Nu inteleg de ce zici ca e urata pentru romania cu anvelopele alea. Am 1 an de mers cu 205/40R17 iar acum am trecut la 225/40R18. Si nu am probleme si nu se poate zice ca merg pe drum bun.
Ce nu imi plac la masina sunt proiectoarele , in sensu ca parca nu dau chiar asa de bine, monitoarele la tetiera..eu zic ca daca ar fi modificat tetierele si ar fi integrat niste monitoare mai micute ar fi aratat mult mai bine , pentru jantele de 20" cred ca ar fi aratat mai bine daca era putin mai joasa si in opinia mea ar fi arata mult mai bine daca erau si elementele negre ale caroseriei la aceeasi culoare, respectiv acea nuanta de rosu, inclusiv haionul.
Acum sincer mie chiar imi plac modificarile aduse, cu exceptia celor de mai sus.
Asta este parerea mea referitor la ce am zis mai sus...poate unora le plac acele modificari, poate altora nu.
In orice cazi...fiecare cu gusturile lui:))
in a -12-a poza(urmatoarea dupa discuri) juri ca este trotineta comunista cum aveam in urma cu 37 de ani.este o masina cu tractiune integrala,nu este o masina de fite,nu este scumpa,merita roti corespunzatoare,cred pe 16" era suficient,si gume mari,maxim cit accepta.
Mi se pare un tuning light,axat mai mult pe optica ( probabil si segmentul omis la Duster) .Folie,lumini,xenoane,leduri si jante. Lucru pe care il poate face orice sofer in "the house" dupa propriul gust. Nu inteleg de ce autorul articolului este atat de impresional de niste leduri cu logo-ul masini care se monteaza cu o simpla gaura in portiera,leduri care se vad aici pe forum ptr orice masina la numai 100 Ron/perechea.
Tuningul acesta nu va fi niciodata pe gustul tuturor,cred ca dc ar fi fost vorba de alta turbina,injectoare,remapare Ecu etc altfel ar fi stat lucrurile.
"Poate cea mai spectaculoasa este referitoare la niste mici proiectoare de sub oglinzile laterale care proiecteaza pe asfalt sigla Dacia." Spectaculos pentru cocalarul din tine, pentru restul... un kitch.
P.S.: claxonul prins cu tais e cireasa de pe tort
Au pus pe motorul original cauciucuri de 20" ? Dupa ce ca era sarman... la motor nu puteau sa faca nimic, trebuia sa bage numai in aspect? Din punctul meu de vedere tuningul incepe de la motor dupa care vine restu
In primul rand trebuia sa faca ceva la motor si apoi sa faca ceva cu rotile ca ma zgarie pe retina...ori sa o lase jos de tot,ori sa ia alte cauciucuri.Dar e de respectat munca depusa.
Am sa incep asa: in materie de tuning parerile sunt foarteeee impartite. Asta este tuning extrem??? Carlig de remorcare, claxon ”ca la TIR” scut pe sub masina (de parca ar fi si scut pe deasupra masinii) :)))))) hai ca esti comic rau! Pretene e un articol despre o masina sau un banc?
„Face lift”????? Vorbesti serios? Doua proiectoare amarate se cheama FACELIFT? Rotilea alea nu dau bine de loc pe masina si nu trebuie sa fi un expert sa poti sa spui asta. Vorbesti despre ”ecrane in tetiere” de parca ar fi aparut ieri, desi e ceva banal pentru cuvantul extrem. Macar daca erau in tetiere. Lumini si luminite... La cum le-ai descris pun pariu ca interiorul masinii tale e o discoteca pe roti. Luminile alea de proiecteaza sigla pe asfalt si de care te miri tu asa mult le gasesti la 40 ron (am gasit doar pentru bmw si audi). Despre toba sport nu are rost sa mai vorbim. Gasesti tobe sport pe olcit, dacia 1300 si alte masini de epoca. Singurul tuning e suspensia si franele. Presupun ca aia 130 de decibeli sunt toti de... Guta :))))))) Tot respectul pentru munca depusa. Masina sa zicem ca e ok dar articolul e de tot rasul
Mai în gluma, mai în serios, dar n-am vazut de cînd sînt o masina mai KITSCHUITA de nemti ca asta. E pur si simplu ridicola. 99% din trancotele puse pe ea sînt inutile. Asi fi înteles daca i-ar fi facut motorul asa serios gen AMG dar l-au lasat asa, MASINA DE CUSUT dar au încarcat-o cu KITSCH MUIERESC pîna la refuz.
Mi-ar fi rusine sa ma demit cu asa ceva în public ca ar rîde si curcile de mine.
Extrem pe *****' + jantele sunt aiurea. Nu ma luati cu "ai tu ceva mai bun?", fiecare isi da cu parerea si asta e parerea mea >>> Varianta lui Cipriany e mult mai buna, cu toate ca e una virtuala , dar nu imposibil de realizat :
http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2010/231/2/7/Dacia_Duster_Tuning_17_by_cipriany.jpg
Adevarul este ca tuning-ul optic e chiestie de gust. Cum am amintit mai sus, ce s-a facut aici e khici. N-ar avea nimeni treaba daca ar fi facut ceva si la motor dar nu. L-au lasat asa, standard dar au facut-o POM DE CRACIUN si zau ca nu ma asteptam la asa ceva de la nemti care defapt sînt cunoscuti ca tunisti decenti cu mult tuning la motor.
Tare ma tem ca acest asa zis tunist neamt care a reusit sa creeze aceasta.... catastrofa, e vreun ROMÂNAS GERMANIZAT un asa zis maaaaaaare neamt de prin SIBIU sau de prin BANAT cu domiciliul stabil în DE + firma de 2 lei care crede ca acum a reinventat roata :-)
De cînd cu Dacia toti emigrantii din fostele minoritati germane din RO sînt mari comercianti si tunisti de DACIA în Germania cu toate ca sînt prosti de lovesc si habarnau de materie.
Cîteva cuvinte pt. acest asa zis tunist neamt pt. cazul în care citeste pe aici:
Hey Man!
Du machst dich nur noch lecherlich!
Pacat de munca , v-ati batut joc de masina cu rotile alea . Ati vazut si voi la americani roti de nshpe mii de inch pe limuzine si ati facut acelasi *** ca si ei.
Are totusi ceva bun: spatele mie chiar imi place. In poze nu e dar in video apare 6:20 sa nu va chinuiti ca in rest nu aveti ce vedea.
La 4 tuning ultima generatie inseamna: Wildfire S, monitoare CRT de pe vremea lu bunicu'...sau LCD de la strabunici ca nu-mi dau seama si altele scrise de altii inaintea mea.
Pacat de jante, frane si suspensii arata bine(dar nu pe masina asta)-judecand dupa restul masinii nu cred ca vreau sa merg cu ele, zic ca stock sunt sigur mai safe.
Ah... sa nu uit am gasit extremul din articol - cat de dobitoc sunt ca l-am citit.
P.S. daca salivati la kitchurile de pe masina le gastiti in targ la Pitesti pe bani putini nu dati fuga la germanica.