Care este cea mai buna investitie pe care ai facut-o in masina ta? Ghidul soferului 27 Decembrie Care este cea mai buna investitie pe care ai facut-o in masina ta?
Toate comentariile (119):
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
anelopele masinii, bravo!!! acestea sunt componente imperative atat in siguranta, cat si performante si consum... sunt de parere ca trebuiesc puse noi, toate 4 la fel, de la acelasi producator, cu cat mai scumpe cu atat mai bine...dar in romania asta este o mare problema, destul de des intalnita in randul detinatorilor de masini, sau "masini"... problema asta nu se gaseste numai la anvelope, ci si la alte componente esentiale unei functionari si unei sigurante depline... mare probleme pleaca de la achizitionarea masinii, multi cumparam masini (cica din pasiune) cu mult peste bugetul si fortele noastre financiare... dak pretul unei masini de peste 200 de cai este tentat pt multi, nu se poate spune la fel si despre intretinerea lor, anvelope, frane si cam tot ce se numeste conumabil, aceste piese au un pret pe masura performantelor, iar cel putin 50% dintre romanasii cu astfel de masini, nu isi permit o intretinere ca la carte.... apeleaza la piese contrafacute, la secondhand, furate, iar asta este prima problema... atunci cand cumparam o masina, toti intrebam "cat consuma?" nimeni un intreaba cat costa un disc de frana original pe fata, pt ca stie deja ca le gaseste la dezmembrari... cand o sa ne treaca snobismul si recunost ca e foarte posibil sa fac parte dintre snobi detinand un 5000 v8, dar cand o sa ne treaca, o sa putem ssa ne educam in acest segment, zic eu, la fel de important ca si comportamentul in trafic... pana atunci, n-ai cu cine!
27 dec 2013, 12:56
+11
Iahim Priest
11 comentarii 24 puncte
Ai dreptate. Dar sunt de parerea ca mai exista si oameni responsabili. Nu ca as fi eu unul din ei pentru ca si eu mai am de schimbat la masina piese importante, cum ar fi amortizoarele, dar nu sunt bani pentru unele noi, iar din dezmembrari nu iau. Am cumparat si piese din dezmembrari, dar din-alea care nu tin de siguranta: un haion, o instalatie de spalare faruri, ornamente din interior si mai urmeaza capota, un far (am avut un accident de curand)... In schimb, am cumparat anvelope de vara, placute, discuri, saboti, bucsi, bielete, bujii, fise, filtre, baterie NOI. Mi se pare o prostie ca cumperi consumabile SH. Am facut o concesie si am cumparat anvelope de iarna SH si vreau sa spun ca a fost cea mai proasta decizie a mea. Au aderenta zero, la drum drept pe mazga se balanseaza masina ca pe gheata. Am derapat intr-o curba, pe zapada batatorita, desi aveam 40 km/h si am trecut milimetric pe langa rotile unui camion. Ca dupa o saptamana sa fac accident in oras, din cauza neatentiei la volan, ce-i drept; dar am avut timp si spatiu de franare, numai ca atunci cand am infipt piciorul in pedala, m-am dus taras, desi asfaltul era uscat. Pur si simplu nu au aderenta, nici la accelerare, nici la franare si nu confera deloc stabilitate.
27 dec 2013, 14:30
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
cred ca esti singura persoana in lume asta, care spune ca de pilot sport ca sunt proaste, dar, DAR alea chinezesti sunt bune... chiar ma faci sa-mi schimb parerea despre tine(nu ca ar fi una prea buna)
27 dec 2013, 22:53
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Tu ai avut Pilot Super Sports? daca da atunci poti sa iti deschizi gura. Mai mult ca sigur ca nu ai avut considerand cat costa.Eu am spus parerea mea pentru ca asta a fost experienta mea,am facut din nou greseala de a cumpara Michelin PS2 noi in vara asta si zici ca ma duc pe sanie comparat cu Dunlop-urile ce le-am avut inainte,am regretat instantaneu la prima curba. Nu am intrebat ce parere ai despre mine sau ce parere au altii despre tine,si nu vad ce legatura are asta cu cauciucurile de pe o masina....chiar nu vad.
27 dec 2013, 23:36
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
dak fac o poza la cauciucurile de pe masina si sunt alea care spui tu, promiti sa nu mai postezi pe acest forum?
27 dec 2013, 23:41
+2
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Pune poze cu masina ta cu Michelin Pilot Super Sport (si o poza cu tine/actul masini sa vad ca este a ta) si nu mai postez pe acest forum.DAR daca ai mintit si nu ai Pilot SUper Sport,ci ceva mai slab de gen PS2/PS1 atunci promite tu ca nu vei posta pe acest forum. Hai ca astept.Dar probabil ca nu vei pune pentru ca minti,cine isi pune cauciucuri de track de 2000euro pe un S500 de 4000euro? Puteai si tu sa raspunzi normal ca oamenii si sa iti vezi de treaba dar vad ca te tii in gura ca nu am dreptate,chiar daca eu le-am avut si asta e experienta mea cu cauciucuri scumpe. Astept sa postezi pozele.
28 dec 2013, 15:56
+3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
sunt cele de pe slk soimanitule, sunt aproape noi, au doar 4 ture de imola, ca dupa aia am lovit-o, acum o luna.... pe s am sotto zero, pt ca suntem in decembrie
29 dec 2013, 01:04
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
dar asa, ca fapt divers... dak un clasa s de 5000 cm3 si chiar 5000 de euro cum stii tu sigur cca am dat pe ea, nu se preteaza la un set de gume pilot super sport. ma intreb, tu sub ce masina le-ai avut montate? ca dak le pun pe toate alea de zici ca le ai, seria3, seria5 x5, s-ar putea sa treci usor de cat am dat eu pe a mea, dak le pui toate la un loc... deci, pe ce masina le-ai montat?
29 dec 2013, 01:40
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Nu ziceam ca nu merita sa pui cauicucurile alea pe un S500,doar ca nu face sens ,un golf gti din 2000 sau un BMW 325i din 1991 sunt mai rapide pe circuit decat un S500. Pai eu sper ca nu ai dat mai mult de 5000euro pentru ca ele sunt in jur de 3-5000 de obicei.Nu ti-am pus la intrebare "bogatia",daca o luam asa atunci un Roman cu un Logan e mai "bogat" ca tine nu ?Salar mediu 240 euro in Ro,salar mediu in italia e pe la 2200euro.Daca un Roman are un Logan nou de 8000euro inseamna ca tu trebuie sa ai o masina noua de 80,000euro ca sa il egalezi daca faci de 10x mai mult.
29 dec 2013, 16:57
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
intre 3-5000 de euro, dai pe o masina facuta praf, mancata de rugina, cu multi km, intretinuta in romania, de catre aia de ia 240 de euro pe luna, eu am dat pe masina asta 13000 de euro si am luat-o cu 97000 km, acum are 140000... dar tu ai adus problema de "bogatie" in discutie iar pillot super sport NU SUNT CAUCUICURI DE PISTA, SUNT DE PERFORMANTA, NU SUNT SLIK, NU SUNT SEMI, SUNT DOAR STRADALE(mai performante) si pt cultura ta generala, un 325 din '91, sau ce bantui tu acolo , pe circuit si pe strda, unde vrei tu, ti-l mananc, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, dar masina asta cantareste 1790 km, la care adaugam 306 cai si 460 nm... nu mai faceti comparatii din astea, ca imi dati dovada de copii de 12 ani (din aia prosti de 12 ani)revenind la cauciucuri, pe ce masina le-ai montat tu?
29 dec 2013, 20:20
-2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
p.s si face foarte mult sens sa montezi un cauciuc performant pe o masina de peste 200 de cai, orice masina, nu conteaza ca e s, ca e 330, ca e bicicleta... valoarea masini, nu are nicio treaba cu valoarea cauciucului, pt ca, virgula, cauciucul=siguranta. siguranta=viata. dak tu dai 2 lei pe un cauciu, ai sa ai performante de 2 lei, aminteste-ti asta! si ti-as fi recunoscator dak nu mi-ai mai raspunde la comentarii, de azi inainte, ca sa nu mai spun ca ai pierdut "pariul" si iti amintesti care erau conditiile?
29 dec 2013, 20:28
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Eu am pus cauciucurile pe un 540i/6 speed (cel rosu din avatar),nu mergeam la circuit,doar la piste de drag,unde se simte tractiunea cel mai mult.Cu Michelin mai putin de 14.0sec nu scoteam,dar cu cele ieftine (Achilles) am scos chiar si 13.8sec. Un S500 are 1850kg+ (de pe wiki) si 302cai la cutie automata e de fapt echivalentul la 285cai la manual.(15% tranny loss auto vs 10% manual) Fa tu matematica 285/1850kg vs 325is 195/1250kg.Numerele nu mint. Deci daca masina a fost 13,000euro atunci e echivalent cu cineva din Romania ce are o masina de 1300euro. Deci daca tu vrei sa dai 5-600euro/anvelopa atunci dai inainte dar nu trebuie sa bagi pe gat la toti ca sa fie cu cat mai scumpe ca sunt si cele mai bune. Pune poze pe imgur sau ceva cu masina ta,act ca e a ta,si close up la cauciucuri si ma tin de cuvant.
30 dec 2013, 00:06
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
bai retardule! cum plm faci tu aceste calcule, ca nu-mi dau seama, masina aia a dat aproape 260 de cai pe dinamometru, nu 285, ce plm bantui tu acolo... cu schimbatorul automat , esti cea mai proasta rasa de maimuta din cate posteaza pe acest forum... iar cauciucul ala unde crezi ca l-am gasit sa-i fac poza, am cautat prin oras nopatea sa gasesc o masina cu pilot super sport? si masina asta cantareste fix cat ti-am spus si tiu asta pt ca de fiecare data cand trebuia sa ma duc la al 2-lea punct de munca, trec peste un cantar, cu sau fara voia mea, trebuie sa trec pe acolo... iar dak ai citi cu atentie, ai vedea ca am spus "sunt de parere ca..." nu te pune nimeni sa cumperi cauciucuri performante, dak nu ai nevoie, dar dak ai tine o singura masina si nu 3 sau 4, ai putea s-o intretii mai bine, nu crezi? ai 3 rable, ca sa vada lumea cat esti de prost si te duci la vulcanizarea de la colt sa-i ceri cauciucuri second hand, wow cred ca esti mandru de cat snobism si prostie zace in tine, acompaniate de multa pasiune cum zice undrea marius... si de unde paritatea cu 13000- 1300??!! esti penibil mai maimutoiule. dar dak nu ma insel eu, tu erai in canada, acum de ce o arzi aiurea si te dai roman lovit de criza? l
30 dec 2013, 12:26
+2
1 comentarii 3 puncte
Ceva site-uri specializate cu anvelope de vara la preturi bune ?
27 dec 2013, 13:12
+3
Robert Coca
16 comentarii 10 puncte
www.google.ro
27 dec 2013, 13:23
-2
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Google nu vinde anvelope....pe ce lume traiesti?
27 dec 2013, 21:37
+2
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
www.marso.ro
28 dec 2013, 12:10
0
7 comentarii 34 puncte
nu exista "cea mai buna investitie" pentru ca banii nu ii recuperezi. cea mai proasta investitie da pentru ca bagi bani multi sau putini in functie de model si marca. am o dacie cu gpl (3.10 lei/L), piese ieftine, distributie pe lant pot spune ca nu investesc bani multi fac chiar o economie in comparatie cu o alta marca. piese originale nu iti permiti sa cumperi, mai ieftine, da (aduse de la turci sau alte natii) RoCriDo are dreptate de asa zisii "pasionati", am observat multe masini pe vreme rece cu anvelope de vara sau persoane care iarna nu isi permit sa intretina masina si o lasa parcata pana la primavara pentru ca nu au bani de asigurare, anvelope, distributie sau alte consumabile degeaba faci "investitii bune" sau ai un bolid daca nu stii ce inseamna conduita preventiva
27 dec 2013, 13:24
+3
559 comentarii 808 puncte
Anvelope made in Austria!!!!! Michelin are fabrica si la noi si sunt facute diferit anvelopele pentru est (inclusiv Romania) si pentru vest! Atentie, Rusia este singura tara care nu accepta sa importe in unele cazuri lucruri nemtesti sau de alta nationalitate de firma si sa fie facute in alta tara!!! Noi cumparam filtre MANN care pe cutie e Made in Germany , iar pe ele sunt stantate made in Hungary sau alte tari! Cumparam distributie LUK si primim Sachs si invers. Atentie la datele inscrise PE PRODUS si nu pe ambalaj!
27 dec 2013, 13:27
+8
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
dar asta este deja stiuta... eu am cumparat piese de la mercedes care au costat cateva sute de euro si erau facute in romania sau ungaria, cureaua in spania, filtrul de ulei cutie in ungaria si tot asa. nu conteaza unde sunt facute, fiecare producator are niste standarde, iar cei care fabrica sub licenta lor, trebuie sa treaca de aceste standarde, nu exista anvelope michelin facute in romania, mai proaste decat cele facute in franta... asta este o idee comunista, care vad ca inca persista in romania... pacat!
27 dec 2013, 13:40
+2
559 comentarii 808 puncte
Lucrez in domeniul calitatii si crede-ma ca masinile sunt facute separat! Sectorul regional al Europei de est are doua treimi din sporul indicelui de calitate fata de Germania care are 3 din 3! Comparatie intre Passat cumparat nou din Romania si din Germania sh. Cel din Germania nici un greieras, plastic crapat sau altceva care tine de motor desi avea dublul kilometrulor fata de cel "romanesc". Piesele sunt facute in tari diferite si sunt puse pe masini pentru ca nu poate sa faca o tara totul! Eu ma refeream ca sunt tepe precum pe ambalaj scrie ceva si inauntru este altceva!
27 dec 2013, 15:12
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Iahim Priest
11 comentarii 24 puncte
Piesele alea facute in Romania e posibil sa NU se vanda niciodata in Romania si sa fie doar pt export, caz in care calitatea este foarte ridicata. Romanii fac lucruri foarte bune, dar pt export. Eu lucrez in domeniul farmaceutic si facem suplimente nutritive DOAR pt export. Exista un standard general in care sunt folosite piese consumabile obisnuite pe masinile de incapsulare (cele care produc pastila propriu-zisa) si reguli calitative obisnuite. Eh, exista insa anumite produse (in general pt UK, Germania si Elvetia) unde procedurile de lucru sunt complet diferite. Se folosesc aceleasi masini, dar cu piese consumabile superioare, iar regulile calitative sunt altele, se lucreaza cu mult mai multa grija si atentie. Se iau multe mostre care ajung la laborator, iar acele produse pleaca foarte greu din fabrica, abia dupa ce laboratorul isi da OK-ul ca sunt in perfecta stare. De ce asa? Simplu! Acei clienti platesc mult mai bine si nu accepta greseli. Au un renume, o reputatie de aparat, motiv pt care ei nu fac compromisuri.
28 dec 2013, 02:23
+4
174 comentarii 369 puncte
Pentru masina mea,de departe cea mai buna investitie a fost remaparea de la 163 la 200cp.
