Final de drum pentru SSC Ultimate Aero Masini tari 10 Decembrie Final de drum pentru SSC Ultimate Aero
Toate comentariile (56):
trifalex
427 comentarii 726 puncte
optez pentru veyron la orice ora :)
10 dec 2012, 18:44
+6
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
masina asta are doar un singur motor V8 , i-ar Bugatti Veyron are doua motare de V8 care rezulta un W16 quad turbo .. deci se pisa cu jet la orice ora cam pe orice masina
10 dec 2012, 19:29
-2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Eu zic ca motorul lui Veyron nu se "pisa" pe absolut nici un motor, ba din contra este dovada mecanica a celei mai prost motor fabricat vreodata!MARE si PROST iar eficienta 0 ! Un V8 twin-turbo face acelasi lucru ca acest W16 quad al lui Veyron si consuma pe jumatate! ps: In plus , pentru cine stie putina istorie automobilistica motoarele cu 16 cilindrii au fost interzise inca din anii 30' si scoase definitiv din productie deoarece erau mari , greoaie , nu dadeau cine stie ce putere(raportata la numarul de cilindrii/cilindree) si erau doar consumatoare de foarta multa energie(asemeni celui de pe Veyron) !Un V8 sau V12 modern face acelasi lucru ca W16-le Veyron-ului si in plus mai are si un sound superb! ps2: Dar sti nu de ce Veyron are pana la urma W16 quad-turbo nu? Pentru ca "desteptii" de ingineri din grupul VAG nu au fost in stare sa scoata tinta de 1000 de cai putere dintr-un V8 de Audi de 4.2 litrii si astfel au apelat nu la 1 singur V8 twin-turbo, ci la 2 V8 quad-turbo ! Impresionanta "realizare" mai e si acest Veyron! Felicitari maxime inginerilor de caruta ce au proiectat motorul lui Veyron!=)))))))))))) )))
10 dec 2012, 21:49
+3
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Stiu ca IGD-sef are o problema cu Veyronul nu e prima data knd arunca cu noroi in ea. El se gandeste strict la cai putere (desi motorul in teste a scos 3000 de cai dar nu cred ca exista cutie care sa suporte asemenea forte, poate doar industriale), treaba a fost sa scoti un cuplu f mare si Veyronul Standard avea 1250 sau 1300 de Nm cuplu. Asta a fost ideea cu quad turbo si motor de 8 litri. Supersportul cred ca se apropie de 1500 de Nm. Si gandeste-te ca un Touareg cu 750 Nm a tras un Boeing (cu balastul necesar pe bancheta din spate). Nu vreau sa spun ca ceea ce spui tu este incorect, dar sa spunem ca tu ai privit problema dintr-un anumit unghi si eu acum o privesc din altul. Nici mie nu imi plac masinile sport greoaie, dar masina asta a fost facuta cu doua scopuri pe care cred eu ca le-a atins : 1. Sa bata un record 2. Sa fie pe buzele tutror (si acesta ultimul la reusit cu siguranta o data ce la un articol despre SSC vorbit tot de Veyron)
10 dec 2012, 23:42
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Masinile de drag vin pe platforma la circuit dau cateva draguri si pleaca pe platforme. Nu compara o masina de drag cu una de strada
11 dec 2012, 11:25
+1
479 comentarii 318 puncte
bugatti a avut mereu motoare W16
11 dec 2012, 01:18
+2
warhammer23
105 comentarii 76 puncte
Fals. Avea 8 in linie de pe vremea cand traia patronul adica Ettore Bugatti.
11 dec 2012, 16:17
0
warhammer23
105 comentarii 76 puncte
Legat si de veyron.. ganditi-va ca si astazi McLaren F1 este inca cea mai rapida masina din lume cu motor aspirat ! Tehnologia anilor 90. Masina fara ABS, TC, servo directie, servo frana etc si mai e si tractiune spate si cutie manuala! E echilibrata pur mecanic. Si construita pentru feedback maxim. Putin peste 1 tona , 627 de cai , V12 aspirat . A fost nevoie de o locomotiva practica ca sa o intreaca adica acest Veyron. Si evident restul cu turbo. Deci sustin ce spune si YGD mai sus. Nu e vorba numai de 'cine' o are mai mare adica performanta pura.
