sper sa nu fiu injurat sau acuzat de plagiat,dar ma asteptam la un articol mai elaborat pe tuning........acum fiecare vrea sa stie unde in top e masina lui........
Warranty Direct are în jur de 50.000 de clienţi în Marea Britanie şi este aceeaşi companie care a publicat listele cu cele mai fiabile şi cele mai problematice maşini la mâna a doua.
Deşi britanicii nu detaliază problemele care apărut la motoare sau anii în care au fost construite propulsoarele, ne putem face, totuşi, o idee despre fiabilitatea motoarelor pe care le avem în maşini.
Iată în continuare un TOP 10 al companiilor auto care au avut cele mai puţine probleme la motoare în anul 2012, potrivit Warranty Direct.
Poziţie, marcă, rata de defecte (%), rata de defecte (1 din X motoare):
1. Honda, 0,29%, 1 din 344
2. Toyota, 0,58%, 1 din 171
3. Mercedes-Benz, 0,84%, 1 din 119
4. Volvo, 0,90%, 1 din 111
5. Jaguar, 0,98%, 1 din 103
6. Lexus, 0,99%, 1 din 101
7. Fiat, 1,17%, 1 din 85
8. Ford, 1,25%, 1 din 80
9. Nissan, 1,32%, 1 din 76
10. Land Rover, 1,38, 1 din 72
Iată în continuare un TOP 10 al companiilor auto care au avut cele mai multe probleme la motoare în anul 2012, potrivit Warranty Direct.
Poziţie, marcă, rata de defecte (%), rata de defecte (1 din X motoare):
1. MG Rover, 7,88%, 1 din 13
2. Audi, 3,71%, 1 din 27
3. MINI, 2,51%, 1 din 40
4. Saab, 2,49%, 1 din 40
5. Vauxhall (Opel), 2,46%, 1 din 41
6. Peugeot, 2,26%, 1 din 44
7. BMW, 2,20%, 1 din 45
8. Renault, 2,13%, 1 din 46
9. Volkswagen, 1,91%, 1 din 52
10. Mitsubishi, 1,70, 1 din 59
După cum se observă, cele mai mari probleme au fost întâmpinate la motoarele MG Rover, urmate de cele Audi şi MINI.
Ce credeţi? Sunt aceste topuri relevante pentru clienţii de maşini noi sau second-hand din România?
treaba e ca din 04-05 europenii au facut masini cu materiale ieftine si leau vandut la preturi extrem de mari fata de americani sau asiatici care au preturi mai mici, iar calitatea mai buna
pe locu 1 cu 1/13 motoare defecte? si daca nu venea ala cu motoru in service avea 0% si castiga? mi se pare irelevant la numarul mic de motoare documentate
Este vorba de masini cu revizii la service-uri autorizate, Este vorba de o greseala a 4 tuning, Warranty Direct este o firma cu baza in garantii auto, deci daca nu vi la service la timp, pierzi garantia.
Cam au dreptate. Singura chestie e ca masinisle germane mai vechi ( 90') erau mult mai fiabile ca ce jafuri se plimba pe strazi azi. Mie mi frica sa iau masini germane 2004+ ca se strica la fiecare 2 metri,
cunosc atiti oameni cu motoare duse si tot felu de prostii cu audi,vw in special. Si citiva cu BMW, dar mai rar.
cum intretii masina asa o ai. acum vrei si performate, si consum, si fiabilitate. vrei fiabilitate pe viata, iti cumperi un mercedes cobra din 80, diesel fara turbina. nu iti convine. daca vrei o masina mai fiabila, stai lanaga ala de iti face schimburile la numarul recomandat de km.
Nu pot nici sa confirm, nici sa infirm statistica de mai sus, asta pt ca nu inteleg ceea ce inteleg ei prin defectiune la motor. Si o bujie arsa poate sa se numeasca defectiune a motor. Parerea mea este ca orice masina noua(exceptand mai stiu eu ce chinezarii) ar trebui sa tina 10 ani sau 300k km atata timp cat este exploata si intretinuta corect din punct de vedere al motorului. Poate numai sa aiba defect din fabrica sau ceva sa tina mai putin, k am auzit fel si fel de chestii si de probleme la un numar mici de km si alea bag mana in foc ca sunt defecte de fabricatie sau grave neglijente ale posesorilor
stii care e manevra,aia e o companie de asigurari si fac statistica dupa masinile luate in evidenta la ei,,,dilema mea este daca din numarul de cca 50.000 de clienti care ii au sa facem un exercitiu-de exemplu daca au putini clienti cu audi sau mini este destul ca unul singur sa aiba o belea si vezi ce se intampla cu procentele!!!!!!!!!
Au gresit 4 tuning (sau de unde au preluat), Warranty Direct este o firma care acorda garantii auto pentru masini noi si sh (in anumite conditii, normal)
Daca merge CIOBANU' din Anglia cu o masina birjareste si se strica cine sti ce - scade rating-ul masinii. Ce sa spun? Sa-si vada de filetele lor pe stanga si sa stea linistiti cu topurile lor, ca nu ajung masinile lor la kilometrii celor din top 3 nemtesti(fara reparatii).
nu am honda, dar am mazda din 92 care nu a avut schimbate decat consumabilele si se prezinta mai bine decat altele care sunt dupa anii 90, asa ca japonezele nu o sa fie detronate la motoare si nici la alte capitole, iar honda mai ales civic e geniala
ce sa o mai dam de gard...ii cred pe posesorii masinilor germane ca le este greu sa "inghita" realitatea...dar cred ca sunt adevarate aceste date...am avut honda si inca am...am avut si SH si noi...folosesc aceste masini de 15 ani...si nu le voi schimba pentru ca nu am cu ce...
sunt buni,nemtii,nimic de zis...dar au lasat jos garda,la calitate,de multi ani si au crescut preturile nejustificat...
Europa este a europenelor,dar SUA,Asia,Canada ramane inca a japonezelor...Asadar ,majoritatea isi spune cuvantul...
Japonezele sunt japoneze la motoare !Si PUNCT! Cate exemplare de masini am vazut pe net cu peste 1.000.000 km la bord iar motorul mergea ca in prima zi ! (dar bineinteles si intretinute)! Dintre cele nemtesti cea mai mare incredere in durabilitatea unui motor o am in Mercedes,dar nu in cele mai noi dupa 2004 ,ci alea mai vechi !
ps: In plus conteaza si cum ingrijesti un motor!Ca daca ii daci schimbul de ulei mai devreme (ulei de calitate),si schimbi filtre si bagi benzina/motorina buna (dupa caz) si un motor de Dacie te tine o viata! ( vorba vine)! Daca abuzezi de un motor nici el nu te va tine mult timp .....Asta-i clar!
Nu se mai fac lucrurile ca alta data , acum au toti interesul sa se strice cat mai repede ca sa au si ei de unde sa manance pe viitor ... , dar uitativa la modelele mai vechi ca sunt fruntase in fiabilitate :)
!!!!!UN SINGUR LUCRU NU SUNT DE ACORD!!!!!.DE LA ROVER DOAR MOTOARELE PE BENZINA NU SUNT FIABILE,CELE DIESEL SUNT PRINTRE CELE MAI FIABILE...VB DIN CUNOSTINTA DE CAUZA...........AR TREBUI SPECIFICAT ACEST LUCRU SA NU INDUCEM IN EROARE....MOTOARELE DIESEL SUNT FABRICATE DE BMW SI SUNT F FIABILE.....PS:AM SI HONDA SI ROVER...;).....SI NU SUNT SUBIECTIV DELOC...HONDA E NR1 IN FIABILITATE......... ..ROVER CU MOTOARE DIESEL SUNT DE LUAT IN SEAMA FARA NICI O RETINERE!!!!!!!!!!!! !!
Eu am Octavia, cu motor 1,2 TSI...am dat multi bani pe ea (17 000 EUR) cu optionale, si momentan nu am nici o problema. Insa cunosc destule persoane care au avut probleme mari cu aceasta motorizare, chiar de la 10 000 km: turbina cazuta, lant de distributie schimbat pe garantie (unii de 2 ori).
Asa ca incep si eu sa nu mai cred in mitul masinii germane perfecte, cel putin in Volkswagen mi-am pierdut increderea. Nu degeaba Volkswagen ocupa un rol aproape egal cu Renault la capitoulul fiabilitatii scazute a motoarelor.
Ce nu imi place la japoneze: interiorul anost, simplu, spartan, plictisitor, fara bun gust.
Nemtii stau mult mai bine aici.