Punctaj maxim pentru Honda CR-V la ultimele teste realizate de Euro NCAP Crash Test 27 Iunie Punctaj maxim pentru Honda CR-V la ultimele teste realizate de Euro NCAP
Toate comentariile (8):
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Daca Honda a primit punctajul maxim inseamna ca Volvo primeste 10 cu felicitari :))
27 iun 2013, 19:16
+3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Un Bmw seria 5 din 1998 e mai sigur decat CRVul din 2007-2010,chiar si la impact lateral. Sistemul VSA e una din cele mai rele sisteme de control de pe piata,am ajuns 2 benzi pe contrasens pina cand a intrat VSA la Civicul meu din 2008.Si franeaza rotile dar nu opreste motorul,daca ai frane rele sau fierbinti,la revedere VSA. Garantez ca daca te bagi frontal cu un Touareg din 2005 intr-un CRV din 2013 o sa faci sushi din Honda.
28 iun 2013, 09:30
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
1. Poate ne explici si noua de unde ai tras tu concluziile astea smechere de impact1? 2. Cum adica franeaza, dar nu opreste motorul!? 3. Daca ai farne rele sau ferbinti(pana la ineficienta), la revedere orice sistem de pe orice masina.
28 iun 2013, 11:28
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
1.Concluzile astea smechere de impact sunt pe site-ul euro Ncap.Btw,coeficientul la X5 din 1999-2005 e mai bun ca coeficientul de la Crv din 2013 2.VSA foloseste franele,nu distribuie puterea sau opreste puterea la fiecare roata,si e un gunoi mare,am tinut civicul pt 2 saptamani pina lam dat ca sa iau un bmw din 2002 care e EXTREM de avansat,nici nu pot sa le pun in aceasi propozitie,nu merita Honda. 3.fals,daca ai sistem de tractiune de cacao ca si Honda atunci o sa ai probleme pt ca foloseste NUMAI franele ,nu si motorul ca si Germanii. Toti astia fan masini japoneze,asteptati pina va luati una si vedeti ce jafuri sunt.
28 iun 2013, 14:07
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
1. In primul rand scrisesei "seria 5" nu "X5", in al 2-lea rand BMW este o masina premium care a costat minim dublu CRV-ului si in al 3-lea rand esti in totala necunostinta de cauza, testele actuale sunt mai drastice decat cele de atunci. X5-ul 1999-2005 ia maxim 4 stele la actualele conditii de testare. 2. Si DSC-ul si ESP-ul folosesc franele si orice sistem echivalent foloseste franele individual pe fiecare roata si taie din puterea motorului, nu la fiecare roata. Nu ai cum sa tai puterea la roata decat prin franarea ei!!! Faptul ca tu ai crezut ca faci un ghiseft dand putini bani pe o Honda a demonstrat in final ca ai luat plasa si ai luat un cazan de Honda, masina handralita si neingrijita, asa ca nu mai da vina pe marca. Probabil daca dadeai pe BMW-ul ala din 2002 2000 de euro la fel ziceai. BMW-ul ala din 2002 este extrem de avansat la ce? 3. Ce treaba au franele cu tractiunea, la ce folosesc germanii si motorul, ca nu se intelege nimci din ce spui!!!????!?!?!? 4. Spre deosebire de tine am avut peste 50 de maisni personale (din pasiune, nu pentru samsareala) de toate natile, si coreene, si japoneze, si frantuzesti, si americane, si italienesti, etc.. In funtie de categorie, necesitati, cerinte, nevoi, etc. am diferite preferinte si nici pe departe nu am apartente de nationalitate. Acum detin un 535d, un RAV4 si un Pathfinder si toate 3 au plusuri si minusuri, dar toate 3 sunt niste masini foarte reusite. De departe cea mai fiabila este Toyota, celelalte 2 fiind pe acolo, dar in afara de asta nu le pot compara pentru ca nu au mare legatura una cu cealalta, dar niciodata nu as da RAV-ul sau Pathfinderul pe un X5 din prima generatie, asa cum nici 535d nu l-as da pe vreo echivalenta japoneza. Deci pe categoria limuzina cat de cat puternica si cat de cat economica am ales 535d, pentru suv usor 4x4 am ales RAV-ul (cu siguranta cel mai fiabil din categorie) si pentru un semi offroader si caraus bun la tot Pathfinderul (o masina f placuta)
28 iun 2013, 15:19
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Am zis de x5 cu aerodinamica pt ca ala e inca un lucru la ce masinile germane sunt mai bune. Nu am citit tot ce ai zis pt ca tu vorbesti din cur,eu am avut toate masinile de care vorbesc (x5,e39,civic,crv model 2005 si 2008) Sistemele de tractiune pe honda sunt de rahat comparat cu masinile germane. Si nu te uita dupa stele la euro ncap,uitate la scoruri,e mult mai precis ca stelele. Si maybach 67 are 5 stele,la fel ca un renault megane,tu CHIAR crezi ca la un accident frontal intre cele doua masini ocupantii vor fii la fel de raniti? Lol,dupa cum am zis,stelele=0 Scorurile de la teste sunt baza.
28 iun 2013, 16:59
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Bine, tu incepi aberatiile si tu te miri. Foarte tare! Sa-ti repet ca ce ai zis tu? "Un Bmw seria 5 din 1998 e mai sigur decat CRVul din 2007-2010,chiar si la impact lateral." Si sa continuam cu raspuns al aberatiile tale, nu de alta, dar nu se compara masini din categorii diferite: "Euro NCAP’s frontal impact test simulates a car crashing into another of similar mass and structure. In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures. Therefore, ratings are comparable only between cars of similar mass and with broadly similar structures. Euro NCAP groups cars into the following structural categories: passenger car, MPV, off-roader, roadster and pickup. Within each of those categories, cars which are within 150kg of one another are considered comparable." Problema este ca nu vorbesc eu ca un cur, gadesti tu cu un cur.
28 iun 2013, 19:26
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Si sa-mi spui scorurile EURONCAP la E39.
28 iun 2013, 19:29
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »