Nici nu ma gandeam sa iasa pe primul loc alta masina decat un Porsche! Primele 2 locuri ocupate de Porsche!Respect!Pors che=The most grip-yy car in the world!
:))Daca nu castiga PORSCHE ?M-ai scriai comment?Daca castiga Nissan GT-R !!!Iar incepeau romanele PORSCHE VS NISSAN GT-R .Inteleg ca esti fan inrait Porsche dar laso mai moale...!!
Nici nu aveam emotii !;)Stiam sigur ca nu paote castiga un GT-R ... paote un Lambo 4x4 sau vreun Veyron!E greu pentru un GT-R sa faca un Turbo tunat la 700-750 cai !II mai trebuiesc 100 cai lui GT-R numai sa termine la egalitate!Sunt fan Porsche pt. ca stiu ce poate! Acum esti lamurit?
Bai terminatule ! termina cu ineptiile astea ,esti retardat? iti explic zilnic? citeste si de alte masini ca sa poti sa vorbesti !! La aceasta editie nu a participat Alpha 12 ,are 1500 de cai,bate Lambo de la Underground de 1500 de cai de la 120 la 300 ,iar Porsche de 800 de cai ,astea de aici sunt bune,ok,dar nu le poti compara...Nu exista Porsche de peste 1000 de cai din motorul lui cu transmisia lui,Gt-r Exista...Esti in mod sigur un dobitoc,esti prost,emotiile tale sunt irelevante pentru lumea auto.Gt-r stock bate Turbo stock,uita-te,nu e greu,dai pe Google,pe orice vrei .
VOTEZ CA ACEST USER SA FIE STERS,ESTE MULT PREA PROST CA SA FACA PARTE DIN ACEASTA COMUNITATE !
ce dobitoc...prietene tu ai un tip de google doar al tau in care gasesti informatii scrise dupa cum iti este tie foame?
porsche bate nissan! taci ca esti un daramat.
:)) Cat poti fi de frustrat!Tu te auzi ce zici aici ,sau acum te-ai trezit?cand vad ce tampenii spui mai sus ma ia cu boala!Da o fi Alpha 12 de 1500 cai ( cu,combustibil de curse) ca in mod normal are undeva pe la 1200-1300 cai!Dar spre surprinderea ta ,nici ala nu face Porschele de la 9ff care are intre 1000 si 1300 cai!Asa ca nu mai fi dobitoc ca vad ca mereu semnalizezi si te faci de ras!Sunt 2 Porsche 9ff ( un GT2) si un GT3 RS ultimul avand aproape 1300 cai!In primul rand nu judeci cea ce zici si asta ma dispera ! Cum in veci vreun GT-R va avea plecarea mai perfecta ca un 911 turbo? Cand?la liniuta nici sa nu te gandesti ca bag mana in foc ca si un Turbo de 500 cai bate GT-R 2012 ( 530 cai) ! nu mai zic de Turbo S care il distruge! Spre surprinderea ta Turbo S e "baby Veyron"!Nu eu i-am pus numele asta ...citeste pe net si documenteaza-te retardule!Nici Noble M(650 cai) nu face Turbo S pana la 200 km/h,nici macar Corvette ZR1 ,nici macar Ferrari italia ! si tu imi vomiti aici prostii ca nu face pe GT-R?E o masian f buna pe circuit GT-R dar nu paote face Turbo S in veci stock pe stock !Spre surprinderea ta ,am vazut pe net un GT-R de 650 cai care abia se tinea din roll de un Turbo S stock ! Asa ca nu mai vb prostii daca nu sti ! Stai in banca ta ca esti o petarda uda!
http://www.youtube.c om/watch?v=1ghmg-CG6w o VOTEAZA-TE TU SINGUR SA IESI DIN COMUNITATEA ASTA , SAU VOTEAZA-TE IMPREUNA CU BASESCU SA DISPARETI DIN ROMANIA!
Ba,tu si veloce e clar,sunteti inapoiati mintal.nu am ce sa mai discut,nu mai continui aceasta discutie ca ne jignim inutil,sunteti in lumea voastra si aia e
Nu....cea ce incercam sa iti zicem tie ( si nu accepti deloc realitatea vad) e ceva foarte real!!! Nissan GT-R nu paote fi niciodata peste Turbo/Turbo S ! CA sa vezi cat esti de innapoiat...Japonezi chiar au luat ca model Porsche 911 cand au facut GT-R-ul!Porsche 911 e "taticul" lui GT-R si tu sustii in prostie aici contrariul!Mai documenteaza-te putin innainte sa sari la gatul meu ca nu ai dreptate!
Vlad, nu mai salta asa, GTR e o masina f buna, dar Porsche pur si simplu e alta categorie, si pana la urma se vede calitatea masinilor fabricate de ei! Prin 84 cand concura Alain Prost cu McLarenul lui cu motor V6 de 1.5L TAG-Porsche , tu probabil nu erai inca, asa cu putin mai mult respect pentru cei batrani. Adevaratele motoare care vin de pe insula sunt cele Honda! Inca odata, GTR e o masina formidabila pe care o respect, dar daca ar fi amandoua in fata mea as alege Porsche oricand, si sincer o jumatate de secunda nu conteaza chiar de bate GTR; dar ceea ce reprezinta marca si ce feeling ofera (ma refer la Porsche) e greu de egalat!
Vendi GT-R nu bate cu nici o secunda in minus Porsche la o liniuta!( Turbo/S)! Pe circuit poate te refereai...acolo poate!Dar pentru juamtea aia de secunda sau o secunda , primesti in plus o masina SIGURA , CAPABILA si de o CALITATE mult superioara Nissan-ului!Chiar nu putem pune egal intre cele 2!Dar Strumph-fu nu vrea sa inteleaga , sau e "fan-boy" ! Asa ca nu merita sa iti bati capul ...lasa-l in lumea lui!
Nu am spus odata ca e naspa Porsche,ca nu are traditie ,ca nu e o masina performanta sau ca nu au motoare bune...Am spus doar ca Gt-R e mai bun,sunt grupuri care ma aproba si grupuri care nu ma aproba.Traditia din pacate (nu numai la Porsche) nu mai exista,s-a uitat tot si asta poti vedea la multe marci.Apreciez tractiunea data de pozitionarea motorului,apreciez caracterul masinii,apreciez ca au pastrat originalul si doar au modernizat-o,aprecie z motoare si tot...sunt foarte buni ! Insa,ce nu intelegeti voi e ca si Nissanul este la fel de bun ,eu unul il coinsider superior insa renunt sa va conving ca am dreptate...Pur si simplu imi place mai mult,pretul,performa ntele,motorul,interio rul si aspectul ma fac sa il aleg...Este o aberatie sa spui ca una din ele este net superioara celeilalte,ok,este o chestie de cunostinte,preferint e si gandire alegerea uneia dintre ele,eu ale Gt-R.Iar YGD,nu vreau sa jignesc,dar stiu despre lumea auto mai mult decat crezi tu,iti sunt superior din punct de vedere al cunostintelor si te rog frumos,nu folosi pseudonimul meu pe post de batjocura.
Pana la urma, eu ma rog sa avem toti bani de cate un Porsche / GTR, apoi sa ne intalnim pe un cicuit de calitate in Romania! Apoi sa bem o bere....si sa dezbatem diferentele de jumatate de secunda! :)
"iti sunt superior din punct de vedere al cunostintelor"-----> prin ce spui tu mai sus nu demonstrezi cu nimic asta! Ba mai mult insisti degeaba!Te inteleg ca esti fan-boy Nissan si ca nu suporti Porsche dar mai hooo!Gata am "inteles"
GT-R e peste 911Turbo( In viziunea ta)....Eu sustin contrariul si daca vrei aduc zeci de argumente care imi vor da dreptate mai multa ca tie(ca tot te crezi atat de cunoscator...)si noi papagali!
Nu are rost sa va mai certati baieti.. Sunt doua masini impresionante (GT-R, 911 TURBO) si nu are rost sa comentam . Cand o sa detineti vreodata unul din cele doua exemplare atunci sa comentati ce si cum.. salut si imi cer scuze daca v-am deranjat!
Stai linistit ... nu e nici o problema ! amandoua sunt masini foarte bune , dar uneori cand apar frustrati ca ....nu mai dau nume trebuie sa ii faci sa inteleaga intr-un fel ca sa poata vedea si ei si percepe realitatea!Oricum eu nu eram pe langa subiect ! tin mai mult cu Porsche decat cu GT-R(deoarece 911 are o istorie in spate , e mai usor , mai aerodinamic etc etc) ,si in plus au fost 2 Porsche 911 pe podium la Moscow Unlimited!Daca erau 2 GT-R-uri era una ...
A inceput duelul 911 vs GT-R.. GT-R-ul are o plecare mult mai buna fata de 911, dar il ajunge in timp, asa ca daca vorbim de dragrace 911 conduce!! Insa pe circuit stau altfel treburile, uitativa la top gear sa vedeti ce spun despre aceste 2 modele si care este clasamentul lor in top. Si bineinteles orice masina are avantaje si dezavantaje.
Plecarea buna se datoreaza tractiunii integrale si a launch controlului foarte bine pus la punct, dupa o anumita viteza tractiunea integrala incepe sa piarda, de aici diferenta la drag. La GTR electronica face ca masina sa fie asa de buna pe circuit. O chestie de mentionat la GTR e ca daca faci plecari agresive fara launch control si celelalte sisteme decuplate pierzi garantia la transimisie. Asa ceva la Porsche nici nu se discuta, aici incepe sa`si spuna cuvantul pretul dublu al neamtului. :)
Asta nu este adevarat,vezi,dupa cum spuneam nu esti bine informat,asta a fost pana in martie 2011,dupa care au schimbat transmisia si termenii garantiei..acum poti sa faci plecari cu launch control fara nici un sistem si nu ai treaba..
Vlad ...Tot si-o ia pe coaja la o liniuta de la Porsche Turbo S!Decat ca la plecare Turbo S are prima treapta ceva mai lunga si pierde juma de "nas" in defavoarea GT-R-ului,dupa care diferenta de greutate de vreo 200-250 kg si cuplul net superior al Porsche-ului isi spun cuvantul !de la 0-200 km/h ,si pe urma desfasurat Turbo/S nu prea are termeni de comparatie decat cu Noble M,Corvette ZR1,Bugatti Veyron ( 0-200)!Pe circuit exista o mica diferenta ( cam de 0.5-1 sec)in favoarea GT-R-ului,deoarece Porsche avand o directie atat de chirurgicala si partea fata usoara tinde sa subvireze ! Tre sa fi un maestru ca sa conduci un Porsche la adevaratul lui potential ( chair si cu tractiune integrala) , sa sti sa dozezi acceleratia si franarea in functie de cum vireaza masina!La GT-R se ocupa computerele cam de tot , de aia nu se poate numii "a man's car"!
Pentru YGD sef uitete frumos pe youtube si vezi ce face GTR pe 400 de metri se pisa pe corvette pe ferrarii si porsche la scurt le bate pe toate http://www.youtube.c om/watch?v=OZlGMX8G3B 4 SAU....http://www.yo utube.com/watch?v=9pX t5_aM1t4&feature=fvwr el raport calitate pret bate multe masini cu pedigri la cur
Tu cine mai esti ma pigmeule!Ai habar macar ce masini am condus eu? Daca nu detin un supercar asta nu inseamana ca nu am si condus unul !Uite-te pe net si cerceteaza si scaote-ti ochelarii de cal de pe ochi si o sa vezi ca Nissan nu e peste Porsche!Mai si sustineti o tampenie odata ce galbejitii au luat ca model Porsche 911 ca masina sport suprema cand au facut GT-R-ul ! Stiai asta? sau refuzi sa dai crezare?Nu mai vb in plus ca ne prapadesti inteligenta!Macar spune ce e nu ce nu e ...