sunetul daca il auzi fara sa vezi masina iti da impresia ca vine un cadet 1988 putin atinsa toba... ori vreun 1.2 oricum e singura chestie care ma lasat si pe mine rece..in rest tot respectul pentru lucrare.SIMPLU si EFICIENT. fara kitch.bravo.. un sfat...pentru ca simfonia sa evacuarii sa fie mai armonica un ANTI-LAG ar fi perfect.
Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos. In locul tau, decat sa bag o caruta de bani in masina asta, imi cumparam un RS6, si poate mai aveam cv bani si de un soft ( chiar daca nu e nevoie).
Cine are bani de RS6 nu isi ia 3.0T.Un rs6 sare de 50,000euro pe cand masina asta e cam 15,000+5-6000euro modificari.Si nu poti zice ca e inceata masina,si eu as face la fel...nare rost sa dai 2x/3x banii pt 100cai in plus
Un vecin are una identica din 2011 cu ABT tuning si are 430cai,deci ma gandesc ca si asta tot pe acolo e.Si pt cel care a zis ca nu se vede ca are atita putere...un cuvant "quattro".
Pune puterea pe pamant fara sa se invarta o roata in gol nici pt o secunda,eu la maxim pe gheata am calcat Audi asta de care ziceam si nu a alunecat 1cm,e ridicol cat de bun e quattro
Nu se vedea pentru ca afara erau 25 de grade , iar din pacate 3.0T nu are intercooler si imi scade presiune la 0.8 , ca sa nu se supra incalzeasca. Vom vedea fisa dyno peste putin timp. Voi veni la Cluj poate faci sa ma intalnesc cu vecinul tau si sa comparam Revo Vs ABT :)
El mia zis ca a dat undeva la 15,000euro pe modificari,nu stiu daca e adevarat sau nu dar mia zis ca a resoftat motorul,transmisia si a mai modificat franele si filtru de aer.Esapamentul e original,la fel si rotile.
btw,pregateste-te pentru un "roast" ca va venii ofensiva de comenturi impotriva bogatilor:))
Cati bani te-a dus toata distractia? De la masina la modificari? Undeva peste 30k zic eu.
Masia asta costa undeva peste 20k cu adus, inscris etc., nu 15k.
Nu este surprinzator de cat de bun este sistemul quattro , germani au facut mereu masini foarte bune , dea dreptul extrordinare , doar la asta te poti astepta de la cei trei giganti ai pietei germane Mercedes Bmw si nu in ultimul rand Audi :)
Primul pas a fost ridicarea puterii printr-o resoftare Stage 1 care a crescut puterea de la 285 cp la 385 cp" 100 de cai din soft??? Hai sa fim seriosi !!!
e de fapt 296cai puterea initiala.REVO pe site-ul lor zice ca scot doar 385cai.Si uite aici Resoftare de la ABT (5000euro) care o aduce la 410cai.
http://www.abt-sportsline.de/en/audi-tuning/a6/a6-saloon-from-0608/equipment/engine-technology/
Ce comentarii ieftine. :)) Auzi pe ala anti-lag pe compresor ( te-a fraierit T-ul ala putin , cunoscatorule ? :)) ) Masina si-a primit sute de laude la Worthersee , pana la urma se vede cand posteaza romanu din fata calculatorului ( gen : suna ca un 1.2 , mai bine rs6 , sunteti toti full de bani sunt absolut sigur :d )
aHaHaHaHa ! Asta a fost asa pe fata ! Cine nu stie sa stea cuminte :) iar cine compara masina asta cu un RS6 e un retardat pentru ca nu are nici cea mai mica legatura :) din pacate traim in Romania unde toti cu BMWuri de 20 de ani au drept la comentarii , murdaritiva in garaj de ulei si lasati generatia noua de Tuning in pace !
Nu cred ca e ok sa dispretuiesti bmw-urile de 20 de ani. Sunt multe proiecte de e30 reusite. In rest masina e chiar frumoasa, spor la modificari in continuare.
Bai, masina este extrem de frumoasa, foarte puternica...dar... evacuarea aia se aude oribil in ture joase, parca e logan 1.6. Ar trebui sa mai umbli putin pe acolo. Cand urca mai mult in ture nu mai deranjeaza, ba din contra, chiar se aude frumos. In rest, nota 10 din partea mea! Succes in continuare!
foarte tare, felictari din partea mea pentru lucrare...la exterior arata superb iar la motor nu suna deloc rau modificarile....sa te bucuri din plin de ea si daca o sa vi la Transilvania Drag Race cand o sa se tina o sa vin sa te salut si sa te felicit personal !!!
eu nu inteleg un lucru...cum au putut cei de la APR(master tuner in grupul VAG) au scos din 2.0 tfsi 400/450hp...si din 3.0tfsi/tsi doar 400 orucm prumoasa masinutza..clean tuning
http://www.4tuning.ro/images/audi-a6-by-kyd/audi-a6-by-kyd-a4f71156f8e9083ac7-0-0-0-0-0.jpg eu am gresit deoarece toti prietenii mei au a6 3.0 diesel quatro ...dar tu esti un mare destept:) uita-te pe poza cu motorul sau cauta pe google si vei vedea ca te dai rotund degeaba...scrie mare V 6..NU V8 ...desteptule!
Masina asta nu se compara cu un RS6 , cu bani pe care-i dai pe un RS6 iti ei un A6 si cu diferenta de bani pana la RS6 il faci cum vrei tu , evident daca sti cum sa-l faci si unde sa-l faci ,,, iar 2 e o masina unicata , nu ca alte exemplare RS6 :P ... "man" ;)
Uitati aici ce fel de om e KYD,mesaje private primite de la el....
Originally Posted by kydutzz S550
la tine toate sunt 15 mii de euro si masina mea si modificarile lui ) crede-ma ca am bani sa mi iau 3 rs6 dar nu are rost prefer galardo twin turbo UGR poate il vei vedea la anul viitor , masina asta am facut o doar pt Worthersee in curind o voi vinde . Te rog scrie mi daca omul mai are A6 le , caci vin la o cafea pana acolo facem si dyno la Floresti si ne si putem da cateva run uri.
nu iti fa tu probleme de bani mei ca daca ai sti nu ai mai putea dormii linistit..
Deci pentru cine nu știe :) 3,0 TFSI are doar un compresor , nu e un motor Turbo..
Legat de putere e destul de limitat in momentul de fata
La APR găsești kitul de role pentru compresor , radiatorul si pompa pentru o racire mai buna....
Au scos in teste si un upgrade de compresor , foarte scump la pret si destul de restrictiv ...poate mai câștigi 50 cp in plus ..deci mai bine pui doar rolele si kitul de racire , asta dacă nu le ai deja.
Evacuarea probabil e făcută de un amator , poate gresesc
e superba culoarea, masina arata bine stock pacat de sunetul evacuarii, e enervant,nu doar deranjant...interesant e ca nu suna ca un diesel..nu e diesel? as vrea si eu sa am curaj sa umblu fara placuta de inmatriculare din fata, ca strica tot aspectul masinii .
am gresit deoarece pe strada vezi doar a6 diesel 2.0, 2.7,3.0 si am crezut ca este tot diesel...din pacate sunetul tot urat este,poate stock suna mai bine.