10 dec 2012, 22:07
+6
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bine punctat warhammer23!Pana la aparitia unui nou hyper-car cu reminiscente dintr-un monopost de F1 (McLaren F1) mai este mult si bine! McLaren F1 e dovada pura si vie a senzatiei PERFECTE a ceea ce iti poate da mai bun o masina conceputa pentru circuit si strada!Si dupa cum spunea warhammer23 , McLaren-ul F1 INCA este cal putere/kg de fibra de carbon si aluminiu singura masina ce poate atinge cu un motor aspirat de "numai" 627 de cai putere uluitoarea viteza de 391 km/h sau 241 MPH ! Si asta pentru o masina proiectata in anii 90'! p: Nu vreau sa ma credeti neaparat fan BMW , dar performanta a putut fi obtinuta cu un motor BMW Motorsport si cutie de viteze Weismann in 6 trepte(manuala)!Ma gandesc acum oare de ce acest McLaren F1 fost castigator de atatea ori si in fata multor nume foarte tari in cursa de 24 de ore de la Le Mans, si mai presus in fata lui Porsche GT1 ! Veyron pe ce,circuit sau la ce disciplina automobilistica sa impus vreodata? Pe autostrada arabilor alergand drept cu 400 km/h poate nu?Veyron = ceva jostnic in industria automobilistic! McLaren F1 chiar a fost "cineva" si a scris istorie !
10 dec 2012, 23:28
-3
59 comentarii 40 puncte
McLaren a castigat O DATA cursa de la Le Mans. ;) Iar Porsche de aaamm 16 ori parca.
11 dec 2012, 15:42
+1
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
si cea mai rapida masina pe aburi care a ramas? mai vorbim mult de "fosile"?
11 dec 2012, 00:36
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
specific tie.. nu sti sa faci altceva decat sa jignesti si sa te certi dar DE DATA ASTA nu o sa iti fac pe plac asa ca pa. bineinteles ca nu ai uitat sa iti dai like +
11 dec 2012, 01:50
+5
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
YGD-sef - tu chiar nu stii sa iti impui punctul de vedere fara sa jignesti o persoana. Ne faci fosile frustrati cum iti vine tie la gura. Unde crezi ca esti aici ? pe camp ? Cred ca nu intelegi rostul unui forum
11 dec 2012, 11:22
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
in primul rand nu sunt si nu imi doresc sa fiu frate cu tine in al 2 lea rand nu ma refeream la veyron in comentariul meu ma refeream doar la warhammer23 care spune ca f1 inca a ramas cea mai rapida cu motor aspirat, si ma intreb ce relevanta are? il depaseste pe ssc aero sau pe veyron? raspuns NU. de asta spuneam si de cea mai rapida masina pe aburi sau carbuni daca exista pt. ca nu are nici o relevanta.. spui ca defapt si SL-ul are cuplu mai mare dar e limitat. dc este limitat? pt. doar 1000 suporta motorul sa mearga ok cum si turatiile de la motor sunt mai multe dar iti arata 7000 si iti da voie sa folosesti doar atat ca sa mearga motorul ok.. dar e greu de inteles inca ceva nu am spus si nu e nevoie de parerea mea sau a ta neavizata sa spuna daca veyron e tare.. au demonstrat cei care l-au construit si se pricep. a spus cineva ca ne jucam nfs... si o tot folositi, e fumata nu va mai saturati? e ca aea cu fiarele contorsionate. SI II ROG PE MODERATORI SA FIE MAI ATENTI CU TINE SI CU CEI CARE JIGNESC ASA AIUREA. nu cred ca intelegi, nu ma deranjeaza decat faptul ca esti lasat asa, esti SEF
11 dec 2012, 09:17
+6
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
@mannyx: Desi pare absurd, singurele teste complete de stabilitatea rotii dinamic/static si control tractiune cu toate tipurile de roti si sisteme de tractiune au fost indeplinite de un rus prin anii '70 in Siberia. De atunci ce a stabilita ala acolo au ramas un fel de Biblie si sunt folosite si astazi (cel putin pentru senilate sau sisteme de transport prin semi-frictiune sau cum mai e cunoscuta prin "taraste-pe-roata". Astfel ca au fost stabilite niste limite de aderenta pentru anumite tipuri de transmisii, cuplaje, sisteme etc... NU POTI PUNE ACEL CUPLU JOS si de asta nu este folosit. Puterea Pn = Cuplu Mt x Turatie n. Daca vrei sa ai un anumit cuplu, automat ai si o anumita turatie si evident o anumita putere. Neputand folosi acel cuplu si incercand sa il scazi trebuie sa umbli la ecuatie si sa determini ce anume scazi - puterea sau turatia? Automat pentru ca nimeni nu stie ce face de fapt un motor cu turatia, producatorii taie din turatie ca sa pastreze puterea cunoscatorii stiu ca e absurd dar se practica in cazul limitatoarelor electronice. Alta problema este adusa de calculul pierderilor din transmisie care tind sa creasca odata cu cresterea presiunii pe flancul dintelui de transmisie. Adica, cu cat ai cuplu mai mare cu atat tinzi sa pierzi eficienta acelui sistem (intervin strivirile pe flancuri, jocuri, decalaje, tolerante nedorite si daunatoare - cel mai bun exemplu este elicea unui submarin care "rupe" cadenta tocmai pentru eficientizarea transmisiei puterii altfel ar fi ca ventilatorul si ar sta pe loc). Si exemplele pot continua.... Totusi nu inteleg de ce toata lumea trebuie sa compare Veyronul cu orice misca... Mi se pare absurd. Doar ptr ca are 1001-1300 cai nu inseamna aproape nimic.... Stima maestre Mannyx.
11 dec 2012, 10:12
+3
59 comentarii 40 puncte
Let me tell you something about "fiabilitate". :d De ex un motoarele de pe masinile de mare tonaj. Au motoare de 11-16 litri, dar totusi au o putere de cel mult 700 de cai, obtinuti la o turatie mica. (Faza explicata foarte calumea de Cristian @2,3), si au intervale de service undeva pe la fiecare 50.000 km, sau chiar mai mult. Si ating lejer 1 milion de km. Pe cand un motor "stors" de pe un Evo trebuie dus la service la fiecare 5000 de km. Si nu tine mai mult de 150-200 k fara interventii majore. Ce nu e de crezut ca unii merg pe fiabilitate? Sau vrei sa spui ca nu crezi in fizica?
11 dec 2012, 16:04
+5
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Masina cunoscuta sub numele de Cobra, cod W123 produsa de MB e dovada vie ca fiabilitatea este ceva fantastic! Cele mai multe modele, in special cele diesel, au lejer 1 mil de km parcursi si desi au 2300cc doar 60 cai sunt pusi la dispozitia soferului. Acum sunt multe calcule ce trebuiesc facute la un asemenea automobil printre care si echilibrarea dinamica si statica. Asta explica de ce se opteaza pentru anumite dispuneri de motoare, configuratii si capacitati cilindrice. De altfel vibratiile produse de motor trebuie sa fie uniform distribuit pe zonele de absorbtie si sa nu afecteze parametrii de functionare. Inchipuieti ce s-ar intampla daca ar tremura capota ca al dacia lu' bunicu din '66 cand o calci... :) Altfel, top speed obtii si prin atingerea unei mase. Daca observi, marea majoritate a auto de viteza nu sunt foarte foarte usoare. Au suprafete de control si multe smecherii pentru generarea fortei deportante (forta de apasare, downforce - pentru americanisti) insa nu pot sa ajunga decat pana la o anumita viteza critica unde se plafoneaza pentru ca nu au masa necesara. Inchipuieti ca se gaseste cineva sa ia un tico, sa puna doar motorul pe ea sa ii dea un 1000 cai si apoi crezi ca va prinde 500 km/h? :)) Sunt calcule in drci pe care daca nu le fac "prostii" aia de ingineri, rabla nu se misca cum trebuie sau unde trebuie...
