Eu inteleg ca trebuie sa scoata ceva nou dar de ce trebuie sa se indeparteze de formele consacrate? designurile noi devin din ce in ce mai departate ca aspect de cel vechi si banuiesc ca o sa si piarda din unele abilitati din generatiile vechi pe cand noile gadgeturi vor fi utile doar pt oras.... nu ma asteptam la asa ceva de la LR.
Da ai dreptate dar eu m-am referit la forma patratoasa consacrata acum a devenit mai supla mai aerodinamica :) Stiu ca e greu sa aduci ceva nou unei masini care arata foarte bine inainte :) Asta e o schimbare majora pt modelul L322 defapt acest model deja este numit L405 deci e nou si nu facelift. Pot sa-ti spun de pe alte forumuri de pasionati LR ca parerile sunt imparite referitor la noul design, sper sa dea bine clientilor noi.
eu cred ca formele au ramas asemanatoare, poate parbrizul inclinat mai mult, nu e mare diferenta. sa ne gandim la jaguar, ce s'ar fi intamplat daca ar fi ramas la formele"consacrate"c um le numiti voi, in orice caz nu ar fi avut vanzarile care le are azi cu noile modele. Traim intr'o lume in continua miscare si schimbare, dupa mentalitatea unora am conduce primul model de RR.
N-ai cum sa zici ca formele nu au ramas, intr-adevar s-a mai rotunjit, dar toate modelele s-au rotunjit. Asta e daca vrei sa iesi cu un model nou, nu poti sa il faci sa arate ca un facelift, trebuie sa modifici ceva. Au mers pe linia lu' Evoque la faruri cel putin...