De cand tot zic ca va fi ultima Zonda...au mai construit vreo 4 modele "diferite" cam ca si Bugatti, cate o "editie speciala" pe sezon, nu ma intelegeti gresit apreciez enorm ambii constructori cu tot cu realizarile lor, dar uneori trebuie sa sti sa te opresti...oricum acestea sunt tactici de marketing care sunt bine gandite asa ca, nu putem decat sa savuram.
Nu e problema de marketing si mintit poporul cu televizorul, ci de pasionati cu potential financiar enorm care vor neaparat aceste masini. Lewis Hamilton, de exemplu, a asteptat terminarea contractului cu McLaren pt a-si putea cumpara o Zonda RS760. Si crezi ca se supara careva ca masina lui nu este ultima? Se duce cu ea duminica pe circuit si se crede mai presus decat Zeus. Si sincer, chiar are cu ce. Cat despre acest exemplar, nu pot spune decat: .
P.S. Daca mai aud la careva o comparatie cu Veyron, il iau la omor. Monstrul asta deja e cu 4 clase peste SS.
CORECT silver_black_ss !"P.S. "Daca mai aud la careva o comparatie cu Veyron, il iau la omor. Monstrul asta deja e cu 4 clase peste SS !" Corectttttttttt ! Oricum capodopera asta da avans lui Veyron pe un circuit si ii da umilinta la "numai" 800 cai cat are ... Asa ca rog toti pigmeii de 15 ani de pe acest forum sa nu mai sustina masini incapabile....! (sau capabile doar in linie dreapta) !(*********. in ploaie !)Masina adevarata Pagani Zonda Revolucion!
sunteti degeaba amandoi. comparati mere cu pere. desi amandoua sunt hypercar-uri raspund cerintelor a doua clase total diferite. amandoua sunt ireal de capabile si scumpe... una merge la extremul performantelor in zgomot si inconfort, cealalta merge in liniste si lux. ca sa nu mai mentional si diferenta de "varsta". oricat de mult v-ati ataca,Veyron va ramane rege, pentru performantele pe care le are la nivelul luxului la care poate sa le ofere.