27 dec 2013, 13:46
0
Iahim Priest
11 comentarii 24 puncte
Fain! Te-ai ales cu un bolid de 200cp (ca ce *****', 163 erau prea putini, de-abia pleca masina de pe loc; cu 5 oameni in ea probabil nici nu mai pleca). Asta e cea mai buna investitie. Alte componente nu conteaza. Ca anvelope merg si alea din 2003 cu 3 mm profil, placutele de frana daca inca mai au 1 mm de ferodou pe ele, mai merg (sa nu cumva sa facem risipa), cureaua de distributie daca e crapata, inca mai merge, daca avem vreun unghi dereglat, merge (geometria e scumpa, asa ca nu ne deranjeaza volanul stramb)...pana si becurile...daca stanga e ars si dreapta merge, de ce sa-l inlocuim pe cel de pe stanga, ca inca avem lumina? Astea-s nimicuri, sunt piese care se schimba atunci cand pica, mananca lumea rahat cu uzura...ce-i aia? Important e ca avem 200 cai frumosi si putem sa-i facem in sange pe toti! Nu ma intelege gresit, eu am exagerat, poate tu nu esti genul ala...dar mi s-a parut o prostie sa spui ca cea mai buna investitie a fost sa maresti puterea motorului. Sunt curios, daca ai 37cp in plus, franarea cum e? La fel de eficienta ca inainte? Ma indoiesc. Inaintea cailor, primordiale sunt aderenta, franarea si directia.
27 dec 2013, 14:15
-3
174 comentarii 369 puncte
Ai scris mult si ai scris degeaba... Ce enumeri tu mai sus sunt lucruri obligatorii care nu le consider investitii ci mai degraba lucruri normale pe care oricine are grija de masina lui le face oricum. Nu stiu drept cine m-ai luat dar sa te arunci asa sa comentezi gratuit in necunostinta de cauza e un pic jenant. Imi sustin in continuare opinia, cea mai buna investitie in masina mea este remaparea. Am castigat practic o alta masina mult mai responsiva si mai eficienta. Pentru cei care considera investitii in a schimba un bec sau a-ti regla geometria n-am decat mila si compasiune.
27 dec 2013, 14:42
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
174 comentarii 369 puncte
Franarea e la fel de buna ca si inainte de remapare. Ca idee, vad ca ai 22 de ani, nu vreau sa par superior dar pe vremea cand tu aveai 10ani eu imi luam permisul de conducere iar pe vremea cand tu aveai vreo 12 ani eu imi cumparam prima masina. Daca tu in continuare te crezi avizat sa-mi dai mie sfaturi despre masini si condus atunci te las in suferinta ta ca faptul ca esti un frustrat este destul de evident. Am modificat mai multe la masina mea dar nu stau sa-ti dau tie explicatii acum ca n-am timp.
27 dec 2013, 15:05
0
559 comentarii 808 puncte
I-ati concediu!
27 dec 2013, 15:15
0
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Draga catalin4u24 daca tu pretinzi ca nu ai nevoie de frane mai puternice dupa remaparea masinii inseamna ca de fapt remaparea ai facut-o de ochii lumii si nicidecum pentru tine. Nu intelegi cum mama naibii poti sa spui asa ceva din moment ce eu, spre exemplu, simteam nevoia de frane mai puternice chiar si inainte de remapare, ce sa mai zic dupa...Poti sa ai permisul de 12939301 de ani, asta nu te face un sofer mai bun decat altii.
27 dec 2013, 16:13
-1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Daca tu aveai nevoie de frane mai buna la VW-ul tau nu inseamna ca el are nevoie de frane mai bune la BMW-ul lui.
27 dec 2013, 21:28
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
A adaugat 40 cai, nu 400, las-o balta cu franele ca nu merge pe circuit sa puna atatea frane violente consecutive sa supraincalzeasca cele stock. Oricum poti adauga si 1000 de cai cu aceleasi frane cat timp esti responsabil si nu depasesti viteza maxima a masinii (sa mai poti opri de la viteza aia) si nu arzi prea multa benzina intr-un timp prea scurt. Ti-a facut ceva omu in viata personala de ai sarit pe el asa din prima ca un turbat fara nici o intrebare?
27 dec 2013, 15:27
+4
tarzy
401 comentarii 792 puncte
costica...nu e vorba ca merge pe circuit..e vorba ca masina remapata va "face" viteza muult mai repede decat masina stock, iar in cazul asta fizica ne spune ca va avea un impuls muuuult mai mare si ca energia cinetica va fi muult mai mare...asa ca...nu poti sa spui ca franele stock vor face fata, in conditii de utilizare normala. Sau, ar mai fi o varianta, cand omu si a facut soft dar merge perfect identic cu masina fata de cum mergea inainte, moment in care softul a fost o cheltuiala inutila.
27 dec 2013, 16:16
+1
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
Va face daca ii zici tu sa faca, nu face viteza singura, din nou revenim la cum e condusa masina. Poti sa adaugi 100 de cai si sa nu-i folosesti decat cand ai nevoie, nu trebuie sa mergi ca un inconstient. Eu de exemplu o sa sar de la 150cai la 3-450 in urmatorul an si nu umblu la frane pt ca nu depasesc 100-140 km/h (masina dedicata drift) si nu am nevoie decat de o singura frana de la max 100 la zero fara repetitie, ceea ce cele stock imi ofera. Concluzie: conteaza cum folosesti masina si cat de responasbil si preventiv conduci. Franele se maresc in functie de cum va fi folosita masina, nu pt ca "ai crescut puterea si atat". In exemplul meu, de ce as avea nevoie de alte frane? (masina este de strada, nu iese din judet pe rotile ei si nu depaseste viteza legala)
27 dec 2013, 16:40
-2
tarzy
401 comentarii 792 puncte
tocmai pentru ca masina ta nu o sa vada prea multa "strada" si mai ales pentru ca masina ta nu e masina de zi cu zi, de trafic si de autostrada si de mai stiu eu ce alta situatie. Este masina de distractie ( felicitari pt asta si sper ca o sa o ti cat mai mult in spatii amenajate sa nu faci ca dilaul ala din iugoslavia sau de unde mm lui era cu seria 5-ul ). Si aducand in discutie maniera in care este condusa masina, daca ai putere, de ce sa nu o folosesti? problema e ca trebuie sa te adaptezi tu, soferul, la ce poate masina, iar asta inseamna ca va trebui la un moment dat sa ii dai sa vezi ce si cum si poate ca in momentul ala iti apare un copil in fata...si pa...o sa constati ca de fapt ar fi trebuit niste frane mai sanatoase. Nimeni nu isi creste puterea masinii fara sa o foloseasca la un moment dat...altfel am umbla toti cu smarturi sau toyota aygo.
27 dec 2013, 16:49
+1
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
ti-a mai spus cineva muuult mai clar : omu conduce BMW nu WW... daca te interesezi putin orice model , vechi sau nou de bmw , are un sistem de franare cel putin mai bun decat alte masini din aceeasi clasa ....asa ca sigur mai suporta acolo 40 de caluti ....muuult mai muuult decat se vrea a fii WW tau competitor BMW !!! PACE
28 dec 2013, 13:22
-2
559 comentarii 808 puncte
Inceteaza sa-ti pupi in teava de esapament masina! E o rabla din 1900 toamna. A fost buna la vremea ei si vad ca si tu ai ramas cu mentalitatea de atunci! Daca ajungi sa compari masina veche de mai mult de 10 ani cu o masina de pana in 5 ani esti tare . Du-te la doctorul Cristian:))
29 dec 2013, 09:35
+2
Iahim Priest
11 comentarii 24 puncte
Unde ti se pare ca am sarit pe el "ca un turbat"? Am expus niste puncte de vedere, nu l-am jignit. Tot el a fost ala care m-a luat cu "tu aveai 10 ani cand imi luam eu permisul". Mi se rupe pixul de cati ani are el permisul. Si mama il are de 20, dar a condus 50 mii. Deci vechimea permisului n-o face o soferita cu experienta.
27 dec 2013, 16:20
+1
174 comentarii 369 puncte
Punctele tale de vedere o sa le iau in considerare atunci când ai făcut si tu ce am făcut eu, si deci vei vorbi dintr-o experiența personală nu din ce visezi noaptea sau din ce crezi tu așa... din mintea ta. E clar din ce spui ca pentru tine cei 163cp stock erau o herghelie, caz in care îți înțeleg frustrările, probabil unde ai o mașina de 100cp si crezi ca "fuge". Nu uita ca nu am trecut de la 100 la 200 de cai. Mașina are frâne din fabrica pentru o mașina de 163cp totuși, nu frâne de Logan. Acum gata ca ți-am acordat prea multă atenție pentru ziua de azi. Mergi la peco si baga de 60 de lei sa mai faci si tu ceva km
27 dec 2013, 17:30
+2
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Saracule, stai linistit ca nu ai vreun avion, totusi vorbim de 120d, masina saracului de la bmw. Tinand cont ca ai 32 de ani si nu esti in stare sa iti susti un punct de vedere fara sa jignesti incep sa imi dau seama cu cine stau de vorba. Imi cer scuze printule ca ti-am jignit "avionul" tau 120d softat la 200 de cai.
27 dec 2013, 17:47
-1
174 comentarii 369 puncte
Sunt sigur ca la tine in sat esti foarte bine vazut cu Jetta aia si sunt sigur ca esti si foarte bogat, insa nu-mi amintesc sa te fi bagat in seama , cu atat mai mult sa te fi jignit cu ceva. Daca vorbesti in numele amantului tau de mai sus, atunci imi cer scuze ca m-am bagat peste voi, dar eu sunt cu femeile, nu ma atrag barbatii, asta ca sa fie clar. Cat despre masina nu-mi amintesc sa o fi ridicat-o cu ceva in slavi, poate imi aduci tu aminte unde am afirmat ca e avion sau super masina?! Ah, fata de escortul amantului tau, e OZN, asta e evident, dar fata de limuzina ta de lux e clar inferioara. Nu stiu despre tine dar eu mai am o masina in afara de asta, asta asa ca tot sunt sarac. Si tot ca sa ma fac bine inteles, nu ma intereseaza profilul tau si nici ce i-ai facut la masina, ca ti-ai pus frane sau ti-ai resoftat-o, n-as putea fi mai putin interesat. Eu doar am raspuns la topicul asta si am spus ce mi se pare mie ca e cea mai buna investitie in masina mea, din banii mei. Ca s-au apucat altii ca tine si ca amantul tau sa-si de-a cu parerea era de asteptat pe site-ul asta. Daca simti nevoia sa fii jignit, anunta-ma ca se rezolva si-ti pot umple frigiderul de bunatati, sa fie ca pentru revelion asa... pana una alta vezi-ti de cazanul tau.
27 dec 2013, 19:05
+1
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Mrrrrr frumosule:)))). Stai usor ca ma sperii. Scolarule revino ti si vorbeste frumos asa cum ai invatat in clasele primare ca nu impresionezi pe nimeni.
27 dec 2013, 19:14
+1
tarzy
401 comentarii 792 puncte
...si daca ai arunca o privire pe profil ai observa ca am facut mai multe decat tine in ceea ce priveste modificarile, stiu foarte bine despre ce vorbesc si la final mai am si aia 60 de lei sa mai fac niste kilometrii.
27 dec 2013, 17:49
-1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
"catalin4u24" Ce stii tu baiatu,masina ta e doar 8000euro dar masina lui Matei Cristi se vinde cu suma enorma de 3900-5000euro! Cine mai e ca el?:))Escortu lu sotia lui e intre (200euro-tichet rabla)Se aduna la un avans pt BMW. Matei dute inapoi la VW-ul tau si vezi daca nu tre sa schimbi ceva injectoare...sau baie de ulei ca o schimbati la fiecare groapa. Ce tari sunteti voi astia ce credeti ca lumea isi baga toti banii in masina lor si asta e valoarea persoanei respective.
27 dec 2013, 21:36
-2
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Intamplator nu am schimbat nici baia de ulei si nici vreun injector. Masina lui putea sa fie orice de la fiat la saab, ideea e aceeasi iar el o sustine prin comentariul de mai sus. Franele lui sunt pentru o masina de 163 de cai ( de curiozitate am cautat distanta de franare pe google si sa mor daca apare undeva) nu pentru una de 200, asa cum se lauda. Si daca ma plimb cu un banal vw de 3900-5000 de euro si nu cu vreun avion de bmw de 8000 de euro e tocmai pt ca nu o masina iti da valoarea. Divagam de la discutie si nu e cazul, pur si simplu nu poti sa sustii ca ai aceeasi incredere si mai ales ca franele au aceeasi eficacitate cand sari de la 163 la 200 de cai si ii folosesti pe toti.
28 dec 2013, 00:57
0
559 comentarii 808 puncte
Te rog sa nu ajungem sa jicnim o marca! Daca o luam pe marci eu zic sa punem in paralel si sa vedem gigantul VW cu BMW. Am VW Golf si costa mai mult decat un BMW 120. Te asigur. Iti dau doar un singur exemplu: Ce s-a intamplat cu procesul in care VW a fost dat in judecata de BMW pentru stopurile "L"? Tot VW a castigat 8 milioane de euro! VW face motoare!!! BMW imprumuta tehnologia de la PSA (Peugeot- Citroen Asociation)! Mor cand va aud de BMW ca de un zeu cand aceasta marca ofera aceleasi lucruri din 1998!
28 dec 2013, 09:22
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
cum bmw se vrea un producator de masini de lux, la fel si mercedes, au optat pt motoarele mici sa fie cumparate de la alti producatori, nu este neaparat un lucru rau, este vorba de bani, un motor cumparat de la altii este mai ieftin si nici nu pierd timpul pt dezvoltarea lui, asa au timp sa se concentreze aspura masinilor si a motoarelor mai puternice... in cazul celor de la bmw, asupra... modei de a distruge modelele... si ai dreptate, bmw este supravalutat de catre pasionatii de masini la mana a doua... si in mod special de romani... sunt bune, dar nici chiar asa... dar cum multi dintre noi am sarit din autobuz in bmw, il privim ca pe un zeu...
28 dec 2013, 12:32
+2
559 comentarii 808 puncte
Bmw are un pret FOARTE MARE! Eu am ramas masca cand am vazut comparatie intre Audi A3 si BMW seria 1. Ambele aceleasi dotari si chiar Audi cu ceva in plus, 4x4 si materiale mai bune in interior tot la Audi , iar pretul era cu 4200 euro mai mult la BMW. Pentru ce? Pentru ca scrie BMW?
28 dec 2013, 12:40
+3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
nu, pt ca audi face parte dintr-un grup enorm, unde toate costurile se impart, la fel si platformele masinilor, pe o singura platforma se fac 3, poate 4 masini cu diferite nume... si stii doar ca vanzarea acopera costurile de productie, nu conteaza sub ce nume vand, vand acelasi lucru, dak vw vinde 50000 de golf, audi 50000 de a3 si 20000 de tt seat 40000 de cupra, bmw vinde doar 50000 de seria unu, e normal sa fie mai scump, trebuie sa acopere ce chieltuiesc pt productie, in acest contest as spune ca numele vine platit mai mult in grupul vw, pt ca un audi cost X euro, iar un seat costa mai putin, pratic, masini identice... sa nu mai vorbim de skoda... si sa nu mai vorbim de noile a si cla amg, care chiar nu-si justifica pretul...
28 dec 2013, 12:51
+1
559 comentarii 808 puncte
Eu ma refeream strict la ideea din partea cumparatorului! De ce sa platesc mai mult pentru aceeasi masina sau chiar una mai "proasta"? Daca VW au fost destepti si acum sunt cei mai mari de pe piata e treaba lor. Pe mine ca si cumparator ma intereseaza pretul si oferta si nu mi se pare normal sa dau 2-4 mii de euro in plus pe o masina doar ca e BMW!
29 dec 2013, 09:30
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
tin sa te anunt ca de cativa ani buni, bmw foloseste motoare frantuzesti... deci, n-o mai ardeti aiurea dak nu stiti iar golf-ul lui e de 10 ori mai masina decat rablamentul ala de-l conduci tu... de ce faceti comparatii si de ce desconsiderati pe cine nu conduce bmw... trecem in 2014, tot prosti ati ramas?
28 dec 2013, 13:51
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
bai baiatule... esti incredibil de prost, ma tot straduiesc sa nu mai jignesc, dar chiar nu am cum... tu vorbesti de o masina de cel putin 10 ani vechime... ala are un golf de 3-4 ani, ce plm imi spui tu mie de ce a fost acum 15 ani, seria 5? si universitatea craiova era o mare echipa, dar nu mai e... asa si masinile, au fost, erau, acum sunt rable... zi-mi si mie o optiune care exista in seria 5 la data aia si zi.mi ca acum nu exista pe golf 5, optiune, nu ma refer la ce ai tu... ca oricum singurul lucru in plus fata de un golf, tu poti sa ai doar reglaj elecric la scaune si eventual incalzire (sa nu-mi spui ca ai masaj si ventilatie ca te injur) iar dak vrei neaparat sa compari bmw.ul tau cu ceva, compar-o cu una mai de anii ei, ca fuge mai bine decat golf-ul, stiu, si nimeni nu a zis nimic de asta, dar nu mai desconsidera oamenii care nu au bmw... ca poate unu se pisa in sticla aia pisata si ti-o da s-o bei...lasati-o mai moale cu rablamentele astea, mai ales cand cineva are o masina aproape noua... cum spuneam, intram in 2014, ar fi cazul sa va treziti la realitate... sa va mai maturizati puin...
29 dec 2013, 01:33
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
vai sa ma *** in ea de pasiune!!! si din pasiune ii desconsideri pe altii?
29 dec 2013, 02:10
+6
559 comentarii 808 puncte
Prietene, masina ta a fost ceva cand si caruta era un misloc de transport!
29 dec 2013, 09:27
+2
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Pai Audi si VW impart aceleasi platforme , aceleasi motoare de la 1.2 tsi la 4.2 fsi si chiar mai mult , deci nu e nicaieri diferenta aia pe care o arati tu . Mercedes poate sa imprumute motor si de la Dacia 1100 ca tot nu are rival in segmentul sau . BMW sunt masini extraordinare , dar sunt MULT sub Mercedes , indiferent de motorizare . Si nu vorbim aici neaparat de timpii 0-100 , circuit sau alte chestii .
28 dec 2013, 20:00
+4
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Si eu la fel,dar de la 169 la 186cai.(benzina) Ce frane sa Upgrade ma prostilor?masina nu merge mai rapid automat ca are mai multi cai,aia depinde de talpa mea.Am avut masini cu 300cp+ si mai mult de 160 nu am mers,dar in schimb am fost cu masini de 150cp peste 200kmh. Resfotarile sunt una din cele mai bune investitii la o masina personala. Simon e jelos ca Fordu lui ramane in spate la Loganuri.
27 dec 2013, 21:25
+3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
mai baieti, stiti doar ca o marire de putere inseamna o micsorare a vietii componentelor... frica lui simon mike, sau retigenta lui fata de acest fenomen, nu trebuie abordata asa, mai ales cand vine vorba de modificari, nu are nicio legatura masina lui, sau bmw.urile voastre, si nici din ce motiv ati facut remaparea... el si nu numai, au aceste retigente fata de motoarele modificate si de data asta, tind sa cred ca cineva ne pacaleste, 40 de cai dintr.un diesel de 2liti si 163 de cai, inseamna aproape 25% deci o marire de un sfert din puterea totala, dintr.un motor diesel, ori tu ne pacalesti, ori ei te.au pacalit, o remapare in safe zone nu depaseste 15% iar dak ai facut acea remapare a motorului, chiar si un motor nemtesc, ar avea mari probleme, inclusiv ecu acelei masini... parerea mea, in fine. ideea era, ce zice el de frane si alte componente, ar avea dreptate, dak cel cu o astfel de masina ar folosi-o in mod agresiv, atunci ai avea nevoie de frane, dar pt uzul de oras, mers normal si toate semaoare, trafic si alte alea, nu ar avea nevoie...dar tinerii sau cei care nu stiu neaprat multe despre acest fenomet trebuiesc educati, nu sictirti...
28 dec 2013, 01:41
+1
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
prietene mai documenteaza-te stage 1 la masina mea cu 184 cai de fabrica sunt 225 cai....cel mai mic....unii imi pot da 230-240 cai....am sunat la 3-4 firme si toti au spus ca masina se pune pe dyno inainte si dupa,daca nu am caii aia nu platesc nimic....ca nu rezista anumite componente ale masinii asta este altceva....nu imi da garantie la ambreiaj...in rest la motor,turbina am garantie...atat timp cat la momentul softarii am totul in parametrii normali....
28 dec 2013, 23:48
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
dupa partea mea, poti sa-ti pui si stage 10 s-o faci de 800 de cai... eu stiu bine cum m-am exprimat "safe zone" stii ce e aia?
29 dec 2013, 01:09
+1
4 comentarii 17 puncte
RoCriDo, eu am o "retigenta" in ceea ce priveste inteligenta ta.
29 dec 2013, 01:01
+5
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
da-ma in judecata! ce vrei sa-ti fac eu?
29 dec 2013, 01:10
-1
Iahim Priest
11 comentarii 24 puncte
Sincer? Nu sunt pilot ca voi si pana nu voi avea o scoala de profil facuta, nici nu vreau sa ma cred pilot. Pentru ca am facut de cateva ori greseala de a-i forta limitele Escortului si asa am descoperit cat de instabila si de periculoasa e o masina veche cu suspensii si frane stock si fara sisteme care sa-ti salveze viata in unele situatii (gen ESP). Nu sunt gelos pe niciun Logan, sunt destul multumit de materialele folosite pe masina mea, la fel si de mana de lucru. Asta dupa ce am avut recent un accident in care capota mea (teoretic o tabla subtire) a lovit spatele unui Logan, mai exact bara si podeaua din portbagaj (teoretic tabla solida). Capota mea s-a indoit de la jumatate si s-a infundat in partea din fata, in timp ce podeaua Loganului s-a facut acordeon si a plesnit pe muchiile indoiturilor. Nu stiu care e diferenta de grosime, dar calitatea tablei folosita pe Logan e clar inferioara. Deci n-am de ce sa fiu gelos. Iar daca vorbim de putere, mi se rupe. Prefer un Escort de 90CP decat un Logan de 105 sau 110 cat are cel mai dotat. Am condus Logan si stiu cat de instabil e, iar avand in vedere calitatea materialelor, n-as vrea sa ma aflu intr-o asemenea masina in timpul unui accident. O prefer de 100 de ori pe a mea. In final, nu ma intereseaza cati cai aveti voi, dar daca nu aveti frane facute pt caii aia si DACA va exploatati masinile la acele performante...Dumnezeu sa va pazeasca! Eu unul nu mi-as lua o masina cu mai putin de 90CP (ca nu ma milogesc de ea pe drum), dar nici cu peste 200 (ca inca sunt tanar si vreau sa mai ajung acasa). Desi am 22 de ani, am avut ghinionul sa vad live multe accidente, urmari ale vitezei. Oricat de puternica si de dotata ar fi o masina, pericolele sunt aceleasi la viteze mari si am vazut o masina a unei prietene facuta pachet la 120 km/h (era Skoda Octavia 2). Si nu e o viteza mare... In ce-i priveste pe cei care obisnuiesc sa sara de 200 km/h, mi-e mila de familiile care raman in urma lor in caz de ceva.
28 dec 2013, 02:03
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Eu personal cred ca tot ce am investit in masina mea este o investitie buna din momentul in care in fiecare zi pot urca la volan si sa ajung unde vreau in siguranta si masina functioneaza bine si cum trebuie, desi nu am folosit de 7 ani anvelope de iarna pot sa spun ca primul lucru in care investesti bani (daca masina este ok) sunt niste anvelope de marca si franele sa fie ok, degeaba ai LED uri, subwoofere, vopsea in 5 culori sau eleroane si etc daca nu te poti opri sau intr-o curba derapezi... toate astea se duc pe apa sambetei + iti si pui viata in pericol, parerea mea!
27 dec 2013, 15:45
+8
tarzy
401 comentarii 792 puncte
@bizkitt: ai mare dreptate, niste gume bune si frane mai bune decat cele stock ( chiar aceeasi dimensiune dar discuri si placute de calitate) in general ar trebui sa fie foarte bine venite. De fapt, chiar si pe frane stock niste gume perfomante vor face o diferenta foarte mare.
27 dec 2013, 16:23
+3
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Idea este sa nu te zgarcesti cand vine vorba de cauciucuri si frane ca sa nu ajungi la stirile ProTV de la 5 :P
27 dec 2013, 16:34
+5
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Urat dar adevarat:)))...insa cateodata nici cel mai al ***** cauciuc nu te mai scoate din *****...doar pentru ca vine *****u peste tine si nu te duci tu peste el....ca asa e pe drumurile din tara asta
27 dec 2013, 16:36
+2
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
cea mai buna investitie e plata anuntului de vanzare... :))
27 dec 2013, 17:57
+8
248 comentarii 132 puncte
Daca vb. de bavareza ai dreptate :)
27 dec 2013, 23:09
+1
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
de masini in general...nu de bavareza(care INCA nu mi.a creeat probleme )
30 dec 2013, 01:12
0
52 comentarii 73 puncte
o instalatie gpl e singura care se poate numi investitie,restul sunt cheltuieli.
27 dec 2013, 19:33
+1
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
de acord, gpl-ul e singurul care isi recupereaza banii (si eventual un cip-cirip ca ala mai reduce din cantitatea de benzina amestecata per ciclu, tot restul sunt cheltuieli) asta cat timp nu consideri o "investitie" gumele ca inca mai traiesti ca sa castigi bani si la anu :)))
28 dec 2013, 00:19
+1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
oricat de scumpa sau ieftina e masina trebuie sa ai cauciucuri, frane, faruri si stergatoare bune siguranta ta nu ar trebui sa fie lasata pe locul 2, dupa marca masinii
27 dec 2013, 20:52
+6
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
bravooo bai!!!! ma bucur ca la 19 ani vezi lucrurile asa. macar de ar fi toti ca tine...
27 dec 2013, 23:14
+3
248 comentarii 132 puncte
Chiar voiam sa zic ca gumele au fost cea mai buna investitie recent facuta dupa ce am, citit doar intrebarea din titlu. Chiar azi mi-am luat pt. primavara a 3-a tura de Firestone Firehawk . Am testat destule branduri si astea -s cele mai bune ce am avut.. Si ma dau si la circuit cu ele asa ca stiu cam cat duce o guma buna.
27 dec 2013, 23:08
-3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
atunci explica-i si lu traiasca romania despre pilot sport
27 dec 2013, 23:16
-1
248 comentarii 132 puncte
Acum am vazut ce parere are el. Din punct de vedere al duratei de viata si Firehawk sunt praf. Orice guma buna cu care iei viraje de-ti vine rau e moale si nu tine mult. Cu cat tine guma mai mult cu atat e aderenta mai praf. Pe aceeasi filozofie se poate manca plastic ca tine mai mult in stomac :)
27 dec 2013, 23:34
+2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
:)))) mda, dar el spune ca sunt praf in curbe, asta este problema, iar eu am acele cauciucuri pe una dintre masini, si cred ca sunt cat se poate de bune, tinand cont ca p zero costa cam la fel... dar nu se tine de asfalt cum se tin astea... in fine, am sa-l ignor pe tip...
27 dec 2013, 23:51
+2
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
prietene sa nu mai compari in viata ta michelin cu pirrellii....NICIODATA...daca tii neaparat iti si demonstrez printr-o filmare cu 2 masini identice audi a5 quattro amandoua,cauciucuri noi amandoua....una michelin alta pirrelli....sa vezi fum din michelin si cum nu sta pe viraje....si vorbim de cauciucuri 255-35-19 nu de suzete.....
29 dec 2013, 00:09
-1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
prietene, sa nu mai vorbesti niciodata cu unu care are si stie... e un sfat pt tine, nu trebuie sa tii cont de el naparat... eu le-am probat si p zero si pilot super sport, cred ca pilot super are anumite beneficii, nu ca p zero ar fi rele, dar cel putin pe pista pilot super sport sunt superioare.
29 dec 2013, 01:16
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
p.s vorbesc de 285spate, 255 fata, nu de suzete
29 dec 2013, 01:17
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
ce masina ai tu???de curiozitate.....
29 dec 2013, 01:23
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
te rog sa ne scuzi ca noi in cercul nostru de prieteni suntem mai prosti si nu preferam michelin care nu au aderenta pirrelli....vorbim de masini cu tractiune integrala si 240-280 cai..... la viteza mare in accelerare si viraje de 70-80 grade nu sta masina pe asfalt???stii ce inseamna asta??? masinile incaltate cu pirrelli au stat alea cu michelin nu....aceleasi masini,aceeasi putere vrei sa intelegi bine,nu sa fii sanatos cu cauciucurile tale.... daca nu ai avut niciodata pirrelli p zerro normal ca nu ai de unde sa faci diferenta... ti-ai pus michelin pe masina si crezi ca nu mai exista altele.... asa ca nu mai vorbi aiurea...cunosc oameni care cumparau seturi de cauciucuri noi si le schimbau dupa 4-5 zile ca nu le placea cum sta masina pe asfalt....si care isi pot da cu parerea despre o anvelopa nu unul care le pune merge 10 ani si zice ca au fost cele mai bune....
29 dec 2013, 01:31
-1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
eu nu inteleg de ce va grabiti sa va dati cu parerea despre unu care nu nu-l cunoasteti? vrei sa intrii si tu in trio bemveistilor de aici? am avut si p zero si pilot si potenza si tot ce vrei tu... eu le-am ales pe astea pt circuit, pt strada nu prea ma omor cu parametri , atat timp cat este de la o marca buna, dar parca prefer toyo proxy, nu mai stiu cum se numeau, si nici nu costau asa mult... care este problema ta, ca eu prefer performantele michelin in defavoarea altora? ca sa jung sa prefer, inseamna ca am avut mai multe firme de gume... dak nu, spuneam ca "ma gasesc bine cu michelin si nu intentionez sa le schimb"...
29 dec 2013, 01:53
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
nu ma intereseaza de fiecare,ce masina are...etc....eu am spus strict de performanta.....iar asta o testezi la accelerare,franare,curbe.....o masina puternica de la 200 cai in sus...la care ii folosesti toti caii cand vrei tu trebuie sa stea pe asfalt...daca ce am avut eu si altii era altceva in afara de michelin si pirrelli nu intram in discutia asta...am avut michelin si pe skoda octavia rs....s-au cumparat caucicuri noi noute michelin pentru audi a5 2.0 tfsi quattro 211 cai cu soft....cand au venit aceleasi masini cu pirrelli p zerro si p zerro rosso...se simtea diferenta si nu pe accelerare-franare ci pe viraje...deci nu am spus ca sunt proaste michelin,dar pirrelli avea un plus aici si mare acel plus......daca tu nu ai vazut diferenta sa fii sanatos....
29 dec 2013, 02:12
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
asa ma gandeam si eu, sa fiu sanatos, ca sa nu fiu rau... si tu sa fii sanatos eu vorbesc de masini de peste 300 de cai(deci la un alt nivel) mai precis, vorbesc despre un s500 care in momentul de fata are sotto zero, deci iese din discutie, dar am avut pzero 275/40&r18 si 245/45/r18 si au fost cat se poate de bune, dupa care am montat si pilot super sport aceleasi masuri si... nicio diferenta (pe strada) pe circuit, pe mai multe feluri de circuite, rapide cum este imola sau valle lunga mi-a placut mult mai mult michelin, pe circuite tehnice, gen adria nu am vazut nicio diferenta... nici aderenta la plecare, nici curbe "hair pinn" nici nimic vorbesc de un slk cu motor de 4000, 300 de cai si 870kg mai vrei sa stii vr'un amanunt? sunt curios cum faceti voi sa determinati dak un cauciuc este mai bun sau nu decat alt cauciuc? care sunt criteriile? clar aia cu fumul pica, are dreptate dexter
29 dec 2013, 02:30
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
pai tocmai ti-am explicat mai devreme....s-ul iese din discutie la testul asta...vorbim de masini de 250-300 cai cu tractiune integrala cu 1400 kg...care sunt chinuite pe viraje de 70-80 grade cu viteze de 150-160 km/h poate chiar mai mult in accelerare....cu s-ul sau cu tractiune doar pe o singura axa nu ai ce sa cauti in discutia asta si aici se vede diferenta.... ce comparatie faci tu cu s-ul nu are nici o legatura...la un viraj mai in forta ti-au intrat sistemele si gata si daca le ai dezactivate tot nu stai pe asfalt....vorbim de masini sport sau cel putin de masini usoare...s-ul nu este o masina care sa o chinui pe viraje,in derapaje,plecari de pe loc etc....cel putin asa o vad eu...
29 dec 2013, 02:52
-1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
300 de cai si 870 de kg, ti se pare a nu fi sportiva? fara abs, fara asr, esp, wow, ce standarde ai tu? si am fost cat se poate de clar, s-ul pe strada si ailalta pe circuit... dar cred ca ti-e somn, ca e cam tarziu.
29 dec 2013, 03:04
+1
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
Da bine cum spui tu niciodata nu o sa ataci tu viraje cu masina aia cum ataca o masina cu tractiune integrala...pentru masina aia ai nevoie de slick-uri nu de gume de strada ar fi trebuit deja sa stii asta...sari de la balena la o masina usoara cu aceleasi cauciucuri cu toate ca sunt curios cum a ajuns la greutatea aia...altii se chinuie cu masini mult mai mici si mai usoare din fabrica si abia ajung acolo...si oricum vorbeam de strada nu de circuit...majoritatea de aici mergem cu masinile pe strada
29 dec 2013, 03:36
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
e toata in fibra de sticla, a fost folosita pt antenamente in 96-99 si pt cultura mea generala, audi, respectiv a5, sunt mai bune in curbe decat mercedes sau bmw? iar te inseli, si aici nu vorbim de putere, vorbim de tractiune. si cum stiu ce inseamna tractiunea 4x4, tin sa te dezamagesc, dak vreti sa va calmati putin, luati-va la intrecere cu un c350 sau un bmw 335, foarte posibil sa va piarda pe drum... mai ales bmw-ul... si dupa cum spuneam, eu nu-mi chinui masina in curbe, ca sigur "ataca" acele curbe de care zici tu mult mai bine decat acele audi ... pe uscat (din experienta iti spun) chiar si mai grea, tractiunea spate si suspensia activa sunt mult superioare si un sfat pt tine si grupul tau de prieteni: CURBELE ALEA DE 70 80 DE GRADE, FACETI-LE LA VITEZE LEGALE, N-O MAI ARDETI AIUREA PE STRAZILE PUBLICE!!!
29 dec 2013, 21:38
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
in primul rand compari motoare de 2000 cmc cu 3000-3500 cmc.....foarte frumos din partea ta...ce ar insemna acum sa ma duc eu cu motor de 3000 sa ma dau cu motoare de 1800-2000....ar fi frumos din partea mea nu???? niciodata in viata asta nu o sa stai langa un Quattro cu tractiune spate sau fata...niciodata,dar daca nu ai mers nu ai de unde sa stii... iar curbele le iau cu ce viteza vreau si pe drumuri publice si oriunde...o fac pe pielea mea nu pe a altuia....hai ca deja o dai in desene animate...de unde am inceput si unde se ajunge....te las in pace ca tu le stii pe toate si te contrazici cu toata lumea....
31 dec 2013, 00:20
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
pai tu incepusi sa compari in plm, nu zici ca nu pot sa stau langa un quattro? dak sunt de puteri similare, ti-l mananc in curbe... trezeste-te si tu, uita-te la orice masina audi quattro, mai putin r8-ul si vezi cum se comporta... asculta parerile si celor care fac emisiuni la tv si vezi cum se comporta un quattro si 4x4 in general, dak e asa buna tractiunea 4x4, de nu este folosita formula unu, in serii sau in orice alta natie de sport, este folosita doar in rally... nu te.ai intrebat niciodata? intreaba-te acum! si nu mai visa la curbe de 70-80 de grade, luate cu 150 la ora, cred ca arau curbe de 180 de grade... james may-ul lu tata... impusca-te si tu, dak esti de parere ca faci bine ceea ce faci pe strazi si crezi ca doar pielea ta e in joc, imi doresc sa te opresti intr-un stalp si sa-ti pice mana aia cu care ai bagat in viteza, ca sa te potolesti... si pt cultura ta generala, uita-te pe nurburgring si vezi ce timpi scoate audi si compara-i cu concurenta... si dupa aia mai sustine balivernele tale pe aici cu sistemul quattro pe asfalt... vezi ca si top gear au un test intre rs5 si bmw dak nu ma insel... uita-te sa vezi ce bine ia curbele...
31 dec 2013, 00:48
+2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
p.s cand tu ai spus 250-300 de cai, eu ce trebuia sa inteleg? motoare de 1000 in 3 cilindri? oricum rezultztul este acelasi dak pui c-ul sau seria 3 de puteri similare,audi nu are sanse sa se tina de ele, cum nici ele nu ar ava sanse sa se tina de audi dak ar fi ud sau polei... dar cu seria 3 nici nu incape discutia, mai ales dak e condus de unu care stie sa tina volanul in mana... c-ul e mai domestic, dar tot nu o sa stea langa el...
31 dec 2013, 04:02
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Vad ca te-ai facut un pic de rusine cu commentul tau. Nu stiu de ce vb aiurea cand nici macar nu stii de ce o anvelopa e considerata sport,de ce crezi ca la F1 tin cauciucurile cateva ture?numa asa dean pixu? Cu cat is mai sport si mai scumpe,cu atat tin mai putin.Si Pilot Super Sport ce le-am vazut erau aproape Slicks pt ca erau de Track.Deci in oras nu erau bune din cauza la praf si mizeria de pe drum,alunecau mult. De obicei nu trebuie sa explic lucruri de baza cand vine vorba de cauciucuri la alti fani auto pentru ca toti stiu chestiile astea.(aproape toti)
27 dec 2013, 23:42
-3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
traiasca romania si toata familia ta, citisi comentariul meu de mai sus? ce zici batem palma?
27 dec 2013, 23:53
+2
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Ti-am dat reply,ataseaza pozele
28 dec 2013, 17:49
-2
4 comentarii 17 puncte
Nu pot sa-mi dau seama care e mai "low intelligence" dintre voi doi... unul scrie "Cu cat is mai sport si mai scumpe" (nu cuvantul "sport" le face sa fie mai scumpe) celalalt vine si zice : "sa vezi fum din michelin" (fum = nu e de bine ?:-)))
29 dec 2013, 01:11
+1
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
nu copilu nu e de bine pentru ca asta inseamna ca nu au aderenta,ca invarte rotile pe asfalt.......dar nu ai de unde sa stii tu....
29 dec 2013, 01:33
+2
4 comentarii 17 puncte
fumul pe care-l scot cauciurile poate fi mai mult sau mai putin depinzand direct de materialele folosite in constructia anvelopei. Asta nu inseamna ca un cauciuc mai performant va scoate mai putin fum in momentul in care rezistanta la inaintare depaseste forta de tractiune. Acum repet intrebarea : fum = nu e bine? :-))
29 dec 2013, 01:52
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
sport si scumpe de obicei sunt sinonime, baiatul "high intelligence" si vezi ca am scris "de obicei" stii ce inseamna, nu? iar ideea era alta, dar handicapatul de "traiasca romania" ma facu sa deviez de la subiect deci, am spus ca: "cu cat mai scumpe, cu atat mai bine" referitor strict la calitate. dar veni soimanitul ala si incepu sa ne povesteasca din ce viseaza noaptea, intamplarea face, ca eu sa am inca pe una din masini, aceste cauciucuri, pilot super sport, si este al 4-lea set, dak nu ma insel, atat pt masina cu care merg pe strada, cat si pt pista, am folosit aceste cauciucuri, deci stiu despre ce vorbesc... si nu costa 2000 de euro cum bantuie el... acum, ca vorbim de un cauiciu comfortabil, sau unul sportiv, nu mai conteaza. ideea e, ca in romania, trebuie multa multa educatie in acest domeniu... mai este unu care prefera cauciucuri la mana a doua, de frica ca poate face pana si n-are rost sa cumpere ceva nou, se gandeste la bani, nu ca poate se duce puli de suflet si el si altul nevinovat
29 dec 2013, 02:07
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Hai inapoi in Romania si lucra,dupaia poti vb de altii ca de ce prefera cauciucuri SH.Eu am avut de cumparat 16 cauciucuri iarna asta pt toate masinile mele,12 din ele au fost SH si nu am nici un regret,merg super si au fost 40% din pret. Ma mir ca nu ai zis de ce nu avem toti masini noi din fabrica ca sunt mai safe,vorbesti si tu sa te aflii in treaba. Data viitoare lasa pe altii sa comenteze cu parerile lor,nu trebuie sa creezi un argument doar ca tu traiesti in alta tara si nu te deranjeaza sa dai 4000-8000lei pe cauciucuri,dupa aceea esti asa de ignorant ca te legi de altii ca isi iau cauciucuri ieftine sau SH.
30 dec 2013, 00:39
-3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
exact ce spuneam la inceput, romanasii cumpara masini cu mult peste bugetul lor. drept urmare masinile vin echipate cu rebuturile altora. nu-ti mai cumpara masina bai cretinule dak nu ai bani de ea, imbecilule, proasta maimuta esti!!! nu banii sunt importanti cand rulezi pe strada necorespnzator, siguranta ta si a celor din jurul tau, de ce ti-ai luat bmw, dak nu ai bani de cauciucuri? un set de cauciucuri pt bmw-ul tau cost 400 de euro, caccat cu ochi, ce cauti pe strada intr-o masina pe care nu o poti intretine, jegule? ce plm imi spui tu mie ca ai cumparat 16 cauciucuri anul asta? ca sunt tot alea de acum 3 ani... imbecilule, dak nu-ti permiti masina, mergi cu autobuzul, taran crescut la coada vacii.
30 dec 2013, 14:08
0
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
care circuit taticu ???
28 dec 2013, 13:09
-2
14 comentarii 45 puncte
cea mai buna investitie... cred ca folia pe geamuri :))
27 dec 2013, 23:22
-4
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Parere personala: 1. Becuri noi xenon 2. Discuri de frana mai mari 3. Alte chestii pentru confortul personal.
28 dec 2013, 01:09
-3
2 comentarii 0 puncte
Postez ceva legat de cearta de mai sus, nu ca o reconciliere, ci ca un sfat pentru cei ce cauta anvelopa ideala pentru masina lor. http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/ Aici gasiti teste cu diferite anvelope de iarna sau vara. Si, da, anvelopele sunt pe primul loc cand vine vorba de siguranta deoarece ele sunt contactul dintre masina si carosabil, fara sa mai discutam de starea masinii, care AR TREBUI SA FIE BUNA. Singurul lucru care nu l inteleg la poporul asta, cand ii ceri o parere degenereaza in cu totul altceva.
28 dec 2013, 15:06
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
comentarii puncte
120 000km pe an? tu te dai vreodata jos din masina? un set de anvelope noi la o masina normala costa 1200 de lei nu 4000. 1200 de lei reprezinta 1% din suma pe care tu o bagi in carburant daca e adevarat ceea ce sustii.
31 dec 2013, 18:36
-1
4 comentarii 17 puncte
Faci 300-400 km pe zi si iti cumperi cauciucuri sh... (hahaha) dar ai folii. Ba tu sigur esti roman.
29 dec 2013, 01:15
+11
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Ce mai buna investitie ? Aprofundarea practica a cunostintelor de mecanica auto :))
29 dec 2013, 01:50
+1
93 comentarii 270 puncte
atata reclama la cauciucuri. vai alea SH sunt praf. daca stii sa alegi un cauciuc SH care sa respecte anumite standarde sunt bune (sa te uiti ce DOT sunt si ce profil au, si cum arata sa nu fie crapate etc). nu stiu in ce oras conduc unele persoane. In bucuresti ai sanse foarte mari sa iti faci galma la cauciuc sau chiar sa il tai din cauza la gropi si liniile de tranvai.
29 dec 2013, 14:18
+3
51 comentarii 78 puncte
Ce vrajeala asta cu anvelopele,cea mai buna investitie. Normal ca e buna cnd dai 2000 lei pe un set din care profitul lor poate sa fie si 50%.Acum ceva ani am facut praf un cauciuc si am vrut sa-mi iau altul nou acceasi firma. Pirelli p6000 erau cauciucurile si unu nou costa 7 milioane jumatate la vremea respectiva. Am gasit exact acelasi model sh la bani putini si dupa ceva vreme mi-am luat de afara anvelope noi exact la fel cu 100 euro bucata. Deci, la noi aproape dublu era pretul. Normal ca romanul isi cumpara sh-uri cnd avem preturi mai mari decat tari unde oamenii au salarii bune. Totusi cred ca cea mai buna investitie este sa schimbi totul la timp sau chiar mai inainte de termenul recomandat, avand in vedere drumurile noastre, problemele vin cand se uzeaza o piesa si nefiind inlocuita duce la uzura pematura a altor piese.
29 dec 2013, 16:28
+2
1 comentarii 0 puncte
Așa ceva =)))) https://www.youtube.com/watch?v=ip4XPGJbb1Y&feature=youtube_gdata_player
29 dec 2013, 18:37
0
51 comentarii 22 puncte
Torpedoul sa fie incalzit electric pentru ca sa am prezervative calde in masina. De nu stiu cate ori mai ales iarna vroiam sa imi trag un prezervativ si murea JRu din cauza frigului, sau mai rau, facea explozie prezervativul. Viata mea sexuala a trecuta in viteza a 8-a de atunci!
29 dec 2013, 20:39
+2
BXI
BXI
1 comentarii 0 puncte
Placute frane `brembo`, Navigatie `appradio 3 `
14 nov 2014, 15:32
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »