Acum o sa apara o gramada de insi care sa umple foaia cu ineptii gen: "soferu din Astra e pardaf,a schimbat prea devreme sau prea tarziu,daca eram eu.... ,daca si cu parca "
Nu imi vine sa cred,dupa atatea tehnologii ,motorizari,reclame ale celor de la Opel,nu au reusit sa invinga Renault Megane,care ,nici macar nu are parte de atata atentie cat are parte OPC-ul.Uimit,sincer, ma asteptam la alt rezultat,insa,respec t celor de la Renault!
intotdeauna elementul slab e cel care gandeste asa ! :)). Renault Sport nu are legatura cu toate Reanult-urile 1.5dci 1.4 16V etc. Cei care cunosc stiu despre ce vorbesc. Iar in ultima vreme OPC-urile sunt mai mult design. Nu acelas lucru pot spune despre vectra 4x4 2.0 16V turbo din anii 90 :))
Sa nu uitam ca Renault au un departament Sport destul de harsit prin competitiile auto, asa ca rezultatul nu cred ca este tocmai de neasteptat. Oricum, GTC e mai frumos.
probabil ai vreo pisica de bulgaria de spui asa ceva.renault are masini sport foarte bune(calitate pret)sa nu uitam de Renault 5 alpine si GTT care or facut si fac istorie....
Cred ca ai inteles gresit comentariul meu, am apreciat experienta Renault din competitii. Intr-adevar am 2 pisici si un catel cat se poate de veritabili, dar nu au legatura cu Bulgaria sau cu Dinamo :))
@addy93, daca stai numai pe 4tuning nomral ca OPC-ul a primit mai multa atentie! Astia de pe 4tuning din 5 stiri una e despre Opel. Daca citesti si alta presa auto, chiar si straina vei vedea ca Megane RS are foarte multa atentie.
Sincer eu ma asteptam sa bata OPC pentru ca are avantajul ca este ultimul hothatch aparut (si in general asta e un mare avantaj, pentru ca se stie ce poate concurenta). Dar aparent nu! Pe circuit as fi pariat din start pe Megane RS, acesta avand un sasiu excelent (nu degeaba are cel mai bun timp pe Nurburgring pentru o masina cu tractiune fata)!
Ca si aspect, eu personal prefer tot Megane. Dar asta e o chestie strict de gusturi.
17 iul 2012, 16:55
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
:)) Traditie in design?! Hai ca asta e tare!!! Traditie in motorsport da, dar in design... ?! Sincer, uitandu-ma la megane 2 si 3, ma intreb unde e modelul dintre :)). E radicala diferenta, sa fim seriosi...
Eu au fondat caroseriile hatchback,sedan si monovolum. Intradevar in anii 90si` pana in 2004,nu mai facut asa masini,doar in trecut,si de acuma (2005) au reinceput sa faca masini superbe. Uitate la renault alpine sa vezi cum arata la vremea aia.... ;)
Vorbesti de ceva de acum 50 de ani - si doar o singura realizare demna de respect pe vremea aia... restul sta in motorsport in ceea ce inseamna Renault. Pentru unii conteaza mai mult sa arate decat sa fie - eu nu fac parte din acea categorie.
doar informativ:
+15hp insa mai grea cu 100 kg
astra are 1450, iar megane 1354
5.25hp/kg la 276 (5.17hp/kg la 280hp) - 5.18hp/kg la 261(5.10hp/kg la 265hp)
deci si pe hartie megane rs e o idee mai rapid, insa trebuie sa vedem si timpul astrei pe Nurburgring pentru a inlatura orice dubiu (atat in privinta castigatorului cat si a pilotajului)
sunt frumoasa amandoua nu zice nimeni ca nu...dar un singur dezavantaj la renaul(in special lamasinile frantuzesti) au piesele al dreacu de scumpe...nu o luati in nume de rau dar asta e adevarul...oricum voi primi n-spemii de minusuri...pentru ceea ce am zis...
Pai primesti minusuri pentru ca nu e adevarat! Preturile pieselor sunt foarte asemanatoare. Evident ca daca iti cumperi o Corsa B din '90 vei plati mai putin pe piese decat pe un Clio III din 2012. Dar daca compari preturile pieselor pentru Clio III si Corsa D vei vedea ca pretul este foarte asemanator. Si ma refer la piesele de origine.
astra vxr si megan 265 cup, de ce scrieti aiurea ? macar uitati-va la clip inainte sa publicati asa ceva. m-am saturat de greselile de genul asta care vad ca apar din ce in ce mai des pe 4 tuning. totusi multumesc pentru acest articol, care cred eu, apartine unui gen de articole ce ar trebui sa apara mai des pe 4tuning si anume -drag
eu zic ca practic o masina nu trebuie sa fie rapida doar in linie dreapta, ba chiar o masina nu trebuie neaparat sa fie rapida ca sa fie o masina buna
inteleg ca aici e vorba de masini rapide dar vad ca treburile s-au cam incins aici
tot va contraziceti tinand partea ba opel ba renault
conteaza care masina e mai buna per ansamblu sau care va place voua
nu cred ca o sa ajungeti undeva daca tot insultati marcile masinilor sau divizia lor de curse sau le numiti fiare de calcat...
Astra oricum arata mult mai bine si dak va uitati la un test tot celor de la evo renaultul dezamageste la viraje........fata de opc.degeaba e buna la liniuta dak in viraje e praf.....