Aici se vede mentalitatea noastra, de popor parvenit, dar cu multe lacunee la capitolul tuning ca si pasiune. Adica il apreciezi pe ala care baga bani intr-o masina de varsta cu el(e30), dar nu il apreciezi pe cel care dintr-o masina low cost scoate asa ceva si mai bate si o masina care nu e tocmai ieftina. Poate multi omit un lucru bmw-ul la vremea lui tot cat 3 loganuri ar fi costat daca s-ar fi fabricat atunci. Am dat ca exemplu bmw pentru ca 90% din cei care comenteaza sunt fani, dar doar de rezultat.
Cam asta demonstreaza cate se pot face cu un Logan. Pacat ca inginerii de la Dacia s-au tras pe cur spre low-cost. Macar o versiune calumea cu un motor mai sanatos puteau aduce pe piata, chiar daca, din cauza diferitelor imbunatatiri la suspensie/frane/ etc, crestea pretul.
Daca din Loganul nostru se obtine atata putere,daramite din ultimul model Audi A4 cu motor de 2 TFSI. Nu inteleg de ce va mirati atat ca a intrecut audi-ul! Loganul nostru nu se caracterizeaza prin puterea motorului ,punctele lui forte sunt: PRET,consum,rezistenta,fiabilitate, si cu faptul ca e si frumos asta e un bonus xD.Dar tot nu o sa reziste mai mult timp ca o dacie 1310 :))
O dacie 1310 era rupta din start dupa 8 ani,ca si cu un logan benzina cu care nu ai probleme nici in 10 ani. :) Tine mai mult! Dar cine tine o masina in ziua de azi mai mutl de 15 ani cel mult? :P
felicitari soferului!! eu nu va inteleg sa mor eu...carei faza cu loganu tot logan ramane?:|e prea buna masina mai ales pentru strazile noastre...acum nu ma intelegeti gresit imi plac si e30-urile si audi si alte masini cu motoru mare da plm frate...ce ai prefera o masina in care bagi 25 de lei si te plimbi ceva cu ea sau o masina in care bagi 25 de lei si ii papa pe toti la pornire?:| da ce sa faci...asta e romanu...intotdeauna vrea mai mult decat isi permite...
expresia loganul tot logan romane, subliniaza faptul ca cam orice i-ai face tot o masina lowcost ramane. si aici ma refer la confortul interior ca pana la urma acolo stai. la afirmatia lui cristian ca aceasta e masina pentru drumurile noastre tin sa-l contrazic, si exagerand putin o masina pentru drumurile noastre ar fi una OFFROAD, cam asa se categorisesc drumurile noastre pline de gropi, dar una peste alta daca vrei sa circuli in romania decent ai nevoie de niste suspensii confortabile astfel incat sa nu simti toate gropitele de pe drum, ceea ce un logan nu poate oferii. Loganul a fost proiectata ca o masina lowcost o masina de firma si chiar o masina pentru o persoana care nu isi permite prea mult si are nevoie de ceva pentru a te deplasa. Decat sa-ti iei ceva din 98 mai bine iti iei ceva nou, daca vrei sa mergi zi de zi sa te duca sa serviciu si inapoi. Apoi fiecare dupa bugetul alocat, apar si pretentiile ceea ce nu sunt de condamnat, de condamnat sunt aceeaia care fac foamea 2 ani stau intr-o garsoniera dar isi iau Porche sau Seria 7, S-Klass, aici mi se pare ca se incadreaza perfect taranul roman. Numai bine
Motorul 1.4 MPI,cat si 1.6 MPI ( 8 valve) de pe Logan este un motor EXTREM ( si aici nu exagerez cu nimic) de longeviv , fara interventii majore in compartimentul motor ,DAR cu TURBO , fara componentele necesare nu rezista 1000 % la turbina fara "intariri"!!!
ps: Oricum pentru benzinare (turbo) "operatiile" de genul asta costa foarte multi bani ,iar rezultatele sunt mai putin satisfacatoare....!Pe Logan obtii putere OK pe un DCI turbo-diesel !(Loganul totusi. .... nu are motor asemeni unui Toyota Civic....unde si cu internele stock tot poti instala un turbo , fara modificari majore la pistoane si toate cele .....
Ai dreptate cu motoare de la Japonezi ce rezista la puteri mai mari.DAR motor turbo pe Logan cum e in video de mai sus....e ceva impresionant,Audi-ul care cantareste 1600kg trebuie sa aiba 240hp DOAR ca sa il echivaleze pe Logan Turbo.(care cantareste 1000kg)
Eu unul sunt impresionat de perfromantele a unei masini usoare.
1. motorul de 1.4 8v de pe Logan daca este stock , nu va rezista mult la turbo ;
2. caroseria de Logan nu este printre cele mai usoare , sa fim seriosi , doar e diferenta intre 1100 kg cu 150 CP si 1400 kg si 200 CP .
3. ai depinde si de soferi , ca la liniute nu conteaza numaui CP , mai conteaza si cuplul . Daca AUDI-ul mai facea un cip tuning sau pur si simplu era automata pe sport , nu se mai compara nimic .
Ala cu A4 nici macar nu s-a intrecut cu Loganul,omul mergea normal pe strada si taranul cu Logan sa apucat sa il depaseasca si dupaia sa posteze basinile pe net.