Test Drive Volkswagen Golf 7: familiar Test Drive 14 Iunie Test Drive Volkswagen Golf 7: familiar
Toate comentariile (62):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
vladpop
310 comentarii 343 puncte
la arat?
14 iun 2013, 00:00
+1
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
cata fiabilitate sa mai aibe motorul ala de 1.2 si 105cp?motorul ala in 10-15 ani o sa fie vai de el...niciodata nu mi-au placut motoarele de genul asta,foarte mici dar cu putere destul de mare pt ele.acelasi exemplu il pot da si la logan 0.9tce cu 90 cp,cat o sa reziste si motorul ala fara sa umbli in el...?
11 iun 2013, 14:53
-2
14 comentarii -3 puncte
tu iti cumperi masina pe viata? Durata medie de viata la orice automobil modern este de 8 ani. Dar masinile astea sunt gandite pentru oameni care si le permit de noi si nu le iau alergate cu 200k de km si vechi de 20 de ani. Se numeste consumerism si daca nu iti permiti sa ti pasul, poti merge cu bicicleta sau cu o "pisicuta" de 30 de ani.
11 iun 2013, 16:14
+6
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
fiecare are parerea lui.ca producator auto renumit nu cred ca iti doresti sa faci o masina buna,fiabila numai 8 ani.totusi in 8 ani masina aia cred ca o sa aibe ceva probleme fortand motorul ala,nu sunt inginer si imi dau cu parerea,ramane de vazut daca e asa sau nu.
12 iun 2013, 14:45
0
72 comentarii 113 puncte
ce ai zice daca ti-as spune ca masinile nefiabile ajuta economia mondiala, dand la oameni de lucru
11 iun 2013, 16:26
0
Pesso
16 comentarii 38 puncte
Cred si sper sa fie destul de fiabil cat sa o utilizezti ca prim proprietar 4-5ani,apoi o vinzi si nu te mai intereseaza.Masinile moderne sunt facute ca in decursul vietii sa se mai investeasca in ele cel putin 30% din pretul platit de nou(lucru afirmat de constructori).
11 iun 2013, 16:26
+4
77 comentarii 133 puncte
Perfect corect...unul din primele lucruri pe care le inveti de exemplu la un intership Renault este despre viata calculata a produsului: produsul NU trebuie sa reziste mai mult de "x" timp, dupa care trebuie fie ca firma sa faca bani din piese si manopera in reprezentante fie sa vanda un produs nou. Este valabil pentru aproape toate firmele, nu numai auto, cu foarte mici exceptii( ex: producatori de produse premium, luxury sau care isi bazeaza reputatia strict pe calitate si rezistenta )
13 iun 2013, 17:46
+1
micrak11
193 comentarii 205 puncte
la exterior seamana prea mult cu golf 6.
11 iun 2013, 15:57
+15
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
PONT! SEAT LEON FR - motorizarea o alegeti voi.Are mai multa personalitate decat eternul si banalul GOLF
22 oct 2013, 15:38
+1
74 comentarii 238 puncte
Interior nota 8 iar loganul nota 9 ... Frate inteleg ca esti subiectiv dar nici chiar asa!
11 iun 2013, 16:58
+6
GTR
719 comentarii 693 puncte
Bre, este o nota data in cateogoria masinii (clasa, pret, etc.). De cand comparam Golf-ul cu Loganul!?
11 iun 2013, 17:42
-3
74 comentarii 238 puncte
'BRE'' Golful are cel mai bun interior din clasa sa (calitatea materialelor, imbinari, ergonomie, etc.)
11 iun 2013, 17:50
+1
GTR
719 comentarii 693 puncte
1. Cam toti constructorii au imbunatatit calitatea interiorului. 2. Golful este cel mai scump din gama. La motorizare si echipeare echivalenta, este cu ~15% mai ieftin decat un A3, BMW 1, Mercedes A-Class (clasa premium in categorie). 3.Cinstit, inca nu "m-am jucat" in interiorul unui Golf VII, asa ca nu stiu daca merita 8 sau mai mult (mai putin sigur nu).
