Da cine va obliga sa cumparati americane daca nu va convin? Cumparati-va DACIA DUSTER ca-i mai buna pt. voi si nu va mai vaitati ca niste babe. :-) ))))
ce consum ar scadea? Consumul in regim extraurban ar scadea... care pentru un V8 este destul de satisfacator: 10.1L/100km. Si la cuplul ce-l are nu este usor sa pui 6 trepte...
@ ciucurel04
Cine-si cumpara o americana, pe ala îl doare-n cur de consum iar cine se vaita de consum, ala sa-si ia gîndul de la americane cu V8 ca nu-s de nasul lui si sa treaca la RICE :-))))
eu am condus un Crysler 300C din 2007 , si cand treceam linia ferata , zicieai ca e Dacie Logan la ce suspensii proaste avea .. si nu era cine stie ce frecata avea doar 50.000km la bord .Masinie americane sunt de proasta calitate .. ma rog poate acum s-au mai modernizat avand in vedere ca , colaboreaza cu Nissan si Toyota
10 ian 2013, 14:04
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Vorbesti niste prostii mai mari decat tine si alea din auzite si formate pe vechiul stereotip "tot ce e american e prost".
Macar de curiozitate te poti uita pe acest link de you tube...dureaza cam 15 minute si prezinta masina in detaliu.
http://www.youtube.c om/watch?v=Vig5e9mdxJ 0
La pretul ala poti cumpara un Excalade. Trebuie sa conduci sai sa posezi masini americane inante de a face comentarii. Romanii au impresia ca sint niste rebuturi ambulante dar asta era acum 20 de ani...de atunci au schimbat electronica lor cu Bosh sau japoneza.In materii de motoare V6 sau V8 sint imbatabili- cite masini europene fac 1 milion de kilometri fara sa atingi motorul ?!? Incep sa apara si le ei motorele de mic litraj de 1,4-2,0 litri cu consum mai mic dar lumea nu se arunca pe ele din cauza performantelor scazute.Sint cumparate pe post de masini pentru cumparaturi in oras. Eu personal am condus 2 ani de zile 700 km pe zii fara probleme si nu cred ca vre-o masina cu motor european facea fata la drumurile astea. Aici BMW, Mercedes au motoare care pleaca de la 2,8 - 5,5 litri. Si daca credeti ca nu au probleme..vericati pe consumer guide si vedeti ca sint chiar mai slabe decit cele americane. Cele japoneze au un standard de calitate mult mai ridicat dar si preturi in consecinta.
Ati aprecia ca un motor de 6,4 litri consuma 10,5 cind o Dacia consuma 7 cu motor de 1,6 pe autostrada ..si daca vreti sa faceti o depasire mai "riscanta" de deajuns sa apesi acceleratia si toti din masina sint in infundati in scaune. Citi dintre voi ati patit la o depasire unul sa nu te lase sa depasesti si sa accelereze in paralel cu tine( Ce mah..ma face asta?!?), cu masina asta nu va mai afisa zimbetul superior si rautacios, mai degraba uimirea..ca in 3 secunde nici nu iti mai poate citi numarul smecherul.
Singura lor problema reala este acceleratia ca te "fura" la viteza de nu iti dai seama cind ai 150 la ora...si nu ai decit citiva milimetri de pedala..mda...durere ...si ticketele de viteza curg girla...
Ai un + de la mine, sunt de acord cu ce spui! Mentalitatea ca cele americane sunt proaste e prea "mainstream" :)),or fi fost plastic la interior, dar mecanic rezista sute de mii de km. Totodata este alt continent, alt spatiu/clima orice, astfel si masinile lor.
Ce nu înteleg eu, de ce cred unii ca unei astfel de masini cu care în SUA merge eventual "nea vacaru" (cowboy) s-o admire pe JOIANA la pascut, îi trebuie o cutie cu 6 viteze?
Excluzînd faptul ca galeata asta are un coeficient de aerodinamicitate ca o caramida,i la 160 km/h - 175 km/h îsi da duhul fiind încuiata electronic, Asta nu-i muscle (Corvette, Shelby GT, Charger, Camaro) caruia sa-i trebuiasca 6 viteze de fuga pe autostrada. Daca stam sa ne gîndim, la galeata asta, pt. scopul ei, îi ajung si 3 viteze. .-) ))))
PS
Sa nu uitam ca vorbim de o masina produsa într-o tara unde speed limit este de 70 m/h (130 km/h) si la situatia pietei auto care este în regres nu se stie în ce masura va fi importata oficial sau în cel mai fericit caz produsa în Austria pt. piata europeana.
În cazul unei productii europene în fabricile Chrisler din Austria, cu siguranta va fi în oarecare masura adaptata cerintelor europene. oricum, momentan e înca prea devreme pt. a specula la capitolul dotare europeana.
Facelift-ul are cutia noua TorqueFlite 8, cu 8 rapoarte. Acceleratie 0-100 in jur de 4.7 secunde, cu o greutate oficiale de 2336kg. Max speed e 260km/h.