desi cilindreea e aceeasi.
Ex: motorul N57. 3 L
Folosit si pe F10 525d, 530d si 535d , difera puterea.
Daca nu ma insel, BMW foloseste doar 2 motoare diesel in mai multe etape de putere, 2 litri si 3 litri, iar pe benzina 3 motoare: 2,3 si 4.4 litri. Cred ca este corect ceea ce am spus, corectati-ma daca gresesc!
L-au numit m550d pt ca impreuna cu m5-ul normal reprezinta topul de gama al seriei, intelegi schema? 530 diesel normal nu are in nici un caz 381 de cai. Pe masura ce creste puterea creste si numarul de dupa 5 chiar daca cilindrea nu corespunde.
Ei pot crea oricand un supercar, au tehnologie si designeri pentru a crea un supercar care sa tina piept unui muricelago si probabil oricarei masini din lume. Doar ca vor sa faca totul pas cu pas, sunt fan Audi, dar respect mult BMW...
- Si eu sunt fun Audi
- Imi plac unele modele de la BMW (nu toate)
- Recunosc ca are super calitati Marca BMW (am avut si eu unul)
- Nu am votat niciodata cu Basescu
- Ti-am dat si un plus ca mi-a placut comentariul :)
sincer dezamagit.....cum laborghini a pastrar v12....puteau si ei sa ramana la benzina...poate is eu prea old school....si asa is timpurile noastre....dar pt mine ultimul M ramane M3(E90-E92).....aspi rat normal....cutie manuala....poate ca ii supar pe unii...dar astea noi is prea comerciale....daca si cei de la divizia M se schimba ce ne asteapta in viitor....ferrari diesel?lamborghini tractiune fata???WTF :-j
Apex`, nu sunt niste masini M 100%.Sunt doar niste masini cu pachet M imbunatatite de divizia M.Daca erau masini 100% M, nu mai aveau acele pachete M ci aveau direct kitul M ce se afla pe M5, X5M si X6M.Aceasta divivie M Performance se afla intre automobilele BMW de serie si cele M.
Foarte tari astia de la BMW.
Vor avea in oferta si M-urile pe benzina dar si variante diesel care vor trage de vor manca pamantul. Sincer nu obliga nimeni vreun fan de "M benzinar" sa-si cumpere diesel si nici invers. Important este ca va exista o oferta pentru fiecare.
Ce ma uimeste este faptul ca acum cativa ani (nu demult) toti fanii BMW ziceau ca motorul "adevarat" este cel pe benzina aspirat. Acum motorul de 3.0 diesel va fi mult mai puternic decat cel 3.0 turbo benzina care este mult mai puternic decat cel de 3.0 aspirat. :)
In curand se va dovedi ca tractiunea integrala va fi mult mai "capabila si folosita" decat cea pe spate. Nu prea poti pune un motor cu mai mult de 700Nm pe tractiune spate ca nu faci decat sa arzi cauciucurile si sa stai pe loc. (Exceptie fac doar cateva masini cu greutate concentrata pe spate si focusate pentru circuit).
Viitorul este unul foarte clar: Masini usoare, motoare mici turbo puternice, tractiune integrala.
Inca o data: "Bravo BMW !"
la faza cu tractiunea nu este neaparat sa arzi cauciucurile si sa stai pe loc.ei au o distribuire a greutatii 50:50 si chiar nu este nevoie de 4x4. singura situatie unde ar ajuta acest lucru ar fi zapada dar cum la noi in romania iarnile mai tin cate 2 3 saptamani...
Am condus BMW M3 e92 stock --> Ii patineaza rotile la plecare in linie dreapta pe asfalt curat (la 25 grd). Are un cuplu incomparabil mai mic fata de cei 740Nm anuntati pe dieselurile astea noi. De aia au si pus dieselurile astea doar pe tractiune integrala, ca altfel patinai rotile in orice intersectie in care fortai putin masina.
Motoarele din 1900 toamna erau mai toate aspirate si cu un cuplu foarte mic. Se pretau bine pentru o tractiune spate mai ales ca aveau cuplul destul de liniar. Daca te uiti pe curba de cuplu la un motor turbo o sa vezi ca ai pur si simplu o explozie de la 0 la maxim. Motoarele noi vor fi majoritatea turbo + eventual ceva electric. Cuplul va fi imens iar tractiunea nu va face fata.
In plus, eu chiar nu vad de ce ar prefera cineva o tractiune spate in loc de una integrala la care simti ca te baga in scaun si iti lipeste capul de tetiera. Fazele ala Top Gear sincer le-am vazut doar la TV si in parcarile de la Prisma cand se faceau chestii organizate. Vreau sa-l vad pe ala care isi ia un M3 nou (dupa ce a strans banuti din greu) si face derapaje prin Romania.
Tractiunea spate nu dispare niciodata stai linistit, adevarata distractie la condus e bazata pe tractiunea spate, iar cine vrea mai multa siguranta iarna cumpara modele cu xDrive!
JOB WEL DONE!!!!!
PENTRU CEI CARE SUNT "DEZAMAGITI" : SFAT ->(NU LUATI IN SEAMA MASINA ASTA , ESTE O NEREUSITA)...
PENTRU INGINERII BMW : RESPECT MAXIM
AlinGabriel , TE SUSTIN IN CE AI SPUS.
BMMER RULL'Z