Porcarie cu motor american imens, sasiu din scobitori si panouri care cad dupa 3 zile de utilizare. Cred ca vibreaza mai rau decat un vibrator de beton,
La design clar nu se pot compara... in schimb, cand vine vorba de performante nu stiu ce sa zic.. Asta are 1700cp si 1100kg pe cand veyron-ul 1200cp (ss) si 1880kg, aproape inversul la ciudatenia de mai sus ;))
Diferenta ar trebuii sa fie in felul urmator : In timp ce Veyronul atinge 300 km/h ciudatenia de sus atinge lejer 400 km/h!:)) Oricum tare masinuta,si nu are un pret chiar atat de stratosferic!
Asta e masina pentru distractii pe circuit. Mi-e greu sa cred ca ti-ai lua o masina ca asta pentru impresii. Uitati-va numai la interior! Nu se compara cu Lambo, Ferrari sau McLaren, dar le bate la pret tinand cont de performante. Oricum, reteta nu e noua, a fost aplicata si pe Ultima GTR, Keating TKR si altele.
masina e facuta clar pentru performante ridicate la pret scazut...acuma depinde ce vrei....asta ii o masina de track day, de mers la competitii gen moscow 500+....la interior nu ai ce vedea....acum ramane sa vedem un test in comparatie cu veyron care sa zicem este din aceasi clasa, cu pagani, ssc si mai stiu eu ce este prin aceasta categorie...insa toate cred ca o depasesc la pret :)
Sunt foarte curios de cum o sa puna toata puterea aia pe asfalt ... Ma face sa ma gandesc la Brabus-uri .... muuuuuuulta putere, putini ( extraordinar de putini) "soferi" care sunt in stare sa controleze asa putere !!!