12 dec 2012, 14:16
+2
L A w R
72 comentarii 47 puncte
Cineva s-a jucat prea mult "Drag Racing" pe Android. Pana acum habar n-aveau de existenta acestor masini.
11 dec 2012, 00:15
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
@Cristian@2,3T "SEFU' nostru" tine sa ne arate ca lui ii place F1 si veyronul nu. eu nu am spus nimic in primele doua comentarii de veyron, "SEFU" a deschis subiectul si m-a jugnit cu gandirea lui COMUNISTA pt. ca am indraznit sa imi spun parerea mea neavizata. imi cer scuze "SEFU"
11 dec 2012, 12:27
+1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Acum, fiecare cu gusturile lui... Dar ai mare grija ca daca SEFU nu te lasa..... Personal le consider pe amandoua din doua clase diferite fiecare cu targetul ei si menirea ei.
11 dec 2012, 14:22
+3
warhammer23
105 comentarii 76 puncte
Da corect. Sunt masini din ere si clase diferite. Eu ce afirmam de F1 era doar sa arat ca se poate si fara prea multa putere si complexitate imensa cum e Veyronu. De ce? Ca mereu se schimba vremurile si cerintele. Raspunsu erei atunci a fost f1 realizand acele cifre print-o simplitate si armonie mecanica (NU digitala) avea naiba acceleratia pe cablu, roti pe 17" portbagaj combinat de 500 L adica era si practica. Adica nu avea nevoie de computere la un nivel maxim sa fie performanta. Pe cand astazi la o masina daca ii moare un senozr gata.. nu stie sa mai faca nimic. Eu ma sperii la cat de complexe sunt masinile in ziua de azi, vb in general, dar la un Veyron .. Cautati poze sa vedeti ce mica e pe langa un bmw E39 ..pare mare si lata dar nu e. Acuma este Veyron si restu. Traim in era conmsumului si digitalizarii. Dpmdv este daor o locomotiva si ca sa arate lumii ca se poate. Vad ca multe firme numai pe asta se bazeaza acuma. Nu neg performantele nici uneia ca ele mereu vor fi din clase diferite. Si la cat costa una nici nu mai conteaza cum le vedem noi ca cine le cumpara nici nu cred ca stiu diferente intre un motor in V si unul in W. Corect fiecare apara ce ii place cum eu mereu aleg masini construite pentru a fi conduse si sa ai feeback maxim.. nu sa am 10000 calculatoare sa fac ele ce vor pe masina. Alt exemplu Noble M600. Masina mai slab dotata ca un Logan ca electronice. Ascari A10. La fel. Monstrii FARA ABS, TC, Servo, seervo fana etc Conform normleor de astazi ele sfideaza fizica,,oare cum reusesc? Repet nu neg tronul la nici uneia, eu doar prezint prin ochii mei cum vad treaba raportat la ce astept eu de la o masina.
11 dec 2012, 16:28
+3
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Doar o mica precizare daca nu e superi, noile technologii nu sunt doar menite sa taie din feelingul de a conduce o masina, de ce nu privesti si logic putin... lumea de azi e mult mai "fast" decat atunci, avem drumuri (nu in ro) mult mai bune, circuite deschise pt public implicit avem nevoie de cateva tecnologii noi.. gadestete ca nu toti soferii de Noble sau Ascari sunt profesionisti.. aici as putea sa enumerez o gramada de "ECU-uri" gen ABS, TC care in viata de zi cu zi te ajuta mai mult sa stapanesti si sa te bucuri de masina. Pentu circuit e alta mancare de peste dar si acolo un ABS poate sa decida finalul unei curse de exemplu.
