Ce prostie . Sa vad eu o manevra la limita cu asemenea prostii de gume . Se dezintegreaza pana in janta. Astea-s inventii de oameni plictisiti pentru snobi .
Pei stati putin, pei cum rezista motorasele alea acolo? Pei daca e intampla sa faci o manevra brusca s-au cazi intr-o groapa, motorasele alea ce mai fac? Hai sa zicem ca are un inel lat care incosoara si mecanismu e incorporat in inelul ala, dar totusi cred ca merge doar pe drumuri drepte... daca dai de o groapa... in loc sa-ti distrugi janta, distrugi anvelopa...
Dragi colegi,
Nu degeaba sunt ingineri germani.. eu sunt convins ca au un prototip foarte bine puse la punct.
Intrebarile astea gen: Cum se alimenteaza?, sau afirmatii de genul: poti merge cu ele doar pe drum drept, mi se par vorbite inainte sa fie gandite.
Abia astept sa vad mai mult detalii despre asta.
Trebuie sa faca in asa fel sa modifice compozitia cauciucului singura, ptr ca compozitia cauciucului de iarna e una, iar cea de vara e alta. Ce vor ei sa faca poate o merge, dar nu cred ca e foarte fiabila. Sa zicem ca e o incercare buna, e un inceput, dar mai au mult de cercetat si costurile de productie ptr asemena anvelope o sa fie destul de mari..., sunt ceva de gen all-season, numai ca le face mai flexibile s-au mai rigide in functie de anotimp, si probl de a da rateuri este iminent! Bafta lor!