se vede foarte clar ca masina este extraordinar de stabila. Soferul nu trebuie sa faca decat corectii mici, normale. Tind sa cred ca se conduce mai usor decat marea majoritate a masinilor de pe piata.
Tu chiar nu ai inteles nimic din filmul asta si din ce a zis pilotul ala de curse. Tu, si cei din teapa ta, chiar nu pricepeti ca nu a fost niciodata vorba de o comparatie de la 0 la XX km/h intre Veyron si restul masinilor.
Fiecare om are preferinte, si mie imi plac anumite firme de masini sau anumite modele. Dar aici nu e vorba de preferat, ci de atins unele limite ingineresti si tehnologice care definesc umanitatea ca nivel de evolutie stiintific.
Voi chiar nu vreti sa intelegeti ca in masina asta ai un sentiment de siguranta (si pe buna dreptate), pe care nicio alta masina din lume aproape ca nu il atinge. Nu stiu cum sa va explic voua, care aveti toata ziua GT-R in cap, care e diferenta intre a conduce un GT-R cu 300 km/h, si a conduce un Veyron cu aceeasi viteza.
Aveti o natura de om prost de care n-o sa treceti niciodata pana n-o sa va dati seama cat de gresit puneti problema. Pentru ca asa cum fierul este mancat de rugina, la fel si invidiosul e ros de propria-i lui fire...