Frate aia au gresit motorul pe Bugatti , asta are 900 CP trebuiau sa se gandeasca : Hhhhhmmmmmmmm ! Ce sa punem , un W16 sau un 1.8 vechi de 20 de ani /
asta e un motor de 1.8 KR 16v care a fost unul aspirat apoi pus turbo... 1.8T de pe mk4 in sus si erau 20V care erau inca gasite pe passat,a4,a6,bora,TT ,leon,octavia
asa ma gandeam si eu. la ce le trebuie motoare asa mari? sa le imbunatateascadin nu sa puna motoare din ce in ce mai mari! asa se facea pe vremuri de mult apuse
09 iul 2012, 03:41
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Asa este, nai ce sa scoti masina pe liber,doar ca multi ”tuneri” conduc ca in filme...Si schimba placutele si discurile de frana mai repede decat bunicutele;)
De ce o lasa pe liber ?
1. in niciun caz nu se risca la o frana de motor la turatia aceea ;
2. cutia si asa era cam dusa ;
3. din tot filmul ala , tu doar asta ai vazut ? Ca ti-a spus tie taticu' ca nu se lasa masina pe liber ... jenibil ! Ce are de-a face TIR-urile cu aceste masini ? Stii cate viteze are un TIR de generatie actuala ?
Nu cred ca asi avea sange in "cohones" sa trag de masinuta aia in halu ala.Sincer nu sti la ce sa te astepti cu o masina ca aia ,mori cand ti-e lumea mai draga, ce-i drept mori fericit si repede . Intradevar simti o oarecare mandrie ca ai construit-o cu mana ta, da parca masinile construite sa atinga asemenea viteze (cele stoc) sunt mult mai stabile. Adica spun ca in banii investiti pe bijuteria aia sigur isi lua un m5 e39 sau mai stiu io ce masina capabila de asemenea viteze si poate mai avea si bani sa-i faca o revizie sa fie sigur ca e stabila. Consider ca atuul masinilor modificate este acceleratia si NU viteza maxima. Si nu sunt de acord cu astfel de manifestari pe drumurile publice. Oricum omu merita respect pentru o asemenea realizare.
Cand va aud..... numai un bmw poate sa prinda viteze de peste 300 km/h.
Si te mai numesti pasionat auto.....
Pe acest pamant mai exista si alte masini inafara de bmw in care cu multa munca se pot obtine rezultate asemanatoare cu cel de mai sus, dar pt asta este nevoie de pasiune, ambitie si un buget pe masura pretentiilor, nu un portofel plin cu bani, cu care sa iti iei x masina....
Asa se face diferenta intre un pasionat de masini si un sofer de bmw
Ideea e ca ai inteles gresit mesajul meu, NU ridic in salvi bmw, Doamne Fereste (nici nu detin unul).Am zis doar ca nu asi avea incredere intr-o masina dinasta la asemenea viteze, mai degraba asi avea incredere intr-una conceputa din start pentru asa ceva. De M5 am dat exemplu din doua mari motive (probabil mai sunt si altele lafel audi S, mercedes AMG...etc):1) e facut pentru viteza aia (e stabila la 200+ kph) 2)un e39 e destul de ieftin incat sa si-l fi putut cumpara de la bun inceput cu banii pe care i-a investit in masina aia. Repet,apreciez masina si efortul proprietarului, apreciez acceleratia incredibila de care da dovada ,da NU apreciez manifestarile de genul acesta (cu masini prototip, instabile) pe drumurile publice!Tot ce am zis nu inseamna ca nu sunt pasionat auto,asta e doar parerea ta.
dar ce te face sa crezi ca nu e sigura? tocmai a mers cu 320km/h si nu a cazut nimic de pe masina, nu a zburat in nici un sant.
Bineinteles ca nu se compara cu o masina conceputa sa mearga cu peste 300 km/h, dar doar astfel se fac diferente intre tuneri si ceilalti.
08 iul 2012, 22:44
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Asta mai bine o fluierai. Orice masina modificata poate atinge 300 daca are tot ce-i trebuie sub capota. Dar hai sa vorbim aiurea si cocalareste...fac pariu ca nici carnet n-ai.
Sa'mi trag palme :))). Foarte, foarte tare. Incredibil cum undeva pe la 230/h si tot urcand nu se mai definea nimic in jur si aveam senzatia de fiecare data cand a trecut pe langa un TIR ca, curentii generati o sa'l scoata pe asta de pe banda :))).
Un alt mare prost din istoria omenirii. la 300km/h el scoate masina din viteza si o lasa pe liber. Trebuie sa ai probleme cu capul sa faci asa ceva. tare masina, dar tare prost ala care o conduce.