Trage de rupe ....320 de cai nu e o valoare astronomica dar acei 450 nm cuplu sunt foarte utili si e o valoare destul de mare pentru o "cutiuta" ca M 135i !
Arata muuuult mai bine decat un seria 1 normal. Chiar daca farurile seamana cu ochii unui Basset masina per-ansamblu e "atragatoare". Motorul nu prea ma impresioneaza, mai ales dupa ce am citit articolul cu Opel de 2.0L si 280 cp.
Cum primul automobil BMW M Performance din istorie echipat cu propulsor pe benzina prietenas?Daca nu mai stiti ce titluri sa puneti , macar uitativa pe wikipedia , nu bagati de la voi.
14 mai 2012, 18:56
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Mai , voi sunteti culmea deja , voi chiar nu cititi ce scrieti , ``primul M pe benzina`` , ne faceti de rusine
http://en.wikipedia. org/wiki/BMW_1_Series _(E87)
Iar din punctul meu de vedere , dupa E30 (ursuletz) ... E82 -ul e cea mai promitatoare masinuta in ultimi deceni de la BMW
am vazut in trafic azi , noul seria 1 eram in spatele lui, eram convins ca e un polo,,si cand m-am apropiat am vazut emblema de bmw, poate merge ok masina dar ca aspect e panarama
ff urata si simpla masina ,spatele e identic vw POLO :))
nu intotdeauna conteaza numai cati caluti are motorul.de ff multe ori diferenta o face cuplul.si aicea cel putin eu cred ca bmw-ul sta chiar bine daca ne gandim si la greutatea pe care o are un seria 1