motoare italienesti de tot rasul. Am avut Insignia 160 cai luat de nou. La 500 km mi-a picat volanta - DA VOLANTA SCHIMBATA LA 500 LM. Dupa accea motorul intrerupea la rece - aprox 50 intrari in service pentru acelasi lucru - evident ca nu au stiut ce are. Bine ca am scapat de ea. Un rahat de masina
Nu inteleg de ce da lumea dislike, omu spune ce a patit, si un prieten si-a luat superb 2 si dupa 3000 de km nu mai tragea normal si s-a dus la reprezentatnta si cand au pus-o pe tester mergea in 3 cilindri. Se mai intampla dar asta cu volanta e tare, nu am mai auzit
Daa!!! In industrie nu exista o linie de productie 100% calitativa! Chiar daca linia de productie este automatizata, se intampla sa apara nesincronizari in masinarii, pana si robotii de ajuta la construirea masinilor se mai deregleaza si pana se observa "strica" usor cateva piese si scapa fara sa fie "depistate" acestea sunt riscurile oricarei industrii... Ideea e sa fie un suport de mentenanta bine pus la punct, cea ce vad ca marcile care se respecta stiu deja aceste aspect! So oricat de scumpa poate fi o masina, poate acunde defecte de fabricatie ptr ca nimic si nimeni nu este perfect! :)
18300 de euro este un Astra hatch 1.3 diesel de 95 de cai si 5 trepte(standard cu roti de tabla si aer etc) si motorul este de la Fiat. Este un motor bun cu transmisie pe lant de la creatorii common rail. Sedanul va fi putin mai mult probabil, dar Linea cu acelasi motor si cutie similara era vreo 14000 (si aceleasi dotari), nu vad de ce ai da atat de mult pe Opel. INnteleg ca este mai de calitatea Opel inauntru si este mai frumoasa (lucru relativ normal avand in vedere ca e model nou) dar tot zic ca nu se justifica diferenta de pret. Acum la Fiat au 1.6 diesel de 105 cai si este 15000 standard si 15800 mai dotata, deci tot mult mai ieftin.