Lunch foarte prost din partea GT-R ului, si cam 150hp este plusul de cai pe care un GT-R trebuie sa aiba fata de un 911 ca sa zicem ca sunt egali.. dar GT-R ul fiind mai greu se intelege de ce are nevoie de mai multi cai :) Poate cu un lunch mai bun diferenta era mai mare, in rest cele 2 sunt rachete :) si jos palaria pt munca depusa in ambele motoare.
PS. Scuzati-ma pt greseala cu "lunch" ul care defapt este "launch" eu dau vina pe connect-r pt ca nici eu nu dorm vara si cand omul e obosit fiind si vineri se mai intampla.
cum sa aiba 150cai in plus sa fie egali? tu auzi ce vorbesti?
Ambele masini din fabrica sunt MAXIM cit inginerii pot scoate din ele.Atit ca Porsche este mai avansat la weight saving.
Aud bine, maxim zici? de unde au mai scos hp in plus la GT-R pt MY2012 fata de MY2010 cand motorul nu a fost schimbat? Fi sigur ca "MAXIM"-ul tau la GT-R poate fi si cu 100hp in plus cand vorbim de twin turbo sa fie si safe. 2 la mana ma ataci de parca am ridicat in slavi GT-R ul pe cand chiar din contra am laudat 911 pt ca sunt buni la weight saving.. care e problema?
Daca pleca GTR-ul cum trebuia ala cu porsche-ul nici nu ii mai mirosea gazele.
A plecat super prost ala cu GTR-ul si totusi l-a depasit.
Plm, au cele mai tari sisteme si nu sunt capabili sa plece de pe loc, hal de "Reisari".
puteti voi sa spuneti ce vreti dar GT-R e capabil de multe. Cum am spus si inainte, cand am auzit ca o sa apara varianta noua la Skyline m-am gandit ca nu o sa aiba nici cea mai mica legatura cu ea, doar un rahat cu 20 de miliarde de forme si linii hiduase luate de pe nava la E.T. ca vezi doamne trebuie sa pasim in viitor.
Din fericire m-am inselat, GT-R a fost facut cu acelasi scop ca si Skyline. Sa fie tunat la greu si sa rupa orice ii iese in cale. Al 2-lea spect care imi place enorm e ca exista pachete de tuning pentru orice buzunar. Incepand de la un tuning extrem de modest (care totusi face masina mai rapida decat aproape orice masina stock) pana la variantele duse la extrem...cum e in cazul de fata. Nu stiu de ce dar sunt sigur ca la 1200 de cai, GT-R tot nu si-a atins limitele...se poate chiar si mai mult
ms bro.. i know, mai gresesc si eu, eram inainte de lunch break si foamea a manancat literA, din pacate nu mai pot edita comentul ramane ca GT-R a avut un pranz nesanatos in ziua respectiva si a luat "startul" mai greu :P
hai ca esti bun; ar trebui sa lucrezi la P.R. ;-)
dar cred ca ai zis bine prima data "lunch", fiindca ala cu GT-R-ul nu cred ca a mancat in ziua aia si de-aia a luat startul asa prost.
pai oricum ce era de zis, s-a zis mai demult; altfel, doar daca avem chef sa ne injuram ;-) pai e normal sa fie comentarii inflacarate cand e vorba de cele mai importante/legendare masini :GT-R, 911, vette
GT-R e turbaciune de masina si fara modificari si q motoru stoc tot e dementiala,fata de alte masini kare au aceiasi cp si costa dublu.big like pt GT-R
20 iul 2012, 15:26
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Chiar daca Gt-R are 1100 cai, cu siguranta este mai grea decat porsche ,de aici si plecarea putin mai greoaie dar si soferul era somnoros, asta e clar. oricum sunt parere ca din GT-R se pot scoate mult mai multi cai , e o masina prea "tunabila". Salut!