11 dec 2012, 16:44
+4
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
ai dreptate. putini stiu care e diferenta intre V si W
11 dec 2012, 19:05
+2
SuperCharger
175 comentarii 248 puncte
Impresionanta masina, dar... bine ca SSC a schimbat designerul.
11 dec 2012, 13:01
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Vezi ca iti explodeaza venele :P Apropo am citit toate comenturile si vad ca cearta despre Veyron vs F1 e incinsa pe un artico despre SSC :) in stilul meu am sa adaug ceva special pt tine :P in gen dedicatie pt sefu` sa stii ca un GT-R alpha ar putea mucifica si veyronul si F1 mai ales la acceleratie cu un motor mititel v6 :P piperam putin cu ceva din NFS daca mai pui si NOS pe GT-R poate bate si top speed e chiar aproape la 374 km/h ... Asta a fost o gluma speri sa o digeri putin si sa mai schimbi placa ... mai arunca cu ceva si in GT-R. Partea cu inginerii de la vw chiar crezi ca sunt incapabili? pana acum au facut masini competitive cu bmw si restul marcilor...
11 dec 2012, 17:22
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Daca faci referire la GT-R-ul stock vs F1 stock, eu zic ca dupa 150 km /h F1 ii face cu mana lui GT-R stock de nu se vede vina! Daca aduci Alpha 12 in discutie deja o dam in masina stock vs masina tunata si nu mai e corect! ps: Si nu am zis eu ca GT-R-ul sau japonezii nu scot lucruri de calitate! Ba din contra apreciez GT-R-ul i pe japonezi pentru totul ce tine de elcronica si infatisarea masinii ( si eficienta ei de altfel) dar NU pentru greutatea ei si interiorul de slaba calitate ( pentru o masina de 100.000 de euro)! ps2: Si te asigur eu ca pe la 300 km/h McLaren F1 ii face cu mana si lui GT-R Alpha 12!In timp ce unul se opreste ca de un zid pe la 340-350 km/h, altul continua pana la 390 km/h!Dar nu asta era problema mea ...Problema mea se acutizeaza odata cu vederea de comentarii idiotice ca motor ca Veyron-ul nu mai are NIMENI! La **** ... Sunt curios cate premii la motoare a cstigat vreodata Veyron-ul si cate ceilalti !?Sau ... isi mai are rost compartia cu o legenda de masina ca F1 ( masina ce si-a demonstrat suprematia la orice cpitol ? tat pe strada cat si circuit? )Trageti voi concluziile ...
11 dec 2012, 18:28
-1
SuperCharger
175 comentarii 248 puncte
Dupa cat de inflacarat vorbesti s-ar parea ca ai fost de fata cand grupul de ingineri de la Bugatti au proiectat si construit masina. Stii totul la detaliu! Oare inginerii aia (incapabili, idioti, puturosi etc etc) o fi luat licenta de la Spiru Haret??
11 dec 2012, 17:48
+5
warhammer23
105 comentarii 76 puncte
@ bizkitt - Foarte corect ! Eu nu neg importanta lor nici pe circuit nici in viata de zi cu zi. Doar vroiam sa arat ca se poate si fara ele, exemplere alese de mine fiind niste exceptii. Ca evident in mainile cuiva fara experienta sunt moarte curata. Adica vorbesc de ceva pentru o nisa destul de restransa.
11 dec 2012, 16:51
+2
365 comentarii 326 puncte
eu cred ca prea tare v-ati aprins, si degeaba. eu ma gandesc ca nu de fraieri au facut motorul ala asa cum l-au facut. problema puterii si fiabilitatii unui motor poate fi privita din multe unghiuri...asa cum si la un film doi critici pot avea pareri impartite. cu siguranta au luat in calcul multe probleme ce ar fi putut sa apara...cine stie ce temeri are un grup de ingineri care vor sa faca o masina de 1000 de cai care pe deasupra sa nu cedeze si sa prezinte garantia calitatii. pe deasupra mai e si silentioasa si comfortabila...eu cred ca exista anumite ptobleme care pot aparea in procesul de exploatare si de productie la care noi nu nici nu visam, in schimb stam si ne dam cu parerea daca e facut bine sau nu motorul, uitandu-ne doar la cifre. hai sa fim mai blanzi si sa nu ne mai certam din orice. e usor sa zici ala e bun si ala nu! dupa mine toate sunt supermasini, depinde doar unghiul din care privesti. pentru unul cu posibilitati financiare reduse, un motor 2.0 turbo ar fi o supermasina, pe cand altul cu bani poate nici nu are de gand sa urce vreodata la volanul unui 2.0 turbo. pt mine supermasina e sa ai personal o masina pe care ti-o doresti si ep care ti-o si poti permite, iar daca asta inseamna logan nou, foarte bine ( dau acest exemplu desi nu-mi plac si nici nu mi-as cumpara). sper ca m-ati inteles. pentru mine un vis care sper sa se apropie curand e un E46 benzina, 2.2, care pentru unii dintre voi nu inseamna nimic...deci ce rost are sa ne certam. nu va mai aprindeti asa ca nu va face bine. va salut
11 dec 2012, 19:08
+9
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
correct :) nu are miza cearta :)
11 dec 2012, 23:56
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
In sfarsit cineva a luat atitudine si a sters din comenturile lui YGD-sef
12 dec 2012, 10:08
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Pai stiu ,ca numai idiotii fara educatie imi sterg mie comentariile pentru ca ei nu pricep foarte bine fenomenul auto sau nu isi dau seama de unele chestii mecanice (mai ales cand se vorbeste despre motoare)!
12 dec 2012, 19:11
-1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Comm au fost sterse pentru ca jigneai cumva pe cineva. Direct sau indirect. Daca vrei sa afli exact, intreaba un admin.
13 dec 2012, 12:13
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Nu prietene le-au sters pt ca vorbeai urat (pt YGD)
14 dec 2012, 11:48
+1
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
e greu.. nu intelege
14 dec 2012, 12:03
-1
156 comentarii 157 puncte
voi nu stiti ce inseamna bugatti , dar va zic un cuvant ROYALE ... au reusit sau nu sa continue sa faca masini legendare ? eu zic ca da, si veyron e succesorul perfect la Bugatti Royale , sau ziceti voi era mai bine sa bage toti banii in perfectionarea unui motor 4.2 si sa-l pune pe Bugatti , mai era demn de stramosul Royale ? eu cred ca nu ...
12 dec 2012, 13:53
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bugatti Atlantic 57 a fost cea mai reprezentativa masina de la Bugatti innaintea "operei" de Veyron analfabetule ! si daca nu stiai Bugatti va face succesor pentru Royale ( ce era o limuzina foarte mare de 3 tone),dar se va numi 16C Galibier si nu a fost Veyron succesorul ci Galibier va fi!
12 dec 2012, 20:19
-3
156 comentarii 157 puncte
analfabetule:)) , bine sefule , cand o sa fii miliardar in euro du-te si te plimba cu gt-r sau koenigsegg , ca sunt sigur ca masinile alea o sa ti le iei , nu bugatti
12 dec 2012, 20:56
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Prostule nu ma intereseaza nici una nici alta ( fie Bugatti , fie GT-R ,Koenigsegg ) sau ce alte balarii mai spui tu acolo ! Pe mine ma deranjeaza idiotenia voastra ce este adusa ca sacrilegiu dobitoceniei ce o aveti in tasta , iar moderatorii 4 tuning imi sterg pe urma mie commenturile din cauza unor tampiti de 10-12 ani ce habar nu au cand intra aici pe forum sa comenteze! Asta e!Eu cand intru sa comentez macar stiu ***** foarte bine si sunt informat pana la capatul pamantului , nu intru doar sa fac postari mai multe,si cand deschid gura nu o deschid doar sa fac vant!
