Curse Ilegale in Rusia: Un Aventador se ia la intrecere cu un GT-R de 700 CP Curse Ilegale 11 Mai Curse Ilegale in Rusia: Un Aventador se ia la intrecere cu un GT-R de 700 CP
Toate comentariile (287):
Sky_Chief_46
35 comentarii 135 puncte
Tipu cu Lambo cand a vazut ca manca bataie incepuse sa manance din cascaval de fiecare data cand se dadea drumul la cursa.
11 mai 2012, 18:58
+20
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
La ultimele 2-3 plecari de pe loc nici macar nu a plecat cu gazu in plin si nici cu launch control!De prima data cand a plecat de pe loc ca launch in modul "corsa" sa vazut ca sa tinut un timp bun de GT-R! ps:Pana la 300 trage GT-R-ul ca pe urma se plafoneaza din cauza cutiei cu trepte mult prea scurte in timp ce Aventadoru ia bataie ca are treptele mult mai lungi si cuplu mai putin ca GT-R-ul ( modificat)!Era si logica treaba sa castige GT-R-ul!
11 mai 2012, 20:22
-4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu mai spune?Acel GT-R de 700 de cai avea mult mai mult cuplu ca Aventadoru si combinat cu treptele scurte ale cutiei de viteze ia dat-o lui Aventador pana la 300km/h dar se vedea cu ochiul liber ca deja aproape se plafonase in 300 pe cand Aventadoru tot urca pana la 370 km/h!E o diferenta! Oricum stock pe stock nu are ce alege Aventadoru din GT-R la orice proba!
11 mai 2012, 20:18
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
aventador nu prinde 370kmh; are pe bord, dar asa si gt-r are 340 pe bord si ams alpha 12 a prins 347 la dragtimes/1mila
12 mai 2012, 15:38
+4
179 comentarii 650 puncte
yo cred ca lamborghini s-a tzinut destul de binee............... ..dar din punctul mew de vedere cursa era corecta daca era si aventandorul modificat..........
11 mai 2012, 19:29
-4
ven
530 comentarii 1515 puncte
Cel cu Lambo se poate duce linistit acasa, pe cand cel cu Nissan-ul ultra-turbinat viziteaza mai des service-ul. Imi place si apreciez GTR-ul, dar iubesc Lamborghini.
11 mai 2012, 19:38
+9
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
:))) Ai dreptate intr-un fel!
11 mai 2012, 20:30
-3
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
ven....alt expert in masini....
12 mai 2012, 01:07
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
E de 10 ori mai mult ca tine expert ....macar el e obiectiv spre deosebire de tine!
12 mai 2012, 02:21
-1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
serios? e pricepe cum stiu eu fizica cuantica...
13 mai 2012, 00:00
+1
ven
530 comentarii 1515 puncte
Salut! Ce legatura are opinia mea cu denigrarea care o folosesti impotriva mea? Cu tot respectul fata de varsta ta, sincer, nu isi avea rostul acea replica. Fiecare se pricepe in felul lui. Iti apreciez masina si ma bucur cand vad pe strada un model din ala odata la 2 ani, dar asta nu inseamna ca masina ar trebui sa iti dicteze caracterul. Comentariile mele pe forum le fac prin alternanta logicii si propriul iz de subiectivitate, si e normal ca sunt si eu un pasionat pe aici. Era mult mai corect daca veneai cu un contraargument foarte frumos scris, si apreciam (pentru ca imi place sa apreciez orice opinie), dar se pare ca respectul nu prea isi are rostul in forumul asta.
12 mai 2012, 13:43
+1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Vorbind strict de fiabilitatea celor doua modele sus mentionate, nu stiu care din ele viziteaza mai des reprezentatnta. Tipic celor multi de pe acest forum, intalnim numai experti pe aici ce incearca sa-si de-a cu parerea fara macar sa aibe vreun habar despre ce vorbesc. Pt ca asa e romanul, el le stie pe toate. Verifica doar un lucru: cate motoare exista de Lambo sau Ferrari sa fii depasit 30.000km fara interventii in motor sau schimbarea acstuia. Asta in cel mai fricit caz...daca intre timp masina nu a luat foc...... Repet...Nissan la fiecare model sport lansat a calculat ca fiecare component al motorului, cutiei sa reziste la cresteri duble sau chiar triple de putere. Un singur exemplu iti dau: Cutia de viteze de pe Z32 TT rezista la puteri de 900cp fara probleme, singura modificare necesari fiind un ambreiak stage 3. La fel si 200sx S14, ce rezista la 600cp. Oare ce model fabricat de italieni ar rezista ...cand ele deabia rezista la puterea stock. Exact cum spunea un bun mecanic despre aceste italiene: Sunt precum fotomodelele frumoase foc dar proaste de pica.....
13 mai 2012, 00:07
+2
ven
530 comentarii 1515 puncte
300zxtt vad ca ai un Nissan care cred ca este cel prezentat aici acum mai multa vreme, si este normal sa te pricepi mai mult ca mine, te felicit pentru ea si pentru cultura. Supercarurile (Lamborghini si Ferrari) in general au un numar limitat de exemplare pe langa japoneze, iar cand e vb de cate un accident imediat sar si gurile rele. Modelele japoneze or fi fost ele testate pana la anumite puteri...dar cand te gandesti ca orice interventie asupra masinii fata de produsul de fabrica ar putea scadea fiabilitatea, asta pentru ca odata ce isi baga nasul un om acolo unde doar robotii au lucrat apar fel si fel de erori. Pana la urma o masina a devenit un mecanism foarte complex(supraaliment ari,turbinechipuri), iar japonezele sunt caracterizate de asta, si mi se pare ca atentia referitor la intretinere trebuie sa creasca. Supercarurile sunt mai puriste(aviz motoarelor aspirate) si create pentru viteze foate mari in special. Ce am spus mai devreme e probabil sa fi gresit, dar am un dubiu, viteza maxima Nissan 315km/h iar Lamborghini 360 km/h. Nu stiu prea rusa, dar deja auzeam ceva legat de 320 km/h in cursa iar proprietarul japonezei cred ca s-a mai gandit odata la service macar sa verifice(adica deja s-a fortat un pic), pe cand Lamborghini mai tinea...Salut!
13 mai 2012, 14:07
0
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Uite, vezi? Aici gresesti. Eu sunt sigur ca GTR dupa o cursa se duce linistit acasa, pe cand un Lambo sau Ferrari dupa ce e fortat un pic, suna platforma si direct la reprezentanta. Un cunoscut de-al meu dupa ce si-a achizitionat la 0 km un Ferrari , dupa o cursa pe autostrada cu un GTR la exat 4600km a picat cutia. Masina a luat drumul reprezentantei si dupa 2 saptamani a luat-o din nou cu o noua cutie de viteze si volanul schimbat, fiind in garantie.
13 mai 2012, 16:05
+1
ven
530 comentarii 1515 puncte
Pacat. Inseamna ca nu se mai fac masini ca altadata. Recunosc ca nu sunt un as al mecanicii la masini, am spus totul ce mai stiu din cultura generala. Succes!
14 mai 2012, 00:05
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ce sa mai ia facut "mucii cravata" GT-R-ul lui Aventador ,dar asta pana la 300 ca pe urma trage mai tare Aventadoru !
11 mai 2012, 20:19
+5
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
sincer.. cred ca mai merge inca 20-30 aventadorul tot 330-340 e top-ul cred... dar cred ca dragtimes e mai degraba un drag race si nu top speed race... pana la urma V12 ar ramane mai repede fara benzina decat un V6... :)
11 mai 2012, 20:26
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
cauta pe net ca ia 370 pe ceas Aventadoru !:) Deci cam 350 reali ...De fapt daca nu ma insel asta e si top speed-ul dat de fabrica ! 350 km/h!
11 mai 2012, 20:29
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Nu prea este "fair" sa pui 2x GT-R stage 2 vs un lambo stock, doar pt a demonstra potentialul GT-R ului probabil ... in rest sincer Aventadorul arata mai bine ca un GT-R de sunat suna si mai frumos V12 aspirat si daca Aventadorul primeste tratament de la Underground Racing cred ca il va manca si pe AMS alpha ... DAR pana cand nu dispui de banii pe un Aventador... cu un GT-R poti sa faci de rusine marci tari gen ferarri, porsche, lambo si asta merita o apreciere fiind vorba de un nissan. :)
11 mai 2012, 20:22
+11
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ai dreptate! Ia dat-o GT-R-ul de 700 de cai deoarece are si treptele mult mai apropiate si cuplu mai mare ca Aventadoru stock ,dar sub nici o forma ca Aventadoru stock e masina "slaba" !Se vedea ca pana la treapta a-4-a "zvacnea" curu ala mare si greu de la cat de agresiva e setata cutia de viteze! Treaba e ca GT-R-ul dupa cum sa si vazut se "plafoneaza" aproape de 300 km/h,iar daca se mai lungea putin cursa venea Aventadoru tare din spate! ( Pana la 370 km/h pe ceas mai era ... :)) ),asa ca dupa 300 GT-R era transpirat rau de tauras! :)))))
11 mai 2012, 20:26
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Si inca ceva ...cand a plecat cu launch Aventadoru in modul corsa sa tinut chiar foarte bine de GT-R cu plecare de pe loc...!
11 mai 2012, 20:27
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
credema nu venea tare aventadorul, in rest aventadorul totusi sa nu uitam este un V12 simfonie pe 4 roti... si stock si cu ochi inchis l-as alege fata de un GT-R sa zicem.
11 mai 2012, 20:28
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Si eu la fel as face iti dai seama ... :))Oricum vorba ta nu e corect sa pui 2 GT-R-uri modificate cu un tauras stock(de ce nu sau dat stock pe stock sau ambele modificate pana la urma) eu in locul aluia cu Aventadoru nici nu ma dadeam,deoarece nu e corect !( parerea mea si a ta...) ....ca daca si Aventadoru era un pic tunat pana la 800 sau 850 de cai se pisa pe GT-R grav de tot! :)
11 mai 2012, 20:32
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Si inca un mic "detaliu" ....nu stiu daca ati observat flacarile albastre scoase de Aventador pe final cand il "fugarea" GT-R-ul ...:)) Tare masinuta asta!
