"Lane Departure Warning System (LDWS): Detecteaza marcajele benzilor de mers de pe carosabil si avertizeaza soferul in cazul depasirii neintentionate a acestora."
Deci, la cate marcaje avem pe axul drumului apoi pe marginea ei(lol)....dotarea asta nu ar porni veci....
In alta parte! Un mare like totusi ca masina este foarte buna!
Spui tu ceva acolo, masina arata fenomenal, dotari excellente, DAR motorizarile cam slabe, adica...numai 2.2 in diesel, si 3 de benzina, stim cam japonezii nu is maestrii cand vine vorba de motoare diesel(numai cele de 4x4 care is fenomenale), mai ales mici, dar si sa ne gangim ca nu era facut numai pt romania unde ai taxa aberanta de boc pt un 2.2....care sigur nu consuma nust ce mare lucru, precum multe marci au modele cu 2.2, cel mai des intalnita este mercedes. Deci in final, totusi cea mai mare problema nu este cu masina, ci cu tara asta :))
Sa traiti bine domnilor!
Japonezii merg in continuare pe aspirat si bine fac. Fiabilitate maxima pe timp indelungat tot din aspirat o scoti. Au fost atatea interviuri cu cei din conducerea Mazda, Honda...etc si au spus clar si raspicat ca pt ei conteaza sa ofere fiabilitate si nu vor (inca) turbo. Si raportand de ex. la un oras ca Bucurestiul unde pur si simplu te tarai cu masina e ideal un aspirat deci la revedere turbine, egr-uri care cad in draci.
Foarte frumoasa, dotari pe masura. Minus: motorizarea diesel destul de mare ca si cilindree, in Romania multi clienti care prefera diesel-ul vor stramba din nas cand vor auzi ca cmc depasesc bariera celor 2000: "Aaa, dar nuuu, taxe mari..."
Ca si sugestie, o comparatie relevanta mi s-ar parea intre Mazda 3 si Honda Civic, si ea de generatie noua, tot japoneza, barierele de pret vor fi cu siguranta asemanatoare
28 iun 2013, 08:34
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Asta e versiunea de baza, va urma mazda 3 MPS pentru cei ce vor multi cai, aveti rabdare inainte de a arunca cu pietre. Din pct meu de vedere, masina e perfecta si in lista plusurilor fata de golf (ca tot e comparata cu golfuletul), mazda e o masina fiabila fara piese gandite "sa pice" la un timp de...cat despre noul golf, vom afla curand de la cei care si-au cumparat...la noi inca functioneaza mentalitatea aia "nu iau japoneza ca is piesele scumpe" si "tot ce e nemtesc, e bun".
Versiunea diesel nu e ok pt Romania din cauza legilor facute in asa fel incat, tot ce e peste 2000 e trecut in categoria masinilor "scumpe"...intr-o tara normala insa, capacitatea aia cilindrica e perfecta...cine a vazut un motor diesel japonez stie ca toarce ca un benzinar si ca nu e deloc pretentios si duce mult si bine, sunt convins ca 2200 de cmc pentru un hatchbak de dimensiunile mazdei 3 e echivalentul unui motor fara moarte care nu va fi suprasolicitat prea usor.
Mazda face masini foarte reusite de ceva vreme... foarte frumoasa mazda 3.
Alaturi de Alfa Romeo Giulietta aceasta Mazda 3 arata foarte bine...chiar foarte greu sa alegi intre cele doua.
PS: Cine a dat dislike inseamna ca ii plac carutele, altfel nu imi explic.
Am de o luna noua mazda 3 1.5 100CV , pot sa zic ca e exceptionala. Am ales motoizarea asta pt ca nu ma intereseaza in mare parte cu ce viteza ajung de la 0-100, cu toate ca timpul 0-100 in 10,5 sec nu e chiar slab. Interiorul este de calitate si foarte bine gandit. Consumul nu este exagerat 7% in oras si 5% pe autostrada. Bravo Mazda