12 dec 2012, 21:24
-3
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
gata ma, il lasam in pace pe SEFU ca noi toti suntem prosti si el e singuru destept. nu stiu ce cauti pe site de copii "domn profesor" candire comunista care ne spune noua ca nu stim sa comentam dar el nu accepta comentarii...
12 dec 2012, 21:35
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nick-name-ul meu nu are nici o legatura cu "sefia" ,sau a-i lua pe altii la misto dar,in schimb sunt iritat pana peste cap cand insistati in prostie , si stiti chiar voi ca nu aveti dreptate!eu nu vorbesc din romane,sau mai stiu eu din ce cand ma "confrunt" cu voi pe forum,si nu ma bag (daca nu stiu ceva despre ceva anume),dar cvand intru si postez puteti fi siguri 100 % ca nu vorbesc din basme!Sunteti fani Veyron ... BUN , nu am nimic impotriva ( cum si eu sunt fan a mai multor marci), DAR nu vine mie o maimuta corentata ca "SpeedNoLimit" si spune foarte misto ca :"masina asta are doar un singur motor V8 , i-ar Bugatti Veyron are doua motare de V8 care rezulta un W16 quad turbo .. deci se pisa cu jet la orice ora cam pe orice masina!" ps: Ma repet ... NU marimea conteaza ( cu atat mai mult in domeniul motoarelor) ... Conteaza(daca esti destept) sa scoti un motor de hyper-car POTENT,dr raportat la numarul de cilindrii/capacitate ,nu ca scoti tu 1000 de cai din 16 cilindrii ,8000 cmc si 4 turbine !Apropo "SpeedNLimit", motorul lui Veyron nu se pisa pe nimic din industria auto , ci doar pe crierul tau de maimuta !
12 dec 2012, 22:43
-1
156 comentarii 157 puncte
cum christos nu se pisa pe nimic , cand e cea mai rapida masina din lume ? sau asta nu zice nimica?
13 dec 2012, 07:35
+2
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
pai da ma sefu, si acum te-am contrazis? nu am spus ca suntem prosti si noi si inginerii de la vag? bine daca nu iti convine spun invers noi suntem destepti.doar cocalarii folosesc cuvantul cOrentat ca fernando de la caransebes
12 dec 2012, 22:52
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
mannyx : Nu ma face sa cred ca si gura ta produce vant de pomana sincer vorbind .....Cum ma poti tu sau altii convinge ca 2 V8-uri alipite de 8 litrii capacitate cilindrica(ambele),s i 4 turbine pot produce "fabuloasa" putere de doar 1000 si un pic de cai putere? Si chiar 1.300 sau cat are Veyron SS (ca sincer nu ma intereseaza prea mult)! Puterea asta se poate scote si dintr-un V6 twin-turbo sa nu mai zicem V8 sau V12,si cu,componente adecvate motorul este la fel de fiabil ! ps: In plus ca un manager "bun" (Ferdinand Pitch) ce a stiut "foarte bine" sa administreze firma Bugatti,a avut niste "mici" pierderi de vreo 1-2 milioane ( de euro) la fiecare unitate de Veyron produsa! De aici sa va dati seama ca Veyron-ul este cel mai mare compromis din istoria automobilistica!Cine mama ***** a mai produs vreodata un hyper-car cu pierderi mai mari decat face masina ? Nu ganditi logic cata idiotenie exista in managementul firmei?