11 mai 2012, 20:42
+3
8 comentarii 16 puncte
cu modificarile de rigoare si gtr-ul ajunge pe la 150-200 mii euro , turbine ambreiaj interne suspensii frane remapare... etc. luati de ex astra 2.0turbo stage1 220cp si un mustang de ex 4000 v8 220 cai si vedeti cine castiga. chiar dc au aceiasi cp turbo e turbo. nu compari turbo cu aspirat.asta la capitolul putere cat despre cum arata masiniile .. nu stiu dc ai cu ce compara lamborghini
11 mai 2012, 21:20
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Aventadoru daca avea ceva mai mult cuplu ( vreo 70-80 nm pe plaja in plus) castiga si asa stock !Dar nu se pot compara cele 2 in veci...Nu a-ti observat ca desi are 700 de cai GT-R-ul nu mai trage absolut deloc dupa 300 km/h,iar de acolo in sus Aventadoru abia se "simte bine" ....Si sunetul si felul cum arata ...nu se compara in veci Aventador cu un GT-R! ps:Voi priviti doar din perspectiva voastra masinile ....nu si din a altuia !
11 mai 2012, 22:17
0
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
La tine, orice masina ce concureaza cu gtr e mai buna, indiferent care ar fii modelul. Ca e modificata, ca nu e modificata..ca e turbo sau aspirat, ca daca mai avea 2 cai in plus, ca daca avea lichidul de la spalator dat jos, ca daca,,,, ca daca ....importat e ca a fost mai rapid. De exemplu: felul cum gandesti...nu ai accepta niciodata o infrangere pe pista la legale sau ilegale....ai venii tot timpul cu scuze, ca ai ratat treapta, ca nu ai plecat bine, ca masina nu a tras la adevaratul ei potential ca asa s pe dincolo. Eventual ,daca ai avea o masina cu un "pedigre" mai aparte( Ferrari, Lambo , Porsche) si te face sa zicem o Astra turbo....ai sari ca ca a ta arata mai bine, suna mai bine si are o intreaga istorie in spate. Oare conteaza astea? Ne ducem la salon de frumusete sau sa vedem care e mai rapida?
12 mai 2012, 01:19
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bai "fratioare"...Stock pe stock GT-R in fata lui Aventador e un ***** in ploaie!E ***** in ploaie si in fata lui Porsche turbo S GT-R!Acum de ce tot ne mai cacam pe noi si nu recunoastem ?Ce "bine" pentru tine ... ai vazut un Aventador stock intre 2 GT-R-uri de 700 de cai .... cum ***** .... normal ca e si "corect" nu?Aventador cu cel mai mic tuning posibil la motor batea mar pe cele 2 si pe reprize ca oricum la top speed le bate mar! ps: Am zis si ma repet ....de unde pana unde Lamborghini a devenit = cu Nissan?Si aici ma refer numai ca marca...Am tot respectul pentru GT-R si tot ce "poate" sa faca el ,dar compara frate masina STOCK cu Lamborghini daca e asa de tare ,ca daca o luam pe parte de tuning la motor nu stiu care dintre ele ii va ceda mai repede motorul ( unui V6 sau unui V12) ,si nu stiu la care dintre ele se pot scoate mai multi cai din motor ....La un Lambo V12 sau un Nissan V6?Don't blow up the ******* proportions ....!
12 mai 2012, 01:48
-4
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
YGD, pastreaza pt prietenii tai de cartier aceste apelative pt ca nu n-am tras de sireturi cand eram mici. Ce o tot tragi stock vs stock de parca esti fixat pe acest cuvant? Raspunde-mi la intrebare?Oare cati isi pastreaza masinile stock, cand e asa de simplu sa-ti uppgradezi masina, pt ca inginerii au proiectat-o sa fie asa. Exact ca si R32, R33 sau R34. e hilara expresia:" Aventador cu cel mai mic tuning posibil la motor batea mar pe cele 2 si pe reprize ca oricum la top speed le bate mar!" oare ai habar cat costa acel ''mic'' tuning? Cand inginerii au stors maxim din ce poate acel motor la limita fiabilitatii? Apreciaza ingeniozitatea si calculele ce le-au facut acei constipati cu ochii mici cand au conceput acest superb V6 ce poae rezista la puteri de peste trei ori fata de cat are la iesirea din fabrica. Exact acelesi lucru il apreciez si la moodelele precedente de Skyline.
13 mai 2012, 00:24
+2
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
trage pe ***** .. pur si simplu Nissan GT-R a facut pipi pe Aventador . Avantajul la Nissan GT-R este ca are tractiunea integrala . Oricum la 120.000 euro vs 325.000 euro .ce pot sa spun tot RESPECTUL PENTRU NISSAN GT-R
11 mai 2012, 21:33
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ba esti nebun ? Pai ce Aventador nu are tractiune integrala ?Sti ce ia lipsit lui Aventador in cursa asta? Putin mai mult cuplu deoarece are treptele foarte lungi ....nu a-ti observat ca in timp ce Aventador era in treapta 3 ,GT-R-ul era in a-4-a si se pregatea sa o dea pe a-5-a!GT-R are treptele foarte scurte + cuplul marit substantial a batut pe Aventador!( dar nu chiar atat de" umilitor " pe cum vedeti voi ....Deja cand GT-R-ul aproape se plafona de 300 km/h Aventadoru incepea sa vina tare din spate...!Si daca o luam asa stock pe stock GT-R nu are nici o sansa ,nici de pe loc si cu atat mai mult din rolling start!Asa ca nu o mai dati atata in barci ... ps: si cum zica si bizkitt,la ce ***** sa mai comparam poola cu prefectura ,ca daca si Aventadoru era tunat si mai avea numai 50 de cai in plus ( sa nu zic mai mult) urina pe GT-R!Oricum sunt masini si culturi diferite ... nu se pot compara cele 2 in veci!Una e sunetul prestanta de masina si numele unui Lambo, si alta e Nissan GT-R...!
11 mai 2012, 22:12
0
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Iar incepi cu prestatnta? Esti exact ca cei ce au scula mica si cred ca ar compensa lipsa anatomica cu asa ceva. Un impatimit alege masina mai rapida, mai usor tunabila si care i se potriveste stilului. Prestanta ca si prestanta, oare sunt curios cati dintre cei ce posteaza pe aici au habar de fiabilitatea prestantei....
12 mai 2012, 01:25
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Frate ...Poate a fie masina mea AVION ! Pot avea si o Dacie 1310 de 5000 de cai putere care face muci orice fel de masian de serie din lumea asta sau orice fel de dragster sau masina " funny-car"! DEGEABA! Cand ma trezesc dimineata si vad ca scrie DACIa pe capota te poti pisa pe ea ,eoarece la asta nu ai : Imagine de marca , nu ai prestanta , nu ai NICI un pic de confort sau de calitatea fabricatiei ...!Acum am exagerat un pic dar vreau sa iti dai seama odata pentru totdeauna ce e Nssan GT-R in fata "greilor"...Degeaba are performantele ale "uluitoare",daca pe capota scrie Nissan iar fiabilitate si calitatea fabricatiei = 0! Ma enervei la culme sincer ..... ps: Abia mai "calmasem" fanii GT-R ,si vi tu acum cu "rascoala" repede sa mii pui pe toti in cap!Gandeste mai obiectiv nu atat de subiectiv problema !
12 mai 2012, 01:56
-3
Bakena
693 comentarii 323 puncte
2 sau 3,hai sa zicem 4 ca sa ma pun si eu:))
12 mai 2012, 11:26
+1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
"Degeaba are performantele ale "uluitoare",daca pe capota scrie Nissan iar fiabilitate si calitatea fabricatiei = 0!" spuse un propietar de Bentley...
13 mai 2012, 00:28
+2
GT-R35
31 comentarii 10 puncte
-salutare tuturor! am citit in mare parte cam toate comenturile ...mai ales pe cele ale lui 300zxtt si ale YGD-sef(cica)...subs criu la cele zise de 300ZXTT,nu pt ca sunt fan gt-r,ci pentru cele zise de amandoi in comenturi! -"sefule" dai senzatia de increzut,Infumurat,p e alocuri frustrat...etc..asta din comenturile mai multor articole...in care dai aceeasi senzatie...cum te "vad" pe tine:chiar daca o masina are culoare alba,matale zici ca nu e alba,ca ar fi crem...si o sucesti si o intorci numai sa iti iasa tie bine,sa fie in favoarea ta,pe placul tau... -japonezii astia imi dau senzatia de neti,fac lucrurile Bine,de calitate... -in ceea ce priveste masinile italiene ...din nou subscriu la cele zise de 300zxtt(fotomodele frumoase ,dar proaste de bubuie). -vecinu la 6000 KM a schimbat motorul pe ferrari...tot dupa o cursa,in care acesta a apasat pedala de acceleratie la maxim,"suprasolicita nd" motorasul...sunt frumoase ,arata bine,dar sunt de plibare...nu de curse...
15 mai 2012, 13:53
+1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
daca si cu parca .....
13 mai 2012, 00:25
+2
13 comentarii 8 puncte
esti inteligent maxim, stock pe stock normal ca o face, e ca si cum ai compara o dacie cu un audi sau orice alta marca care este peste ea, nu asta e ideea, grow up, Aventadoru din clipul asta a pierdut si asta e viata, PUNCT
15 mai 2012, 15:03
+2
realmode
241 comentarii 157 puncte
In speta au aceasi putere de 700CP. O caruta de bani pentru o masina care arata bine pe un poster(Aventador) ca si acum 20 de ani cand colectionam abtibillde. Cursa este cat se poate de corecta dpdv al puterii, totusi asta conteaza.
12 mai 2012, 08:14
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu prea e corecta cursa deoarece GT-R are mult mai mult cuplu ( tunat) decat Lambo! Gandeste-te ca pentru un aspirat Lambo trage prea bine ! In mod normal si logic trebuiau sa fie ambele masini modificate...
12 mai 2012, 10:04
-4
Bakena
693 comentarii 323 puncte
semeni cu cineva(un fost prieten),tot ce spunea el era corect(doar pentru el) dar era total pe langa...fara suparare,imi esti simpatic dar ma amuzi rau :))
12 mai 2012, 11:25
+1
joey
59 comentarii 113 puncte
Pentru ca`i tunat la motor la Gt-R . Ca daca ar fi fost stock, cu aceeasi GREUTATE si aceiasi cai putere din fabrica nu cred ca ar fi avut vreo sansa.
12 mai 2012, 12:02
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Sau altceva ....Daca e asa smecher GT-R-ul de ce nu se ia la intrecere stock cu Aventadoru ...Ca voi tot o tineti ca una costa 100.000 si alta 300.000 ...dar toti aia 300 sunt aproape la orice detaliu al masinii justificati!Pornind de la suinet ( care GT-R nu prea are nici o treaba cu el ), de la aspect (Aventador-10 GT-R-7),performante ( stock pe stock in afara de "zvacnirea" din primele 2 trepte a GT-R-ului,nu se compara in veci cu forta bruta a Aventadorului),calit atea fabricatiei ..... aici nu mai are rost sa mai vorbim care dintre ele e mai bine ansmblata sau care are interiorulu mai bun!\ ps: Sau ambele tunate .... Care motor ar rezista mai bine sau in care se poate scoate mai multi cai ? dintr-un V6 saui dintr-un V12! Stiti ce imi placea sa aibe in cursa asta Aventadoru ? Un "tratament" de la Underground Racing si pe urma sa se dea cu GT-R-urile .....si atunci le lua in "coarne" Aventadoru pe amandoua!
11 mai 2012, 22:28
+1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Sau altceva: Hai sa achizitionam un GTR, sa gogalim un pic pe net si sa vedem ce putem face cu el de diferenta de 200.000euro dintre ele. Sa vedem cate detalii putem schimba la R35. Ce sunet, la aspect, si mai ales la cuplu de cae tot aduci in discutie..iar de calitatea fabricatiei, iara te intreb...oare ai vazut cat de perfecta e intr-o italiana? sau iara ? Le-ai pus una langa alta? Te-ai suit in ele si apoi sa faci comparatia? Stii ce mi-ar place mie? Sa se modifice de cei 200.000euro cat e diferenta, cu diverse tratamente de la diversi tuneri sa vedem cum ia in coarne tot ce misca pe la diversi producatori de supercaruri
12 mai 2012, 01:32
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ti-am dat raspunsul mai sus ....degeaba o ti su si tare cu atata GT-R ....o sa te "GT-R-izezi" la cap cu acest Nissan ,si nu iti mai dau aia asigurare pe cerebel ...Deja "gandesti" peste ce stie GT-R-ul si gandesti "multo prosto"....Da am vaut ce pot face 2 GT-R-uri stage 2 si un Aventador la jumate ....dar inca nu am vazut un GT-R 2012 stock in fata unui Aventador stock ,sau nu am vazut un GT-R tunat pana in oglinzi in fata unui Aventador de la Underground Racing ...si apoi mai vorbim! ps: Deocamdata GT-R ar trebuii sa isi ia revansa stock p stock in fata lui Porsche turbo S ( masina care e cel mai aproape ca pret de GT-R), dar ce pacat ca Turbo S are cu 20 de cai mai putin si tot nu o poate face GT-R in linie dreapta ... Aventdor e un "vis frumos" si pentru un Turbo S,dar pentru un GT-R ...!Asa ca nu mai vorbii aiurea ca ne strici seara!
12 mai 2012, 02:01
-2
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
O intrebare am la tine? Cumva iubita ta a fugit cu vreun posesor de Nissan de esti atat de inversunat de nu vrei sa accepti realitatea? P.S. Incearca sa pastrezi limita decentei ca nu ne tragem de ciorapi.....
13 mai 2012, 00:30
+3
Bakena
693 comentarii 323 puncte
nu as baga bani in el,as merge cu el stock,as vrea sa ma tina mai mult:).Nu stiu de ce dar mie imi plac mai mult masinile stock facand referire doar la supercars:)
12 mai 2012, 11:28
+3
285 comentarii 395 puncte
Ai inviat ?:))
12 mai 2012, 10:07
-2
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
@YGD-sef , il face si stock , ma refer la modelul 2012 , cauta pe youtube DragTimesInfo , sa vezi cum isi bate joc Nissan GT-R de ferrari , lambo , etc . sincer rivalul care poate face fata la gt-r este Porsche 911 in rest este foarte greu sa-l intreci
11 mai 2012, 22:38
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bai spui numai prostii ! Aventador: Max speed 354 kph (219.48 mph) 0 - 40 kph 1.0 s 0 - 50 kph 1.3 s 0 - 80 kph 2.3 s 0 - 100 kph 2.9 s 0 - 130 kph 4.4 s 0 - 180 kph 7.3 s 0 - 200 kph 8.8 s 0 - 250 kph 14.4 s 0 - 300 kph 24.5 s 0 - 60 mph 2.6 s 0 - 100 mph 5.8 s 0 - 150 mph 14.0 s 1000 m 19.1 s @ 281 kph 1/4 mile 10.2 s @ 136 mph GT-R 2012:Max speed 315 kph (195.3 mph) 0 - 100 kph 2.8 s 0 - 60 mph 2.7 s 0 - 100 mph 7.0 s 0 - 150 mph 17.8 s 1/4 mile 10.8 s @ 124 mph Engine Power 404 kw (542 bhp / 550 ps) @ 6400 rpm Torque 632 Nm (468 lb-ft) @ 5800 rpm Displacement 3.8 liters (232 ci) Engine type V6 Engine location front General data Gearbox 6-Speed DCT Drive all wheel drive Fuel capacity Year of introduction 2012 Home country Japan Dimensions Curb weight 1736 kg (3819 lbs) + Care ti se pare mai "superioara" stock pe stock? Aventador face 200 km/h in 8.8 sec ,GT-R-ul in cat in 10.4 ...Gandeste-te ca un Porsche Turbo S urineaza stock pe GT-R la "liniuta"! Nu mai vorbim de Aventador ,care daca a schimbat treapta 2 baga GT-R in ceata!De asemenea dupa 200 km/h il arde si pe Turbo S,dar nu asa de "rusinos" ca pe GT-R ( vorbim stock pe stock aici ) sursa: FastestLaps.com
11 mai 2012, 22:58
0
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Si cand nu ai inca 200.000 euro sa platesti pt aventador pleci RUSINOS cu ceea ce poti cumpara :P apoi bagi 10-20k in tuning.. si bagi turbo S si Aventador in RUSINE :P nu poti sa negi ca si asta este o optiune!! :) nimeni nu te opreste sa-ti bagi banii in ceea ce-ti place sau iti permiti.
11 mai 2012, 23:03
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Intradevar asa e ....dar asta mi se pare un "compromis"...( dupa mine)...Eu mai "mandru" as fi cu un GT-R stock decat cu unul tunat ... nu stiu de ce ...asa daca as fi avut mai multi bani mi-as fi luat Veyron ( Doamne fereste) sau eu stiu ... un Agera R sau alta "specie" de masina scumpa si rapida ce face GT-R-ul .... ps:Mai bine as prefera un Turbo S care e intre cele 2 ca pret ... :)))) Si am si performante si calitate la superlativ ...Nu ma intelegeti gresit...Respect performantele pe care le are GT-R dar cam atat ...Si aici am tot dreptul sa le compar stock pe stock deoarece "taurasul" era bagat intre 2 GT-R-uri tunate si nu corect deloc ...daca mai vedeam ca se umfla muschii pe GT-R stock cu Aventador mai ziceam ...asa si in cazul lui Turbo S ,care ii face fata lui Aventador pana la 200-230 km/h cu start de pe loc dupa care il bagav in ceata Aventador! La fel si mai repde se intampla si din rolling start !Ca sa nu ziceti ca bag la fund numai pe GT-R! V-am zis dupa mine .... As alege varianta de mijloc adica Porsche turbo S ,care nu e de 3 ori mai scump ca un GT-R ,iar performntele sunt putin mai mari si ceea ce conteaza cl mai mult calitatea fabricatiei e mult mai buna! ps: conceptia mea...La o asemenea masina de peste 100 sau 200.000 de euro in sus nu prea se merita sa o modifici ca pe ***** ...doar daca esti seicul pizdii si iti permiti orice( eu tot nu as face asta oricum)Valoarea masinii 1 la mana se va duce de rapa,si nu mai ai acel "sentiment" ca ai pastrat si tu o masina TARE asa cum a venit din fabrica multi ani la rand!+ ca odata modificata nu va mai fi nicidecum la fel de fiabila!
11 mai 2012, 23:25
0
ven
530 comentarii 1515 puncte
Si e vorba de un aspirat vs un twin-turbo stage 2...Iar comentariile referitor la pretul masinilor nu isi au rostul dupa parerea mea, mi se pare mult un 370km/h la pretul Aventadorului(tinand cont ca se comporta mult mai bine decat un GTR la viteze extreme) iar sunetul v12-ului si flacarile de pe evacuare fac adevarat spectacol. Ca sa nu vorbim de designul si prezenta masinii...
11 mai 2012, 23:38
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
+100 ! Ai dreptate!Dupa parerea mea sa tinut exemplar Aventadoru de cele 2 GT-R-uri tunate !
11 mai 2012, 23:42
+1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Oare cati din propietarii de R35 lasa stock masina? Ca oricum apoi...dupa mici tratamente urineaza cu bolta si pe TURBO sau TURBO S. Eu dintr-o masina (nissan) din 94 de 300cp ,cu mici modificari reusesc sa scot 600cp. Oare cu ce masina (supercar) din anii respectivi poti face la fel?
12 mai 2012, 01:43
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu a zis nimeni ca masinile japonee sunt proaste...Dar ce pacat ca nu au "valoare" sau nu isi pastreaza valoarea ca o masina germana ,italiana...( ca sa nu zici ca sunt "rau")! Nissan GT-R e "lesul" fara suflet al unui bogatas insetat de viteza ce vrea sa faca o masina mai scumpa de "ras"....Exact ca si cum un "baietas" de cartier pune un motor turbo pe o Dacie 1310 ,ce ii zboara toate externele (stock),si da o "repriza" la un semafor cu un BMW "ursulet" si ii arata ca el e mai "tare" cu Dacia lui super-tunata ....Dar de fapt nici una dintre ele nu au nici un fel de valoare!( cred ca nici sentimentala)! ps: Tu ce ai prefera ...Sa demonstrezii lumii intregi cat de rapida e masina ta ,iar tu de fapt cazi ca Flinstone prin podele,sau o masina smechera cu prezenta ce se remarca prin infatisare,sunet si performnte?(Nu am nimic cu preferinta ta dar nu prea gandesti logic sincer....)
12 mai 2012, 02:13
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
Niciuna. Si cate alte masini din din 2012 faci de rusine cu aceasi cai dar triple la pret? :)
12 mai 2012, 08:16
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
E bine sa priveste si din perspectiva ta lucrurile dar daca ai bani de ce nu Lambo? Sau in cazul de fata Aventador ... ?In fond daca pastrezi masina asa cum e in stare perfecta peste cativa ani buni e masina de colectie! Nissan GT-R nu va fi niciodata masina de colectie ...Sau cel putin nu isi va marii valoarea ca un Lambo in timp!Pana la urma de aia si platesti 255.000...e ca o "garantie" a exclusivitatii si lucrului bine facut!GT-R e numai de distrctie si atat...! ps: Sau daca chiar vrei sa iti bati joc de orice hyper-car din lumea asta ...pune-i si lui Aventador 2 turbine mari si umflate de la Underground Racing si pe urma vedem "who is who"....?
12 mai 2012, 10:10
0
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
R34 isi mentine valoarea pe piata exact ca multe alte masini sport, raportat la pretul de achizitie. ps. daca tie iti place sa demonstrezi lumii ce si cum e ''valoarea'' ta...asta e problema strict a ta. 1. Din nici un Nissan nu cazi prin podele datorita sasiului bine ramforsat ( poate dintr-o italiana ca la ce ramforsari are......) 2.Masina smechera cu prezenta isi iau persoanele frustrate ce nu se pot evidentia prin altceva decat printr-o masina. Eu am cunoscut o gramada de persoane foarte potente financiar care aveau o gandire sanatoasa si stii de ce? Erau atat de puternice phsihic incat nu aveau nevoie de ''ajutoare''......
13 mai 2012, 00:41
+1
Bakena
693 comentarii 323 puncte
se poate vedea ca un video poate creea o conceptie total gresita,pe bune,sa lasi comentarii lipsite de cifre,detalii tehnice sau comparatii pentru ca esti pe langa rau.Apucate de scutere altceva.Sorry :) Multa sanatate
12 mai 2012, 11:32
0
GT-R35
31 comentarii 10 puncte
subscriu...
15 mai 2012, 14:03
0
skype09
473 comentarii 1169 puncte
indiferent cine castiga...lambo e preferat cam de toti pentru cum suna si cum arata...
11 mai 2012, 23:23
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Corect! ps:Bizkitt m-am uitat acum recent pe netcarshow ..cat cer cei de la Lambo pe Aventador: 255.000 de euro cu tot cu taxe....deci nu 300.000 + in nici un caz! Nu zic ca sunt bani putini nici astia dr peste 300.000 nu te duce niciodata un Aventador! Iar un Turbo S e 160.000 si un GT-R cu tot ce vrei pe el 120.000 ! :)
11 mai 2012, 23:29
0
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Ok te cred... nu am cautat exact pretul am estimat asa.. Crede-ma ca daca-s avea banii 250.000 si un venit bun.. as avea Aventadorul pt aspect si brand, dar poate as mai avea in garaj si un GT-R de 1500 de cai doar asa pt "joaca".
11 mai 2012, 23:41
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
:)) Fi-v-ar GT-R-ul de ras ... :)) Uite sa fiu al ***** o spun in "direct" aici ACUM... Nu mai prefer nici BMW M3,M5 sau M6,Turbo S, nici GT-R nici Aventador ... Prefer noul Dodge Viper 2013 de 640 cai si 810 nm cuplu,cutie manuala in 6 trepte si 8.4 litrii V10! Cea mai ADEVARATA masina din lume la ora actuala!Si nu ma intereseaza ce cred altii despre ea ... pentru mine e cea mai buna ! MA REPREZINTA!:)) Chiar daca nu face si drege alte masini la acceleratie sau pe circuit ( desi nu cred ca e chair asa de slaba) ...Pentru mine e masina preferata din orice punct de vedere!Design ,putere , calitatea fabricatiei care sa imbunatatit enorm ...s.a.m.d. .....Cum o fi s fi in treapta 2 in noul Viper si sa o bagi in blana si sa simti tot cuplul ala liniar ( nu vnit de la supercharger ca la ZR1 sau turbina) ...:D
11 mai 2012, 23:50
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
De fapt in prezent cum scrie si pe net ...Noul Viper 2013 are cel mai mult cuplu disponibil dintre toate motoarele aspirate din lume! ps:Preliminary performance ratings for the SRT-engineered V-10 Viper are 640 horsepower and 600 lb.-ft. of torque - the most torque of any naturally aspirated engine in the world.
11 mai 2012, 23:57
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Te reprezinta pe **** mea Viper-ul.Nici nu ti-as vinde masina aia ca ai scrie Boss pe ea.Cocalare.
12 mai 2012, 14:20
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
ViorelIP:Du-te ma in mortii tai de handicapatu pulii!Fa misto de **** ca te-a facut prost nu de mine copil nascut din laba!
12 mai 2012, 14:23
-2
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
de cand e aventador 255k? uita-te mai bine, ca e minim 312k euro, cu taxe;(vezi auto-motor-und-sport ); citeste reviste si site-uri care fac teste, cu masuratori, nu care au informatii eronate! si da, s-a scumpit gt-r, dar cand a ajuns la 120k? hai, nu mai induce necunoscatorii in eroare!
12 mai 2012, 14:31
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
nu mai preferi m3, samd, ci viper; pai cum e cu raportul cp/l, cu turatiile inalte, cu confortul, cu calitatea interiorului; poate ca viper are cel mai puternic motor aspirat, dar poate dintre cele v10; in plus si cilindree de camion...8.4l ferrari ff are 660 din 6.3l, nu 640 din 8.4; io cred ca ar trebui sa vezi un pshihiatru, la cat de des iti schimbi preferintele! si gt-r e "chinezarie" pe langa lambo, dar viper ce e pe langa lambo?
12 mai 2012, 14:37
+3
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
foarte tare remarca ta... :))))))
13 mai 2012, 00:43
+1
GT-R35
31 comentarii 10 puncte
masini americane-cap mare, minte zero(motoare exagerat de mari,consum ...,performante sula).
15 mai 2012, 14:08
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
Exact, in conditiile in care garantez ca nimeni nu stie (in proportie de 99%) cum se porneste un Aventador. Nici eu nu stiam daca nu vedeam.
12 mai 2012, 08:17
0
dildododo
518 comentarii 415 puncte
prea mulca reclama facuta acestui gt-r.....cine are multi bani si vrea o masina doar pentru curse sa o mai si tuneze isi ia gt-r cine vrea si "altceva" de la o masina cumpara altceva.
11 mai 2012, 23:29
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ai dreptate!+1 Oricum stai fara stres ca stock pe stock Aventadoru nauceste GT-R-ul la orice capitol !Poate doar pe circuit sa io da GT-R-ul ...si spun asta deoarece nu sa facut public nici un timp al Aventadorului p vreun circuit ...cel putin pe Ring nici atat!
11 mai 2012, 23:30
-2
ven
530 comentarii 1515 puncte
Pe un circuit ultra-tehnic da, dar pe unul de viteza Aventadorul sigur face legea intre cele 2.
11 mai 2012, 23:41
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Corect!
11 mai 2012, 23:58
-2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu ... GT-R e masina rapida ,dar Aventador intr 2 GT-R-uri super-tunate ....asta nu mai e OK!Daca erau stock era una ....Sau cel putin sa fi fost si Aventadoru tunat!
11 mai 2012, 23:37
-2
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Daca erau stock nu mai avea farmec cursa :) totusi platesti acel V12 si cei 700 cai te cam astepti sa faca V6 de 550cp... nu? Cum am scris in primul coment aceste curse reflecta doar potentialul de tuning.. tot asa vom putea compara un Agera R vs Aventador TT :) unde cred ca Aventadorul ar manca Agera... personal abia astept V12 twinturbo Aventador :)
11 mai 2012, 23:44
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Si eu ...:D
11 mai 2012, 23:53
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
Nu e pacat sa strici un aspirat ?
12 mai 2012, 08:18
0
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
daca e sa numeri de cate ori ai pomenit cuvantul ''stock'' incep sa cred ca ai probleme. Sincer, chiar iti admiram cunostintele tale despre masini, pt ca putini sunt cei ce cunost atat de multe detalii, doar ca nu vei sa recunosti adevarul....
13 mai 2012, 00:49
+1
13 comentarii 8 puncte
ai zis treaba asta de 1100 de ori in toate comentariile tale, doar atat sti sa zici, ca nu e corect si ca stock pe stock aia e mai tare, cauta-ti ma un hobby, du-te la scoala..fa ceva, altceva.
15 mai 2012, 15:11
0
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
aha....deci unii isi iau masini super sport pt altceva? Pt ce? sa care porcul de la soacra-sa de craciun? sa se plimbe cu 30km/h pe Magheru? Pe ce criterii se alege o masina super sport? consum, impozit mic, sau cat de mare e portbagajul?
13 mai 2012, 00:46
+1
vlad_strumph
201 comentarii 261 puncte
Bai YGD,in **** mea,iar te-ai facut de *****...**** mea,cand 4 insi iti spun ca esti beat,te duci sa te culci in **** mea....
12 mai 2012, 03:32
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bai trepied ? Iar ai aparut ?Stai ***** in banca ta ca eu am vorbit frumos!In alta ordine de idei tie ti se pare corect un Lambo stock intre 2 GT-R tunate pana in dinti?Oricum cum am mai zis si mai sus , in timp ce GT-R plafonase aproape de 300km/h Aventadoru tragea tare spre 370 km/h!Tot una e la tine 300 cu 370?( si aici vb de masina stock),dar din punctul meu de vedere ,chiar daca Lambo e scump,nu e corect sa se dea stock cu 2 masini tunate...ca asa si lui Lambo ii futi 2 turbine cat casa pe V12-le ala poola imi e si de Veyron nu de GT-R! ps: Daca tot se umfla asa muschii pe tine de ce nu amintesti de masina stock? Sau acolo nu mai are GT-R "sange"cu Aventador?
12 mai 2012, 10:20
-1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Mi se rupe mie **** ca poti sa mergi cu 370 ( ca ai si unde).Ma simt foarte bine sa imi vezi curu pana in 300.Apoi revin cu picioarele pe pamant si merg cu 130 km/h.
12 mai 2012, 14:10
0
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
tunat pana in dinti inseamna ALPHA, nu un GTR de 700cp.
13 mai 2012, 00:50
+1
GT-R35
31 comentarii 10 puncte
tunate pana in dinti ... :D sa mori tu ..ca le-ai vazut ...nu se mai putea face nimic la ele... -cunostinte ai,sti multe in acest domeniul,cunosti multe ddetalii,mai multe decat mine,insa esti prea capos!fara suparare.
15 mai 2012, 14:12
+1
Bakena
693 comentarii 323 puncte
tu de unde ai aparut ma?tocmai cand oamenii pe care ii respect eu(YGD si bizzkitt)s-au impacat,vii tu cu _|_ mare.....stai jos si spala podeaua ca e o pata in coltul din dreapta.
12 mai 2012, 11:39
-3
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
....
13 mai 2012, 16:11
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
Mare atentie astia care va iau gura pe dinainte, comparam 2 masini cu aceiaai cai putere da? 700 vs 700! Degeaba iubim aventador ptr aspect sunet si marca, la aceasi cai putere un v12 primeste un tratament rusinos de la un v6. Discutati plecand de la aceasta premisa, nu ca marca sau ca tehnologie. Simplu, v12 aapirat 700cp va v6 aspirat 700 cp. La final conteaza cine ajunge primul chiar si cu 0.01 secinde da?!
12 mai 2012, 07:48
+1
skype09
473 comentarii 1169 puncte
v12 aspirat nu si-a luat bataie de la v6 aspirat in acelasi nr de cai, am cautat si GT-R are 530 de cai, deci pana la 700 cai nu mai e aspirat ...
12 mai 2012, 10:23
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
skype09:GT-R-ul e V6 twin-turbo de cand sa nascut prima specie ...:)),Iar Lambo aproape toate modelele de la Countach incoa sunt aspirate(toate V12)! Si da ...normal ca NU are cum un V6 aspirat natural sa bata un V12!In primul rand ca nu poate sa scoata acelasi numar de cai putere ca un V12 si si daca ar scoate....nu ar fi la fel de rezistent ca un V12,iar cuplul motor va fi mult mai mic ca al unui V12! Acum ai inteles? :)
12 mai 2012, 10:33
0
skype09
473 comentarii 1169 puncte
da stiam asta , dar am vrut sa ma exprim mai pe scurt :P
12 mai 2012, 14:05
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ce ***** mai ,incercati sa schimbati legile fizicii acum ? De cand un V6 e mai potent ca un V12 ?Aaaaa ....ca V12-le e aspirat si ca are altfel de rapoarte ale cutiei de viteze ce favorizeaza viteza maxima....iar V6-le e twin-turbo.....pai scuze!Dar nu mi se pare corect!Asta e alta treaba....Dar din cate vad doar o parte dintre voi sunteti obiectivi !Eu vad "treaba" in felul urmator : Cele 2 masini sa se fi dat stock pe stock sau tunate ambele!De asta nu prea aminteste nimeni ... ps:realmode:Un V6 nu se va compara in veci cu un V12 doar daca V12 e aspirat si V6 twin-turbo,ca daca ambele sunt aspirate V12 nauceste V6-le...asta 1 l mana si 2 strumph- de Vlad nu comenteaza la subiect si pentru asta ii iau trepiedu si mortii in poola!Cu dedicatie nu asa ... realmode:M-ai vazut tu sau altcineva ca am avut ceva "impotriva",cand GT-R sa dat cu Porsche Turbo de exemplu si a pierdut Porsche ? Nu am zis nimic deoarece ambele masini erau modificate...Sau inversant proportiile ....De ce nu sa dat GT-R stock cu Aventador twin-turbo de la Underground Racing?e part ...hai ca am zis-o si eu...:)
12 mai 2012, 10:29
-1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Ba da tare prost esti.Ba in **** mea de retardat ca deja ma scoti din sarite. Ba BOULE DE CE **** MEA FAC ASTIA V6 TWIN TURBO?ZI ma ***** cu ochi?Sa reduca cilindreea motorului in **** mea,un V6 twin turbo e echivalent cu un V10 aspirat,chiar V12.Asta e si ideea sa faca motoare mai mici dar la fel de performante.Cum PLM SA COMPARI MA UN v12 aspirat cu un v6 aspirat.Ba tu esti PROST? Vezi ma ca incep astia la F1 sa puna motoare de trotineta cu 4 turbine.Sunt si ei ratati nu ?Ca nu pun motoare aspirate. Doamne ba tie ti se potriveste perfect citatul lui Einstein: "Sunt doar doua lucruri infinite, universul si prostia umana, insa asupra primului aspect nu sunt atat de sigur."
12 mai 2012, 14:07
+3
1 comentarii 0 puncte
v6 de pe GT-R nu e aspirat!! de ce comentati daca nici macar nu sunteti documentati??!!
12 mai 2012, 18:56
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Sau cand GT-R sa dat pe aceeasi portiune de autostrada(in Rusia) cu acel Lambo Gallardo de la UR ,si ii dadeai fum in freza lui GT-R ...acolo nu mai comenta nimeni ca de ...Cum in lumea asta sa paota sa piarda GT-R o cursa....Dar acolo chiar era cursa corecta deoarece ambele masini aveau tuning extrem ( Nissan GT-R AMS parca) de 1200 de cai si Lambo Gallardo de la UR de 1500 de cai,ambele aveau motoare twin-turbo!A.....era sa uit....Gallardo are motor mai de "rasa" scuze!:)) V10! ps: Aici e totul "corect" din punctul vostru de vedere ca se da un GT-R tunat cu un Lambo stock ...ce oameni...
12 mai 2012, 10:38
-1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Da ma .Lambo e cea mai tare masina de pe lumea asta.Acum lasa-ne pe noi sa visam la ce vrem noi. Ia-ti tu Lambo ca eu sunt multumit cu GT-R.Nu ma plang deloc.Si ca sa iti zic cat esti de prost: comparatia e absolut corecta.Ce ,700 CP dintr-un motor modificat sunt mai tari decat 700 CP dintr-un motor stock?Parca te cacai pe tine ca e mai tare daca e la aceeasi putere.Hai taci si suge.Ti-as da ban pentru idiotenie eu.
12 mai 2012, 14:03
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
deci 700 pe 700, modificat sau stock nu e corect, dar 1200 vs 1500 sau 545 vs 700 e corect?!?! SAU 100K VS 300+K? tu te auzi? si tot o dati cu fiabilitatea; tu ai vazut cat de des le pica motoarele celor de la underground? in plus gallardo are 5.0 si gt-r are 3.8l ; si da, cand a fost cursa intre gt-r si porsche si porsche a pierdut, te-am vazut comentand impotriva gt-r (asta ca-l intrebai pe realmode); de fapt indiferent cu cine a concurat gt-r tu ai fost anti-gt-r
12 mai 2012, 14:44
+3
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
@YGD-sef , Daca ai observat se modifica mai mult Lambo Gallardo pentru ca este mai ieftin , sunt foarte putini care tuneaza un supercar la motor .Pe cand Nissan GT-R are motor de V6 , din care poti sa scoti 1500 HP si bate joc de absolut orice supercar ... si de Ferrari si de Lamborghini , intradevar si mie imi place cum arata Aventador .. dar tin sa precizez ca italienii se bazeaza mai mult pe design .
12 mai 2012, 10:51
+4
Bakena
693 comentarii 323 puncte
un 600 CP as scoate maxim dintr-un GT-R ,exact 600 mi-ar place,nu mi-ar trebuii mai mult.Totodata as vrea sa plec cu masina in stare de funtionare acasa.1500 HP e prea mult,se duce dupa 2 curse.
12 mai 2012, 11:43
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Normal ca se duce *****! ps: SpeedNoLimit:Masinil e italiene nu se bazeaza doar pe design ci si pe performanta la superlativ si "emotia" unui motor construit ca la carte( Aspirat de turatie innalta,si desigur V8 sau V12) nu V6 intesat de turbine...nu ar fi asta o problema dar voi pea mult laudati acest GT-R si il comprati mereu cu "crema" supermasinilor,si nu e deloc asa ...E Exact cum ai compara o Dacie 1310 modificata bine la motor cu un BMW M3! (cam asa faceti voi) ....si niciodata acea Dacie 1310 nu s va ridica la standardele si siguranta , confortul ,si aspectul unui M3 ,chiar daca poate la o liniuta ( ca printr-o "minune" face M3-ul )! Deci voi in felul asta ganditi !Voi dati cu exclusivitatea prin noroi doar pentru GT-R !Ma cac pe el de GT-R !Ca un Lambo nu poate fi mai bun stock pe stock in veci!De ce nu vorbim de masini stock pe stock sau masini modificate contra masini modificate? ps: sau altceva ...ce va plangti atat de pretul unui Lambo care are 700 de cai aspirati(de fabrica) si sistem awd(si costa 255.000 euro cu tot cu taxe),pe cand un Veyron costa 1.5 milioane de euro si are "doar" 1.200 de cai!?Care are raportul pret/performante mai bun? Si dupa parerea mea "emotia",sunetul si aspectul unui Lambo nu prea il poti compara cam cu nici un hyper-car din lumea asta ...Veyron arata ca ***** pe romaneste pe langa un Lambo Aventador!Va cacati pe voi imprastiat degeaba sincer ...Da ...am inteles GT-R e pret/performanta ..care dupa ultimele "retusuri de pret" ascendente , nu prea mai pare atat de "ieftin"...Dar nu se poate compara in veci cu un Lambo ...sau Porsche! asa ca lasati-o balta si nu mai fiti atat de copilasi!(unii dintre voi)
12 mai 2012, 13:52
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Dar te-au suparat rau de tot astia de la Nissan esti tare invidios. Ba omule intelege odata masina supersport inseamna performante foarte bune.Ce ***** tot nu intelegi?D-aia iti iei masina sport.Las-o in plm de confort ca daca vrei confort nu iti iei lambo unde ***** ai vazut tu masina sport confortabila?Esti chiar idiot deja ma enervezi. Si da,asta e scopul celor de la Nissan sa scoata peri albi altor firme,cu bani mai putini si sa iti scoata tie perii albi din cap. Esti batut in freza.Tu chiar crezi ca astia de la Nissan nu ar putea sa scoata si eu un V12? Ideea e ce au putut sa faca dintr-un V6.Hai sa scoata si Porsche,Lambo si cine mai vrei tu un V6 sa vedem ce ***** iese. Mai lasa-ne ca deja ma enervezi la culme. Invidiosule. INTELEGE IN PLM ODATA: JAPONEZII SUNT CEI MAI TARI LA ORA ACTUALA CAND VINE VORBA DE MASINI SI TEHNOLOGIE.HAI acum spanzura-te.
12 mai 2012, 13:58
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
mai, da mai da-o in poola de treaba! cum poti pune GT-R pe acelasi nivel cu o dacie si aventador pe acelasi nivel cu m3 (nici macar un bmw normal); nu exista aceasta diferenta intre masini! tu macar ai vazut vreodata un gt-r in realitate? da, gt-r a avut probleme cu cutia, dar in rest ce probleme a avut? si macar nu ia foc, asa cum face lambo, din senin.
12 mai 2012, 14:20
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
badluks: eu am facut comparatia cu Dacia si cu M3-ul ca sa va dati voi seama cam ce inseamna GT-R-ul pe langa alte super-masini ...dar se apre ca nu pricepeti deloc !
12 mai 2012, 14:41
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
mai, ca nu-ti place gt-r pot intelege; dar daca tu consideri gt-r ca fiind egalul daciei, inseamna ca esti chiar prost, dar prost rau; ce poola are lambo asa special? tu ai citit reviewuri facute de ziaristi, ca sa vezi ca si aventador are bubele lui? cu ce e nobil lambo fata de gt-r? ca are pret astronomic si inainte faceau tractoare si ca LAMBO NU A CASTIGAT NICIO CURSA, EVER; MACAR PORSCHE, BMW AU EXPERIENTA COMPETITIONALA, DAR LAMBO? EXPERINETA LAMBO IN CURSE =0, noroc cu audi(asta pt fanii bmw care se excita la lambo)
12 mai 2012, 14:53
+3
realmode
241 comentarii 157 puncte
Se duce si lamborghini... altele mai iau foc... stiu americanii mai bine ce bine ard lambo`urile... rahaturi italienesti.
12 mai 2012, 14:32
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Da ..."rahaturi" cu suflet in ele nu starvuri fara ca GT-R!Degeaba o masina e super-rapida daca nu te si face sa te simti bine prin sunet, imagine de marca si aspect exterior/interior!Si cred ca cu asta am spus cam tot...
12 mai 2012, 14:40
-1
GT-R35
31 comentarii 10 puncte
subscriu
15 mai 2012, 14:16
-1
Csl
329 comentarii 346 puncte
Ati luat-o razna fratilor..cum ***** puteti compara piscariciul ala cu un Lambo?Cum?Un GT-r modificat cu fiabilitate =0 face un Aventador stock..ok si?Asta o face o masina mai buna ?
12 mai 2012, 13:44
-1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
De unde tot le scoateti ma toti cu fiabilitate 0? Ba nu tot ce zboara se mananca.Ati auzit si voi niste porcarii si acum le spuneti mai departe.Ai avut tu cumva GT-R si nu stim noi? Singura problema care a avut-o a fost cu launch-control-ul problema rezolvata. Vezi ca Ferrari-urile iau foc,asta inseamna ca au probleme cu masinile?Se intampla si la case mai mari.Acum du-te in plm la NFS. Mai citeste si tu cate ceva inainte sa vii si sa ne oripilezi pe aici. Ca sa stii si tu :masinile japoneze la ora actuala sunt cele mai fiabile.
12 mai 2012, 13:53
0
Csl
329 comentarii 346 puncte
Hai sa te mai oripilez un mic mare cunoscator ce esti tu:Baga bine la cap un motor turbo modificat este supus la forte implicit mai mari decat unul stoc indiferent de ce piese aftermarket se monteaza pe el.Fiabialitatea scade drastic incepand de la modificarea presiunii in turbina si asa mai departe.Referitor la prb GT-R-ului (si aici ma refer la cel stock) try google..sunt zeci de forumuri si video-uri in care posesorii se plang de transmisie si acum..deci au rezolvat fix un rahat.O sa incerc sa ma rezum doar la a te face imbecil asta pt ca pomenesti de NFS si mai imi aduci si injurii.Prietene spre deosebire de tine am o varsta,niste studii in domeniu,ceva experienta in spate si am ideee despre cum functioneaza un motor. Da masinile japoneze sunt printre cele mai fiabile si aici ma refer la Honda,Toyota,Mazda.. modele mai comerciale gen Corolla,Civic etc.. Cand am zis ca nu poti compara la niciun capitol un Lamborghini cu un Datsun dopat m-am referit la motorizari unul dintre cele mai reusite aspirate la ora actuala pe piata vs un v6 turbo tunat..la prestanta marcii italiene in comparatie cu Nissan,la calitatea fabricatiei,si nu in ultimul timp la istorie.... Si app de NFS..da m-am jucat si eu..imi aduc aminte de un Diablo..prin NFS 1 sau 2..eram elev pe atunci.Si spre deosebire de tine eu am crescut cu posterul unui Countach pe perete si imi cheltuiam cei 15-20 mii din alocatie pe reviste de specialitate nu stand in fata unui monitor jucand NFS si crezandu-ma cel mai mare cunoscator.
12 mai 2012, 14:32
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Da.Tu ai vazut macar o turbina desfacuta cum arata?Spre deosebire de tine,am participat la diverse proiecte,sunt la facultatea de mecanica si mecatronica,am avut noul bloc de 3 cilindrii de la renault in mana,lumea nici nu stie de el inca,am fost la fabrica honeywell garrett din Bucuresti (stii macar ce se face acolo?),si stiu mult mai multe decat tine despre motoare.Iar treaba cu fiabilitatea 0 e un ***** ce il mancati cu pofta.Tu chiar crezi ca japonezii aia sunt chiar atat de idioti precum esti tu?
12 mai 2012, 14:41
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bravo CSL ! Le-ai zis-o tampitilor!+1!
12 mai 2012, 14:43
+1
Bakena
693 comentarii 323 puncte
chestia cu transmisia o stiu si eu,am fazut pe un FanClub GT-R ca se duce transmisia repede.
12 mai 2012, 18:24
-1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Macar cade cutia, nu ia foc toata masina...
13 mai 2012, 01:02
+1
Csl
329 comentarii 346 puncte
Ai grija sa nu pici examenele pustiule cu atitudinea asta de semidoct,mai ales ca facultatea de mecanica este una destul de dificila.Spui ca ai destule cunostiinte despre motoare si turbine si totusi imi spui ca atunci cand modifici un motor turbo fiabilitatea nu are de suferit..interesant. Si ca sa-ti raspund la intrebare intamplator stiu cu ce se ocupa Honeywell Garrett..atat pe plan local cat si pe plan extern am facut putina specializare in fabrica respectiva.Si da..am desfacut si o turbina si zic ca am idee cum arata.
12 mai 2012, 14:56
+1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Fiabilitatea are de suferit si daca schimbi filtrul de aer cu un filtru sport no name.Dar atat de dramatic precum spuneti voi...Bagati lumea in eroare.Motorul nu va mai rezista 50 de ani,o sa reziste 48.Mare chestie.Hai lasa-ma cu chestiile astea...
12 mai 2012, 15:09
0
Csl
329 comentarii 346 puncte
Cum zici tu inginere..s-o lasam balta.Un sfat daca-mi permiti..pe viitor incearca totusi sa-ti exprimi opinia fara sa jignesti alti colegi de site/forum..
12 mai 2012, 15:14
+1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
La ora actuala Japonia din punctul meu de vedere este cea mai puternica tara cand vine vorba de tehnologie,motoare,e tc... Cei mai buni ingineri au lucrat ani de zile pentru acest proiect,si cand l-au scos s-a crucit lumea. Au reusit imposibilul.Cu o masa de tractor (1.8 tone) si cu un motor V6 turbat au reusit sa dea lectii multor supercaruri atat in drag cat si pe circuit.Ce s-a intamplat in scurt timp?Audi lucreaza la un R8 mai puternic,Porsche au facut pe ei si au lucrat 4 ani de zile la noul Turbo S fix ca sa bata GT-R. Si tu vii sa ne zici noua ca inginerii aia sunt prosti ca nu va rezista decat 2-3 curse? Tu nu ai nimic in spate,aia au ani de munca in spate,proiecte,exper ienta..Tu ce ai? Stii cum esti la faza asta ? Cum sunt toti prostii astia care considera ca masinile nemtesti sunt cele mai tari.Mit busted.
12 mai 2012, 15:25
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
CSL:Lasa-i frate ca unii dintre ei joaca toata ziua NFS ....sau poate cred ca intr-un viitor aproapiat vor avea si ei bani sa ia un GT-R accidentat grav sau dupa la remat cu bani putini sa il reconditioneze ,ca de.... alte masini mai tari costa o avere ,si vor apuca si ei sa "guste" o performanta ceva mai mare la pret de nimic !:)))) Asta e tot ce vad ei in viitor ...eu sincer nu gandesc deloc asa! Ori am bani sa iau ceva calumea ...ori stau ***** la un loc! ps: Sa mor impuscat daca nu m-as simtii de 10 ori mai bine intr-un M3 aspirat de 414 de cai decat intr-un GT-R de 550!Numai asa ca sa muriti de oftica ...:))Ce mai vreti?
12 mai 2012, 13:58
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Tu ce vrei sa demonstrezi defapt?Cat esti de invidios,si de orgolios?Sau cat esti de prost?
12 mai 2012, 14:01
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
ViorelIP:Nu frate ...Daca sunt bogat( desi nu sunt) si am bani sa imi iau o masina super-sport nu as putea traii niciodata sa vad in curtea mea o masina inscriptionata "NISSAN" pe capota!Acum sti de ce? Daca am bani imi cumpar un brand titrat nu Nissan!Porsche Lambo ,BMW ( de ce nu )Ferrri s.a.m.d.!Si nu ar fi asta problema ,ca eu nu am nimic cu GT-R ( cu atat mai mult cu editiile precedente de GT-R) ,ci cu faptul ca stati cu gura in dreptul pulii de fiecare data cand un GT-R tunat pana in dinti face la "liniuta" un hyper-car(stock)...C e nu intelegeti ,ca in veci Nissan nu poate fi egal cu Lambo,Ferrari,Porsch e ?Pretul cerut de 70.000 a inceput de mult sa fie istorie,de la aparitia masinii si continua sa creasca la nord de 100.000 ,ceea ce face mult mai tentativa oferta unui Porsche Turbo!(si mai buna de 10 ori)! ps: Nu toti gandim la fel ...asa ca as vrea de acum incolo tu si alti aplaudici ce fac din GT-R o "religie" sa va mai tineti la gura ca nu e deloc ca voi!Mai bine sa lasam lucrurile asa cum sunt ...
12 mai 2012, 14:12
+1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
mai, du-te si viseaza la hyundai! pana una alta, gt-r nu ia foc din senin, cum fac ferrari si lambo; sau faptul ca ia foc, "o face o masina mai buna"?
12 mai 2012, 14:12
+3
Csl
329 comentarii 346 puncte
Banuiesc ca mi te-ai adresat mie.Nu visez la Hyundai..desi un Genesis mi-ar fi pe plac.In schimb apreciez f mult marca coreana pt ca fac niste masini corecte si au crescut ernorm in ultima perioada. Da au fost cazuri cand anumite modele Ferrari si Lambo au luat foc din senin.Da in acest clip cele doua Nissan-uri castiga in fata unui Aventador..si ce? Te intreb si pe tine..castiga in linie dreapta..so what? Ti se pare ca GT-R-ul este peste Aventador?Zi-mi un capitol..si aici ma refer la versiunile stock la care GT-rul este peste.Sau decand am inceput sa comparam supercaruri exotice(Iar Lambo este taticul lor) cu un coupe superperformant?
12 mai 2012, 14:44
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
hyundau au crescut enorm, intradevar, la pret. deci faptul ca au ars cateva lambo si ferrari nu e problema, dar faptul ca alte cateva gt-r-uri au avut problema la cutie, aia e o problema; ce e mai grav, sa arzi ca u soarece si sa auzi cum pocneste caroseria si geamurile, sau sa ramai nemiscat in drum? eu nu am zis ca gt-r e peste aventador, dar la banii lui si cu modificariile pe care le poti face, totul la un pret mai mic decat aventador, poti sa dai peste nas masinilor mult mai scumpe; p.s. tocmai ca gt-r castiga nu numai in line dreapta cat si pe circuit. aahhh... stock gt-r are 0-100 2.8sec si aventador 2.9 sec (1 capitol)
12 mai 2012, 15:01
+1
Csl
329 comentarii 346 puncte
Nu ti se pare un pic ciudat sa comparam o masina modificata vs una stock?am mai spus-o de multe ori pe acest forum..GT-R este o minunatie inginereasca si n-am negat niciodata performantele si calitatile ei dar tre sa fi constient ca se adreseaza unor categorii de oameni diferiti.Diferenta de pret se justifica sau nu din mai multe puncte de vedere cat si din subiectivismul celor care le achizitioneaza.Spre exemplu cel care opteaza pt un Aventador in principiu il cumpara pt performante,design,c alitate,sunet,senzati i oferite,exclusivitat e,istoria brandului etc..pe cand cel care-si achizitioneaza un GT-R o face strict pt performante si pt posibilitatile de tuning.Cel putin asa vad eu situatia si corecteaza-ma daca gresesc.. P.S..continuam mai tarziu..pierd calificarile F1 ;)
12 mai 2012, 15:11
-1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
te rog sa-mi zici istoria(de altfel f scurta) a lamboului! care marca a castigat si a participat la mai multe curse, lambo sau nissan? eu nu zic ca lambo nu e pizdos, dar nici sa nu desconsideram numai asa aiurea gt-r. pai aici e vorba de 700cp vs 700cp? ce conteaza daca e stock sau modificata? si tocmai ca gtr il iei sa-l modifici. chiar am revazut intr-o seara pe explorer (pt a mia oara) un arab care avea veyron, slr, sl gullwing ... si a zis ca si-a luat gtr pt a-l modifica; ala nu cred ca se uita cat de ieftin e gtr; sau nu cred ca ar fi dat banii pe un gtr daca ar fi chiar chinezarie; p.s. mai avea ca masina de zi cu zi un a8 stock (+ alte masini)
12 mai 2012, 15:25
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
ai zis :"cel care-si achizitioneaza un GT-R o face strict pt performante si pt posibilitatile de tuning"... pai exact acelasi lucru l-au facut si acesti proprietari de gt-r; pai "in principiu" asa vezi lucrurile, dar "faptic" nu; pe principiul "Sa se modifice primesc, dar sa nu se schimbe nimic!"
12 mai 2012, 20:15
+2
Bakena
693 comentarii 323 puncte
sa vezi ce minusuri o sati iei :) , sa nu spui treaba asta pe forum ca iti sterg astia si contu:))
12 mai 2012, 18:21
0
skype09
473 comentarii 1169 puncte
bai ,,copii'' ...sunt doua masini care au iesit din fabrica cu scopuri diferite.. din cele doua nici una nu este mai tare...fiecare dintre ele au plusuri si minusuri si undeva sunt egale...gt-r fuge mai tare si lambo este mai frumos, etc. depinde de gusturile fiecaruia, singurul factor care decide care este mai ,,tare'' este pretul ....PAREREA MEA
12 mai 2012, 14:13
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nuuuu.... GT-R nu "fuge" deloc mai tare ( ba mai mult "fuge" mai incet) si ca un Porsche Turbo S stock de 530 de cai! Ca un Aventador stock pev stock nu "fuge" nicaieri ...poate fuge dar dar o face in spatele lui Lambo...stock pe stock frate sau tuning pe tuning!Ca si Lambo daca avea twin-turbo dadea de pamant si cu Veyron!Lambo e mai buna si punct!Nu mai induceti lumea in eroare cu atata GT-R!
12 mai 2012, 14:17
-2
103 comentarii 36 puncte
ce ai facut aseara cu aventador-ul?? am facut o cursa cu un nissan. ai invins? NU.
12 mai 2012, 14:17
+9
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Si tu esti PROST? DA!
12 mai 2012, 14:17
0
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Cand nu ai ce sa raspunzi...arunci cu noroi :))
13 mai 2012, 01:08
+1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
+100 macar daca ti-o lui si tu de la un bmw, de la un ferrari, dar chiar de la "chinezaria" de nissan; nu numai ca ai pierdut, dar e chiar injositor!
12 mai 2012, 14:24
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
badluks: Daaaa...cum sa nu ... una tunata alta stock....Hahahaaa ce mare "mandrie" pe mine cu masina (GT-R) tunat pana in dinti ca am facut un Lambo stock!
12 mai 2012, 14:38
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Nu ma ***** cu ochi.Nu se zice una tunata un stock. Se zice 700 Cp vs 700 cp.
12 mai 2012, 14:42
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
ViorelIP: Sti ce a avut GT-R "noroc" in cursa asta? Ca Lambo are trepte prea lungi si cuplu ceva mai mic ,ca altfel io dadea de nu se vedea bine si asa "numai" aspirat cum e ...Treaba e ca GT-R gafuia saracu greu inca de pe la 280 la ora si la 300 se termianse "minunea" in timp ce Aventaor venea sigur pe el cu 330 la ora din spate si se mai "odihnea" pe la 370 km/h! ps: Viorele ma pis pe scoala sau facultata ce zici ca ai facut-o tu ( paote tacto nu tu ...) ca esti prost bata oricum! Cand in lumea asta a fost mai "valoros" un motor turbo mai mult ca un aspirat natural de turatie innalta? Acum o dati toti in barci ca au facut astia din F1 reglementarile alea si restrictiile de noxe si cilindree si au fost fortati sa nu mai adopte motorul asp[irat pe masinile de Formula 1!Dar asta nu inseamna ca motorul aspirat nu e net mai "valoros ca unul turbo !( si mai palcut in explaotarea) + un sunet de 10 ori mai bun ca un motor turbo!Singurul motor turbo (de fabrica) ce se auzea frumossi tura sus e cel al lui Nissan R-34 Skyline! De atunci japonezii au dat-o tare in barci cu motoarele bune! ps: sau sa iti mai amintesc ce brand detine cele mai multe titluri la motoare din lume si de caare tip erau ele ( spirate sau turbo)?Du-te in poola mea de agarici si culca-te!
12 mai 2012, 14:50
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
atunci care e scopul tuningului, dupa parerea ta, daca nu acela de a avea o masina mai performanta si mai rapida decat ce scot alti producatori la preturi mai mari?
12 mai 2012, 15:08
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
:))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))) ) ))))))) Cei ca YGD intreaba imediat? - Cati cai avea GT-R `ul? - Pai tot 700!!!! - Si cum naiba te-a facut mah? - Simplu e V6 nu V12 si e la jumatate de pret! Si uite asa ajung 2 persoane cu urechi de magar auto-ironizati de egoul lor facut una cu pamantul. Morala: Vreti GTR cu aceasi cai ca si alte masini ca sa le iau banii la curse ilegale. Unde intra peste 350.000 EUR cate 10.000 la cursa nu se vede. :))
12 mai 2012, 14:50
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Doamnee mare iti e gradina si multi NFS-isti tampiti mai ai in ea ...TU gandesti ce ***** spui aici ? Acum vrei sa spui ca V6-le e mai bun ca un V12 ! Cred ca toti marii constructori ,idealisti si perfectionisti ai motoarelor care au decedat saracii deja ( unii dintre ei) se rasucesc in mormant ,daca ar auzii prostia fara cote ce o spune gura ta stramba!V6 mai bun ca un V12 In ce secol, mileniu,sau deceniu? Voi ganditi in plm ce ziceti? Ca daca si asa stock computerul de motor al acstui Aventador s-ar mai bese 20-30 de cai in plus GT-R-ul de 700 de cai ar fi pisat in freza?Asta numai aspuirat ...ca daca punem twin-turbo pe Aventador deja se termina cu totul ...Si se termina si cu Veyron ....si asta la un SFERT din pretul lui ...Ca ot pupati voi in cur GT-R-ul ca e "ieftin" ...Dar nu e chair asa deoarece continua sa creasca pretul la nord de 100.000 de euro! ps:Doamne cat puteti fi de distrusi ...Stau sa imi bat capul eu si cateva persoane cu niste copii handicapati !
12 mai 2012, 15:03
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Da ma 100.000 Euro (pentru anumite variante cea mai ieftina pleaca de la 80 si ceva de coco parca).Dar nu 312k.
12 mai 2012, 15:15
+1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
daca vrei sa stii, 6 in line e cel mai echilibrat motor; v12 e mai mult o "ambitie" ca si w16 de pe veyron; sa stii ca eficienta unui v12 nu e asa buna; sunt mult mai mari frecarile. si ca sunet v8 e peste orice, chiar si peste v12. si gt-r nu e doar ieftin... e foarte performant; button a avut veyron; l-a vandut si si-a luat gt-r... nu cred ca nu avea banu doar de gt-r; proprietarul oracle are gt-r pe langa alte super masini; chiar mai sus ziceam de un arab, care are veyron, saleen, slr, sl gullwing si... un gt-r; deci sunt multi oamnei cu f multi bani care isi iau gt-r pt ce reprezinta, nu pt cat e de ieftin
12 mai 2012, 15:31
+1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
si gt-r tunat cu aventador stock nu e ok, dar aventador tunat cu veyron stock e ok? cum poti sa folosesti atat dublul standard? ce logica ai?!>?
12 mai 2012, 15:33
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
badluks: Scuza-ma dar esti INCUIAT rau de tot la minte...!Eu am zis ca Aventador tunat DA e CORECT contra lui Veyron stock deoarece Aventadoru la 700 de cai cat ii are are 0 turbine iar Veyron are 16 cilindrii in W si 4 turbine si vad ca scoate decat 1.200 de cai! Un Aventador de la UR cu numai 2 rturbine pune caput la GT-R-ul pizdii si pune cu botu p labe si pe Veyron! Acum ai inteles de ce consider eu corecta treaba?Aventadoru e aspirat nu turbo ....ce ai vrea tu sa il compari la demaraj cu Veyron ( unu aspirat si altu cu 4 cilindrii in plus si 4 turbine)....Nu ca Aventador ar fi lent sau ca nu s-ar tine pana la o anumita viteza de Veyron dar nu e corect sa il comparam stock!Exact cum si aici nu imi vine sa cred ca acel GT-R are numai 700 de cai ...la masa pe care o are de aproape 1.8 tone nu poate face Aventadoru care oricum e ceva mai usor cu aceeasi putere !(parerea mea)
12 mai 2012, 16:10
0
227 comentarii 144 puncte
Eu unu sunt chiar impresionat de filmare, liniuta, de ambele masini. Cati cai are GTR-ul ??? Cei 700 de cai probabil ca reprezinta o cifra pe care a zis-o proprietarul stiind ca se va intrece cu un Aventador ... ca asa fac toti la liniute. Cand te intreci cu unu zici ca ai mai putini cai ca sa nu te faci de kk daca pierzi, dar cand te lauzi in bar la o bere mai pui 100 de cai la puterea masinii !!! Ambele masini sunt dementiale. Nissanul a scos o masina extraodinara, motiv pentru care si este vanduta intr-un numar atat de mare. Lamborghini Aventador --> masina asta este perfectiunea intruchipata: forma, putere, motor, acceleratie, senzatie la schimbarea vitezelor ... Sunt masini mai rapide decat Aventador sau care pot sa-ti placa mai mult,... dar cand trece pe strada vei intoarce capul de fiecare data. Este masina pe care nu poti sa zici ca nu-ti place. Care masina a castigat? amandoua, chiar daca Nissanul este mai rapid la orice viteza atingibila, ca nu intereseaza pe nimeni ce se intampla la peste 300 Km/h !!! Nu cred ca proprietarul Aventadorului ravneste la Nissan si nici proprietarul Nissanului nu cred ca ar fi fost dispus sa mai scoata 100.000+ din buzunar. Pentru YGD: Te rog sa nu mai compari Nissanul GTR cu nici un BMW (nu ca BMW nu ar face masini performante dar vorbim de o alta categorie acum). Nu mai zic de Lamborghini.
12 mai 2012, 14:17
+3
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
sa nu uitam ca pe GT-R se mai poate instala si NOS ! si apropo nu stiu de ce am impresia dar Lambo si Ferrari sunt mai mult pentru fite
12 mai 2012, 14:20
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Da ...si eu daca iti bag tie NOS in cur deja o iei in sus ca racheta !Doammne ce copii tampiti ...Parca doar pe GT-R se paote instala NOS ...
12 mai 2012, 14:27
-1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Ahahaha..Ce idiot esti.Auzi ba YGD boss de boss tu dupa ce postezi commentu iti dai singur + ? =)))))))))))))
12 mai 2012, 14:36
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Sa moara neamu tau daca imi dau eu like singur !?
12 mai 2012, 14:52
0
Bakena
693 comentarii 323 puncte
lol,tare asta:)))))))
12 mai 2012, 18:32
-1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Pistoanele forjate de pe GTR sunt mai permisive la NOS decat cele de pe oricare aspirata. Se poate instala NOS si pe alte masini, dar ai siguranta ca nu topesti pistoanele?
13 mai 2012, 01:14
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
Pana una alta GTR scrie doar recorduri dupa recorduri... intre timp Lamborghini ia foc precum o faclie. Nu dau o masina Japoneza pe una italieneasca orice ar fi. In orice conditii Lambo este mult dupa GT-R.
12 mai 2012, 14:36
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bai tu te auzi ce zici copile? "In orice conditii Lambo este mult dupa GT-R"----> numai e clara ...deja ne batem capul cu niste copii handicapati pe forumul asta ...Chiar nu se paote vorbii cu voi ! Sunteti GT-Rizati la capete de atata NFS ! Sunteti rupti total de realitate!
12 mai 2012, 14:51
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
Argumente din astea are si copilul meu de 5 ani. Ma bucur ca nu e cu tine in aceasi grupa la gradi.
12 mai 2012, 15:00
+3
Bakena
693 comentarii 323 puncte
GT-R este mult in fata,atat de in fata incat il zaresti abia la service:).Nu tin cu GT-R nici cu Lambo,dar frate Nissan nu e Lamborghini,hai sa fim seriosi,daca o intreb pe babamea ce ar alege intre un lambo si un nissan logic fara sa cunoasca prea multe,ar alege Lambo.O dati rau in branza cu GT-R,acelasi lucru se intampla si la BMW,daca imi intreb vecinu care are E36 zice ca BMW frate e cea mai tare masina....pana la urma si mie imi plac comparatiile,si cel mai mult imi plac comparatiile facute pe masini STOCK.ca deaia Nissan GT-R are 550 si nu 1200 hp din fabrica.daca GT-R avea 1200 HP din fabrica,da frate,da stock cu stock sunt 2 masini diferite.Respect pentru Lambo pentru ca e legenda.Respect pentru GT-R pt ca este o masina buna.
12 mai 2012, 18:38
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
macar pe gt-r il vezi in service; cu lambo nu mai ajungi, ca-ti ia foc; in alata ordine de idei... tu te auzi? deci ii ceri parerea unui necunoscator (bunica ta, despre care zici ca n-are habar) si tu iei acel raspuns de bun; (stiu ca era ipotetica ideea cu bunica); de ce alege lambo? pt ca e mai popular; pai tu-l intrebi pe mecanicul auto ce tratament sa iei pt ciroza, sau mergi la medic?
12 mai 2012, 20:01
+3
Bakena
693 comentarii 323 puncte
gandesti bine si ma bucur ca ai printre singurii care cred ca m-au inteles si da chestia cu bunica era legata strict de logica de baza:)
12 mai 2012, 20:45
-1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Lambo doar arata bine, no comment. pt cine vrea sa epateze,e bun..dar acum suntm pe un forum cu impatimiti de sut de cai putere nu pe un forum de pitipoance..
13 mai 2012, 01:16
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
- Frate, ce naiba e cu apa aia dupa Lamborghini? - Vere, alea sunt lacrimi ! :)))))))))))))))))))
12 mai 2012, 14:56
-3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Eu dupa Lambo vad ca ies flacari albastre terminatule nu apa .... Dupa GT-R ce iese ? O basina neagra de noxe de la turbine?
12 mai 2012, 15:04
+2
realmode
241 comentarii 157 puncte
http://www.youtube.c om/watch?v=jbnTa9H9ci o Uite balta de apa. La 1000 BHP nu se mai vede nici culoarea.
12 mai 2012, 15:09
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
pai tu n-ai vazut filmulete in care iese flacara dupa gt-r? hai nu mai fii asa gica contra numai ca sa fii de-a pulea! nu fii asa indaratnic!
12 mai 2012, 15:16
+1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
as fi curios sa vad o cursa intre gtr stage 2 ca cel din film si aventador stage 2 si apoi sa vb. e cam inutil sa compari o masina tunata cu una stock. si in plus nici nu e mare chestie nissanu ala pe langa aventador,il face doar de la 240 in sus.
12 mai 2012, 15:05
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Doamneee...mai vad si eu oameni ce gandesc!Bravo ! +1
12 mai 2012, 15:10
+1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Bravo bravo.Dupa tine e inutil sa compari 700 cp vs 700 cp. Tu si punpincuristul de YGD.Ce ma crezi ca iti da astia vreun Lambo?
12 mai 2012, 15:14
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
realmode:Daca cumva ai vreun jeg ieftin de masina japoneza te crezi ca ai GT-R? Ca tot nu inteleg de ce il pupi atat de mult in cur cand el stock nu e in stare sa bata un Porsche Turbo S la liniuta! ( ba mai mult si-o ia grav e tot) ,iar Turbo S costa cu vreo 20-30.000 mai mult! ps:Aventadoru le pisa in freza pe amandoua!Pe urma imi vi tu mie aici cu tuningul ....bun! Ai idee ce s-ar intampla daca ar veni un rus nebun si ar modifica bine un Turbo S ( care are cu vreo 250 de kg mai putin ca un GT-R) sau un Aventador si pe urma ca sa rada de GT-R ar face un drag -race pana la 300 km /h? Voi nicioata nu ganditi asa ...priviti totul doar prin ochii vostrii nu si prin ai altora...Si acum revenind la Aventador ...Oare care dintre motoare va ridica parul pe maini , (si la propriu si la figurat)?Maiestria unui V12 de 700 de cai aspirat ce tureaza la nord de 8.500 de ture sau un esafodaj basinos de V6 ce i se taie respiratia la 7000 ture? ps:M-am convins acum ....70% dintre toti de pe forumul asta sunt niste basinosi de copii ce ii lasa parintii prea mult la calculator si joaca NFS pana li se suge ochii in cap!Deci nu mai are rost discutia ...
12 mai 2012, 15:40
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Viorel:Degeaba sunt 700 vs 700( ????)odata ce de la tuning GT-R-ul capata un cuplu mult mai mare ca al lui Lambo....Sti tu SIGUR ca GT-R-ul are numai 700?I-ai supt poola rusului si ti-a confirmat pe urma ca are 700 de cai?Tu compara masinile stock sau de ce nu tunate ( ambele) ,nu unu POPA si altu HOT!Ca in cazul de fata esti HOT PROST!Eu sincer daca aveam Lambo stock nu ma dadeam nici in ruptul capului cu cele 2 GT-R-uri tunate deoarece nu e corect!Aaaa...daca aveam si eu "ceva" la el ( sincer o noua unitate centrala la motor) si ai mai scos 50-60 de cai in plus la Aventador( nu trebuie neaparat turbina),si ma dadeam cu cele 2 GT-R-uri ...Dar asa nu frate!nu sunt 700 de cai contra 700 de cai !Sunt 700 de cai ( ca asta stim cu totii la Aventador contra 700 de cai "masluiti" bibne de tot + mai mult cuplu! Nu stie nimeni decat rusul cat are GT-R-ul ala!Ce stim noi sigur? Poate avea 800 sau 850 de cai in realitate ...ai vazut tu vreo diarama?Cacaciosule !
12 mai 2012, 15:47
0
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
viorelip,nu te supara esti prost:))
12 mai 2012, 23:05
+1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
dar tu poti sa sti ca aventador are 700cp? se stie ca si producatorii dau la masinile stock puteri oficiale mai mici decat in realitate, recte vw-audi(lambo detinut de vw-audi) si chiar si bmw; ultimul 328i are oficial 245cp si pe dyno are aproape 280 cp.
12 mai 2012, 16:03
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu ...din cate stiu eu decat BMW ( si nu bag mana in foc ca si alti constructori) dau un numar de cai ai motorului mai mic decat cel real ...Aventadoru nici 700 nu are in cap ...are 692!Deci nici intregiti 700 nu are...
12 mai 2012, 16:14
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
Esti scatofilul nr 1. Si acum fugi la DEX.
12 mai 2012, 16:03
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ce pacat ca tu ai alzheimer de cand te-ai nascut si refuzi sa pricepi unele lucruri !
12 mai 2012, 16:12
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare