"progresul" nu sta neaparat in cresterea puterii motorului, are multe chesti cu care sa se laude...doar trebuie sa citesti articolul. Frumos! Porsche, si ai zis totul....
Nu ma dau in vant dupa 911, dar in cazul lui GT3 situatia se schimba radical! Bravo Porsche pentru inca un bolid care o sa faca ''senzatie'' atat pe circuit cat si in afara lui!
Cum spune si overdrive, seria GT3 nu are cresteri majore de putere de la un model la altul. Si e o "traditie" ca puterea sa cresca cu aprox 15 hp de la o generatie la alta. Varianta RS va fi cu 15-20hp mai puternica decat cea standard, dar evident mai usoara si o idee mai lata.
Si imi pare rau sa dezamagesc redactorul articolului, dar seria GT3/GT3 RS nu va avea niciodata exclusiv o cutie automata. Probabil pdk-ul in 7 trepte va fi o optiune.
Si atata timp cat Carrera 991 are o cutie manuala dedicata, cu atat mai mult o va primi si seria GT3.
Pasiunea de a conduce se regaseste in 3 pedale si o cutie manuala, iar cand vine vorba de Porsche cred ca nu incape in discutie acest aspect.