11 iun 2013, 19:32
0
Pesso
16 comentarii 38 puncte
Fata de Golf 6 nu este nici o diferenta din punctul meu de vedere la calitatea materialelor.Sunt la fel de bune.
11 iun 2013, 23:24
+1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
@Uvex s-a dus Golful de pe primul loc, a fost detronat de noua Mazda 3
03 oct 2013, 20:15
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
gtr, Nici cu loganu nu ai probleme tehnice ,nici macar in 10 ani nu o sa inceapa sa cada de pe el.... :)
11 iun 2013, 21:22
+1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Aici este vorba nu de fiabilitate, ca nu ai cum sa-ti dai seama de fiabilitate intr-un test ca cel de mai sus:)). Este vorba de calitatea materialelor (la atingere, aspect, etc.), imbinari, functionalitate, ergonomie...
11 iun 2013, 22:00
-4
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
gtr, Mda.... Depinde de asteptarile fiecarei persoane :) E foarte normal sa trebuiasca sa iti placa mainsa. :)
11 iun 2013, 22:43
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Pentru GTR. Nu cred ca te-ai mai uitat la preturile masinilor noi de mult timp, un amarat de A180 (parca 122 de cai) de la Merc pleaca de la 25000 si in pretul asta ai roti de tabla, vopsea nemetalizata (doar vopseaua metalizata este 700 de euro) deci cel mai ieftin. Deci nu ne lua cu 15% mai ieftin ca esti f departe de adevar, chiar si cu echipari echivalente un golf este pe la 18000 si un A de la Merc vreo 26-27000 asta inseamna cam 50% in plus, nicidecum 15%. Pana si un 114i este vreo 24000 coaja (adica 1.6 benzina aspirat de 102 cai)
12 iun 2013, 10:53
+1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Eu zic sa mai studiezi odata problema ca aberezi. Golful 1.4 tsi 122cp este mai coaja ca A180 (lipsesc volan multifunctional, senzor faruri, clima (a nu se confuna cu climatronic), nu are cotiera fata, are o singura culoare gratuita (A-class are 4), si este un VW nu un Mercedes (si cel mai frumos din gama). VW 1.4 TSI in varianta asta este 18400 euro, A-Class care este deja mai dotat este 25048 euro, deci diferenta reala este de ~25%. Nu mai are rost sa comparam cu concurenta directa (Civic, Focus, Astra), toate mai ieftine in aceeasi configuratie.
12 iun 2013, 14:35
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Pentru GTR 1.4 TSI vine cu Aer conditionat ESP Sistem de franare automata "Multi Collision Brake" 9 Airbag-uri Geamuri fata si spate actionate electric Inchidere centralizata cu telecomanda Computer de bord RadioCD "Composition Colour" cu touch screen color de 12,7cm, 8 incinte acustice si cititor carduri SD Frana de stationare electronica Detector de oboseala Sistem Start / Stop Sistem de recuperare a energiei pierdute la franare Jante aliaj usor "Lyon" 6.5J X 15 Cruise Control Cotiera centrala fata Faruri de ceata cu iluminare statica la virare Computer de bord "Plus" la care clima si vopseaua metalizata te mai costa vreo 600 de euro. Adica in total vreo 19000. La Merc A 180 te costa 25000 la care mai adaugi vopsea metalizata 700 de euro, proiectoare de ceata 230 de euro, pe tempomat inca 300 de euro (vw are cruise control, pana si extinctorul te costa 136 de euro la Merc (pachetul legislativ venind moca la golf). Nu zic ca sunt lucruri pe care le are in plus Mercedesul, dar pe mine 2 optiuni in plus nu ma incanta cu nimic atata timp cat motorul este unul mediocru si nu imi ofera mare lucru in plus. Nu vad sa se acopere diferenta de 8000 de euro cu ceva foarte folositor. Cat despre Focus si Astra iti pot spune ca mama celui mai bun prieten al meu si-a cumparat anul trecut Ford Focus nou 1.6 benzina aspirat a fost 16000 standard si cu vopsea metalizata. Acum nici nu se mai face acest motor. Si un 1.0 T de 100 de cai pleaca de la 16400 coaja. Astra pleaca de la 16000 cu 1.4 16 valve de 100 de cai. Pentru ce sa platesti atatia bani pentru un motor clasic cu cuplul in tavan ca sa numai zic ca la Astra un 1.3 diesel pleaca de la 18500. Chiar vorbeam cu un user de aici de pe site care a dat pe un Opel Astra 1.7 diesel de 130 de cai 25000 de euro. In conluzie cred ca Golful este plasat cam pe aceiasi treapta cu concurenta si inca departe ca si pret de cele premium care in varianta standard nu ofera mare lucru si cand spun asta ma refer in primul rand la motori
13 iun 2013, 08:18
+1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Pentru AdrCOS 1.ESP daca cumva nu stiai este deja obligatoriu prin lege. Este ca si cum imi spui ca are centuri de siguranta! :) 2. 9 Airbag-uri Geamuri fata si spate actionate electric Inchidere centralizata cu telecomanda Computer de bord - astea exista si pe A-Clas, etc... Eu m-am rezumat la diferente, cum ai mai pus cateva. 3. La vopsea, sa zicem ca nu vreau gri si nu metalizata. La Golf platesti si pentr simpla Neagra, alba sau rosie, este un cretinsism. 4. De motoare nu are rost sa vorbim, ca 1.4 TSi deocamdata este cel ami prost motor din categorie asta de putere, atat ca fiabilitate (mii de plangeri si reparatii pe garantie) cat si la consum (aberant de mare in realitate)- le agsesti pe forum VW si Google. Ai sa observi ca, cu cat iei varianta mai performanta cu atat este mai apropiata la pret. Ce poti sa mai faci, sa iei un TDI de 150CP 4Motion si ai sa vezi ca, cu absolut toate optiunile trece de 39000 de euro. Este aberant. O zi buna!
13 iun 2013, 12:48
+2
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
ati depunctat masina la multe capitole unde nu cred ca era nevoie.
11 iun 2013, 17:08
+3
GTR
719 comentarii 693 puncte
Pa baga niste exemple!
11 iun 2013, 17:43
0
74 comentarii 238 puncte
Pret = 0 puncte!!!!
11 iun 2013, 17:53
+2
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
interior,exterior,dotari, pret! mai vrei?
11 iun 2013, 18:26
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
interiorul arata foarte bine, nu tine de pret, exteriorul arata si el foarte bine, si nu te supara dar la pret sa dai 0?
11 iun 2013, 20:22
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Cum adica interiorul nu tine de pret!? Pai atunci merita 5 in comparatie cu interioarele de la RS3, A45 AMG, 135M. La pret clar este o greseala, sigur nu are cum sa fie 0, mai ales ca apare si comenatriul "Nu este un pret deloc rau pentru o masina noua, foarte sigura si cu un "pedigree" plin de traditie si recunostinta din partea a milioane de clienti."
11 iun 2013, 20:35
-1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
interiorul e desenat frumos, ce legatura are cu pretul!!? are nota 8! ti se pare cinstit!? GTR esti un hater si vorbesti doar ca sa te afli in treaba.
12 iun 2013, 15:10
+4
GTR
719 comentarii 693 puncte
Normal ca mi se pare cinstit sa ia 8, pentru ca seamana prea mult cu anteriorul (prea conservator) si pantru ca notele se dau comparativ, nu este un test grila de la scoala. Comaprativ cu alte interioare merita 8. Cum sa nu raportezi la pret, despre ce vorbim, orice oferta este raportata la pret si la concurenta, altfel avea nota 6 fata de un interior de Mercedes, BMW sau Audi!? Referitor la exterior, in varianta de baza fix 7 merita. In cazul de fata tu esti heater-ul articolului, care de altfel este detul de ok. Eu referitor la masina asta am doar acteva reprosuri: nu-mi plac motorizarile mici (cu multe probleme de fiabilitate si consumuri reale mult mai mari), nu-mi place aspectul la variantele chele, pretul este speculativ (tipic VAG). Imi plac modelele mai dotate, imi plac unele motoare din oferta, imi place upgradeul de design (chiar daca seamana cu modelul anterior destul de mult), imi plac sasiul, confortul, upgrade-ul facut in general. Este o masina OK. Acum nu inteleg ce-ai fi vrut tu, sa aiba 10 pe linie!? Ti se pare cumva etalonul de frumusete!? Pe langa asta designul este o chestie de gust, destul de discutabila.
