Lansare Dacia Lodgy in Romania: prima Dacie cu navigatie, pilot automat si scaune incalzite Masini noi 6 Iunie Lansare Dacia Lodgy in Romania: prima Dacie cu navigatie, pilot automat si scaune incalzite
Toate comentariile (61):
3 comentarii 2 puncte
Tot tamburi are pe spate?
06 iun 2012, 13:14
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Ma sparg de ras cand vad ce fobie aveti la franele pe tamburi :)))
06 iun 2012, 13:45
+3
26 comentarii 65 puncte
Daaa ... :)))) Ceramice sau nimic, se stie!
06 iun 2012, 13:57
+1
20 comentarii 44 puncte
Si nissan navara are tambauri pe spate, care e problema ?
06 iun 2012, 14:02
+4
Cirstoiuovidiu
407 comentarii 616 puncte
Ca timpul de franare este cu muuuult mai lung? si este o tehnologie din 1920-30?
06 iun 2012, 15:09
+1
284 comentarii 299 puncte
Franele pe tambur sunt mai eficiente decat cele pe disc..DAR...ele au un foarte mare neajuns:Datorita capacitatii mai mari de franare (datorata suprafetei mai mari de frictiune decat in cazul placutelor) si incalzirea este pe masura ,caldura ce este disipata extrem de greu datorita formei inchise a tamburului,motiv pentru care s-a trecut la frane disc,mult mai facil de racit. In plus nu uita ca raportul de franare de regula e ~ 60% pe fata 40% spate
06 iun 2012, 17:07
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Si masinile cu frane pe tambur spate franeaza rapid. Dar cand nu esti documentat numai prostii spui. :(
06 iun 2012, 17:17
+4
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Ca este ieftin boule.
06 iun 2012, 17:31
+4
vladpop
310 comentarii 343 puncte
voi cred ca luati chestia asta cu tamburi strict numai ptr design... nu iasa nimeni cu ea pe circuit.....
11 iun 2012, 20:06
0
138 comentarii 360 puncte
Nu este chiar de 7 locuri. Ultimul rand este pentru copii de max. 10 ani. Sunt acelasi stil de Renault back seats care vin din podea. Navigatia este defapt ca un gps extern care l-ai montat acolo. Deci pretul este unul decent, exact cam cat ar costa sa iti cumperi tu din magazin un gps. Per total raportand la pret, este chiar un best-buy!
06 iun 2012, 13:15
+7
7 comentarii 12 puncte
La cat de mare pare masina, atata de mici par rotile. Imediat raportul dintre dimensiunea masinii si rotile o sa fie ca si la Daewoo damas (sper ca am scris corect :P )
06 iun 2012, 17:13
+5
Ice_Shadow
6 comentarii 50 puncte
Nu stiu de ce am impresia ca o sa coste cat o masina de clasa superioara varianta full option, cu navigatie, scaune incalzite si ce mai ofera :).
06 iun 2012, 17:27
+2
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Deja preturile sunt stiute: intre 9500 si 14500.Ce ***** monovolum ai tu in banii astia?
06 iun 2012, 17:32
+4
1 comentarii -2 puncte
Vedeti voi, mercedesul meu din 1966 are tamburi pe spate si discuri pe fatza...au trecut cinj de ani totusi...
06 iun 2012, 18:26
-2
2004_WRX_STI
935 comentarii 1771 puncte
dacia cu pilot automat....mda....in orice caz pretul de 9.500 este fara toate aceste optiuni. cu optiuni ajunge pe la 17.000 si ceva sau cat au anuntat. ok un pas destul de mare pt dacia, sincer felicitari. insa de banii astia iti cumperi altceva nou. insa din clasa ei recunosc ca este cea mai buna si ieftina.
06 iun 2012, 18:53
+8
165 comentarii 142 puncte
de exemplu, ce monovolum comparabil dimensional costa full 17000 de euro? e bine sa dam si exemple, poate ajutam pe cineva sa cumpere ce trebuie...
12 iun 2012, 15:51
+1
reptor_99
82 comentarii 66 puncte
...intrebat domnul Thomas Dabruel,de stele la impact,acesta se blocase,,mda e la fel de sigura ca si celelalte modele dacia"...dar un crash test ??? aaaaaa nu ,ca nu ...ce le trebuie siguranza la cei cel cumpara?
06 iun 2012, 20:58
+2
165 comentarii 142 puncte
scuza-ma, la ce sunt bune stelele alea?! vorbim ce cognac, de grade de generali...?! sa nu-mi spui ca ti-ai cumparat masina dupa smecheria asta de marketing?! am si o veste proasta! smecherii astia modifica standardele anual, astfel incat daca "tancul " tau avea 5 cand l-au testat acum cativa ani, s-ar putea sa aiba acum 1 sau 2 mai putin! Ce faci, o vinzi ?!
12 iun 2012, 15:55
0
13 comentarii 28 puncte
asta se numeste progres ca au pus un gps si scaune incalzite? poate schimbam si noi ceva la motorizari , platforme , materiale .... totusi nu inteleg daca totusi au acordat un pic mai multa atentie dotarilor de confort , de ce nu sunt in stare sa puna un climatronic? nemtii aveau asa ceva prin anii '80... poate vrem prea multe de la dacia , totusi mi se pare ca e ok la pretul asta , poate un pic cam mare fata de proiectul initial dacia (masina de 5000 de euro) dar totusi pentru o masina noua cu toate dotarile este ok. Cred ca vrem prea multe de la o masina care are pret de pornire 9500 de euro , dar de ce nu fac si un model premium , care sa coste mai mult , sa vedem o dacie pe care sa vrem sa o cumparam cu totii , sa ne faca mandri ca are sigla dacia!
06 iun 2012, 21:24
+2
dildododo
518 comentarii 415 puncte
ai da 30000 pe o dacie premium?nu au facut un model premium pentru ca sunt constienti ca nu l-ar cumpara nimeni.
06 iun 2012, 21:41
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Strainii, de exemplu pe bmw,deja cer mai multi bani pe brand.
06 iun 2012, 23:12
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Un model sport,cu motor de 2.0 aspirat de 203 cai macar de pe clio rs,sau 2.0 tce de 250 cai :)
06 iun 2012, 23:14
0
umbra.satanei
166 comentarii 31 puncte
Pe un BMW nou cu macarale manuale la geam si aer manual dai 30.000 de euro. Si-i lipesti navigatia MIO in parbriz. Vezi-ti de treaba ta...
07 iun 2012, 12:25
+2
dildododo
518 comentarii 415 puncte
aceeasi treaba e si la audi si la mercedes
07 iun 2012, 21:58
0
umbra.satanei
166 comentarii 31 puncte
Corect. Si sa vezi cat costa :)) un nimic de macara electrica sau o navigatie etc.
08 iun 2012, 05:35
0
164 comentarii 48 puncte
e mai ieftin tamburul dacat discul asa ca gura eu astept sa vad cat e varianta full
06 iun 2012, 21:57
+3
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
14500 e varianta full nu intelegi.S-a anuntat de mult..Ti se pare mult pentru un monovolum?Pai drq concurenta pleaca de la 16-17.000 cu dotari de *****.Merita sa dai diferenta aia pentru marca?Nu cred
07 iun 2012, 00:50
0
bebitza_cbs
33 comentarii 67 puncte
Pentru toti astia de nu stiu, cu ce se mananca sistemele de franare, ati auzit in viata voastra de sistemul de franare cu disc deschis, prevazut cu pistonase si garnituri de frictiune (voi stiti decat frana pe disc) sau sistemul de franare duplex, duo-duplex sau uni-servo, toate cu saboti (voi stiti decat de frane cu tambur), iginerii n-au pus de prosti sistemul asta de franare, poate cand o sa aiba un motor mai puternic o sa vedeti la Dacia si ce va doriti voi, in privinta franelor!
07 iun 2012, 10:38
+3
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Corect.De parca are 200 de cp si are nevoie de frane performante.E un monovolum da-l drq care o sa prinda suta in 12-13 secunde.
08 iun 2012, 08:27
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Suta in 10-14,5 secunde. Ieri am vazut o masina de teren imensa de la ford, "Ford Ranger" cu tamburi pe spate de 2100 de kg.
08 iun 2012, 11:55
0
approache
13 comentarii 31 puncte
Pistol cu apa e masina asta ..cine da banii pe asa prostie este sigur pe "legale"
09 iun 2012, 11:53
0
285 comentarii 395 puncte
Argumenteaza te rog.
12 iun 2012, 00:52
0
165 comentarii 142 puncte
Nu te supara pe el, n-are argumente! I-a dat mintea un rateu! El are MASINA SUPREMA!!! Noi astia nici n-am mai vazut asa ceva...
12 iun 2012, 16:00
0
21 comentarii 12 puncte
=)))))))))) MARE dreptate ai !!!
13 iun 2012, 16:59
0
165 comentarii 142 puncte
Am fost la test-drive! Intotdeauna procedez asa, ca sa nu mai iau dupa concluziile "specialistilor" care nici macar nu merg sa vada, dara-mi-te sa testeze... Pentru target-ul Dacia, masina e ok, si o poti cumpara dupa pretentii si buzunar; dar numai daca ai 2-3 copii si pleci des cu ei la plimbare! Daca nu ai (e si cazul meu) nu-ti trebuie, asa ca ar fi bine ca aceia care n-au nevoie sa nu comenteze. E foarte spatioasa, mai ales varianta cu 5 scaune, caz in care potbagajul e imens. Nu comentez performantele motorului din 2 motive: masina avea cativa zeci de km parcursi, deci nu e lasat si logic consumul si performantele nu sunt cele mai bune (cine a avut o masina de noua stie despre ce vorbesc); testul s-a facut in oras, in conditii foarte lejere, fiind duminica la pranz, dar nu m-as gandi la o astfel de masina pentru liniute sau drift, sa fim rezonabili! Sunt surprize placute, ca dotari: navigatie, tempomat, ESP, butoanele geamurilor sunt pe usa... Mi-ar place sa aiba si altele, dar logic ar mai trebui ceva bani in plus, iar Renault/Dacia nu asta si-a propus. Va avea vanzari, in special in tarile arabe si in occident, unde exista piata pentru astfel de masini. La noi, mai putin, si cred e primul motiv pentru care se monteaza in Maroc si nu aici. Transportul costa! Normal ar fi s-o comparam cu Grand C-Max, Picasso, dar sunt la alte niveluri de pretentii si dotari, asa ca comparatiile pot fi, logic, strict de gabarit, habitabilitate, poate confort... Mie mi-ar placea jante pe 16, ca astea sunt prea mici (asa par), climatronic si niste canalizatii de ventilare pentru locurile din spate, unde nu stiu daca AC va fi eficient... Astea sunt din alt film, care costa peste 25000 de euro, fara TVA, la concurenta... Un lucru nu mi-a placut: rezerva sub caroserie! Dar sunt marci premium care adopta solutia...
12 iun 2012, 10:50
+3
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
F adevarat ce zici de motor, cei cu masina noua si mai ales diesel stiu treaba asta. Bine punctata si faza cu aerul pentru ca este o masina lunga si ii trebuiau duze de aer si in spate, dar primesti ceea ce platesti. E clar ca e o alegere low-cost.
15 iun 2012, 17:24
0
danucci
22 comentarii 13 puncte
Pilot automat??? Poate 'cruise control' sau 'tempomat'...Avioane le au 'pilot automat.
12 iun 2012, 14:50
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Nemesh17
83 comentarii 28 puncte
Asta am mai auzit-o de la cineva care si acuma e sluga pentru o rabla germana=))))
10 sep 2012, 16:14
0
9 comentarii 1 puncte
la cat costa nu stiu cine o va cumpara !
13 iun 2012, 10:13
0
21 comentarii 12 puncte
stai linistit ca tara geme de prosti:))
13 iun 2012, 16:59
+1
umbra.satanei
166 comentarii 31 puncte
Corect. Cei mai multi dintre ei sunteti chiar aici daca ma intelegi....
17 iun 2012, 12:48
0
Nemesh17
83 comentarii 28 puncte
Suntem*
10 sep 2012, 16:16
0
21 comentarii 12 puncte
marfa dacia asta.. ca celelalte, superba chiar..ce sa zic..********* DACIA/RENAULT SI MAI ALES..*********** ROMANIA :)))
13 iun 2012, 17:00
+1
21 comentarii 12 puncte
MWIE na asa e ok
13 iun 2012, 17:01
0
145 comentarii 149 puncte
vba ........ m am saturat de toti ciocarai care isi dau cu parerea despre o maaina ..ai nu numai dacia ( si ei deabia au vreo solenta sau bmw pisica care dava nu stiati e mai putin sigur decat o daci duster ....) ...nu mai comm fratilor daca nu eati in mas de a critica ceva ...
14 iun 2012, 11:36
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Sa iti spun cev Solenza este cea mai buan DACIE fabricate vre odata , credema aici nu are cum sa ma contrazica nimeni , mai spun eu prostii dar Solenza face cat 10 loganuri , asa ca ... ne dam cu parerea dar cu lucruri concrete , sigur ca nu stim cum va fi viitoarea masina dar ne-am condvins de la modelele precedente si anume Logan , Sandero , Duster , Si acum alta paguba Lodgy
16 iun 2012, 22:46
0
umbra.satanei
166 comentarii 31 puncte
Esti pardaf grav daca spui ca Solenza e cea mai buna iar astea de dupa nu. Grav-grav.
17 iun 2012, 12:49
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Ce are solenza si nu are loganul? Nu exista termen de comparatie,solenza e depasita moral. Nu as vedea ce e asa de fermecata solenza.
17 iun 2012, 13:20
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Solenza este asa `fermecata` pentru ca este mai buna ca orice dacie pana in prezent , este mai fiabila , calitativa , piese mai durabile stabilitate ,consum este mult peste logan sau sandero etc plus ca solenza ajunge pana la 350.000 km fara sa iti bagi nasu la motor .
17 iun 2012, 15:22
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Solenza are 1.4 .ul acelasi de pe logan (renault "tatala" ) dar ca finisaje dotari nu se compara cu dacia de acum de la logan Ph2 in sus (facelift)
17 iun 2012, 21:43
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Degeaba iti explic , tot ce iti spun e atat e mai fiabila , consuma 7 % si loganu ia 14 % , mai calitativa plus ca nu arata ca un dulap pe patru roti si este si foarte stabila , plus ca un logan 1.4 nu atinge viteza pe care o atinge solenza si culmea solanza consuma si mai putin ( acuma nu intelege gresit , nu am solenza dar iti spun ca e cea mai buna , numai bine sper ca nu te superi pe mn dar nu o sa mai comentez la acest `post` pt ca deja imi e mie rusine ca stau sa ma cert pentru NIMIC , crezi ce vrei fiecare are parerea lui , scz dak te-am deranjat ......
18 iun 2012, 09:58
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
:))) cica 14 % :))) Eu in oras am cu 1.6 8v 9% pe gaz,afara sub 7..... Si atinge si loganu 1.4 170 kph,lasa ca si solenza pe talon arata tot 162,degeaba are 220 pe ceas.Are 74 de cai motorul si are 70 cai per tona,loganu 72 de cai are 1.4 si 75 cai per tona.
18 iun 2012, 13:37
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Da , prima Dacie care a descoperit `dotarile` pe care le are un mercedes , bmw din 84 s-au mai vechi , oricum am inceput sa urasc dacia pentru ca numai este romaneasca ca,cumperi o Dacie ori un Opel tot bani la straini ii dai asa ca nus care este motivul pentru care se cumpara dacia pt ca noastra numai e , asa ca singurul motiv ramane Programul rabla s-au pretul scazut al unui logan .
14 iun 2012, 22:49
+3
165 comentarii 142 puncte
@ionut_x Am si eu cateva comentarii la cele spuse de tine: 1)cate merc-uri sau bmw-uri din 84 aveau navigatie?; 2)(de fapt cred ca trebuia sa fie prima) de ce compari o masina de buget cu clasa superioara? prin conceptie sunt facute fiecare sa satisfaca necesitatile a doua clase diferite de oameni; 3) Dacia poti spune ca nu mai e romaneasca, dar muncitorii din fabrica si din cele furnizoare, da, si atunci, daca patriotismul ar fi criteriul tau principal te-ai putea gandi la ei, ca au de unde manca o paine, ei si familiile lor. Corect ar fi sa compari Dacia, asa cum era acum 22 de ani si acum! Skoda era altfel?! Poti compara un bmw seria 3 - 2012 cu unul din '84?! Seamana siglele si mai ce? Ce siguranta avea masina aia si una de acum?! Carcoteala e cea care nu ne lasa sa dam inainte, pentru spre deosebire de altii, la noi, daca vecinul si-a luat masina noua, musai trebuie injurat, pizmuit si tras o cheie pe lateral, ca sa se invete minte! Nimeni n-ar face munca aluia, dar masina i-ar lua-o imediat!
15 iun 2012, 18:07
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Poate ai dreptate , dar mercedes are tot ce are Dacia asta in prezent in afara de navigatie , iar daca vrem sa cumparam cev sa ajutam si muncitori romani macar sa cumparam Ford nu esecuri din astea de masini ( imi cer scuze pt cei care au loat o masina din asta ) dar asta ii adevarul este un kitchi .
16 iun 2012, 22:39
0
umbra.satanei
166 comentarii 31 puncte
Ford? Chiar esti praf. Trebuie sa recunosc ca Solenza este peste Ford.
17 iun 2012, 12:50
0
umbra.satanei
166 comentarii 31 puncte
Tu nu ai cumpara pentru ca nu-ti permiti sa dai banii astia pe o masina noua,oricare ar fi ea. O sa conduci doar masinile la care au renuntat altii.
16 iun 2012, 06:33
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Eu cu bani de pe un logan credema ca mi-as loa o scoda octavia , audi a4 , mitsubishi , orice dar nu asi loa ceva PROST dar NOU .
16 iun 2012, 22:40
0
4 comentarii 2 puncte
in sfarsit am progresat6 si noi, acum nu suntem decat cu 30 de ani in spatele industriei auto germane, dar macar ii fabrica la noi,aaaa adica la marocani, dar partea buna ii ca ii proiectata de noi, pardon de francezi, hei de la noi ii numele de Dacia... inca.
26 iun 2012, 21:39
0
Nemesh17
83 comentarii 28 puncte
Mie imi plac masinile vechi. Imi conduceam masina germana al carei an de fabricatie este 1980 si imi era ciuda ca e prea usoara directia...e prea "NOUA"
10 sep 2012, 16:35
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »