DA DOMNUL FLORIN DAR EU STIAM CA ATUNCI CAND SCHIMBI BANDA DE MERS TREBUIE SA TE ASIGURI SI IN OGLINZILE ALEA RETROVIZOARE NU DEGEABA SUNT PUSE ACOLO SI DACA NU MA INSEL ALA CU PERCHE-UL NICI NU AVEA CE CAUTA ACOLO ...CA DIN IMAGINI SE OBSEVA CUM TAIE LINIA CONTINUA
I uite cum au sarit corectii de cur in sus !!!
Imi provocati scarba ma , scarba si repugna, Nici prin vis nu aveti ma mai mult de 1 metru pana sa virati de cand dati semnalul.
Daca s-ar pune camerele de la Politie pe site nu ati mai deschide gura in veci si nici nu ati putea spune care era masina voatra ca majoritatea nici bicicleta nu aveti.....
25 apr 2013, 18:40
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
nu e aceeasi treaba condusul unei masini cu condusul unei motociclete. ia pune tu frana cu masina (ca sa nu mai zic cu un Cayenne, care franzeaza in 15m de la 150 la 0) si pune si cu o motocicleta frana de la 150 la 0, intr-o distanta relativ scurta si brusc. nu mai vorbiti ba aiurea. datul cu parerea din spatele tastaturii, nu e tot aia cu the real deal!
scoateti filmulete de la naftalina ? are cel putin 1 an si a mai fost pe aici. Pe bune..nu mai exista stiri ? totu trebuie luat de pe youtube/liveleak ?
una ii sa ai motocicleta si una ii sa fii motociclist , la fel ii si cu sofatu ... nu bagati toti motociclisti in aceiasi oala pt un "mitrut" din asta care se pierde cand ii apare ceva in fata , avea loc cacalau prin dreapta ....
Poate ai vrut sa zici ca avea loc un *****...esti u motociclistu lu' peste.A fost o decizie de fractiune de secunda si el a decis sa treaca pe banda 2, insa vazand ca este ocupata nu a mai putut sa evite prin dreapta. Din pacate nici in rusia nu sa inteles ca banda 2 este folosita pentru devansarea altei masini de pe banda 1 si cu revenirea imediata pe aceasta.
Aici nu mai aveti de ce sa spuneti ca soferul este de vina .... Uitati de acea se intampla multe accidente , motocilisti se cred regii soselelor ( unii dintre ei , nu generalizez ) si de acea se ajunge la tragedii ...
1. moto avea viteza pare mare ;
2. SUV-ul a semnalizat si a avut timp sa se bage . Indiferent daca se baga sau nu SUV-ul , moto nu mai avea timp sa franeze . Diferenta de distanta de 3-4 metri ca lungime a SUV-ului nu facea diferenta , ca SUV-ul avea alta masina in fata .
3. poate motociclistul s-a asteptat ca SUV-ul sa porneasca imediat , dar asta nu inseamna ca SUV-ul este vinovat . Moto avea cel putin 80 inainte de accident si 50 in momentul impactului . NIci nu a avut timp sa puna frana .