Intotdeauna mi'a placut modelul asta de A4/S4... are ceva asa bad boy look in el... chiar si stock... Cat despre masina in cauza, e f rapida... RESPECT propietarului pt daruinta si rabdare..:P
28 iun 2012, 10:40
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
@traiascaromania...s i tu erai ala de a incercat sa modifice loganu sa bata GTRu? :))
Si cred ca nu realizezi cati bani trebuie sa bagi intr-un porsche ca sa scoata 9.6s pe sfertul de mila...dar vorbesti prostii
Intradevar un S4 foarte performant!
tu nu ai inteles ce am vrut sa zic "desteptule".
S4 are aproape dublu cai si abia 1 secunda mai putin.Si e gol pe dinauntru si illegal de mers pe strada cind porsche e stock.Intelegi lucru ala?
dar tu desteptule ai auzit de AERODINAMICA? Ca sa nu mai vorbim despre un comparativ GTR vs Veyron, cai la dublu...pret x10 etc etc..nu se fac astfel de comparatii!
Si cared ca la nivelul ala nu ai idee de inseamna O SECUNDA! cata munca inseamna O SECUNDA! la NIVELUL ALA! hai ca n-am cu cine...
SUUUUUPEEEEEER !!! Long live S4 B5 si S4 B6
@TRAIASCAromania, in primul rand omul a facut-o din pasiune pentru masini, curse, marca, model, nu ca vezi doamne n-avea el bani de un Porsche. Nu prea pot sa comentez nimic la ce-ai spus tu mai sus pentru ca tu compari tuning cu stock si iti iese tie ca stock e mai bun. Sunt 2 chestii total diferite, e ca si cum compari motocicletele cu masinile.
Daca vrei sa vorbim de tuning vs stock, trebuie sa intelegi diferentele. Sa aduci un S4 ca cel de sus la performantele unui 911T, presupune adaugarea a catorva sute de cai. Oricum iesi mai ieftin sa-ti iei un S4 si sa-l duci la 500 de cai decat un Porsche. DAR ca sa maresti puterea unui Porsche (si nu cu cateva sute de cai), ai nevoie de foarte multi bani.
a spus-o ca si aroganta fata de 911 :)
Evident ca S4 nu este un harb...este o masina cu adevarat deosebita.
Am pus si eu piciorul pe o acceleratie de S4 cu 550CP si desi e quattro simti ca volanul o ia pe unde vrea el :) imi imeginez ce inseamna 800cp ...pe aceiasi masina
Masina este cronometrata din momentul in care se misca si nu de cand se pune verde. Faza cu "startul luminos" este doar ca sa-si faca o idee cand aparatul este pornit si gata de cronometrare.