12 iun 2013, 15:35
-3
172 comentarii 386 puncte
Eu l-as considera golf 6 facelift, dar hai sa scoatem in fiecare an cate un golf si in 2023 avem golf 17, doamne..
11 iun 2013, 17:18
+4
501 comentarii 1117 puncte
Eu personal n-as cumpara golf 7 (6 facelift, vorba colegilor) decat cu motor diesel pentru naveta si concedii aka facut treaba cu ea deci sa fie cea mai buna oferta de piata pentru utilizarea asta. Nu ma atrage cu nimic.
11 iun 2013, 17:39
+2
501 comentarii 1117 puncte
"Cel mai probabil sa o conduca:TINERI" Esti sigur ca ei nu vor hot-hatch-uri sau cel putin masini cu un design mai de anii 2013? Gen veloster, giulietta etc. Cred ca media de varsta a posesorilor de golf e de 35 de ani. PS. La sex-appeal ai nimerit dar se bat in cap astea doua.
11 iun 2013, 17:46
+2
roxanalaptopnews
189 comentarii 378 puncte
Arata foarte bine si imi place... in ciuda punctelor in minus!
11 iun 2013, 18:08
+3
3 comentarii 12 puncte
cati tineri cu veloster , giulietta , seria1 sau alte automobile cu ''personalitate'' ati vazut in comparatie cu tineri care conduc golf , focus , octavia sau chiar logan? ma refer la tara noastra...;)) parerea mea este ca golful are foarte multi adepti din randul tinerilor pt o masina de nivelul ei
11 iun 2013, 21:37
+6
77 comentarii 133 puncte
Ai spus bine cand ai scris "tara noastra"...piata auto din Romania are total alte target-uri la toate catedoriile de masini, comparativ cu ce piata vrei tu, inclusiv Germania(mamica golfului)...iar Golful , desi clar este o masina FOARTE buna NU are "sex apeal" si este considerat relativ anost si "de facut treaba cu el" in alte tari. Astfel acolo tinerii prefera mult mai mult masini cu personalitate si design aparte, chiar in ciuda unui pret mai mare sau a unei fiabilitati mai scazute. Mai pe romaneste o tipa chic(sa spunem arhitecta/designer/doctorita etc) de 20-30 de ani, nu o sa cumpere un golf in Franta, Germania, Belgia etc, cand poate sa cumpere o masina mult mai "speciala" precum o Alfa sau un DS3/DS4, Civic,Smart FourFour etc...in schimb contabilul de la firma unde lucreaza "gagica" mai sus mentionata o sa cumpere Golf. Repet este o masina foarte buna care personal IMI PLACE mult(calitate,performante,fiabilitate), dar nu consider(si nu sunt singurul) ca are acel "ceva" care sa ma faca sa o cumpar daca as cauta ceva din clasa ei de masini, ci as alege un Citroen DS care se bate cu hatchback-urile premium la calitate si design de ultima ora, sau un Civic interesant, sportiv si mega fiabil etc
12 iun 2013, 01:41
+4
11 comentarii 6 puncte
Adica a-ti renunta la un Ford Focus Titanium 2008-2010, pentru un volsVAGIN 2013 cu motor de 1,2? 17.000? Hm... Nici nu a invatat sa stea pe curbe ca Jeta care a luat sistemul tot de la FORD. Adica suspensie independenta spate. Poate gresesc, poate nu! Asta decide fiecare. Bafta!
11 iun 2013, 22:36
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
04dco,iti iei sub 17.000 euro un renault megane sport 265 rs de stai in cap. :) Sau alte masini ,la 7000 iti iei masini second cu putini km din 2010 cele mai vechi,si nu sunt rable. :)
11 iun 2013, 22:46
+2
Pesso
16 comentarii 38 puncte
Sa mergi cu ambele modele si vezi apoi daca iti schimbi sau nu parerea.
11 iun 2013, 23:27
0
3 comentarii 12 puncte
pai masina noua daca stai si te gandesti logic nu are rost sa-ti iei doar daca e de la 60-70 de mii de euro in sus pt k la banii aia nu mai gasesti ceva second mai bun
11 iun 2013, 23:08
0
11 comentarii 6 puncte
Decat sa va contrazic , va postez ceva mai interesant: http://www.fordownersclub.com/index.php/video/crazy-near-misses/
11 iun 2013, 23:51
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Esti liber sa dai ce note iti doreste inima. Insa pana atunci, hai sa incercam sa scriem cat de cat corect, nu cu trebuiesc... Cat despre note... Daca tu ai zice ca Loganul merita 5 la cati bani costa si cat s-a investit in crearea sa, e parerea ta. Noroc!
12 iun 2013, 12:27
+2
dismalskin
8 comentarii -11 puncte
notele se acorda pe o singura scara... relativa la design; nu am vazut ca in diferitele teste/review-uri facute de reviste consacrate sa zica nota 10 pt buget pana in 1000$. Iar pana la urma daca te uiti pese marketing-ul facut si in detaliu, "the new logan" este vechiul logan cu carcasa schimbata si interiorul restilizat. Daca vrei sa compari activitatea unui constructor similar poti sa te uiti la Skoda cu primul model lansat dupa achizitionarea de catre VW si anume modelul Felicia si cel de-al doilea care este Octavia @ lectia de ortografie (o greseala, mi-o asum)..... asta se intampla cand cineva nu stiu sa accepte si critici, se leaga de ce gaseste
12 iun 2013, 17:22
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
dismalskin,daca loganu ala era vw ti se parea foarte frumos interiorul. :) Chiar nu mai ai ce sa spui.... dacia la ora actuala e in pas cu restul masinilor. :)
12 iun 2013, 13:32
+11
dismalskin
8 comentarii -11 puncte
frumos ?! depinde cu ce il compar dar probabil cu pot sa spun ca e frumos nimic la logan daca il compar cu 95% din masinile lansate incepand cu 2010. Dar pot sa spun ca este ok de spus am multe, dar din pacate nu am timp si imi e si lene sa scriu, la o cafea as sta cu mare placere sa dezbat subiecte de genul asta...
12 iun 2013, 17:26
0
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
of , si cate ar mai fi de spus aici despre masina, despre unele comentarii si chiar despre articol in sine......
12 iun 2013, 12:42
+1
al3xino
99 comentarii 137 puncte
Are un minus foarte mare: personalitate. Daca la anul apare un golf 7 cu acoperis panoramic il numim golf 8??? Prea putine schimbari pentru o masina laudata de atat de multi... (majoritatea necunoscatori)
12 iun 2013, 14:52
+6
8 comentarii 3 puncte
Nu imi place, scot "noi modele" pe banda rulanta, nu are personalitate, si nimic care m-ar face sa il cumpar in defavoarea fostului model.
12 iun 2013, 17:31
+4
11 comentarii 6 puncte
Pana la urma este tot un fier. Depinde doar de DOAMNE-DOMNE Bdaca scapi. Indiferent de suma care o dai pe fier(masina). Bafta!
12 iun 2013, 23:58
+2
81 comentarii 121 puncte
TOTI PRODUCATORI DE MASINI MAI NOU FAC IMBUNATATIRI MINORE VIZUAL SI LE DENUMESC ALTFEL(MASINIELE) SAU LE FAC UN FACELIFT ETC - ORICUM CAM TOATE FIRMELE INCEP SA FACA CAM ACELASI FEL DE MAISINI ADICA O UNIFORMIZARE A ASPECTULUI EXTERIOR ! LINIA LA TOTI PRODUCATORI E SPRE ACEASI DIRECTIE LA UN MOMENT DAT NU CRED CA VA MAI CONTA MARCA CI DOAR CE ITI OFERA SI PRETUL RESTUL VA FI LA FEL-MA REFER LA ASPECTUL EXTERIOR AL MASINI !
13 iun 2013, 09:58
-2
Sirma
40 comentarii 11 puncte
M-am uitat in paralel la notele luate de masina asta in comparatie cu Loganul dci si nu pot sa-mi dau seama care sunt standardele dupa care se face notarea
13 iun 2013, 12:13
+2
GTR
719 comentarii 693 puncte
Oferta in categorie, deci comparativ cu concurenta directa. Asa ma uitam la notele de la S-Class si nu stiu de ce are Golf-ul asta atat de mult :))
13 iun 2013, 12:51
0
al3xino
99 comentarii 137 puncte
Se voteaza ca la eurovizion. Ca si in toate domeniile presupun ca exista o mafie si in lumea auto. Probabil grupul VAG e dispus sa bage mai multi bani in buzunarele celor care dau note
14 iun 2013, 10:17
+2
autooem.ro
22 comentarii 20 puncte
clasa compacta inca e dominata de VW Golf. Vw golf e o masina frumoasa, dar fara personalitate, mai ales ca acum toata gama VW are acelasi design. eu as alege orican noul Seat Leon,sau Ford Focus, in detrimentul VW Golf
13 iun 2013, 22:22
+5
vladpop
310 comentarii 343 puncte
aici ai dreptate
14 iun 2013, 00:00
+1
4 comentarii 7 puncte
Toate companiile au inceput sa fabrice masini comerciale in ani 1980-2000 se punea acent pe fiabilitate,materiale de buna calitate si o proiectare a masini pt o perioada foarte lunga exemplu bmw e21 , e30 , e36 din gama seriei 3 la bmw e12 e28 e34 ,din gama seriei 5 la bmw si multe alte modele vechi care si acum dupa 20-30 de ani inca le vezi pe strazi in stare buna, cat si alte modele audi 100 etc etc in schimb acum totul a devenit din plastic foarte multa electricitate la o masina de la probleme mecanice acum ajungem la probleme electrice...As vrea sa vad un F60 un audi A4 model 2006 etc masini de generatie noua peste 30 de ani cum vor rezista,acum nu masina este importanta cand o lanseaza ci bani castigati din vanzarea pieselor pentru acel model.Dupa 10 , 15 ani o sa vezi plastice deformate de prea mult soare, bordul ca un pom de craciun ca un anumit senzor de la roata x da erori cate si mai cate :)motoare cu injectie mecanica care nu aveau moarte acum totul e cu caculator as vrea sa vad un golf 7 circuland pe strazi dupa 30 de ani cum vad si la ora actuala mk2iuri prin oras .
14 iun 2013, 13:48
+1
26 comentarii 22 puncte
Total de acord cu ce zici tu dar gandeste-te ca fara atata electronica masinile moderne NU ar avea cum sa iti ofere confort sporit,siguranta in plus,consum+performante mai bune fata de modelele fabricate pana in 2000.
20 iun 2013, 00:11
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Masina asta trebuia sa pimeasca 10 pe linie , este perfecta :D O motorizare mai mare cred ca ar consuma mai putin , gen 1.4 TSI :)
14 iun 2013, 17:16
-1
12 comentarii 10 puncte
Arata muuuult mai bine decat mk6, are linii mai agresive. Avantajul Golf-urilor si in general la tot ce poarta sigla VW, este usurinta cu care le poti personaliza prin tuning exterior. De egz eu, la mk4 coupe 1,6 SR '98, am inlocuit piesele stock cu urmatoarele: grila intre faruri fara sigla, cu plasa metalica; eleron haion; stopuri clare; toba sport cu tips dreptunghiular; suspensie sport FK; jante Detroit 18"=>arata *******. Mai urmeaza faruri cu lupa de R32 si daca da Domnu' un bodykit Wizzard. Atunci va fi perfecta.
20 sep 2013, 11:06
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »