Ai uitat unde scrie cite KG are.Nu e tot despre cai....de aceea Lotus Elise are deabia 200cai.Si totusi se pune cu supercars la viteza.Dastepti mai sunt unii.
Si dupa experienta mea,greutatea mica la o masina e mai importanta ca puterea masinii.
ok poate nu m-am facut inteles : are un cuplu penibil de 205 NM la care se ajunge doar la 6600 rpm....
acceleratia si reprizele unei masini depind foarte mult de cuplul motor
daca ar fi avut turbo cuplul ar fi fost mai mare si ar fi fost disponibil la o turatie mai joasa (ma refer la modelul stock )
Nu stiu ce ti se pare penibil.Prinde suta in 6s.Sunt masini care au cp mai multi si nu prind suta in 6 secunde.Si are doar 200 CP.Si e aspirat.Ii pui un turbo si il duci in 300.Nu inteleg ce ti se pare asa putin.Totusi e 27.000 E masina asta.E perfecta.
TRAIASCAromania cred ca nu stii ce vorbesti... O Supra TT stock este evident peste 540i ca performante.
O Supra TT cu modificari minime evacuare si boost controller (360HP) este mai rapida intr-un drag race decat BMW M3 V8 din 2007.
http://www.youtube.c om/watch?v=fKdp78K0G j k
Ca modificari, aerodinamica, mecanica, fiabilitate, nici nu mai vorbim, nu exista BMW la acest nivel in acea perioada si tind sa cred ca nici in cea actuala.
YGD, Supra a fost si aspirata si cantareste ceva mai putin decat varianta turbo. Nu stiu cum a fost construit 2JZ-ul, dar este cel mai bun motor facut vreodata de japonezi. GT-86 e un urmas OK pentru Corolla AE86, dar o insulta raportat la constructia Suprei MKIV, care inca se bate cu hypercar-urile ultra modificate chiar si azi la 14 ani dupa iesirea din productie( 10 ani pentru Japonia). Pana sa apara Ford Heffner GT si UGR Gallardo masina nu avea rival in lumea masinilor street ultramodificate. Detinea recordul atat la cursa pe 1 mila, cat si la diverse evenimente drag. GT-86 si noua generatie Toyota nici nu mai pot visa la o astfel de platforma.
deci sincer nu cred ca merge comparata masina asta cu supra pt ca supra este un supercar japonez. pe cand asta din cate stiu nu este un supercar si doar o masina rapida. si supra va face in 2013 sau 2014 hybrid insa se zvoneste ca este posibil sa nu poarte acelasi nume (supra)
hai lasati ca toti ne-am dori chiar si una stock cu aia 200 de caluti ai ei...insa baietii astia au dus-o la un nivel la care ne-am fi asteptat cu totii sa vina direct de la toyota :x gg
bah nu va mai dati mari cunoscatori, voi chiar nu credeti k inginerii care au facut mashina nu i-a dus capul sa o faca mai puternica? dar nu asta a fost scopul, ci acela de a face o mashina relativ ieftina, coupe si foarte foarte fun 2 drive........reteta care la mx-5 a avut succes candva
Urmasul Toyotei AE86 n-are nici cea mai mica treaba cu Corolla!!!
Pt tipul ala caruia 200hp si 205 Nn i se par putini inseamna ca n-ai condus o japoneza in viata ta! O masina pt adevaratii cunoscatori alaturi de 1M Coupe!
P.S..prefer BRZ-ul..o chestie de gust..in rest jos palaria!!
Taceti mai colegi ca e masina smechera Toyota asta! La cat e de usoara ,cu internele schimbate ,un sistem turbo zdravan si ceva modificari la suspensie ,nu ii trebuie mai mult de 300-350 de cai(sa nu vorbesc de mai mult) sa puna orice alta masina apropiata ca putere in fund la orice! Manevrabilitate,drif t, acceleratie si timpi pe circuit!Tine-ti minte un lucru : Nu o fi prea puternica dar E FOARTE USOARA!Si asta conteaza mai mult ca,caii putere!
compresor macanic + turbo? :D eu cred ca este fenomenala, avand in vedere baza mediocra (doar din cauza handicapului motorului putin carent in cuplu). Cred ca versiunea de fata ara un range de utilizare in turatii la fel de inalt dar cuplu aproape permanent disponibil.