12 dec 2012, 23:53
-2
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Hai sa o luam altfel..... daca tu ai produce un produs varf de gama pe sectiunea lui si ai declara ca e atat de bun incat ai pierderi majore doar ca il produci, ce crezi ca se va intampla? Nu poti sustine ca vinzi un produs mai ieftin decat il produci doar ptr un exercitiu de imagine! Chiar tu, ca producator, iti poti face pretula stfel incat sa iesi cu fix 1 euro peste costul de productie si daca produsul tau este atat de bun, indifeent de costuri, se va vinde ca painea calda. Am dreptate? Daca un pusti de 10 ani posteaza aici ceva, nu inseamna ca ce scrie el se face maine lege deci nu trebuie sa il injuri, jignesti, ocarasti. Poti oricand sa ii ignori pe cei ale coror pareri nu sunt in concordanta cu a ta. Prea multa inflacarare pentru o lupta anti-Veyron pentru un post despre cu totul alta masina. Nu crezi?
13 dec 2012, 12:18
+1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
de acord cu YGD. veyron e o masina...e o fitza nu e o masina! punct
13 dec 2012, 01:01
0
mannyx
613 comentarii 1335 puncte
e o masina.. nu e o masina am inteles
13 dec 2012, 10:01
+3
365 comentarii 326 puncte
chiar asa sa jignesti in stanga si in dreapta...ma uit cu groaza in jurul meu si vad ca rar intalnesc un "om". nimeni nu mai are respect pt nimic...nici macar pt ei. sa ajungi sa te tiganesti asa pe un forum...nu avem nici un viitor ca tara, si sunt multi altii ca noi...traiesc de un an jumate in italia si ce tiganeala e si aici, fereasca dumnezeu. saptamana viitoare schimb tara, plec undeva unde am auzit ca oamenii sunt civilizati, abia astept, am un dor...
13 dec 2012, 13:27
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Voi o dati la intors repede cu greselile gramaticale cand vedeti ca va e dat peste "nas" la commenturile puerile si in necunostinta de cauza despre un lucru (discutat si paradiscutat) zic eu ....Totul a pornit pana la urma de la comment-ul de primata al lui "SpeedNoLimit" (ce se plimba probabil atunci cu Veyron-ul prin NFS si nu avea loc de commenturile mele obiective)! La el SSC Ultiamte Aero este ceva nesemnifictiv , si chiar de stie ce e un pic mai rapid ca Veyron-ul , consta de 3 ori mai putin are un simplu motor V8 twin-turbo ce scoate 1300 de cai putere si in plus este mult mai usor ca Veyron-ul! ps:"Wind tunnel testing indicates that the Ultimate Aero could theoretically reach a top speed of 439 km/h (273 mph) given appropriate transmission gear ratios!" Engine - SSC proprietary Billet Aluminum 423.6 cubic-inch / 6.9 litre Twin-Turbo V8 Horsepower - 1,300 bhp (969 kW; 1,318 PS) @ 6800 rpm Torque - 1,361 N·m (1,004 lb·ft) @ 6800 rpm Redline - 9200 rpm Max Speed - 273 mph /440kmh (theoretically) Drag Coefficient - 0.357 Dry Weight - 2.800 lbs. = 1270 kg." Deci ? Redlline 9200 rpm ! ? Veyron cat scoate din mega-prostia aia de motor 6500 rpm ?:)) Si aici nu o mai dati la intors cu "luxul" ce il ofera Veyron , pentru ca pe mine sincer nu ma intereseaza aspectul asta la o masina ce poate atinge 400 km/h! Face VEYRON-ul cam la orice capitol ,si asta la un pret mai mult decat decent pentru un hypercar!
13 dec 2012, 22:45
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Si ceea ce nu ve-ti digera niciodata este asta:" The Ultimate Aero accelerates from 0–96 km/h in 2.78 seconds,[6] slower than the Bugatti Veyron which achieves 0–96 km/h in 2.46 seconds partially due to its AWD drivetrain. But the Aero does out-perform the Bugatti in a quarter-mile drag race, and outhandles its more modern but heavier competition in both skid pad G-force and slalom tests!" =))))))) ( VEYRON- BASINOV) Il bate la curu gol o masina ce costa aproape de 3 ori mai putin ! SURSA: Wikipedia
13 dec 2012, 22:50
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »